Ga naar inhoud

Thaiske : 29 mei 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Goedenavond dames ,

Op 29mei krijg ik eindelijk borsten. Ik twijfel nog altijd tussen 2 maten 325cc of 350cc . Momenteel heb ik een a-cup . Zijn er hier meisjes die ook a-cup hadden en 325cc of 350cc hebben genomen ? Op welke cupmaat kwamen jullie uit ? Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit echt vrijwel geen verschil tussen die 25cc verschil.. Het maakt al helemaal geen hele cupmaat verschil, zelfs nog láng geen halve.. Ik zou voor de 350cc gaan. Dames zeggen hier vaak dat ze het jammer vinden dat ze niet voor de grotere maat hebben gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hoi.. 

 

Spannend. 29 Mei is al snel!! 

Ik weet niet of wat voor cup maat je uit wilt komen? 

Ik heb 410 cc gekregen. Kwam van 75 a en heb nu een 85D.

Ik zou sowieso voor de 350 gaan, want 25 cc verschil ga je niet zien. 

 

Bij welke kliniek wordt je geholpen? :)

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Ik zat precies in hetzelfde schuitje :-)

ik had een lege 70 A/B.

zou eigenlijk 350cc krijgen maar ben uiteindelijk voor de 325cc gegaan.

 

300cc zou uitkomen op C+

325cc op D

350 op D+

 

ik ben afgelopen woensdag geopereerd, maar heb helaas nog niet kunnen spieken door het verband!

 

succes met je keuze

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik zou zeggen zo groot mogelijk. Maar zit in een heel andere situatie. 

 

Wat je wil voor borsten? En wat zegt je gevoel? 

 

Zoals de rest al zei 25 ml maakt in dit geval zo weinig uit. Zou ook de 350 doen. Tenzij het met je voorsituatie erbij verschil maakt of de 350 je naar naar de volgende cup brengt en 325 een cup ervoor. Dan kan je het daarop beslissen. Maar veel is het niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Meid! 

Heb je tijdens de consult de protheses gepast?

waar voelde je je fijner in 330 of 350 CC?

het is idd niet heel veel verschil maar een klein beetje kan zeker uitmaken!

doen waar jij je het prettigste bij voelde met passen!

wat voor een cupmaat wil en zou je uitkomen met 330 of 350?

ik zelf kom met anatomische protheses met 330CC volgens Dr Koeijers op een D / DD uit.

( ik word 20 juni geopereerd) 

 

ps mijn cupmaat is nu 75A

 

 

groetjes Michelle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haay meis!

 

Ik had cup AA zo goed als plat eigenlijks! Ik heb 390 cc dual plane laten plaatsen - menthor anatomische prothese -

Ik ben nu 4 dagen po en zit op cup 75 D sport BH.

Succes met je keuze, ik zou me niet te druk maken om die paar cc.. Als je het doet doe het meteen goed dus ga lekker voor die 350 zou ik zeggen!

 

Liefs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-5-2018 om 18:32 zei Thaiske:

Goedenavond dames ,

Op 29mei krijg ik eindelijk borsten. Ik twijfel nog altijd tussen 2 maten 325cc of 350cc . Momenteel heb ik een a-cup . Zijn er hier meisjes die ook a-cup hadden en 325cc of 350cc hebben genomen ? Op welke cupmaat kwamen jullie uit ? Groetjes 

 

Hoi hoi.

 

Oehhh, spannend zeg :) . Ik heb vorige maand een borstvergroting gehad: 325 cc ronde Mentor implantaten. Kwam van een kleine A, nu een grote C / kleine D. Onwijs blij :1bouncingboobs:. Had voor mij niet groter moeten zijn (ben 1.63 en weeg 51 kilo). Als je wilt kan ik je toevoegen in mijn album, hoewel ik weer eens nieuwe foto's moet plaatsen; gister was mijn operatie een maand geleden. De foto's in mijn album zijn tot 16 dagen PO. 

 

Groetjes, Eveline 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Thaiske

 

Hoi hoi, 

 

Ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en je verslag neer gaan zetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

Veel succes de 29e, en maak de keuze qua cc waar jij je zelf het prettigste bij voelt, het went snel, en hou in je achterhoofd dat prothese borsten altijd kleiner ogen dan echte borsten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 17-5-2018 om 06:41 zei Stevie1985:

Ik heb 330cc genomen en had een kleine B cup. Ik zit nu op 75d. Ik ben heel tevreden over de maat maar het is net wat je zelf wil en hoe je gebouwd bent. Ik ben redelijk small boven dus ik denk zelf niet dat ik groter had moeten gaan. 

Hallo,

 

Ik zit ongeveer in dezelfde voor situatie. Heb je toevallig een album dat ik af inkijken @Stevie1985

En @Sophia-LaneSophia-Lane en @Thaiske, indien jullie er ook eentje hebben, ik ben ook wel benieuwd. Ik ga volgende week langs bij dr Verdonck en ik heb nu een lege b-cup. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ik ben hier vrij nieuw en lees graag even mee met alle verhalen, erg boeiend allemaal! Helemaal omdat we allemaal zo’n beetje hetzelfde proces meemaken. ik word aankomende vrijdag geopereerd en zou heel graag wat foto’s van dames zien de net geopereerd zijn tot een aantal weken erna, gewoon om alvast een beetje te weten wat me de eerste tijd te wachtem staat. Ik krijg ronde Mentor dual plane en nog niet zeker hoeveel cc. Denk richting 400 cc maar donderdag heb ik laatste consult dus dan definitieve beslissing.... spannend allemaal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-5-2018 om 18:32 zei Thaiske:

Goedenavond dames ,

Op 29mei krijg ik eindelijk borsten. Ik twijfel nog altijd tussen 2 maten 325cc of 350cc . Momenteel heb ik een a-cup . Zijn er hier meisjes die ook a-cup hadden en 325cc of 350cc hebben genomen ? Op welke cupmaat kwamen jullie uit ? Groetjes 

@Thaiske hoe is het met je ?

Hoe is je ervaring met dr Verdonck en de kliniek waar je bent geopereerd? Ik heb de 28e mijn eerste consult met dr Verdonck, ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.