Ga naar inhoud

Zijn hier smalle, en/of fijne, kleine dames?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei XMichelle043:

Heeey !

ik ben 1,52m en ongeveer 49 kilo en krijg anatomische protheses 330CC.. en zou op een D of DD uitkomen.

heb nu een 75A

 

groetjes

Hi!

 

en welke kliniek ga je? Spannend seg! Heb je al een datum?

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei MissAnissa:

Hi! 

 

Fijn dat je je eerste consult hebt gehad! Enorm spannend allemaal he vind je niet. En mag ik vragen wat jou voorsituatie is? En waar heb je een consult gehad?

 

xxx Anissa

Ja pff t is heel erg spannend....

consult gehad bij Bauland kliniek. En mijn voorsituatie is AA (eigenlijk nog minder....) 

 

en bij jou?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei littlepony:

Ja pff t is heel erg spannend....

consult gehad bij Bauland kliniek. En mijn voorsituatie is AA (eigenlijk nog minder....) 

 

en bij jou?

 

Ik heb momenteel een lege b70 maar vind het niet echt bij men lichaam passen. Ben smal maar heb echt wel een steekkontje haha. En ze zijn vanboven heel plat heb juist vanonder enkel heel klein beetje volume..Ik heb morgen men eerste consult bij dr Verdonck en ben erg benieuwd hoeveel er ongeveer inkan en wat het eindresultaat dan zou zijn x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

en welke kliniek ga je? Spannend seg! Heb je al een datum?

 

x Anissa

He Anissa !!

ja echt super spannend het is al aftellen!

ik word geopereerd door Dr koeijers

in kliniek Veldhoven, 20 Juni word ik geopereerd nog 4 weekjes spannend en jij? Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei XMichelle043:

He Anissa !!

ja echt super spannend het is al aftellen!

ik word geopereerd door Dr koeijers

in kliniek Veldhoven, 20 Juni word ik geopereerd nog 4 weekjes spannend en jij? Xx

 

Ooh is al vrij snel! Super leuk voor je! Ik heb nog geen datum ik heb morgen pas men eerste consult, ik hoop rond oktober zou het beste uitkomen met werk etc.. dus nog even wachten! Maar hoop dat morgen meevalt en dat ik snel ergens een kliniek vind waar ik me op men gemak voel. Ik heb momenteel 3 consulten gepland: dr Verdonck,Faceland,Wellnesskliniek. Dus vind het heel spannend!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, MissAnissa said:

Ooh oke top! Proficiat met je boobies! en he. Je ze al lang? Tevreden van en welke chirurg?

 

xxx Anissa

@MissAnissa

Heb Mn boobies pas een week Haha, dus nog herstellende! Maar ze zijn onderhand al heel mooi! 

Tevredenheid gaat met vlagen op en meer maar vandaag was ik heeeeeel erg tevreden omdat ik eindelijk een topje heb gekocht waar borsten in horen en ik vulde dat Haha yessss

heb het laten doen door mevr. Smits in Velthuis kliniek! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei DareCastillo:

Hooii , 

ik ben 1.65 en weeg 57 kg, 375 cc Ronde protheses voor de spier was de max bij mij, kijk maar in mijn album, mijn voorsituatie was 70A

Hi!

 

heel mooi resultaat! Vind het er echt natuurlijk uitzien! Mag je zeker trots op zijn!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Annefleurx:

@MissAnissa

Heb Mn boobies pas een week Haha, dus nog herstellende! Maar ze zijn onderhand al heel mooi! 

Tevredenheid gaat met vlagen op en meer maar vandaag was ik heeeeeel erg tevreden omdat ik eindelijk een topje heb gekocht waar borsten in horen en ik vulde dat Haha yessss

heb het laten doen door mevr. Smits in Velthuis kliniek! 

Oooh fijn om te horen! Ja als je nog maar net geopereerd bent is het resultaat nog helemaal niet gelijk aan het eindresultaat! Veel geduld hebben denk ik. Kan je ze gewoon zien? Want hoor dames praten over 2 weken een band dragen en dat ze in spanning het resultaat afwachten of kan je deze wel gewoon afdoen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissAnissa:

Ooh is al vrij snel! Super leuk voor je! Ik heb nog geen datum ik heb morgen pas men eerste consult, ik hoop rond oktober zou het beste uitkomen met werk etc.. dus nog even wachten! Maar hoop dat morgen meevalt en dat ik snel ergens een kliniek vind waar ik me op men gemak voel. Ik heb momenteel 3 consulten gepland: dr Verdonck,Faceland,Wellnesskliniek. Dus vind het heel spannend!

xxx

Heel spannend! 

Heel veel succes morgen laat je weten hoe het is gegaan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

 

Ik deel mijn slank boobieloos verhaal ook even. Ik ben 1.82 m en weeg 60 kilo! Heb 390cc anatomische prothese van menthor dual plane laten plaatsen bij Heyendeal kliniek. Kwam van 75AA (eigenlijk gewoon niks) en heb nu 75D. Ik ben nu 5 dagen po en nu al superblij met het resultaat. Ik zal je toevoegen aan mn voor en na foto's! Als er nog meer dames nieuwsgierig zijn geef een gil dan voeg ik je ook toe! 

:53:

 

Liefs xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Zwolleboobsx:

Hoi hoi!

 

Ik deel mijn slank boobieloos verhaal ook even. Ik ben 1.82 m en weeg 60 kilo! Heb 390cc anatomische prothese van menthor dual plane laten plaatsen bij Heyendeal kliniek. Kwam van 75AA (eigenlijk gewoon niks) en heb nu 75D. Ik ben nu 5 dagen po en nu al superblij met het resultaat. Ik zal je toevoegen aan mn voor en na foto's! Als er nog meer dames nieuwsgierig zijn geef een gil dan voeg ik je ook toe! 

:53:

 

Liefs xoxo

Hi!

 

proficiat met je boobs! Ben heel benieuwd! Hoe voel je je? Ik heb inmiddels mijn eerste consult bij dr Verdonck gehad! Hij raadde mij 250cc aan dual plane Motiva full. Toen ik zei dat het me weinig leek zei hij dat hij eventueel op de dag van de operatie kan kijken of 275cc kan. Lijkt me klein maar zoals hierboven al vermeld ben maar 1m56 en weeg 44kg. Maar ben toch een beetje bang dat dit niet het gewenste resultaat gaat geven.

 

x Anissa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei MissAnissa:

@XMichelle043 hierboven dus even een korte samenvatting van het consult! Voelde me erg op mijn gemak bij dr Verdonck en was een prachtige kliniek verder!

 

x Anissa

He Anissa!

wat leuk dat je je op je gemak voelde heb je al een datum gepland?

ik zie dat je ook ma klein en tenger bent.

ik zelf ben 1,52 en weeg 50/51 kilo .

ik krijg 330 CC en zal uitkomen op een D /DD .

heb jij gevraagt op wat voor cupmaat je uit zou komen en op welke cupmaat wil je zelf uitkomen?

het is echt bij iedereen verschillend.

en krijg je rond of anatomisch?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei XMichelle043:

He Anissa!

wat leuk dat je je op je gemak voelde heb je al een datum gepland?

ik zie dat je ook ma klein en tenger bent.

ik zelf ben 1,52 en weeg 50/51 kilo .

ik krijg 330 CC en zal uitkomen op een D /DD .

heb jij gevraagt op wat voor cupmaat je uit zou komen en op welke cupmaat wil je zelf uitkomen?

het is echt bij iedereen verschillend.

en krijg je rond of anatomisch?

 

xx

En hoe was het passen?

Wat vond je van die 250 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei XMichelle043:

He Anissa!

wat leuk dat je je op je gemak voelde heb je al een datum gepland?

ik zie dat je ook ma klein en tenger bent.

ik zelf ben 1,52 en weeg 50/51 kilo .

ik krijg 330 CC en zal uitkomen op een D /DD .

heb jij gevraagt op wat voor cupmaat je uit zou komen en op welke cupmaat wil je zelf uitkomen?

het is echt bij iedereen verschillend.

en krijg je rond of anatomisch?

 

xx

De pasprothese was wel mooi maar hoor veel dat die soms toch anders valt dan de echte prothese. Vind cupmaat moeilijk te zeggen aangezien ik in een lingeriewinkel werk en weet dat een 65D bv 2 cupmaten kleiner is dan een 75D. Zou wel echt 2 maten verschil willen zien en ik draag nu maximiser bh’ s en zou eigenlijk graag deze grote hebben naakt. Ik ga voor ronde! Mijn datum staat nog niet vast heb nog andere consulten gepland bij faceland en wellnesskliniek zodat ik kan vergelijken wat ze zeggen. Maar sta echt wel achter Verdonck ben alleen bang dat het wat klein gaat zijn naar mijn verwachtingen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

proficiat met je boobs! Ben heel benieuwd! Hoe voel je je? Ik heb inmiddels mijn eerste consult bij dr Verdonck gehad! Hij raadde mij 250cc aan dual plane Motiva full. Toen ik zei dat het me weinig leek zei hij dat hij eventueel op de dag van de operatie kan kijken of 275cc kan. Lijkt me klein maar zoals hierboven al vermeld ben maar 1m56 en weeg 44kg. Maar ben toch een beetje bang dat dit niet het gewenste resultaat gaat geven.

 

x Anissa 

 

Moeilijk hé! Is altijd lastig inschatten ik had een B of C verwacht en loop nu toch echt met een D, maar dit kan nog beetje minder worden. Zijn nog gezwollen en hard maargoed, vergeet niet dat ik een kop groter ben dan jij meis.. Probeer iemand te vinden die van dezelfde maat komt en naar dezelfde maat is gegaan en het lichaam in vergelijkbare verhouding heeft! Valt niet meer maar ze zijn er! Ik heb ze ook gevonden, heel veel succes en het komt echt goed! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Zwolleboobsx:

 

Moeilijk hé! Is altijd lastig inschatten ik had een B of C verwacht en loop nu toch echt met een D, maar dit kan nog beetje minder worden. Zijn nog gezwollen en hard maargoed, vergeet niet dat ik een kop groter ben dan jij meis.. Probeer iemand te vinden die van dezelfde maat komt en naar dezelfde maat is gegaan en het lichaam in vergelijkbare verhouding heeft! Valt niet meer maar ze zijn er! Ik heb ze ook gevonden, heel veel succes en het komt echt goed! :71:

Aah lief! Dankje voor de geruststelling! Denk dat het zoiezo wel een verbetering is hoor in mijn gevan :D maar het zou jammer zijn als ze veel kleiner uitvallen! Ik ga mijn best doen en ben erg veel aan het opzoeken en me er goed in aan het verdiepen! En uiteindelijk moeten we toch de pc gaan vertrouwen! Allemaal gewoon zo enorm spannend zeg :lol:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MissAnissa:

De pasprothese was wel mooi maar hoor veel dat die soms toch anders valt dan de echte prothese. Vind cupmaat moeilijk te zeggen aangezien ik in een lingeriewinkel werk en weet dat een 65D bv 2 cupmaten kleiner is dan een 75D. Zou wel echt 2 maten verschil willen zien en ik draag nu maximiser bh’ s en zou eigenlijk graag deze grote hebben naakt. Ik ga voor ronde! Mijn datum staat nog niet vast heb nog andere consulten gepland bij faceland en wellnesskliniek zodat ik kan vergelijken wat ze zeggen. Maar sta echt wel achter Verdonck ben alleen bang dat het wat klein gaat zijn naar mijn verwachtingen.

x

Oei echt? Wijken de pasprotheses af met de echte ?

dacht dat je met de pasprotheses en de bh naar de bv zo naakt uitziet.

op welke cupmaat wil je uitkomen?

cupmaat c is ook al heel mooi!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei XMichelle043:

Oei echt? Wijken de pasprotheses af met de echte ?

dacht dat je met de pasprotheses en de bh naar de bv zo naakt uitziet.

op welke cupmaat wil je uitkomen?

cupmaat c is ook al heel mooi!

 

x

Ik hoor een aantal meiden toch zeggen dat het altijd een beetje anders is en vooral door Verdonck zijn roze topjes de pasvormen vaak iets groter lijken :lol: ja zou graag een kleine D hebben eigenlijk! 70D ofzo vind ik al prima 2 maatjes verschil.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.