Ga naar inhoud

Zijn hier smalle, en/of fijne, kleine dames?


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Bloemmetje:

Zijn hier meiden van.ongeveer 1,62.. 55 kilo..

Die 450/500 cc ronde, dual plane hebben laten plaatsen?

Hoi ! Ik ben 1,62 en 54 kg. Ik heb 375 cc dual plane bij Bergman. Afgelopen donderdag. Zit nog in Mn herstel. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 7-6-2018 om 17:01 zei VanAnaarCtje:

Ik ben 1.68 met 53 kilo. Er is bij mij 350cc geplaatst. Ik ben nog geen drie weken PO. En ik vind ze heel groot en lelijk. Ik hoop dat ze nog wat inzakken. Ik had een 75AA, wat ze nu zijn weet ik nog niet.

Hoi

ik ben donderdag geopereerd en heb precies t zelfde!! Ik had 75a en heb nu 375 cc dual plane geplaatst.  Ik ben 54kilo en 1,63 cm. 

Ik durf er niet naar te kijken en voelt totaal niet eigen . Nu ben ik pas afgelopen donderdag 7 juni geopereerd, dus3 dagen na de operatie. 

Wat heb ik gedaan?! Denk ik nu.. en de pijn en t niks kunnen.. verschrikkelijk!! Heb jij dat ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2018 om 19:14 zei Zwolleboobsx:

Hoi hoi!

 

Ik deel mijn slank boobieloos verhaal ook even. Ik ben 1.82 m en weeg 60 kilo! Heb 390cc anatomische prothese van menthor dual plane laten plaatsen bij Heyendeal kliniek. Kwam van 75AA (eigenlijk gewoon niks) en heb nu 75D. Ik ben nu 5 dagen po en nu al superblij met het resultaat. Ik zal je toevoegen aan mn voor en na foto's! Als er nog meer dames nieuwsgierig zijn geef een gil dan voeg ik je ook toe! 

:53:

 

Liefs xoxo

Goedendag!

zou ik mogen kijken in je album? Ik heb net 3 dagen geleden een operatie gehad. 1,63cm en 54 kg en 375cc.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Annefleurx:

@Fristii wat is je maat voor het zicht? Ik kom zelf van 75AA en heb 290cc van Mentor laten zetten! Ik heb mezelf nog niet op laten meten maar heb iig post operatieve bh B aan en denk dat ik uitkom in een C/D misschien maat.. maar ze lijken een kleine C Ben zelf ook smal met 173 en 52kg

 

Ik kom van 75a , die ik niet kon vullen.  een B bh kom ik niet in , had het al geprobeerd maar die komen er niet eens overheen.  Zou je me een foto kunnen sturen in pb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei VanAnaarCtje:

@Missme, inderdaad hetzelfde gevoel. Het is ook niet niks, van niets van heel veel. Daarnaast ben ik nu nog maar 52 kilo en echt mager erbij, ziet er raar uit.

Vrijdag was ik even bij Victoria’s Secret geweest en wilde ze me een 75D aansmeren. Ik was helemaal in shock en snel weer naar buiten gegaan.

@VanAnaarCtje och jeetje Meis. Is ook allemaal niet niks hè? Bij mij is alles nog opgeblazen. Wanneer had jij de operatie gehad? Ik durf niet eens te douchen want dan moet ik ze weer zo gespannen zien. Ik voel mij ook beetje schuldig. Dit is wat ik zo graag wilde! En dan ben ik nu zo aan t zeiken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Ceceline:

Bedankt!! Heb ze nog niet online gezet! Moet nog wat wennen aan het idee :) ben nog maar 4 dagen PO! 

Ahh ja snap ik! Ben je wel al blij met het resultaat tot nu toe? Succes met je herstel xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei AvLx:

Ahh ja snap ik! Ben je wel al blij met het resultaat tot nu toe? Succes met je herstel xx 

Elke dag een beetje blijer! Ze zijn heel stijf en bollig. Weet niet of dat nog zal veranderen en hoe soepel ze zullen worden! Ik bekeek je album, ziet er zooo goed uit meid! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik mag me geloof ik ook tot deze 'groep' benoemen ;)

Ik ben namelijk 1.63cm en 53 kilo.

Ik heb 2 dagen terug 345cc anatomische protheses dual plane gekregen. Ik kom van aaa75 (helemaal plat) ik weet nog niet welke cupmaat het gaat worden... maar ik ben nu al zo ontzettend blij met het resultaat. Ik heb foto's dus als iemand wil kijken dan hoor ik het. Ik heb zelfs mijn voorsituatie erop durven zetten omdat ik nu eindelijk borsten heb ;)

Xxx liefs jo-c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag kijken, ben zelf 4 dagen po.

Ben van n 75A (wel heel leeg en hangerig door longoperatie) met 255cc naar een ?80C? voorlopig...

Ben benieuwd hoe de jouwe er nu uitzien po.

Zelf kan ik helaas nog geen foto's maken want ik lig nog in het ziekenhuis (tot maandag met drains owv vorige operatie)… ben zo benieuwd want ik kan ze zelf maar een keer per dag n paar minuten bewonderen (als ze komen wassen).

Groetjes en succes!

Welke maat hoop je uit te komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jeandr:

Ik wil graag kijken, ben zelf 4 dagen po.

Ben van n 75A (wel heel leeg en hangerig door longoperatie) met 255cc naar een ?80C? voorlopig...

Ben benieuwd hoe de jouwe er nu uitzien po.

Zelf kan ik helaas nog geen foto's maken want ik lig nog in het ziekenhuis (tot maandag met drains owv vorige operatie)… ben zo benieuwd want ik kan ze zelf maar een keer per dag n paar minuten bewonderen (als ze komen wassen).

Groetjes en succes!

Welke maat hoop je uit te komen?

Hey hey.

Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Wat mijn wens is dat ik eindelijk borsten heb... en het zou heel mooi zijn als ze op een c cup komen... maar ik ben nu al zo blij en tevreden... ik kan alleen maar glimlachen. Ik had ook drains maar gelukkig mochten ze er na een dag uit. Ik hoop dat ze er bij jou ook snel uit mogen. Hoe gaat het ondanks de drains met de pijn bij jou? 

Liefs jo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Een groep waar ik me helemaal in thuis voel :) klein en mager gebouwd... krijg normaal 300cc, maar twijfel toch nog voor de maat... 

 

mag ik iemand z’n foto’s bekijken? Graag ook zeker de voor-foto’s.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Atiz:

Een groep waar ik me helemaal in thuis voel :) klein en mager gebouwd... krijg normaal 300cc, maar twijfel toch nog voor de maat... 

 

mag ik iemand z’n foto’s bekijken? Graag ook zeker de voor-foto’s.

 

Groetjes

Hey hey

Als je wilt zal ik je toevoegen aan mijn album... ik heb 345cc anatomisch dual plane geplaatst gekregen en mijn voorsituatie was aa75... mijn definitieve cupmaat weet ik nog niet want ik ben nu 13 dagen po.

Ben zo ontzettend blij met het resultaat. Mijn lengte is 162cm en gewicht ongeveer 52kg... dus ook smal ;)

Groetjes en succes met aftellen ;)

Xxx jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.