Ga naar inhoud

HBS : 17 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie
54 minuten geleden zei HBS:

 

Oww zoo spannend he allemaal!! Nog ff volhoudennn en dan go go go! :D

Jaa behoorlijk haha. Hoe is het met jouwn zenuwen nu dan? Als het alleen nog maar erger wordt dan ben ik benieuwd hoe ik eronder ben straks hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei GWND:

Jaa behoorlijk haha. Hoe is het met jouwn zenuwen nu dan? Als het alleen nog maar erger wordt dan ben ik benieuwd hoe ik eronder ben straks hahaha

K ben echt super zenuwachtig voor het resultaat :84: voor de rest maak ik mij over het algemeen vrij weinig zorgen..kotm allemaal vast wel goed (niet dat ik het onderschat):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l
7 uur geleden zei HBS:

En hoe!! Hahah super spannend allemaal ben ook nog nooit eerder onder narcose geweest. Maar ben meer zenuwachtig voor het resultaat omdat t toch aardig wat cc’s zijn.. jij bent lekker vroeg aan de beurt!!:43:

Nog een paar nachtjes en dan zijn we 2 mooie boobbies rijker!!!

Resultaat wordt vast prachtig! Maar daar ben ik zelf ook wel erg benieuwd naar :5:

En ach 700cc klinkt misschien veel, maar met passen vond je dit toch het mooiste staan? Daarom doe je dit :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ch@nt@l:

Nog een paar nachtjes en dan zijn we 2 mooie boobbies rijker!!!

Resultaat wordt vast prachtig! Maar daar ben ik zelf ook wel erg benieuwd naar :5:

En ach 700cc klinkt misschien veel, maar met passen vond je dit toch het mooiste staan? Daarom doe je dit :wub:

Jaaa nog maar 2 nachtjes idd!!!!:43: haha ja precies!!! Dat is waar :wub: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2018 om 21:01 zei Ch@nt@l:

Nog een paar nachtjes en dan zijn we 2 mooie boobbies rijker!!!

Resultaat wordt vast prachtig! Maar daar ben ik zelf ook wel erg benieuwd naar :5:

En ach 700cc klinkt misschien veel, maar met passen vond je dit toch het mooiste staan? Daarom doe je dit :wub:

Chantallll!!!! Morgen is het zover!!! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sigrid:

Heel heel heel veel succes morgen meis!! Morgenavond heb je ze!!! :wub:

Ik wens je een goede nachtrust en hoop dat alles voorspoedig gaat! 

Veel liefs

Dankjee!!! Kan het nog steeds niet geloven!!:43: ga nu maar eens slapen en idd morgenavond heb ik ze hopelijk haha :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.