Ga naar inhoud

koopje


Aanbevolen berichten

nee precies,ligt r daarna ook weer aan wat je aan trekt he,ja in bh heb je al snel meloenen met wat extra CCtjes,en zo te zien heeft ze een push-up aan,dus al met al valt t nog wel mee ook,hihi.Sterker nog als je goed kijkt,is de foto bewerkt bij dr decolete,schaduw toegevoegd enzo..decolete loopt volgens mij hoger dan ie werkelijk is,lol.:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het artikel ook al gelezen maar ik denk dat 'wij' , 'de vuile sl*tten met plastieke neptieten' dat zowiezo sneller doen dan andere vrouwen .

IDD Moontje , die reactie's altijd als er eens borsten (laat staan siliconenborsten) getoond worden !

Wat een vooroordelen van mensen die niet weten waarover ze't hebben .

Dan denk ik , kruip jij maar lekker bij je boerinnetje in bed maar vergeet niet het licht uit te doen en de pyama aan te laten ...

Wij hadden een bevriend koppel waarvan de man blijkbaar ook vond dat siliconentetten 'voos' zijn . Tot de mijne erin staken verdorie ! Hij kon zijn ogen er niet vanaf houden :01: en twee jaar later loopt zijn vrouw ook met 'plastieke neptieten' rond .

'How low can you go' denk ik dan bij mezelf ... mag ik nu eens heel hard lachen ?!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.