Ga naar inhoud

Crazy : 17 mei 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi meiden, ik ga me even voorstellen ben lekker aan t meelezen om me beetje voor te bereiden. Heel fijn om andere ervaringen te lezen. Ik ben 33 jaar moeder van 2 kids 14 en 11 jaar en heb aankomende donderdag 17 mei een afspraak bij bauland kliniek in mill bij dr Gabriel Jansen  via faceland zo spannend!! Ik ben 1.64 en 60 kilo ik heb nu een 80A maar ga de deur niet uit zonder maximizer bh zodat t eruit ziet als een cup C met kleding dan want je snapt t wel bikini's zijn drama echt mn grootste vijand!! Terwijl ik veel sport veel aan krachttraining doe en veel met mn lichaam en voeding bezig ben haaaat ik zwembad of strand. Binnenkort is dat eindelijk een verleden... ik wil niet heel groot en ben samen met mn chirurg tot een 340cc motiva gekomen. Eerst had il 280cc gekozen tijdens t eerste consult maar in de auto had ik al spijt. Dr Jansen was t met me eens en vond een 340cc perfect passen bij mijn lichaam. Dus ik kijk er enorm naar uit!! Nog een paar nachtjes. Voor dames die al geopereerd zijn, heb je tips om aan te trekken na de operatie dat vraag ik me af want een trainings jasje snap ik wel maar kan daar een hemdje onder? Krijg ik mn armen hierdoor en over mn hoofd?? Ik kan niets verzinnen behalve een blouse wat ik anders mn trainingspak aanka.

Nou meiden ik houd jullie op de hoogte en lees nog effies verder mee met jullie verhalen en mooie resultaat foto's. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend en welkom hier ik wordt morgen geopereerd door dr Fresow ook via faceland. Ik heb 2 verschillende soorten hemdjes klaargelegd en een trainingsbroek en vestje. Ben nu erg zenuwachtig aan het worden en best bang voor de narcose gelukkig heb ik hier al veel mooie boobies voorbij zien komen en daardoor moet ik gewoon doorzetten en het maar op me af laten komen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Jaimy2018:

Spannend en welkom hier ik wordt morgen geopereerd door dr Fresow ook via faceland. Ik heb 2 verschillende soorten hemdjes klaargelegd en een trainingsbroek en vestje. Ben nu erg zenuwachtig aan het worden en best bang voor de narcose gelukkig heb ik hier al veel mooie boobies voorbij zien komen en daardoor moet ik gewoon doorzetten en het maar op me af laten komen. X

O wauw morgen al!! Heel veel succes :) en ik heb ook 2 hemdjes die ik meeneem hoop dat het lukt anders maar het vest over mn bh. Vraag me ook af of die topjes me nog passen straks maar rekt wel redelijk mee. Ik ga je volgen ben benieuwd hoe jou ervaring is. Heel veel succes ik hoop dat je beetje slaapt straks ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii,

Ik ben nieuw had vanavond  een voorstel bericht geplaatst maar ik heb mn operatie datum al dus dacht maak hier ook een berichtje aan. Heerlijk om jullie ervaringen en verhalen te lezen zeg ik ben me nu echt een beetje aan t voorbereiden en weet nu veel meer wat me te wachten staat!! Ik ben donderdag aan de beurt :) 340cc motiva demi. Ik heb nu een 80A maar ga de deur niet uit zonder maximizer bh ;) in eerste consult koos ik de 285cc maar ik had in de auto al spijt en twijfelde of t niet te weinig was. Dr Jansen was t met me eens en vond een 340cc perfect passen bij mijn lichaam dus dat is hem geworden. Al vraag ik me nu ook weer af of dit wel goede beslissing is en niet te weinig. Ik wil niet heel groot maar wel een goede volle bh ;) blijft lastig denk ik. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Crazy,

 

Ik ben op 5 mei geopereerd voor dr. Gabriël Jansen. Ik had een wijdere T-shirt aan en de zusters hebben mij na de operatie weer hierin geholpen. Je mag je ellebogen niet voorbij schouderhoogte. En het voelt ook niet heel prettig om je bovenarmen van je zij af te houden. Ze doen je onderarmen erin. Dan moet je je hoofd naar je borst brengen en halen ze je shirt over je hoofd. De dagen erop waren echt warm dus had ik een wijde shirtjurk aan. Zonder onderbroek. want m'n broek omhoog trekken lukte niet zo. Na een paar dagen kon ik het zelf en ook weer een broek aan en uitdoen. Mits het niet strak was. Per dag kun je steeds meer met sprongen. De eerste 2 dagen zijn het lastigst met aankleden. Tenminste in mijn geval. Ik had trouwens geen pijn hoor. 

 

Ik had een lege B en met maximizers een goede C. Ik heb 295cc motiva gehad. Al deze twijfels voor de operatie horen erbij, maar als ik jou was zou ik het bij 340cc houden. De chirurgen hebben hier echt wel een goede kijk op. 

 

succes met je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Soraya, bedankt voor je reactie!! Heb hier echt wat aan. Het wordt niet heel warm donderdag dus ik neem een trainingspak mee en een wat wijder shirt nu ik weet hoe je het moet aantrekken. Hoe gaat het nu met je?? Ben je tevreden? Ik had een goed gevoel bij dr Jansen. Kon het wel met hem vinden. En twijfelaar ben ik sws met haast alles dus ik laat het inderdaad zo als het nu is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Crazy Ik ben nog niet tevreden, maar dat is ook lastig als je het resultaat nog niet kunt zien. Mijn boobies zijn nog gezwollen en vierhoekig. De rechter is wat meer gezakt dan de linker, maar ik heb in de berichten op het forum gelezen dat dit normaal is. Ze hebben ieder een eigen herstelperiode en manier van herstellen. Ik ben nu op dag 10 en het kan 3 tot 6 maanden duren voordat je het eindresultaat kan zien. Maar ik voel me prima en verveel me eigenlijk zelfs. Ik wil alleen wel verstandig zijn en die 2 weken echt rusten ondanks het lekkere weer. Ik drink ook heel veel en beperk zout. Hiermee hoop ik dat de zwelling sneller zal afnemen. Verder ben ik veel op deze forum aan het zoeken. Want het is natuurlijk best spannend en eng. Omdat je niet weet hoe het er uiteindelijk uit zal zien. Mijn tepels kunnen sinds ik denk een dag of 3 ook weer hard worden. Denk sinds de hitte die er vanaf kwam en de extreme zwelling is afgenomen. Ik was er bang voor ingetrokken tepels, maar dat is gelukkig dus niet zo. Alleen een klein stukje (het deel boven de incisie, tot aan de tepel is nog numb. In de rest zit wel gevoel. Ik denk dat dat komt omdat de zenuwen nog moeten herstellen. Mocht je vragen hebben laat maar weten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soraya, wat vervelend om te horen. Ik begrijp inderdaad dat herstel heel verschillend verloopt. Uiteindelijk zal het vast prachtig worden. Heb je eigenlijk ook contact gehad met de kliniek?? Ik zou er denk ik nu niet teveel over oordelen en het even de tijd geven te herstellen. Wel heel goed te horen dat gevoel in tepels terug komt!!! Ik hoor morgen hoe laat ik aan de beurt ben donderdag. Zo spannend allemaal... vandaag voor de laatste keer gewerkt nu 3 weken vrij. Gaat nu echt gebeuren. Blijf het maar zeggen aan mezelf kan het ergens nog niet helemaal geloven ofzo hihi. Sterkte meis, ik hoop zo dat je snel tevreden bent en loopt te shinen met je boobies :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat spannend @Crazy! Bijna tieten! :123:

Ik ben gisteren, 15 mei, geopereerd door G Jansen. 

Valt nog niet zoveel over te zeggen, maar ben erg tevreden tot nu toe. 

Heb ze nog niet uitgebreid bekeken, alleen even snel met een handspiegeltje in de kliniek en van bovenaf.. maar ze lijken zo mooi! :wub: Vandaag mag ik douchen en dan ga ik er eens goed naar kijken. :D

 

Ik had een joggingbroek aan en een hemd welke wel aansloot maar waar veel rek in zit. Ging prima!

Verder kan ik veel zelf. Ik heb niet zo heel veel pijn, voelt wel heel erg drukkend. Kan gelukkig veel zelf, en mn joggingbroek en ondergoed zelf aan en uit gaat ook prima. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@_Luiz ja mega spannend!! Kan het nog niet geloven eigenlijk. Gewoon morgen al!! Wat fijn om tw horen dat je je goed voelt en niet zo pijn hebt. Ik schrok ervan dat er mensen zijn die niet zelf hun broek kunnen aan en uittrekken maar dat is niet altijd t geval dus gelukkig! Ik ga vandaag alles in huis doen waar ik ff niet meer aan toe kom hihi strijken bedden verschonen ramen zemen ;)

Ik ben benieuwd hoe je je boobies vind straks na je douche! Geniet er maar van meis!! En rust lekker uit het is allemaal pas net gebeurd... hoeveel cc heb jij gekregen?? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik had ook nog alles gedaan thuis de dag voor de operatie. Wat ook handig is om alles wat hoog staat en je nodig hebt om dat in een kastje lager te zetten, omdat je je armen niet omhoog mag doen!

 

Ik was er ook wel bang voor dat ik weinig kon, maar valt gelukkig mee! Alleen shirtjes, hemdjes, vestjes of mn po bh zelf aan doen lukt me nog niet. Verder kan ik alles wel, haren wassen, afdrogen, opstaan, toiletbezoek..

 

Ik heb 400cc Motiva full gekregen dual plane. Heb foto’s in m’n album gezet. Wel staat het nog enorm strak en vind ik ze er in het echt groter uitzien dan op de foto. En ik kreeg niet alle betadine en penstrepen er af onder de douche, haha... :12: Maar ben er zo onwijs blij mee! :rolleyes: Ook super blij dat ik voor het maximale wat er bij mij in kon ben gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@_Luiz Je boobs zijn mooi geworden hoor! Ze zijn ook gewoon al rond. Die van mij zijn nog vierhoekig terwijl ik met 295cc niet super veel heb laten plaatsen. Ik wacht de twee weken af en dan neem ik contact op met de chirurgie afdeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Soraya:wub:

Die van jou zijn ook mooi! Je bent ook nog maar kort po he. Er gaat nog zoveel veranderen! Zou me er geen zorgen over maken hoor, al kan een belletje natuurlijk nooit kwaad.. 

 

Bij mij valt de zwelling vergeleken met sommige andere dames wel mee.. Ik ben begin vorige week begonnen met 3x per dag Arnica druppels tegen de zwelling en Vitamine C, misschien dat dit helpt en ze daardoor al wat ronder zijn..

Maar ieder lichaam geneest anders he. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei _Luiz:

Haha, ik had ook nog alles gedaan thuis de dag voor de operatie. Wat ook handig is om alles wat hoog staat en je nodig hebt om dat in een kastje lager te zetten, omdat je je armen niet omhoog mag doen!

 

Ik was er ook wel bang voor dat ik weinig kon, maar valt gelukkig mee! Alleen shirtjes, hemdjes, vestjes of mn po bh zelf aan doen lukt me nog niet. Verder kan ik alles wel, haren wassen, afdrogen, opstaan, toiletbezoek..

 

Ik heb 400cc Motiva full gekregen dual plane. Heb foto’s in m’n album gezet. Wel staat het nog enorm strak en vind ik ze er in het echt groter uitzien dan op de foto. En ik kreeg niet alle betadine en penstrepen er af onder de douche, haha... :12: Maar ben er zo onwijs blij mee! :rolleyes: Ook super blij dat ik voor het maximale wat er bij mij in kon ben gegaan. 

Het ziet er prachtig uit!!! Ik krijg 340cc maar ik vind jou maat echt prachtig.. ik ben zo'n twijfel kont...

Dat van die kastjes is een goed idee ga ik straks ook even doen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

kan je helaas geen tips meegeven want ben zelf nog niet aan de beurt maar wil je heel veel succes wensen! !Morgen is je grote dag en komt zeker goed, je bent in handen van een topchirurg. Het gaat het zeker weten waard zijn :wub: Ik duim voor je!!

 

xxx Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, mijn operatie staat ook binnenkort gepland.

Bij mij stelde de chirurg ook 340cc of 315cc voor (motiva)... (Acup)

Ik ben nog altijd enorm aan het twijfelen ...<_< Voorbeeldjes of ervaringen dus steeds welkom! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, mag ik jullie voorstellen aan mijn twee nieuwe vriendinnen!!??:wub:

Gisteren was het dan zover!! Mijn boobbies zijn een feit!!

 

Ik moest me melden om 9.00uur in de Bauland kliniek, vanaf mijn adres is het 1 uur 45 min rijden en omdat er hier regelmatig files staan moesten we vroeg de deur uit. Half 7 zaten mijn vriend en ik in de auto om 8 uur nam ik onderweg 2 paracetamol. Om kwart voor 9 kwamen we aan. Nadat ik me gemeld had mochten we in de wachtkamer plaats nemen. Hier werd ik opgehaald en  mocht ik afscheid nemen van mn vriend. Say goodbye to the little ones. ;)

Nadat ik me had uitgekleed en een operatiehemd aan en haarkapje op kreeg mocht ik in een andere ruimte in bed gaan liggen, damn wat was het hier koud. De super lieve dames stelde me enorm op mn gemak, iedereen was zo vriendelijk. Al was de meeste spanning al weg, gek genoeg ben ik de dagen ervoor veel meer zenuwachtig geweest dan de dag zelf ik was best rustig eigenlijk. Ik kreeg een lekker verwarmde deken over me heen en werd lekker ingepakt in bed gelegd nadat ik de stickers voor de monitor opgeplakt gekregen had. De anesthesiste kwam bij me zitten en nam alles nog even door voor de narcose, ik kreeg een infuus aangelegd en kreeg nog een pijnstiller/ontstekingremmer. Nu was het nog eventjes wachten op dr Jansen om me te laten aftekenen. Ondertussen had ik gezellige gesprekjes met de verpleging, en kwamen andere dames uit de OK en werden wakker gemaakt. Nadat dr Jansen mij had afgetekent (wat ook gezellig was want ik kon ook met de chirurg gezellig praten) nam het team wat mij ging opereren nam nog even een koffie pauze, wat ik uiteraard geen probleem vond ik wilde graag een fit team aan mijn operatiebed:62: en ik lag heerlijk onder mn verwarmde dekentje. Ik mocht gewoon nog op mn telefoon of wat lezen ofzo. Tijdens het aftekenen heb ik nog wel mijn onzekerheid uitgesproken aan de chirurg, ik twijfelde aan de hoeveelheid CC maar de chirurg stelde me op mn gemak en bevestigde dat ik echt de goede keus gemaakt had. Dit zou het beste bij mijn lichaamsbouw passen en hij garandeerde me een mooi natuurlijk resultaat! Oke weg twijfels, let's go for it!! Ik doe veel aan krachttraining en dat viel hem op, sterke borstspier hoor en fit lichaam dat moet helemaal goed gaan komen waren nog zijn aanmoedigende woorden.

Ik weet niet meer precies hoe laat het was, ik zou om 10 uur geopereerd worden maar door de koffiepauze die er tussen kwam was het denk ik rond half 11 dat ik de ok ingereden werd. Damn hier was het helemaal een vriescel hihi. Ik begon te klappertanden en te rillen en er ging direct iemand twee nieuwe verwarmde dekens halen. heerlijk was dat! Ik had nog een leuk gesprekje met de anesthesiste over een mooi strand, zon, nieuwe bikini met tieten en een ober zonder bovenkleding  en weg was ik...

Iets na 12 uur werd ik wakker gemaakt, het eerste wat ik deed was het dekbed optillen en wauw!!! de tranen liepen over mn wangen... het is echt gebeurd ik had tieten!!! Ik mocht nog eventjes rustig wakker worden, mn bloeddruk werd een paar keer gemeten en ik kreeg wat pijnstilling in mn infuus. Eerlijk gezegd voelde ik geen pijn, alleen een strak drukkend gevoel en ik kon moeilijk ademhalen, mn vingertoppen werden beetje gevoelloos dus voor ik in een hyperventilatie zou komen werd mn bed wat omhoog gezet en zat ik meer rechtop, toen ging het weer prima! Ik mocht van de monitor af en werd naar een andere ruimte gereden in mn bed. Ook hier weer een heel aardige dame, ze kwam bij me zitten en gaf een spiegel waardoor ik de boel eens goed kon bekijken. Wauw ik vond het al zo mooi!! Ik had bij Baulandkliniek een bh gekocht dus ik werd opgemeten en kreeg een bh aan. Daarna mocht ik in een heel fijne super luxe rolstoel zitten met mn beentjes omhoog en kreeg ik koffie en een cracker met kaas, mn vriend werd erbij gehaald en toen kreeg ik helemaal zo'n golf van geluk over me heen. Say hi to my new boobbies my new best friends!! Daar kwam dokter Jansen met zijn operatieverslag. Hij vertelde dat het best lastig was geweest, doordat de borstspier zo sterk was en het weefsel dus erg stevig was het best proppen en lastig te plaatsen omdat de protheses dual plain geplaatst werden. Hij maakte nog een grapje dat hij nu kramp ik zn duimen had maar gelukkig was het wel gelukt, had ik uiteindelijk toch tijdens het aftekenen een grotere prothese gewild dan had het niet dual plain gekund. Ik had gegeten, gedronken en een plas gedaan, een zak pijnstillers mee en mocht om kwart voor 2 naar huis. De rit terug naar huis verliep prima, ik had best trek dus at in de auto nog een broodje. 

Nu ik thuis ben is het wennen hoor, lastig om alles uit handen te geven maar ik wordt uitstekend verzorgd. Pijn heb ik niet echt, wel een heel drukkend gevoel op mn borst vooral als ik plat lig en ademhalen blijft lastig, mn armen kan ik nog niet heel goed bewegen maar gelukkig kan ik wel zelf naar t toilet enzo daarbij heb ik geen hulp nodig. Opstaan en zitten alles in de squat houding zodat ik mn armen niet gebruik om af te zetten dus ik train gelijk mn billen en benen :141: Ik houd me wel strak aan mn pijnstillers schema. En moet zeggen dat de pijn me 100 procent meevalt. En vanmorgen mn bh uitgedaan en voor het eerst de boel eens goed bekeken. Ik vind het nu al prachtig, dr Jansen is een kunstenaar! Zwelling valt me en geen blauwe of beurse plekken te zien. Ik gebruik wel aan een poosje arnica tabletjes in een dosering van 3x pdag 2 tabletjes. Gisteren na de operatie een acute dosering van ieder uur 1 tablet en dan 8 uur lang. Werkt dus super denk ik! Het is een heel verslag geworden.. hihi ben er ook nog zo vol van!! Vanavond lekker douchen, kijk ik nu wel naar uit! Dan zal ik wat foto's maken. liefs xxx Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2018 om 23:05 zei Karo:

Hallo, mijn operatie staat ook binnenkort gepland.

Bij mij stelde de chirurg ook 340cc of 315cc voor (motiva)... (Acup)

Ik ben nog altijd enorm aan het twijfelen ...<_< Voorbeeldjes of ervaringen dus steeds welkom! :rolleyes:

 

Mij is verteld dat dit zo'n klein verschil is dat het haast niet opvalt. Ik zou dan de 340 kiezen, want wat ik van anderen vaak hoor is dat je er zelf zo snel aan went dat je ze dan na verloop van tijd niet groot genoeg vind. Ik heb zelf de 340CC laten plaatsten en ik kan er nog niet zoveel over zeggen maar ik kom ook van een Acup en ik vind het nu al heel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Crazy:

 

Mij is verteld dat dit zo'n klein verschil is dat het haast niet opvalt. Ik zou dan de 340 kiezen, want wat ik van anderen vaak hoor is dat je er zelf zo snel aan went dat je ze dan na verloop van tijd niet groot genoeg vind. Ik heb zelf de 340CC laten plaatsten en ik kan er nog niet zoveel over zeggen maar ik kom ook van een Acup en ik vind het nu al heel mooi!

Kzag inderdaad dat je nog maar net je operatie achter de rug hebt en dat je nu al blij bent met het resultaat. Mijn operatie staat gepland 05 juni...  Spannend :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.