Ga naar inhoud

Steken/overgevoeligheid linkerborst 2 jaar PO


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Ik ben al een poosje niet meer actief op dit forum. Ben nu bijna 2 jaar PO en nog heel blij met mijn prachtige borsten. 

 

Sinds de operatie heb ik altijd wel iets van steken/pijn gehad in mijn borsten, maar het is meer ongemakkelijk dan echt erge pijn. En ik denk dat dit wel redelijk normaal is, om af en toe nog iets te voelen. Toch vraag ik me af of dit iets is wat normaal is als het zo lang na de operatie nog blijft aanhouden. Ik zou graag weten of meerdere dames hier nog steeds last van hebben. Slapen jullie dan nog met een sport-bh of zonder? 

 

Ik heb sinds een paar weken wat meer last van mijn linkerborst. Af en toe branderig/stekend gevoel. Hele gevoelige tepel. Maar soms gebeurt dit ook nadat ik veel getraind heb (doe graag fitness/krachttraining). Ook bij stress heb ik meer last.

 

Ik vind het soms lastig inschatten of iets normaal is of juist niet qua pijn/ongemakken. 

 

Graag hoor ik van jullie :-) Alvast bedankt en een fijn weekend! 

 

Liefs, 

Boobylicious

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.