Ga naar inhoud

Zijn hier smalle, en/of fijne, kleine dames?


Aanbevolen berichten

Op 15-5-2018 om 11:09 zei MissAnissa:

Hey beauty’ s!

 

Ik heb voor mezelf de knoop doorgehakt dat ik het ga doen, de borstvergroting. Jaren over liggen piekeren, zou het het waard zijn.. het blijft een operatie.. maar ik zit nog steeds niet lekker in mijn vel en heb dus voor mezelf de beslissing gemaakt. Nu vraag mij af, ben maar 1m56 en weeg 45kg. Zijn hier dames die ongeveer hetzelfde gestalte hebben?  Vraag me af welke protheses jullie gekozen hebben en waarom. En vooral, hoeveel cc pastte er bij jullie? Heb komende weken consulten bij dr Verdonck, Wellnesskliniek en Faceland. Wil al een beetje een beeld hebben van hoeveel ze bij jullie aanraden. Wil wel een natuurlijk uitzicht maar uiteraard wel echt een voller aanzicht, heb  momenteel een lege b. Ze staan dan ook ver uit elkaar en vooral de bovenkant is gewoon volledig plat.

 

Alvast heel erg bedankt dames! Alle reacties en ervaringen zijn welkom!

 

Kusjes

Anissa

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben 168 en krab 54 kilo zeer smal gebouwd ik ben sinds gisteren geholpen en mocht maar max 425 door mijn tengeren gestalte en meer kon er niet in. Ik heb anatomisch voor een natuurlijk resultaat. Heb nu al meer volume aan de bovenkant wat ik wilde en mijn borsten mooi vol. Nu afwachten lig nog met pijn als of er iemand op mijn borstkas zit. Dat komt door gedeelte onder de spier . Je merkt dat ook met praten. Dus rust en rust voor een mooi goed herstel en niet te snel willen succes ga er voor 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei littlepony:

Ik twijfel nog heel erg over rond of anatomisch.... 

iemand tips!

 

vind wel mooi als ze vol zijn, PC zei dat rond ook naar anatomisch gaat neigen, maar daar minder kans is met draaien ivm paardrijden.... 

 

Hi!

 

ik ga voor ronde implantaten met een ergonomix gel waardoor ze ook in een soort van druppel vallen! Wil een mooi vol resultaat en geen kans op draaien en zie veel dames met Motiva ergonomix full en is echt wel naturel!

 

succes met je keuze.

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2018 om 20:34 zei MissAnissa:

Ik hoor een aantal meiden toch zeggen dat het altijd een beetje anders is en vooral door Verdonck zijn roze topjes de pasvormen vaak iets groter lijken :lol: ja zou graag een kleine D hebben eigenlijk! 70D ofzo vind ik al prima 2 maatjes verschil.

xxx

Heb die van mij net opgemeten 75 D denk ik? Weet niet of de boel nog groeit wel gaan de borsten nog meer naar elkaar trekken kan ook invloed op de maat hebben.over 2 weken mijn eerste controle 1 dag nieuwe boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@MissAnissa hey meis super spannend allemaal! Ik ben een jaar geleden geopereerd. Voorsituatie 1.64 m 49 kg (voor operatie) omvang 65cm cupm 65b nu met natrelle full 345cc round dual plane (dit was echt max. wat paste) 65F / 70E. Moet wel zeggen dat het echt niet zo heel groot lijkt als het klinkt. Ik wilde (volgens mij net als jij) maximaal, maar wel wat nog past bij je figuur. Bij mij ziet eigenlijk niemand verschil met de voorsituatie aangezien ik maximizers droeg :3: alleen naakt en in bikini zie je wel duidelijk verschil.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissAnissa Spannend als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt he! :D

 

Ik ben 1.70 en momenteel 62kg (wil nog terug naar mijn normale gewicht van 59/60kg :blush:) Ik droeg een 70B in maximizers en 70C in normale bh’s. Ik ben afgelopen december geopereerd door dr Straten en heb 400 en 450cc (rond) gekregen. Ik was ontzettend bang dat het te groot ging worden, maar dr. Straten staat er om bekend dat hij goed kijkt naar wat past bij jouw lichaam. Uiteindelijk ben ik ontzettend blij met zijn advies, had niet groter of kleiner gewild! Ik draag nu een 75E/F, maar het oogt als een D. 

 

Omdat ik altijd maximizers droeg is op werk het nog niemand opgevallen :P maar in bepaalde strakke truitjes en natuurlijk in bh/bikini is het een heel verschil! Ik kan je altijd toevoegen aan mijn album, misschien heb je er wat aan :) 

 

Succes met je keuzes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei happynewme:

@MissAnissa hey meis super spannend allemaal! Ik ben een jaar geleden geopereerd. Voorsituatie 1.64 m 49 kg (voor operatie) omvang 65cm cupm 65b nu met natrelle full 345cc round dual plane (dit was echt max. wat paste) 65F / 70E. Moet wel zeggen dat het echt niet zo heel groot lijkt als het klinkt. Ik wilde (volgens mij net als jij) maximaal, maar wel wat nog past bij je figuur. Bij mij ziet eigenlijk niemand verschil met de voorsituatie aangezien ik maximizers droeg :3: alleen naakt en in bikini zie je wel duidelijk verschil.

 

X

Hi!

 

 

ooh wauw! Proficiat met je boobs alsnog blijft leuk denk ik! Bij mij heeft Verdonck eerste keer gezegd 250-275cc hoopte eigenlijk op 300.. ben wel zeker dat ik voor hem wil gaan voel me super op men gemak en vind het een fijne kliniek. Heb volgende week zaterdag consult nr 2 en hopelijk kan ik hem duidelijk maken dat ik wel het meeste wil wat er in past inderdaad! Ja ik draag ook steeds maximisers dus denk niet dat in kleding het verschil merkbaar gaat zijn!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Aloysa:

@MissAnissa Spannend als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt he! :D

 

Ik ben 1.70 en momenteel 62kg (wil nog terug naar mijn normale gewicht van 59/60kg :blush:) Ik droeg een 70B in maximizers en 70C in normale bh’s. Ik ben afgelopen december geopereerd door dr Straten en heb 400 en 450cc (rond) gekregen. Ik was ontzettend bang dat het te groot ging worden, maar dr. Straten staat er om bekend dat hij goed kijkt naar wat past bij jouw lichaam. Uiteindelijk ben ik ontzettend blij met zijn advies, had niet groter of kleiner gewild! Ik draag nu een 75E/F, maar het oogt als een D. 

 

Omdat ik altijd maximizers droeg is op werk het nog niemand opgevallen :P maar in bepaalde strakke truitjes en natuurlijk in bh/bikini is het een heel verschil! Ik kan je altijd toevoegen aan mijn album, misschien heb je er wat aan :) 

 

Succes met je keuzes!

Hi!

 

wat fijn dat het je bevalt alsnog proficiat met je boobs! Dan klinkt 275 wel maar weinig maar ben ook echt wel petit ben maar amper 1m56. Dan oogt het natuurlijk nog anders! Ja zou je me willen toevoegen in je foto album? Ben wel erg benieuwd naar hoe ze geworden zijn!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Edva:

Ik heb ook zojuist voor het eerst BH''s kunnen shoppen, bij mij is het momenteel (6 weke po) een 70E. Maar het oogt idd kleiner, een c zoiets.

 

 

Proficiat met je boobs! Hoeveel cc had je nu weer? En heb je een fijn herstel gehad?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb rond 300cc van mentor gekregen. 

 

Herstel is goed gegaan, eerste dagen waren pittig ook omdat ik 2 drains had... toen die er na 4 dagen uit mochten was het ergste voorbij. Heb zelf maar 2 dagen pijnstilling geslikt omdat ik geen pijn had. Heb wel last gehad van de verdoving, erg moe, lang duizelig, misselijk etc. Dat werd na 3 a 4 weken beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2018 om 20:34 zei MissAnissa:

Ik hoor een aantal meiden toch zeggen dat het altijd een beetje anders is en vooral door Verdonck zijn roze topjes de pasvormen vaak iets groter lijken :lol: ja zou graag een kleine D hebben eigenlijk! 70D ofzo vind ik al prima 2 maatjes verschil.

xxx

Hey Anissa,

ik ben ook bij Verdonck geweest, heb 2x gepast; eerste maal met het roze topje en 2emaal had ik een bh maat mee wat ik graag zou willen (Hunkemöller 70d) en dan de prothese daarin gezet om te kijken of ik op de juiste maat uitkwam. Eerste keer schrok de grotere maat me echt af (255cc) 2 e keer dat ik ging vond ik 255 echt mooi.. waar je ook misschien op moet letten is je kledingmaat.. ik ga nog een 3e keer passen en dan met een strak kleedje met een rits om te kijken of mijn boobs er dan nog zullen inpassen :-). . Heb ook gevraagd hoe het zit met dual plane en of dat iets afneemt van de prothese maar Verdonck zei dat dat ingecalculeerd is in de pasprothese. Hoop dat je wat met de info bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

wat fijn dat het je bevalt alsnog proficiat met je boobs! Dan klinkt 275 wel maar weinig maar ben ook echt wel petit ben maar amper 1m56. Dan oogt het natuurlijk nog anders! Ja zou je me willen toevoegen in je foto album? Ben wel erg benieuwd naar hoe ze geworden zijn!

 

xxx

Ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Edva:

Ik heb rond 300cc van mentor gekregen. 

 

Herstel is goed gegaan, eerste dagen waren pittig ook omdat ik 2 drains had... toen die er na 4 dagen uit mochten was het ergste voorbij. Heb zelf maar 2 dagen pijnstilling geslikt omdat ik geen pijn had. Heb wel last gehad van de verdoving, erg moe, lang duizelig, misselijk etc. Dat werd na 3 a 4 weken beter

Hi! 

 

Ooh klinkt erg lastig voor je! Fijn dat je door je herstel heen bent. Mag ik vragen hoe het komt dat je die drains had dan? 

 

Gefeliciteerd met je boobs! 300cc lijkt me een mooie maat! Heb je foto’ s? Ben erg benieuwd naar je resultaat! :43:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Gast1990:

Hey Anissa,

ik ben ook bij Verdonck geweest, heb 2x gepast; eerste maal met het roze topje en 2emaal had ik een bh maat mee wat ik graag zou willen (Hunkemöller 70d) en dan de prothese daarin gezet om te kijken of ik op de juiste maat uitkwam. Eerste keer schrok de grotere maat me echt af (255cc) 2 e keer dat ik ging vond ik 255 echt mooi.. waar je ook misschien op moet letten is je kledingmaat.. ik ga nog een 3e keer passen en dan met een strak kleedje met een rits om te kijken of mijn boobs er dan nog zullen inpassen :-). . Heb ook gevraagd hoe het zit met dual plane en of dat iets afneemt van de prothese maar Verdonck zei dat dat ingecalculeerd is in de pasprothese. Hoop dat je wat met de info bent. 

Hi!

 

erg bedankt voor je reactie! Is zeker heel nuttig.

 

ik heb volgende week zaterdag mijn 2de consult zodat ik inderdaad nog eens kan passen. Hoop dan ook dat het er qua grote wel komt uit te zien als de pasprothese.

 

ik hoor namelijk van vele meiden hier meer aantal cc’ s en dit maakt me bang of dit toch niet te weinig is hoor hetgene dat ik verwacht.

 

heb jij al een operatiedatum ingepland? En voor welke protheses ga je? 

 

 

Xxx Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, MissAnissa said:

Hi! 

 

Ooh klinkt erg lastig voor je! Fijn dat je door je herstel heen bent. Mag ik vragen hoe het komt dat je die drains had dan? 

 

Gefeliciteerd met je boobs! 300cc lijkt me een mooie maat! Heb je foto’ s? Ben erg benieuwd naar je resultaat! :43:

 

xxx

 

Ik had veel bloedverlies, de drains moesten dit direct afvoeren. Anders is de kans op infectie heel groot. Voordeel is dat mijn borsten niet zo gezwollen waren en ik ook geen last heb gehad van blauwe plekken ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei divatjeontour:

Ik ben 1.55 en weeg 40 kg! Heb 300cc druppel hoog profiel gehad en zit nu op een 70E

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hi!

 

dankje voor je reactie!

 

super mooi resultaat!! Wou dat er bij mij ook 300cc inging maar Verdonck ziet het niet zitten dus zal maar luisteren haha!

 

wat was je voorsituatie?

 

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

erg bedankt voor je reactie! Is zeker heel nuttig.

 

ik heb volgende week zaterdag mijn 2de consult zodat ik inderdaad nog eens kan passen. Hoop dan ook dat het er qua grote wel komt uit te zien als de pasprothese.

 

ik hoor namelijk van vele meiden hier meer aantal cc’ s en dit maakt me bang of dit toch niet te weinig is hoor hetgene dat ik verwacht.

 

heb jij al een operatiedatum ingepland? En voor welke protheses ga je? 

 

 

Xxx Anissa

Hey, 

 

ja ik ga eind oktober mijn operatie laten doorgaan bij Verdonck. Dan kan ik nu nog genieten van de zomer en lijkt me veiliger ook, zweten in de hitte lijkt me ni bepaald gezond voor een litteken. 

Ik ga 255cc motiva full round nemen met de progressive gel plus ( iets steviger en geeft iets meer bolling). Ik lees ook dat sommige wat verschieten dat het kleiner uitvalt maar voor mij is dat niet perse een probleem, ik wil ook infeite wat ik heb in mijn maximizer bh, dat zou 235cc zijn maar ga toch voor 255 cc voor de zekerheid. Ikzelf ben ook redelijk klein en smal; 1m59 en 48kg. Voorsituatie is een b cup. Ik zou zeggen als je ook echt zoals mij een bepaalde maat wilt koop er eentje en neem ze mee naar Verdonck. :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

erg bedankt voor je reactie! Is zeker heel nuttig.

 

ik heb volgende week zaterdag mijn 2de consult zodat ik inderdaad nog eens kan passen. Hoop dan ook dat het er qua grote wel komt uit te zien als de pasprothese.

 

ik hoor namelijk van vele meiden hier meer aantal cc’ s en dit maakt me bang of dit toch niet te weinig is hoor hetgene dat ik verwacht.

 

heb jij al een operatiedatum ingepland? En voor welke protheses ga je? 

 

 

Xxx Anissa

Ik was bang dat ik veel te groot zou nemen. Ik begon met 325cc/350cc mentor bij Velthuis kliniek, toen 300/325 bij Straten en uiteindelijk hebb ik gekozen voor 275cc motiva full bij Verdonck. Dat komt overeen met 250cc mentor.

 

Van een 70A/B ben ik naar een 70E/F gegaan. Nu dat ik een jaar po ben zijn mijn borsten namelijk een (halve) cupmaat gegroeid en draag ik 70F. Maar nog steeds voor het zicht een C. Als je mij van te voren had gezegd dat ik hierop zou uitkomen had ik waarschijnlijk nog veel kleiner gekozen, terwijl ik ze juist nu wat groter zou willen.

 

Wat veel dames vergeten is dat het volume echt ontzettend snel went. En dat je cc's niet met elkar kunt vergelijken. Je hebt verschillende merken en verschillende personen. Alles is afhankelijk van je anatomie, weefsel, omtrek, cupmaat, etc.

 

Heb alsjeblieft niet het idee dat je te groot neemt of dat je gaat twijfelen tusen 25/50cc. Dat verschil is amper te zien!

Als je 25/50 ml in een glas doet is dat ook bijna niet te zien ;) Ik heb er zo veel tijd ingestoken om alles te vergelijken en te piekeren en je hebt er zo weinig aan.. :( 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Gast1990:

Hey, 

 

ja ik ga eind oktober mijn operatie laten doorgaan bij Verdonck. Dan kan ik nu nog genieten van de zomer en lijkt me veiliger ook, zweten in de hitte lijkt me ni bepaald gezond voor een litteken. 

Ik ga 255cc motiva full round nemen met de progressive gel plus ( iets steviger en geeft iets meer bolling). Ik lees ook dat sommige wat verschieten dat het kleiner uitvalt maar voor mij is dat niet perse een probleem, ik wil ook infeite wat ik heb in mijn maximizer bh, dat zou 235cc zijn maar ga toch voor 255 cc voor de zekerheid. Ikzelf ben ook redelijk klein en smal; 1m59 en 48kg. Voorsituatie is een b cup. Ik zou zeggen als je ook echt zoals mij een bepaalde maat wilt koop er eentje en neem ze mee naar Verdonck. :-) 

Hey!

 

bedankt voor je reactie!

 

fijn dat je ook gekozen hebt voor Verdonck! Echt een topdokter en fijne kliniek :wub:

 

ik hoop 1 oktober geopereerd te worden moet mijn bevestiging nog ontvangen.

 

heb jij je operatie al ingepland voor eind oktober? 

 

Ik heb vandaag een echo laten maken van mijn borsten aangezien Verdonck dit graag ziet voor hij opereert. Zodat er zeker geen kistes of knobbeltjes zijn. Ben helemaal goedgekeurd, dat is geruststellend.

 

hou me zeker op de hoogte ivm je operatiedag! Denk dat onze situatie heel vergelijkbaar is! 

 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Natjes_twins:

@MissAnissa  ik ben in februari geholpen door Dr straten ik ben een 1.63m en weeg  net geen 50kg  ik heb het max gekregen 400cc Hp rond mentor. maar ik ga groter gaan binnen 2jaar..

 

Heb jij een album?

 

Grtjs

x

Hi!

 

Hoe is het met je boobs! Ben je niet zo tevreden met de grootte dan of vanwaar de wissel?

 

ik heb nog geen album aangemaakt omdat men operatie nog ver weg is, hoop op 1 oktober. Tegen dan maak ik een album aan met voorsituatie etc.

 

bedankt voor je reactie!

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Ik was bang dat ik veel te groot zou nemen. Ik begon met 325cc/350cc mentor bij Velthuis kliniek, toen 300/325 bij Straten en uiteindelijk hebb ik gekozen voor 275cc motiva full bij Verdonck. Dat komt overeen met 250cc mentor.

 

Van een 70A/B ben ik naar een 70E/F gegaan. Nu dat ik een jaar po ben zijn mijn borsten namelijk een (halve) cupmaat gegroeid en draag ik 70F. Maar nog steeds voor het zicht een C. Als je mij van te voren had gezegd dat ik hierop zou uitkomen had ik waarschijnlijk nog veel kleiner gekozen, terwijl ik ze juist nu wat groter zou willen.

 

Wat veel dames vergeten is dat het volume echt ontzettend snel went. En dat je cc's niet met elkar kunt vergelijken. Je hebt verschillende merken en verschillende personen. Alles is afhankelijk van je anatomie, weefsel, omtrek, cupmaat, etc.

 

Heb alsjeblieft niet het idee dat je te groot neemt of dat je gaat twijfelen tusen 25/50cc. Dat verschil is amper te zien!

Als je 25/50 ml in een glas doet is dat ook bijna niet te zien ;) Ik heb er zo veel tijd ingestoken om alles te vergelijken en te piekeren en je hebt er zo weinig aan.. :( 

 

xxx

Hi!

 

bedankt voor je info! Klopt inderdaad. Het verschil is allemaal minimaal.

 

maar ik ben zelf gewoon echt een controle freak :4: wil echt dat me niks ontgaat of dat ik achteraf spijt heb dat ik me te weinig in verdiept heb ofzo.

 

weet van mezelf dat ik best teleurgesteld zou zijn als het resultaat niet zou zijn wat ik wilde. Dus probeer daarom mezelf goed in te lezen zodat ik ongeveer weer wat ik kan verwachten.

 

maar inderdaad niets of niemand is te vergelijken dus dit is heel moeilijk, probeer me dan ook niet vast te pinnen op foto’ s want straks ziet het er toch volledig anders uit.

 

ben wel erg benieuwd! Vandaag echografie gehad ter voorbereiding van de boobs, weeral een stapje dichter :tatice_04:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.