Ga naar inhoud

HBS : 17 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Jo123:

Ben benieuwd naar je resultaat en of alles goed is gegaan met je!:116:

Hi Jo! Ze zijn nu erg erg erggg gezwollen en heb onwijs veel pijn! Maar bennzo blij als ik ze zie haha:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie
36 minuten geleden zei Ch@nt@l:

Hi,

Hoe voel je je en hoe is de nacht gegaan?

x

Hi Chantal! İk verga gewoon letterlijk vd pijn ondanks medicatie. Kan niets zelf doen, niet eens mn arm iets tillen om n kopje vd tafel te pakken. Ben echt afhankelijk van anderen. Hoe gaat het met jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei HBS:

Hi Jo! Ze zijn nu erg erg erggg gezwollen en heb onwijs veel pijn! Maar bennzo blij als ik ze zie haha:wub:

Ohhh wat fijn!!! Dat geloof ik graag.

Nu maar veel rusten en herstellen.

Gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l
33 minuten geleden zei HBS:

Hi Chantal! İk verga gewoon letterlijk vd pijn ondanks medicatie. Kan niets zelf doen, niet eens mn arm iets tillen om n kopje vd tafel te pakken. Ben echt afhankelijk van anderen. Hoe gaat het met jou??

Hi,

Ik vond het gisteren goed te doen, alleen veel pijn aan m’n borstbeen. Alsof er 3 olifanten op stonden! 

Vannacht redelijk geslapen (2x 3 uur), vanmorgen wel wakker met veel pijn. Zolang ik nu stil zit/lig en de medicatie neem is het wel te doen. Ik kan wel zelf eten en drinken.

Maar moet evengoed veel vragen aan m’n man en m’n kinderen hoor :blush:

 

Ik hoop dat het morgen weer iets beter gaat, ook bij jou! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei GWND:

Ohhh wat fijn!!! Dat geloof ik graag.

Nu maar veel rusten en herstellen.

Gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen 

Ja zeker! Er wordt gelukkig goed voor me gezorgd! Dankjeee:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Ch@nt@l:

Hi,

Ik vond het gisteren goed te doen, alleen veel pijn aan m’n borstbeen. Alsof er 3 olifanten op stonden! 

Vannacht redelijk geslapen (2x 3 uur), vanmorgen wel wakker met veel pijn. Zolang ik nu stil zit/lig en de medicatie neem is het wel te doen. Ik kan wel zelf eten en drinken.

Maar moet evengoed veel vragen aan m’n man en m’n kinderen hoor :blush:

 

Ik hoop dat het morgen weer iets beter gaat, ook bij jou! X

Oww die olifanten komen mij ook heeeel erg bekend voor! :( ik heb zelfs pijn tijdens hrt zitten en liggen. T komt gewon dior t aantal cc denk ik.. hoop het ook!  Odra k me wat beter voel plaats ik ook een operatieverslag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-5-2018 om 12:45 zei HBS:

Hi Jo! Ze zijn nu erg erg erggg gezwollen en heb onwijs veel pijn! Maar bennzo blij als ik ze zie haha:wub:

Aaagh de pijn zal binnen een paar dagen al wel flink afnemen hoor! Daar moet je even doorheen. Maar t resultaat is dus al mooi! Had niet anders verwacht. Geniet er van :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jo123:

Aaagh de pijn zal binnen een paar dagen al wel flink afnemen hoor! Daar moet je even doorheen. Maar t resultaat is dus al mooi! Had niet anders verwacht. Geniet er van :wub:

I hope so!!’ Ben idd ff aan t bijten en als k ze zie denk ik ach jullie zijn het waard! :blush: wanneer kon jij zelf weer wat dingen doen dan? Ik kan echt niks ik wordt zelfs gevoed (en ben totaal geen aansteller) want k krijg mn handen armen niet omhoog..

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Jo123:

ik kon na 2 dagen al best wat zelf. maar toch hield ik me rustig. douchen/haren wassen na 1 week. maar ik heb wel op de spier!

Oww dan denk ik dat dat t verschil tussen onze pijn/flexibiliteit wel zal verklaren. K heb ntuurlijk dualpLne en ook nog eens vn dke mega dingen. Tjah voor wat hoort wat k moet niet zeuren:36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Monstrea:

Hoi, zie dat je inmiddels geopereerd bent. Hoop dat je herstel goed verloopt en dat de pijn gauw minder wordt. Ben wel jaloers dat jij wel gelijk 700 hebt gekregen! 

 

Hi! Ik ben ook blij dat 700 in een keer is gelukt maar als k de pijn en het herstel vergelijk met de rest op het forum; dan is er echtt een behoorlijk verschil. Heb een hoge pijngrens maar dit is wel erg veel auw auw auw:146: ze zitten nu nog heel hoog wat logisch is natuurlijk, ben benieuwd wanneer ik zelf weer dingen kan doen zoals opstaan naar de wc gAan eten enz. Mjah voor wat hoort wat denk ik. Hoop dat t resultaat wordt zoals ik had gedroomd! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@HBS O, meid dat klinkt niet fijn. Maar lees je wel hier op het forum. Dat ze hoog zitten en dat het pijn doet. Verschillende vorm, vocht, bloeduitstorting. Helaas moet je doorbijten en uitzingen. 

Ook verschil met mij. Ze zaten gelijk goed en geen vocht en na dag 2 twee geen pijn als ik het al pijn kon noemen. Kon gelijk zelf dingen doen. Maar elke situatie is anders he. Haren wassen vond ik wel spannend, het idee dat het langs de wond spoelde. Maar op dag 2 deed mijn man het en op dag 4 deed ik ook dat zelf. Maar voelt wel dubbel dat ik misschien toch meer kon hebben. Geniet er maar van ondanks de pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Monstrea:

@HBS O, meid dat klinkt niet fijn. Maar lees je wel hier op het forum. Dat ze hoog zitten en dat het pijn doet. Verschillende vorm, vocht, bloeduitstorting. Helaas moet je doorbijten en uitzingen. 

Ook verschil met mij. Ze zaten gelijk goed en geen vocht en na dag 2 twee geen pijn als ik het al pijn kon noemen. Kon gelijk zelf dingen doen. Maar elke situatie is anders he. Haren wassen vond ik wel spannend, het idee dat het langs de wond spoelde. Maar op dag 2 deed mijn man het en op dag 4 deed ik ook dat zelf. Maar voelt wel dubbel dat ik misschien toch meer kon hebben. Geniet er maar van ondanks de pijn!

Jaa klopt, het heeft wss te maken met de hoogte het aantal cc dual plane etc etc. K blijf bijten haha. De pijn is nu gelukkig minder (6 dagen po). Ik durf niet te douchen :74: hahah ff washandje dagelijks. Doe dat liever wanneer k echt pijn vrij ben! Bedankt voor je lieve berichtjes!:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 15-6-2018 om 21:19 zei Monstrea:

Hoi! Hoe gaat het nu met je herstel? 

Het gaat inmiddels echt weer goed met me!! Kan bijna alles al weer (behalve echt zwaar tillen). Ben ook blij met hoe mijn borsten er nu uit zien, wat een verschil als ik de foto’s wekelijks zo naast elkaar leg. Ben er in ieder geval erg blij mee! Had niet kleiner of groter gehoeven!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-5-2018 om 07:59 zei Monstrea:

Ja, elke pc werkt anders hè.  Ik ben bij Koopmann geweest. Heb het herstel met twee vingers in mijn neus doorstaan  en zo weinig pijn gehad. Toen riep ik: "is dit het?" En ik had twijfel of het echt de max. Was. De huid stond strak, maar omdat ik geen pijn had dacht ik dat er nog wel meer kon. Maarja, is nu 10 wk terug en ik ga volgend voor een wissel. Ze zijn mooi van vorm maar te klein. Ik wil de volgende stap meer projectie. Niet meer dan 1 cm brreder, want heb nu 12 cm breed ivm natuurlijke vorm van mijn borst. Ik kwam ook van plat en heb het vergoed gekregen. Zie het dus maar als tussenstap. De boel wordt nu opgerekt en straks kan ik verder en heb ik wat ik wil. 

Heb jij het vergoed gekregen? 

 

Op 12-5-2018 om 07:44 zei Monstrea:

Wauw, wat fijn! Bij mij paste maar de helft en dat was de max. Ben jaloers! 

Succes en veel plezier. 

@Monstrea hoi hoi, ik heb zelf ook een kleine aa en dr gabrietz vertelde me dat ik max 325cc kan zetten vanwege de afstand tepelhof naar borstplooi. Mag ik jou vragen naar de reden van jou maximale vergroting? Ik ben wat vergelijking aan het zoeken om zo te kunnen zien hoe het een beetje wordt.... groetjes sarina 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarina, dst heb ik tot nu toe nog niet gelezen/gehoord. Zou best kunnen hoor. Misschien als je met de tijd groter wil dat het wel kan als je huid niet soepel is. Een kleinere prothese kan misschien met meer projectie. Maar moet ook niet puntig worden of overdreven naar voren. Misschien ben je wat klein? 

 

Ligt echt aan de merken he. Mijn 345 kan net zo zijn als een minder of meer cc dan een ander merk. 

 

Bij mij paste niet meer vanwege de huid. Als ik groter deed zou ik mijn hechtingen eruit hoesten volgens pc. Heb wat twijfel want ze waren super snel soepel, heb vrijwel geen pijn gehad, geen bloeduitstortingen. Dus was dit echt de max. Of gewoon een flinke meevaller qua herstel. 

 

Ik ga in voorjaar 2019 voor een wissel. Ze zijn te klein. Ik ben 1.85m en nu gaan de borsten op in mijn lijf. Ook prima en mooi natuurlijk. Maar ik zoek wst ronding dat het dus iets meer uitsteekt van mijn lijf. Heb nu een halve stap gezet met borsten te krijgen en ga dus verder met "maken" nu dat kan en ik toch bezig ben. Misschien als ik deze hoeveelheid van nature had,was het waarschijnlijk wel goed, maar dat is gissen en als/als. Dat laat ik dus maar los. Middenstuk laat ik waarschijnlijk ook aanpakken heb nu in truitjes en bikini een gat/gleuf i.p.v bolling of spleetje. Dus kijken of ik een fijne en goede pc vind. 

 

Denk dat onze "pech"is dat de meeste pc geen klap willen geven aan ons lijf. Er kan waarschijnlijk ook gelijk 700 in maar wil je dat. En niet elke borst staat dat. Geloof wel dat de meeste max. Nog redelijk veilig zijn. Als je bij een gemiddelde pc gaat. Zullen altijd pc te vinden zijn die het doen. 

 

Succes met je keuze Ik vond het ook heel moeilijk. Met laatste keer passen en na het wakker worden. Maar ik leef al tijdje toe naar de vervolgstap. 

Als je dat niet wil kan je misschien nog naar een andere pc gaan? 

Sommige vrouwen hebben met 250cc een e cup. Oog en cupmaat is vaak wel ander met neptietjes. Kan zo 1 cupmaat schelen las ik hier. 

 

Ohja. En voor en achter de spier hè. Kan een deel verdwijnen. En dan lees je ook dat ze na 3 maanden en ook wel 6 maanden nog wat kunnen "groeien" om het even makkelijker te maken. 

 

Vind het echt heel lastig nog steeds. Straks weer. Worden ze dan wel groter en zit je weer te groot ipv te klein. Hmm gaat nog dingetje worden. Gelukkig hele winter de tijd voor consult en uitdenken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Monstrea:

@Sarina, dst heb ik tot nu toe nog niet gelezen/gehoord. Zou best kunnen hoor. Misschien als je met de tijd groter wil dat het wel kan als je huid niet soepel is. Een kleinere prothese kan misschien met meer projectie. Maar moet ook niet puntig worden of overdreven naar voren. Misschien ben je wat klein? 

 

Ligt echt aan de merken he. Mijn 345 kan net zo zijn als een minder of meer cc dan een ander merk. 

 

Bij mij paste niet meer vanwege de huid. Als ik groter deed zou ik mijn hechtingen eruit hoesten volgens pc. Heb wat twijfel want ze waren super snel soepel, heb vrijwel geen pijn gehad, geen bloeduitstortingen. Dus was dit echt de max. Of gewoon een flinke meevaller qua herstel. 

 

Ik ga in voorjaar 2019 voor een wissel. Ze zijn te klein. Ik ben 1.85m en nu gaan de borsten op in mijn lijf. Ook prima en mooi natuurlijk. Maar ik zoek wst ronding dat het dus iets meer uitsteekt van mijn lijf. Heb nu een halve stap gezet met borsten te krijgen en ga dus verder met "maken" nu dat kan en ik toch bezig ben. Misschien als ik deze hoeveelheid van nature had,was het waarschijnlijk wel goed, maar dat is gissen en als/als. Dat laat ik dus maar los. Middenstuk laat ik waarschijnlijk ook aanpakken heb nu in truitjes en bikini een gat/gleuf i.p.v bolling of spleetje. Dus kijken of ik een fijne en goede pc vind. 

 

Denk dat onze "pech"is dat de meeste pc geen klap willen geven aan ons lijf. Er kan waarschijnlijk ook gelijk 700 in maar wil je dat. En niet elke borst staat dat. Geloof wel dat de meeste max. Nog redelijk veilig zijn. Als je bij een gemiddelde pc gaat. Zullen altijd pc te vinden zijn die het doen. 

 

Succes met je keuze Ik vond het ook heel moeilijk. Met laatste keer passen en na het wakker worden. Maar ik leef al tijdje toe naar de vervolgstap. 

Als je dat niet wil kan je misschien nog naar een andere pc gaan? 

Sommige vrouwen hebben met 250cc een e cup. Oog en cupmaat is vaak wel ander met neptietjes. Kan zo 1 cupmaat schelen las ik hier. 

 

Ohja. En voor en achter de spier hè. Kan een deel verdwijnen. En dan lees je ook dat ze na 3 maanden en ook wel 6 maanden nog wat kunnen "groeien" om het even makkelijker te maken. 

 

Vind het echt heel lastig nog steeds. Straks weer. Worden ze dan wel groter en zit je weer te groot ipv te klein. Hmm gaat nog dingetje worden. Gelukkig hele winter de tijd voor consult en uitdenken. 

@Monstrea ok... ik ben 173 en weeg 62 kg. Het ligt voor iedereen anders en het is idd best 

lastig! Je moet toch vertrouwen hebben in de pc.... ik ga zoiezo nog even een andere pc contacten om te kijken wat deze zegt. Ik denk dat het nio gaat worden. De termen waar jij over spreekt”projectie” daar zal ik me ook nog over in moeten gaan lezen... iig Thanks voor je reactie!ik ga ook even verder uitvogelen hoe net hier allemaal werkt. Thankxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@HBS heyy heyy!

Heb net je topic gelezen..

Wauw! 700 in ene keer.. super!

Hoe is het nu.met je? Aangezien je zei dat je herstel een beetje mwah mwah.ging met veel pijn..

Heb je.toevallig ook foto's? Ben echt super benieuwd.. :116:

Liefsxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.