Ga naar inhoud

Zijn hier smalle, en/of fijne, kleine dames?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie
14 minuten geleden zei Natjes_twins:

@MissAnissa  mijn album staat openbaar :57:

Oh ik vind ze super!

 

maar hoor veel dat dames ze te klein vinden van zichzelf.. je ziet hier zoveel borsten passeren en dan krijg je vaak ook een ander beeld en bij iedereen ziet het er anders uit!

 

ik vind ze in ieder geval een mooie grootte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei VanAnaarCtje:

Ik ben 1.68 met 53 kilo. Er is bij mij 350cc geplaatst. Ik ben nog geen drie weken PO. En ik vind ze heel groot en lelijk. Ik hoop dat ze nog wat inzakken. Ik had een 75AA, wat ze nu zijn weet ik nog niet.

Hey!

 

na 3 weken is er nog niet veel te zien van het eindresultaat meid! Ze zijn nog gezwollen, er zit veel vocht bij en ze moeten echt nog indalen. Komt goed!

 

iets dat juist geopereerd is is nog lang niet je eindresultaat!

 

 

succes met je herstel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai @MissAnissa

 

Ik ben 1.53 en weeg 48KG ook klein en smal van stuk dus. Ik heb cupmaat A75

 

Ik word 17 juli door Frans Straten geopereerd. Ik krijg van hem 350cc cohesive 1 high profile van mentor dual plane geplaatst. 

 

X MissBeauty

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Del93:

Heb al eerder gereageerd hier geloof ik. Ben 1,70m weeg 53 kilo en we hebben vandaag besloten dat we voor 245cc anatomisch gaan! 

 

26 juni operatie!

Hi!

 

ja klopt inderdaad! 

 

Maar alsnog erg bedankt voor je reactie! Wat fijn dat je een keuze hebt kunnen maken! Allemaal spannend he. Hou me zeker op de hoogte van je boobs! :43:

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei MissBeauty:

Haai @MissAnissa

 

Ik ben 1.53 en weeg 48KG ook klein en smal van stuk dus. Ik heb cupmaat A75

 

Ik word 17 juli door Frans Straten geopereerd. Ik krijg van hem 350cc cohesive 1 high profile van mentor dual plane geplaatst. 

 

X MissBeauty

 

Heey!

 

dankje voor je reactie meis! Wat spannend seg! Hoor veel positieve dingen van Frans Straten. Hou me zeker op de hoogte van je boobstory ben erg benieuwd!

 

Mijn operatie gaat wss 1 oktober pas door! Maar heb al iets om naar uit te kijken :tatice_04:

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Janne22
4 uur geleden zei VanAnaarCtje:

Ik ben 1.68 met 53 kilo. Er is bij mij 350cc geplaatst. Ik ben nog geen drie weken PO. En ik vind ze heel groot en lelijk. Ik hoop dat ze nog wat inzakken. Ik had een 75AA, wat ze nu zijn weet ik nog niet.

Ik ben 1.69 en weeg 57 kg. Bij mij is 390cc geplaatst onder de borstspier. Ik vond het ook heel lelijk, groot en breed. Ben heel verdrietig geweest en zelfs in paniek. Dacht wat heb ik mezelf aangedaan? Heb ik hier ook een topic voor geopend toen in de hoop dat andere dit ook hadden en daarna wel blij werden...Nu na 5 weken vind ik het al veel mooier. Het zakt mooi en de zwelling wordt minder. Mijn linkse borst is wel mooier dan mijn rechter. Daar zit nog wel wat zwelling ( denk ik/hoop ik dat dat t is en dus nog weg trekt) en deze borst is ook pijnlijker. Het heeft echt tijd nodig. Ik hoop voor je dat je het ook nog anders mag gaan zien en er met de week blijer mee bent...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei MissAnissa:

Hey!

 

bedankt voor je reactie!

 

fijn dat je ook gekozen hebt voor Verdonck! Echt een topdokter en fijne kliniek :wub:

 

ik hoop 1 oktober geopereerd te worden moet mijn bevestiging nog ontvangen.

 

heb jij je operatie al ingepland voor eind oktober? 

 

Ik heb vandaag een echo laten maken van mijn borsten aangezien Verdonck dit graag ziet voor hij opereert. Zodat er zeker geen kistes of knobbeltjes zijn. Ben helemaal goedgekeurd, dat is geruststellend.

 

hou me zeker op de hoogte ivm je operatiedag! Denk dat onze situatie heel vergelijkbaar is! 

 

 

Xxx

Hey, 

ja inderdaad echt een super kliniek, was meteen overtuigd dat indien ik een bv zou laten doen dat het enkel en alleen door Verdonck zou gebeuren. (Alhoewel ik ook wel heeeel mooie resultaten van fresow zie voorbijkomen) nuja ik ben ook echt overtuigd ivm de nazorg en dergelijke. Hij is altijd bereikbaar en dat stelt me wel gerust. Ik heb mijn operatiedatum vastliggen op 31/10, heb ook al reservatiekostzn betaald. Ik wou het voor mezelf vastleggen zodat ik het zeker laat doorgaan. Ik heb gewoon erg schrik voor de complicaties op korte termijn en lange termijn maar wil het al zooo lang dus ga er gewoon  voor! :-). We zullen inderdaad mekaar wat op de hoogte houden want we hebben indd ongeveer dezelfde maten :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dr. Verdonck alleen maar aanraden :) ik ben nu ook 2 weken verder en ben tot nu toe erg tevreden. Ik kom van 75b en ben naar een 75d gegaan momenteel. Ik ben 1m65 en weeg 45-50kg. Ik heb er 295 cc ingekregen ( ronde van Motiva). Gisteren draadjes laten uithalen en hij vond ze der al enorm goed uitzien voor nog maar 2 weken ver te zijn. Ze moeten zich nu nog wat vormen ed. Maar het kan dus wel zijn dat ze nog groter gaan worden. Bij mij is het trouwens achter de borstspier geplaatst. 

 

Hopelijk heb je der wat aan x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Gast1990:

Hey, 

ja inderdaad echt een super kliniek, was meteen overtuigd dat indien ik een bv zou laten doen dat het enkel en alleen door Verdonck zou gebeuren. (Alhoewel ik ook wel heeeel mooie resultaten van fresow zie voorbijkomen) nuja ik ben ook echt overtuigd ivm de nazorg en dergelijke. Hij is altijd bereikbaar en dat stelt me wel gerust. Ik heb mijn operatiedatum vastliggen op 31/10, heb ook al reservatiekostzn betaald. Ik wou het voor mezelf vastleggen zodat ik het zeker laat doorgaan. Ik heb gewoon erg schrik voor de complicaties op korte termijn en lange termijn maar wil het al zooo lang dus ga er gewoon  voor! :-). We zullen inderdaad mekaar wat op de hoogte houden want we hebben indd ongeveer dezelfde maten :-) 

Hi!

 

haha grappig heb echt net hetzelfde! Heb ook al reservatie betaalt dan is de knoop eindelijk doorgehakt. Anders krabbel ik misschien weer terug :4: en ben echt wel zeker want het is iets dat ik al jaren wil.

 

Ik ga je volgen dan kan ik straks alles meelezen! Heb je je beslissing al gemaakt van protheses? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Zwoezie:

Ik kan dr. Verdonck alleen maar aanraden :) ik ben nu ook 2 weken verder en ben tot nu toe erg tevreden. Ik kom van 75b en ben naar een 75d gegaan momenteel. Ik ben 1m65 en weeg 45-50kg. Ik heb er 295 cc ingekregen ( ronde van Motiva). Gisteren draadjes laten uithalen en hij vond ze der al enorm goed uitzien voor nog maar 2 weken ver te zijn. Ze moeten zich nu nog wat vormen ed. Maar het kan dus wel zijn dat ze nog groter gaan worden. Bij mij is het trouwens achter de borstspier geplaatst. 

 

Hopelijk heb je der wat aan x

Hi!

 

erg bedankt voor je reactie!

 

fijn dat je herstel goed verloopt! Heb je veel last gehad of ging alles best vlot qua herstel? 

 

Ik ga ook voor Motiva gaan, en ook bij Verdonck! Operatie staat normaal ingepland op 1 oktober. 

 

Nog heel veel succes met je verdere herstel! 

 

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

erg bedankt voor je reactie!

 

fijn dat je herstel goed verloopt! Heb je veel last gehad of ging alles best vlot qua herstel? 

 

Ik ga ook voor Motiva gaan, en ook bij Verdonck! Operatie staat normaal ingepland op 1 oktober. 

 

Nog heel veel succes met je verdere herstel! 

 

:54:

Dankjewel!

 

ik heb eigenlijk weinig last gehad als ik zo vergeleek met anderen vrouwen die ik persoonlijk ken. Zij waarschuwde mij voor helse pijn en niks alleen kunnen doen de eerste dagen, maar dat heb ik dus niet gemerkt... Heb wel een hoge pijngrens en veel rondgewandeld, dat hielp tegen de rugpijn, want constant op mijn rug liggen was in’t begin ook wel niet zo aangenaam. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames! ik ben gister bij BBC geweest bij dr.verdonck .

ik vond het wel een hele aardige dokter vond wel dat je kon merken dat dit routine voor hem was want na zijn praatje waren mijn vragen die ik het allemaal al beantwoord en waren we ook heel snel aan het passen .

ik twijfel nog met de maat.. als ik de grootste zou doen zou het op D uitkomen iets wat ik zelf in mijn hoofd had zitten maar nu twijfel ik hierover omdat ik bang ben dat dit te groot en breed voor mij zal zijn... 

dr verdonck zei zelf als ik twijfelde tussen de maten moest ik de grootste pakken of er was nog een tussen maat.

hier lees ik ook dat iedereen aangeeft als je twijfeld je de grootste pakken moet omdat het zo snel went..

1 aug 2018 is mijn datum :D mega spannend!!!! en ben ook klein 1m53 54 kg. 

ik ga waarschijnlijk voor motiva want die vond ik het fijnste aanvoelen.. 

 

ik vind het erg spannend en hoop dat de pijn gaat mee vallen want daar maak ik  me best zorgen om!

 

groetjesss 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook redelijk klein en fijn..

163 en 60 kg..

ik kom van een kleine b cup.. 70b

heb 335cc motiva full profile en draag nu bh’s 70F

 

ik had niet kleiner gewild, maar ook zeker niet groter! Bh’s kopen gaat echt niet gemakkelijk nu, evenals bikini’s. Het zijn flinke zoektochten geweest.

wel superblij met het resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-6-2018 om 20:20 zei Shahira89:

hallo dames! ik ben gister bij BBC geweest bij dr.verdonck .

ik vond het wel een hele aardige dokter vond wel dat je kon merken dat dit routine voor hem was want na zijn praatje waren mijn vragen die ik het allemaal al beantwoord en waren we ook heel snel aan het passen .

ik twijfel nog met de maat.. als ik de grootste zou doen zou het op D uitkomen iets wat ik zelf in mijn hoofd had zitten maar nu twijfel ik hierover omdat ik bang ben dat dit te groot en breed voor mij zal zijn... 

dr verdonck zei zelf als ik twijfelde tussen de maten moest ik de grootste pakken of er was nog een tussen maat.

hier lees ik ook dat iedereen aangeeft als je twijfeld je de grootste pakken moet omdat het zo snel went..

1 aug 2018 is mijn datum :D mega spannend!!!! en ben ook klein 1m53 54 kg. 

ik ga waarschijnlijk voor motiva want die vond ik het fijnste aanvoelen.. 

 

ik vind het erg spannend en hoop dat de pijn gaat mee vallen want daar maak ik  me best zorgen om!

 

groetjesss 

Super fijn voor je! Ik had dit ook bij hem, hij vroeg mij achteraf of ik nog vragen had en alles wat ik had opgeschreven had hij uit zichzelf al beantwoord hahahaha, daar zat’k dan mooi :P En D is een mooie maat hoor, vaak klinkt het groter dan het werkelijk is... ik vond het ook groot klinken... maar nu ik het zelf heb, went het idd... want ik vind ze eigenlijk niet overdreven groot en mijn vriend vind het net meloenen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel ben ik 1,69 cm en weeg ik momenteel 51,4 . Afgelopen maandag heb ik 295cc gekregen high profile Mentor. en kwam van A af. Momenteel heb ik sport bh 75E.  volgens de PC was alleen 245 mogelijk. maar dat bleek niet het geval. Met 295 cc tevreden wel iets pijnlijker.  Vraag me af of het kleiner gaat worden dan 75E  , Ik denk dat het minimaal sws op een D blijft hangen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-6-2018 om 22:57 zei Tittie_chick:

Ik ben ook redelijk klein en fijn..

163 en 60 kg..

ik kom van een kleine b cup.. 70b

heb 335cc motiva full profile en draag nu bh’s 70F

 

ik had niet kleiner gewild, maar ook zeker niet groter! Bh’s kopen gaat echt niet gemakkelijk nu, evenals bikini’s. Het zijn flinke zoektochten geweest.

wel superblij met het resultaat

Hi!

 

ja begrijp ik!

 

zeker als je smal bent met een grotere cup is het echt lastig om bh’ s te vinden.. werk zelf in een lingeriezaak maar wij hebben dit ook niet zulke maten :25: 

 

wel vind ik veel mooie lingerie of bikini’ s online in dit soort maten maar deze zijn dan wel altijd van de iets wat duurdere zoals Prima Donna etc.

 

fijn dat je wel het gewenste resultaat hebt :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, Fristii said:

Momenteel ben ik 1,69 cm en weeg ik momenteel 51,4 . Afgelopen maandag heb ik 295cc gekregen high profile Mentor. en kwam van A af. Momenteel heb ik sport bh 75E.  volgens de PC was alleen 245 mogelijk. maar dat bleek niet het geval. Met 295 cc tevreden wel iets pijnlijker.  Vraag me af of het kleiner gaat worden dan 75E  , Ik denk dat het minimaal sws op een D blijft hangen. 

 

@Fristii wat is je maat voor het zicht? Ik kom zelf van 75AA en heb 290cc van Mentor laten zetten! Ik heb mezelf nog niet op laten meten maar heb iig post operatieve bh B aan en denk dat ik uitkom in een C/D misschien maat.. maar ze lijken een kleine C Ben zelf ook smal met 173 en 52kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-6-2018 om 23:40 zei Janne22:

Ik ben 1.69 en weeg 57 kg. Bij mij is 390cc geplaatst onder de borstspier. Ik vond het ook heel lelijk, groot en breed. Ben heel verdrietig geweest en zelfs in paniek. Dacht wat heb ik mezelf aangedaan? Heb ik hier ook een topic voor geopend toen in de hoop dat andere dit ook hadden en daarna wel blij werden...Nu na 5 weken vind ik het al veel mooier. Het zakt mooi en de zwelling wordt minder. Mijn linkse borst is wel mooier dan mijn rechter. Daar zit nog wel wat zwelling ( denk ik/hoop ik dat dat t is en dus nog weg trekt) en deze borst is ook pijnlijker. Het heeft echt tijd nodig. Ik hoop voor je dat je het ook nog anders mag gaan zien en er met de week blijer mee bent...

Ja precies zo, en dan zie ik mijn ieniminiebehaatjes liggen en vind ik ze gewoon mooi, ik vervloek ze al jaren. De arts vanochtend vond het al een stuk beter uitzien dan vier dagen geleden. Nog 2,5 week dan zit ik ook op  vijf, hopelijk ben ik dan ook wat blijer, dan ga ik op vakantie en zullen mijn familie en vrienden me voor het eerst zien met vulling.

 

dankjulliewel voor de steunende reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.