Ga naar inhoud

Tientjex : 11 september 2018 : Dr. Bosselaers : Heilig Hart Ziekenhuis : Lier


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik heb al even een account aangemaakt maar nog niets gepost,wordt toch wel eens hoog tijd.

Ik ben 32 en al sinds mijn puberteit droom ik van borsten. Helaas zijn ze nooit echt gekomen.Ik herinner mij nog levendig dat ik elke ochtend keek of er al iets gegroeid zou zijn.Ik was vroeger ook wel redelijk mager. Voor mijn zwangerschappen had ik na jaren kijken... een mooi stevig Atje en had ik me er ergens bij neergelegd dat het nooit zou gebeuren.  Ook tijdens mijn zwangerschappen gebeurde er niets daarboven. Tijdens mijn borstvoeding periodes was ik gezegend met veel melkproductie en een mooie c cup die na stoppen met bv jammer genoeg verschrompelde naar kleiner dan 75a. Na lang wikken en wegen op consultatie gegaan bij 2 chirurgen en ondertussen staat er al een datum vast. 11 september word ik onder handen genomen door Bosselaers in het ziekenhuis van Lier. Nog lang wachten maar dat valt net onder het groot verlof van mijn man die me dan optimaal kan bijstaan. Het zal 310 cc motiva ergonomix worden achter de spier waarmee ik volgens bosselaers zal uitkomen op wat ik wens ( een zo natuurlijk mogelijke, optische c cup). Ik kijk er heel erg naar uit maar kijk ook erg op tegen de evt helse pijn dat het gaat doen.

Misschien kan ik hier mijn gedachten wat verzetten zodat het sneller september is!

 

Vele groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Voor als er ooit iemand ervaringen zoekt betreffende bosselaers: alles goed verlopen gisteren. Ik was voorbereid op het ergste maar valt echt nog mee qua pijn. Het ergste vind ik eigenlijk die ingesnoerde band  over sportbh nog. Wordt er zelf misselijk van.Dat magische moment als je ze te zien krijgt.,zalig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx! Ze zijn me een medicatieschema en voorschriften vergeten mee te geven dus neem enkel dafalgan. Zou zonder dafalgan ook lukken maar neem t meer vr de zekerheid en ongemakkelijk gevoel. Snap nu wel waarom ze die band ook martelband noemen. Jezus wat een vervelend ding zeg. Slapen op mijn rug lukt langs geen kanten met die band. Tel de dagen af tot hij eraf mag ( na weekend zei bosselaers).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cristaline. Het doet geen deugd als ik bewegingen maak waarvoor ik men borstspieren nodig heb natuurlijk( recht komen van uit lig vb) maar zolang ik gewoon wat rondloop of zit heb ik eigenlijk geen pijn nee,eerder druk en stijfheid. Liggen is wel echt oncomfortabel dan heb ik meteen last van men rug. Als ik de borstband uitdoe, is dat ook een pak minder. Ben wel misselijk geweest voorbije dagen maar komt volgens mij ook door die band lol.Iemand ook ervaring mee? Maak me soms wel zorgen dat het gwn te strak zit.

Ik moet wel niets doen gelukkig. Kindjes op school en man is thuis. 

Succes met je herstel!X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier niet zo schitterend. Sinds vrijdag terug in het ziekenhuis. Kreeg donderdagnacht ineens onuitstaanbare pijn aan linkerborst. Was ook flink opgezwollen. Was blijkbaar een bloeding dus ben terug onder narcose geweest en terug een drain langs links. Als het aantal cc dat nog uit drain komt klein genoeg is,mag ik naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-9-2018 om 09:36 zei Cristaline1990:

Jeetje dat is even schrikken! Hopelijk mag je snel naar huis.

Ben sinds gisteren terug thuis! Hopelijk nu een probleemloos parcours verder.Moet helaas dat verband ( blijkbaar is het een drukverband dat bloedingen voorkomt) nog even langer dragen. Mag zelfs even niet uit vr te douchen. Volgens pc was het brute pech,gebeurd soms wel is zo'n hematoom. Mijn ergste angst was dat ik wakker werd en ze gingen zeggen dat ze het implantaat hadden moeten verwijderen maar was gelukkig niet zo. Binnen 2weken op controle!

Ik heb onder dat rotding ook een carefix ana aan,die zit wel goed vind ik maar heb wel een l besteld terwijl de maatregel m aangaf omdat er bijstond dat ie klein uitviel dus je best een maat groter nam. 

Hoe gaat het met jou? 

Ik heb een fotootje toegevoegd van het resultaat bij de map borst vergroting als er iemand wil piepen. Ondanks de bloeding zien ze er best ok uit lol. 

Groetjes

Tientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tientjex:

Ben sinds gisteren terug thuis! Hopelijk nu een probleemloos parcours verder.Moet helaas dat verband ( blijkbaar is het een drukverband dat bloedingen voorkomt) nog even langer dragen. Mag zelfs even niet uit vr te douchen. Volgens pc was het brute pech,gebeurd soms wel is zo'n hematoom. Mijn ergste angst was dat ik wakker werd en ze gingen zeggen dat ze het implantaat hadden moeten verwijderen maar was gelukkig niet zo. Binnen 2weken op controle!

Ik heb onder dat rotding ook een carefix ana aan,die zit wel goed vind ik maar heb wel een l besteld terwijl de maatregel m aangaf omdat er bijstond dat ie klein uitviel dus je best een maat groter nam. 

Hoe gaat het met jou? 

Ik heb een fotootje toegevoegd van het resultaat bij de map borst vergroting als er iemand wil piepen. Ondanks de bloeding zien ze er best ok uit lol. 

Groetjes

Tientje

Hoop ook voor je dat je nu probleemloos kan herstellen! Ik heb de carefix ava en ook maatje M en heb ook het gevoel dat die te strak zit hoor. Hopelijk zit die L beter bij je.

Met mijn boobies gaat het met de dag beter, eerste dagen echt wel veel pijn gehad en nu ervaar ik vooral ongemak en spierpijn. Wel ben ik enorm blauw/paar rond mijn liteken en oksel en dat geeft echt die typische blauweplekken pijn. Heel irritant! 

Kon je foto niet vinden in het album helaas! ☹️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.