Ga naar inhoud

Crazy : 17 mei 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie
16 minuten geleden zei nieuw1:

He Crazy. Ik ben gister ook geopereed door Dr Jansen. Haha. Ik was om 8 uur al aan de beurt. Toen ik onder het mes lag, zat je nog in de wachtkamer. Grappig he. Hoe gaat het met je? 

Dat is echt heel grappig!! Leuk!! Met mij gaat het goed hoe voel jij je?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat wel. Is eigenlijk ieder uur anders. Heb wel redeljjk geslapen, dat scheelt altijd al vind ik. Verder wat door het huis en tuin schuifelen en rustig aan doen. Ik vind ze nog super hoog zitten en zijn heel gespannen. Maar dat komt goed. Geduld, geduld, geduld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je goed geslapen hebt is wel heel fijn. Ik vond het een hel!! Ik heb echt een vaste slaaphouding en dat is niet op mn rug! Verder als ik al in slaap viel werd ik ongeveer elk half uur weer wakker omdat ik zo'n druk op mn borst had kreeg ik het ook erg benauwd. Vanmiddag wel geslapen maar dan op de bank meer rechtop dat ging beter dan plat liggen. Verder inderdaad rustige dag vandaag beetje lezen beetje tuin hoop dat ik snel weer alles zelf kan doen want dingen uit handen geven vind ik lastig maar moet er eigenlijk van genieten;) hoeveel cc heb jij laten zetten?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 425 laten zetten. Heb gelukkig nog gevoel in mn tepels. Maar mn borsten zelf nog niet. Staat natuurlijk ook echt op spanning allemaal. En zo hoog! Ik weet eigenlijk niet wanneer dat gaat zakken. En je ziet nu veel aders op mn borsten lopen. Vanavond ga ik me eens douchen. Mn haren nog niet, wil de pleister zo lang mogelijk droog houden. Een ding vind ik wel lastig, ik ben nog niet naar het toilet geweest. En heb een opgezette buik nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je medicijnen slikt is je lichaam daar ook in de war van! Ik ben letterlijk 5 dagen niet naar de toilet geweest behalve om te plassen natuurlijk, en op de dag dat ik laxeerpillen wou halen, moest ik! Dus was toen wel opgelucht! Dus kan wel tijdje duren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook straks onder de douche. Heerlijk! Heb gister wel met oliedoekjes dat paarse spul en de stift er zo goed als afgehaald maar nu lekker een goede poets beurt! Dat van die opgezette buik heb ik ook. Ook nog niet naar toilet geweest. Hoop dat alles snel weer op gang komt. En bij mij zitten de protheses ook heel hoog nu. Staat heel veel spanning op. En ik ben toch een afwasje gaan doen en nog wat kleine dingetjes dan merk ik wel dat ze harder worden en soort van op klappen staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Crazy Haha wat grappig bij mij ging het voor de operatie een beetje hetzelfde. Ik had het ook hardstikke koud!

 

Ik heb gemaild met afdeling chirurgie en die zeggen dat het normaal is dat de boobies in het begin niet gelijk zijn. Dat stelt me wel gerust.

 

Ik hield ook alles vast. Was zo blij toen ik kon en dat makkelijk ging. Vocht hou ik op dag 13 nog steeds vast. Denk dat dat nog wel een tijd gaat gaat duren. Dat heel hoog zitten van de boobies is bij mij in week 2 minder geworden. Ik merk wel bij inspanning dat ze weer wat meer gaan opzetten. Ook krijg ik als ik wat langer op pad ben last van mijn rug. In de eerste week had ik sowieso last van mijn rug. Zo'n zwaar gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soraya goed dat je gemaild hebt met de afdeling. Denk ook dat het kwestie van geduld is. Maar is ook mijn sterkste kant niet hoor!! Ik heb vanavond wel een mild laxeermiddel genomen want voel me nu niet lekker mn buik is op gezet en zit me niet lekker dus ik hoop op morgenochtend. Vocht vasthouden valt gelukkig wel mee maar ik drink veel thee en water. Ik had vandaag wat kleine dingetjes gedaan afwasje en beetje opruimen. Misschien te snel maar merkte inderdaad dat mn borsten daarna meer gespannen waren. Van mn rug ook nog geen last. Alleen eigenlijk last van dat drukkende gevoel op mn borst. Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het vandaag met jullie? Ben gister om 22.30 naar bed gegaan en heb tot 8.30 geslapen! Wel met een onderbreking door de pijn aan de rug. Heb toen de eerste keer tramadol genomen. En dat opstaan he.... Wat een hel. Is net of alles naar je borsten stroomt ofzo. De druk komt er dan weer op. O ja, gister gelukkig naar het toilet kunnen gaan. Lucht enorm op. Hoewel mijn buik nog steeds dik is. Hou nog veel vocht vast. Mjjn ringen die ik voor de operatie had afgedaan krijg ik nog niet om. Tsja en verder vandaag maar weer rustig aan en kijken hoe het gaat vandaag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nieuw1 dat opstaan is inderdaad een hel! Ik heb vannacht wat meer rechtop geslapen soort van zit houding want ik heb echt last van de druk en moeite met ademhalen. Op deze manier heb ik best goed geslapen. Ik kon vanmorgen gelukkig ook weer naar t toilet hele opluchting inderdaad alleen die buik is nog gezwollen. Misschien houdt ik dan toch wel vocht vast. Wordt jij er niet gek van dat je niet zoveel kan? Ik had me er wel op voorbereid maar valt me echt tegen! Ik wil boodschappen doen :huh: en van die lullige dingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil zo graag naar de Hema vandaag. Een bh erbij halen. 1 vind ik zo weinig. Maar denk dat ik deze morgen door een sopje slinger en buiten laat drogen. Ik wil gewoon ff de deur uit met een doel. Betekent wel dat ik me moet aankleden en verzorgen. Haha. Maar wel hebben de tijd. Wel al een wasje in de machine gegooid. En ik vind dat ik wel een bloemetje verdiend heb. Dus die maar even halen misschien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei nieuw1:

Ik wil zo graag naar de Hema vandaag. Een bh erbij halen. 1 vind ik zo weinig. Maar denk dat ik deze morgen door een sopje slinger en buiten laat drogen. Ik wil gewoon ff de deur uit met een doel. Betekent wel dat ik me moet aankleden en verzorgen. Haha. Maar wel hebben de tijd. Wel al een wasje in de machine gegooid. En ik vind dat ik wel een bloemetje verdiend heb. Dus die maar even halen misschien. 

Ik heb gisteren een bh besteld. Een carefix ava is me aangeraden door iemand die er niet meer buiten kon. Maar vanwege Pinksteren komt ie dinsdag pas. Ik wil ook een schone frisse bh aan maar kan m wel wassen maar dan duurt t toch wel ff voor het droog is. Kan ik zolang zonder bh aan? Ik ben zo verwend heb al een huis vol bloemen staan! Wel erg gezellig! :116: maar ik snap wat je bedoeld ik wil ook iets leuks kopen voor mezelf! Hebben we verdiend gewoon! Ben alleen make up loos en in trainingpak dus voor ik naar buiten ga moet ik mezelf nog even opknappen ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei nieuw1:

Misschien een domme vraag maar hoe kan ik in je album kijken? 

ik weet t niet precies. Ben zelf ook nog aan t uitzoeken hoe het werkt allemaal. Maar de 3 streepjes bovenaan de pagina dan bladeren en fotoalbum?? Volgens mij kom je er zo. Miss ook wel anders maar moet ik nog ontdekken ;) album maken was al een dingetje ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jane82:

Aanstaande dinsdag ga ik onder het mes. Fijn om jullie ervaringen te Lezen. Ben wel super zenuwachtig! Ik krijg 375CC en word geopereerd door dr Fresow. Ik laat een BH aanmeten in de kliniek.

 

Succes alvast voor dinsdag. Super spannend:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's gezien! Het is al mooi en wordt nog mooier. -) ik was vanmiddag toch ff naar de Hema geweest. Bh gekocht maar de omtrek is toch wat te strak. Verder zat hij superfijn. Dus binnenkort maar even ruilen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nieuw1 jaaa je bent toch gegaan! Ik heb t bij hond uitlaten gehouden. Ik zou de bh nog niet omruilen voor grotere omtrek maat misschien is ie nu wat strak omdat je nog vocht vasthoudt je ringen draag je ook nog niet toch?? Ik zou t nog even afwachten. Dank je ik ben ook tevreden en heel benieuwd hoe het er straks uitziet als het gaat zakken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nieuw1:

Ik heb je foto's gezien! Het is al mooi en wordt nog mooier. -) ik was vanmiddag toch ff naar de Hema geweest. Bh gekocht maar de omtrek is toch wat te strak. Verder zat hij superfijn. Dus binnenkort maar even ruilen. 

Nieuw1 welke soort bh van de Hema is goed om te dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.