Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Crazy

Crazy : 17 mei 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek

Recommended Posts

Hoi meiden, ik ga me even voorstellen ben lekker aan t meelezen om me beetje voor te bereiden. Heel fijn om andere ervaringen te lezen. Ik ben 33 jaar moeder van 2 kids 14 en 11 jaar en heb aankomende donderdag 17 mei een afspraak bij bauland kliniek in mill bij dr Gabriel Jansen  via faceland zo spannend!! Ik ben 1.64 en 60 kilo ik heb nu een 80A maar ga de deur niet uit zonder maximizer bh zodat t eruit ziet als een cup C met kleding dan want je snapt t wel bikini's zijn drama echt mn grootste vijand!! Terwijl ik veel sport veel aan krachttraining doe en veel met mn lichaam en voeding bezig ben haaaat ik zwembad of strand. Binnenkort is dat eindelijk een verleden... ik wil niet heel groot en ben samen met mn chirurg tot een 340cc motiva gekomen. Eerst had il 280cc gekozen tijdens t eerste consult maar in de auto had ik al spijt. Dr Jansen was t met me eens en vond een 340cc perfect passen bij mijn lichaam. Dus ik kijk er enorm naar uit!! Nog een paar nachtjes. Voor dames die al geopereerd zijn, heb je tips om aan te trekken na de operatie dat vraag ik me af want een trainings jasje snap ik wel maar kan daar een hemdje onder? Krijg ik mn armen hierdoor en over mn hoofd?? Ik kan niets verzinnen behalve een blouse wat ik anders mn trainingspak aanka.

Nou meiden ik houd jullie op de hoogte en lees nog effies verder mee met jullie verhalen en mooie resultaat foto's. Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Spannend en welkom hier ik wordt morgen geopereerd door dr Fresow ook via faceland. Ik heb 2 verschillende soorten hemdjes klaargelegd en een trainingsbroek en vestje. Ben nu erg zenuwachtig aan het worden en best bang voor de narcose gelukkig heb ik hier al veel mooie boobies voorbij zien komen en daardoor moet ik gewoon doorzetten en het maar op me af laten komen. X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Jaimy2018:

Spannend en welkom hier ik wordt morgen geopereerd door dr Fresow ook via faceland. Ik heb 2 verschillende soorten hemdjes klaargelegd en een trainingsbroek en vestje. Ben nu erg zenuwachtig aan het worden en best bang voor de narcose gelukkig heb ik hier al veel mooie boobies voorbij zien komen en daardoor moet ik gewoon doorzetten en het maar op me af laten komen. X

O wauw morgen al!! Heel veel succes :) en ik heb ook 2 hemdjes die ik meeneem hoop dat het lukt anders maar het vest over mn bh. Vraag me ook af of die topjes me nog passen straks maar rekt wel redelijk mee. Ik ga je volgen ben benieuwd hoe jou ervaring is. Heel veel succes ik hoop dat je beetje slaapt straks ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haii,

Ik ben nieuw had vanavond  een voorstel bericht geplaatst maar ik heb mn operatie datum al dus dacht maak hier ook een berichtje aan. Heerlijk om jullie ervaringen en verhalen te lezen zeg ik ben me nu echt een beetje aan t voorbereiden en weet nu veel meer wat me te wachten staat!! Ik ben donderdag aan de beurt :) 340cc motiva demi. Ik heb nu een 80A maar ga de deur niet uit zonder maximizer bh ;) in eerste consult koos ik de 285cc maar ik had in de auto al spijt en twijfelde of t niet te weinig was. Dr Jansen was t met me eens en vond een 340cc perfect passen bij mijn lichaam dus dat is hem geworden. Al vraag ik me nu ook weer af of dit wel goede beslissing is en niet te weinig. Ik wil niet heel groot maar wel een goede volle bh ;) blijft lastig denk ik. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Crazy,

Ik ben op 5 mei geopereerd voor dr. Gabriël Jansen. Ik had een wijdere T-shirt aan en de zusters hebben mij na de operatie weer hierin geholpen. Je mag je ellebogen niet voorbij schouderhoogte. En het voelt ook niet heel prettig om je bovenarmen van je zij af te houden. Ze doen je onderarmen erin. Dan moet je je hoofd naar je borst brengen en halen ze je shirt over je hoofd. De dagen erop waren echt warm dus had ik een wijde shirtjurk aan. Zonder onderbroek. want m'n broek omhoog trekken lukte niet zo. Na een paar dagen kon ik het zelf en ook weer een broek aan en uitdoen. Mits het niet strak was. Per dag kun je steeds meer met sprongen. De eerste 2 dagen zijn het lastigst met aankleden. Tenminste in mijn geval. Ik had trouwens geen pijn hoor. 

Ik had een lege B en met maximizers een goede C. Ik heb 295cc motiva gehad. Al deze twijfels voor de operatie horen erbij, maar als ik jou was zou ik het bij 340cc houden. De chirurgen hebben hier echt wel een goede kijk op. 

succes met je operatie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Soraya, bedankt voor je reactie!! Heb hier echt wat aan. Het wordt niet heel warm donderdag dus ik neem een trainingspak mee en een wat wijder shirt nu ik weet hoe je het moet aantrekken. Hoe gaat het nu met je?? Ben je tevreden? Ik had een goed gevoel bij dr Jansen. Kon het wel met hem vinden. En twijfelaar ben ik sws met haast alles dus ik laat het inderdaad zo als het nu is! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Crazy Ik ben nog niet tevreden, maar dat is ook lastig als je het resultaat nog niet kunt zien. Mijn boobies zijn nog gezwollen en vierhoekig. De rechter is wat meer gezakt dan de linker, maar ik heb in de berichten op het forum gelezen dat dit normaal is. Ze hebben ieder een eigen herstelperiode en manier van herstellen. Ik ben nu op dag 10 en het kan 3 tot 6 maanden duren voordat je het eindresultaat kan zien. Maar ik voel me prima en verveel me eigenlijk zelfs. Ik wil alleen wel verstandig zijn en die 2 weken echt rusten ondanks het lekkere weer. Ik drink ook heel veel en beperk zout. Hiermee hoop ik dat de zwelling sneller zal afnemen. Verder ben ik veel op deze forum aan het zoeken. Want het is natuurlijk best spannend en eng. Omdat je niet weet hoe het er uiteindelijk uit zal zien. Mijn tepels kunnen sinds ik denk een dag of 3 ook weer hard worden. Denk sinds de hitte die er vanaf kwam en de extreme zwelling is afgenomen. Ik was er bang voor ingetrokken tepels, maar dat is gelukkig dus niet zo. Alleen een klein stukje (het deel boven de incisie, tot aan de tepel is nog numb. In de rest zit wel gevoel. Ik denk dat dat komt omdat de zenuwen nog moeten herstellen. Mocht je vragen hebben laat maar weten 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Soraya, wat vervelend om te horen. Ik begrijp inderdaad dat herstel heel verschillend verloopt. Uiteindelijk zal het vast prachtig worden. Heb je eigenlijk ook contact gehad met de kliniek?? Ik zou er denk ik nu niet teveel over oordelen en het even de tijd geven te herstellen. Wel heel goed te horen dat gevoel in tepels terug komt!!! Ik hoor morgen hoe laat ik aan de beurt ben donderdag. Zo spannend allemaal... vandaag voor de laatste keer gewerkt nu 3 weken vrij. Gaat nu echt gebeuren. Blijf het maar zeggen aan mezelf kan het ergens nog niet helemaal geloven ofzo hihi. Sterkte meis, ik hoop zo dat je snel tevreden bent en loopt te shinen met je boobies :) xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh wat spannend @Crazy! Bijna tieten! :123:

Ik ben gisteren, 15 mei, geopereerd door G Jansen. 

Valt nog niet zoveel over te zeggen, maar ben erg tevreden tot nu toe. 

Heb ze nog niet uitgebreid bekeken, alleen even snel met een handspiegeltje in de kliniek en van bovenaf.. maar ze lijken zo mooi! :wub: Vandaag mag ik douchen en dan ga ik er eens goed naar kijken. :D

Ik had een joggingbroek aan en een hemd welke wel aansloot maar waar veel rek in zit. Ging prima!

Verder kan ik veel zelf. Ik heb niet zo heel veel pijn, voelt wel heel erg drukkend. Kan gelukkig veel zelf, en mn joggingbroek en ondergoed zelf aan en uit gaat ook prima. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@_Luiz ja mega spannend!! Kan het nog niet geloven eigenlijk. Gewoon morgen al!! Wat fijn om tw horen dat je je goed voelt en niet zo pijn hebt. Ik schrok ervan dat er mensen zijn die niet zelf hun broek kunnen aan en uittrekken maar dat is niet altijd t geval dus gelukkig! Ik ga vandaag alles in huis doen waar ik ff niet meer aan toe kom hihi strijken bedden verschonen ramen zemen ;)

Ik ben benieuwd hoe je je boobies vind straks na je douche! Geniet er maar van meis!! En rust lekker uit het is allemaal pas net gebeurd... hoeveel cc heb jij gekregen?? Xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ik heb ook nog even het huishouden gedaan de dag voor de operatie :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, ik had ook nog alles gedaan thuis de dag voor de operatie. Wat ook handig is om alles wat hoog staat en je nodig hebt om dat in een kastje lager te zetten, omdat je je armen niet omhoog mag doen!

Ik was er ook wel bang voor dat ik weinig kon, maar valt gelukkig mee! Alleen shirtjes, hemdjes, vestjes of mn po bh zelf aan doen lukt me nog niet. Verder kan ik alles wel, haren wassen, afdrogen, opstaan, toiletbezoek..

Ik heb 400cc Motiva full gekregen dual plane. Heb foto’s in m’n album gezet. Wel staat het nog enorm strak en vind ik ze er in het echt groter uitzien dan op de foto. En ik kreeg niet alle betadine en penstrepen er af onder de douche, haha... :12: Maar ben er zo onwijs blij mee! :rolleyes: Ook super blij dat ik voor het maximale wat er bij mij in kon ben gegaan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@_Luiz Je boobs zijn mooi geworden hoor! Ze zijn ook gewoon al rond. Die van mij zijn nog vierhoekig terwijl ik met 295cc niet super veel heb laten plaatsen. Ik wacht de twee weken af en dan neem ik contact op met de chirurgie afdeling.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjewel @Soraya:wub:

Die van jou zijn ook mooi! Je bent ook nog maar kort po he. Er gaat nog zoveel veranderen! Zou me er geen zorgen over maken hoor, al kan een belletje natuurlijk nooit kwaad.. 

Bij mij valt de zwelling vergeleken met sommige andere dames wel mee.. Ik ben begin vorige week begonnen met 3x per dag Arnica druppels tegen de zwelling en Vitamine C, misschien dat dit helpt en ze daardoor al wat ronder zijn..

Maar ieder lichaam geneest anders he. :116:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Soraya:

Haha ik heb ook nog even het huishouden gedaan de dag voor de operatie :lol:

Het hele huis op zn kop hihi ben lekker bezig in ieder geval ;) zo denk ik niet aan morgen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com