Ga naar inhoud

Zijn hier smalle, en/of fijne, kleine dames?


Aanbevolen berichten

Hey beauty’ s!

 

Ik heb voor mezelf de knoop doorgehakt dat ik het ga doen, de borstvergroting. Jaren over liggen piekeren, zou het het waard zijn.. het blijft een operatie.. maar ik zit nog steeds niet lekker in mijn vel en heb dus voor mezelf de beslissing gemaakt. Nu vraag mij af, ben maar 1m56 en weeg 45kg. Zijn hier dames die ongeveer hetzelfde gestalte hebben?  Vraag me af welke protheses jullie gekozen hebben en waarom. En vooral, hoeveel cc pastte er bij jullie? Heb komende weken consulten bij dr Verdonck, Wellnesskliniek en Faceland. Wil al een beetje een beeld hebben van hoeveel ze bij jullie aanraden. Wil wel een natuurlijk uitzicht maar uiteraard wel echt een voller aanzicht, heb  momenteel een lege b. Ze staan dan ook ver uit elkaar en vooral de bovenkant is gewoon volledig plat.

 

Alvast heel erg bedankt dames! Alle reacties en ervaringen zijn welkom!

 

Kusjes

Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Draakje84

Hi! Wat leuk dat je de knoop hebt doorgehakt! Ik ben ook zeer smal (48 kilo bij 1.65). Ik heb ronde protheses dual plane van Nagor gekregen van 240cc. Meer paste er niet in volgens de chirurg.

Ze zijn heel mooi en natuurlijk geworden. 

 

Heel veel succes verder!

x Nathalie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben ook smal gebouwd met mijn 54 kg op 1m75. Mijn borsten stonden ook vrij ver uit elkaar.

Ik heb vandaag exact 3 weken geleden een borstvergroting laten doen van 330cc. Ik kwam van een A en wou naar een C. Maar momenteel is het een D :4: (in sportbh van Hunkemöller). Naakt lijken ze vrij groot maar in kleren valt dat best mee. ^_^

Als je het eens wil zien mag je PB sturen, dan laat ik je wat foto's zien.

 

Maar zowiezo, veel succes gewenst, wat je ook kiest.

 

X Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Leuk alle smurfen bij elkaar haha! Ik ben 158 cm en 47 kg. In maart een borstvergroting gehad; 215 cc anatomisch voor de spier. Dit was het maximale volgens de arts. Mocht je een kijkje willen nemen in mn album stuur maar een berichtje dan voeg ik je toe! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Veraxx3

Hoihoi,

 

Ik ben 1.70 en 53 kg en heb 240cc natrelle gekregen. Ik had niets en nu heb ik 70c. Het is echt prachtig geworden :wub: Heel natuurlijk.

 

Succes!

 

xx Vera

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii 

 

Ik krijg 19juni 380 cc XP achter de spier ronde protheses.

Ik ben 1.56 en weeg 56 kilo. 

Voor ik kinderen had woog ik 49 kg.

Ik zal op een C/D uitkomen.

Ohja ik word bij wellness kliniek geopereerd.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.63 en weeg rond de 50 kilo. Ik heb 300cc mentor rond achter de spier gekregen. Ik ben gewoon gegaan naar wat maximaal zou passen. Het oogt heel natuurlijk. Normaal droeg ik altijd ultra ultra push up bh's  waardoor de buitenwereld niet echt verschil opmerkt.

 

Ik ben pas 3 weken po maar denk dat het straks gaat ogen als een (kleine) c.  Momenteel heb ik een hele strakke sportbh maat 75c aan die alles namelijk helemaal plat drukt haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei GWND:

Hii 

 

Ik krijg 19juni 380 cc XP achter de spier ronde protheses.

Ik ben 1.56 en weeg 56 kilo. 

Voor ik kinderen had woog ik 49 kg.

Ik zal op een C/D uitkomen.

Ohja ik word bij wellness kliniek geopereerd.

 

Liefs

Hi!

 

Ooh heel spannend voor je! Wanneer word je geopereerd? Ik heb volgende week een eerste consult bij wellnesskliniek! 380 klinkt al vol ja! Gaat heel mooi zijn!

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Saskiabloem
1 minuut geleden zei MissAnissa:

Hey!

 

waar word je geopereerd? Spannend zeg!

 

x Anissa

Hi Anissa,30 mei in kliniek MFIV .

Word geholpen door Dr Hupkens. 

Vind zijn resultaten zo mooi vol en natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Edva:

n Ik ben 1.63 en weeg rond de 50 kilo. Ik heb 300cc mentor rond achter de spier gekregen. Ik ben gewoon gegaan naar wat maximaal zou passen. Het oogt heel natuurlijk. Normaal droeg ik altijd ultra ultra push up bh's  waardoor de buitenwereld niet echt verschil opmerkt.

 

Ik ben pas 3 weken po maar denk dat het straks gaat ogen als een (kleine) c.  Momenteel heb ik een hele strakke sportbh maat 75c aan die alles namelijk helemaal plat drukt haha.

Hey!

 

ja dit is bij mij dus ook het geval. Ben een vaste dubbele push drager op de moment :D dus hoop ook dat niet iedereen het opmerkt. Mijn vader is er namelijk erg tegen dus denk dat het dan ook beter is dat hij het niet weet. Moet het uiteindelijk voor mezelf doen en ben zeker van mijn keuze. Dus wil me niet meer laten beeinvloeden. Er gaan altijd mensen zijn die er niet voor staan te springen zeker -_- 

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Saskiabloem:

Hi Anissa,30 mei in kliniek MFIV .

Word geholpen door Dr Hupkens. 

Vind zijn resultaten zo mooi vol en natuurlijk. 

Nog niet van gehoord! Ga ik straks zeker opzoeken! Ben nog heel zoekende omdat ik pas onlangs de knoop heb doorgehakt. En er komt zo veel informatie op me af! Dit forum is wel echt heel handig! Bedankt voor je reactie! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

Ooh heel spannend voor je! Wanneer word je geopereerd? Ik heb volgende week een eerste consult bij wellnesskliniek! 380 klinkt al vol ja! Gaat heel mooi zijn!

 

x Anissa

Jaa onwijs spannend. Ook voor jou!

Ik word 19 juni door dr Veroniek Decoene geholpen.

Bij wie heb je het consult?

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Angie123
16 uur geleden zei Saskiabloem:

Hi Anissa,30 mei in kliniek MFIV .

Word geholpen door Dr Hupkens. 

Vind zijn resultaten zo mooi vol en natuurlijk. 

@Saskiabloem waar heb jij resultaten van zijn werk kunnen vinden? 

Ik word nl. over twee dagen geopereerd door Hupkens :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Saskiabloem
1 uur geleden zei Angie123:

@Saskiabloem waar heb jij resultaten van zijn werk kunnen vinden? 

Ik word nl. over twee dagen geopereerd door Hupkens :-)

Op kliniekervaringen.nl, instagram en veel googlen.

Mocht je insta hebben , meld je aan bij Diana gabriels dan zie je vaak zijn werk voorbij komen. 

Anders heb ik nog wel fotos voor je .

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Annefleurx:

Ik ben 173 met 53 kg! Heb maximale erin laten zetten wat mogelijk is volgens de chirurg en dat was 290cc Mentor Anatomisch Dual Plane!

ik was al jaaaaaren gestopt met push up Haha dus ik loop wel ineens met tieten rond maar boeiend! 

Ooh oke top! Proficiat met je boobies! en he. Je ze al lang? Tevreden van en welke chirurg?

 

xxx Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-5-2018 om 12:34 zei Rasjna:

Hoi, ik ben ook smal gebouwd met mijn 54 kg op 1m75. Mijn borsten stonden ook vrij ver uit elkaar.

Ik heb vandaag exact 3 weken geleden een borstvergroting laten doen van 330cc. Ik kwam van een A en wou naar een C. Maar momenteel is het een D :4: (in sportbh van Hunkemöller). Naakt lijken ze vrij groot maar in kleren valt dat best mee. ^_^

Als je het eens wil zien mag je PB sturen, dan laat ik je wat foto's zien.

 

Maar zowiezo, veel succes gewenst, wat je ook kiest.

 

X Joyce

Ik ben ook wel heel benieuwd aangezien we een beetje dezelfde  bouw hebben hihi. Ik heb momenteel ook de 70D sportbh aan van de hunkemoller:-) 

Zou ik een bij jou mogen kijken?

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.