HBS

HBS : 17 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Hi meiden!

Hier in het kort mijn verhaal ^_^

Zoals velen onder ons heb ik ook na jaren wikken en wegen uiteindelijk de knoop doorgehakt en besloten om een bv te laten doen!

Volgende week 17/5 ben ik aan de beurt bij dr Nio in het Parkkliniek. Mijn voorsituatie is een 70aa/a en ik krijg 700cc high profile eurosiliconen :wub:.

HBS zo dat gaat dan wel een verschil worden 700 cc lijkt me best een hoop! Mag ik vragen wat je lichaamsbouw en gewicht is want volges mij ben je best slank  xx

Jaa inderdaad!!:o ik ben 1.65 en weeg 50 kilo. Tijdens het passen vond ik het echt prachtig staan maarrrrrrr ik blijf die maarrrr houden :huh::wub:

Wauw, wat fijn! Bij mij paste maar de helft en dat was de max. Ben jaloers! 

Succes en veel plezier. 

Oww echt? Heb ook bewust voor dr. Nio gekozen, die maakt wonderen in overweging of het natuurlijk wel haalbaar en draagbaar is! Ben jij al geopereerd of moet je nog?

Ja, elke pc werkt anders hè.  Ik ben bij Koopmann geweest. Heb het herstel met twee vingers in mijn neus doorstaan en zo weinig pijn gehad. Toen riep ik: "is dit het?" En ik had twijfel of het echt de max. Was. De huid stond strak, maar omdat ik geen pijn had dacht ik dat er nog wel meer kon. Maarja, is nu 10 wk terug en ik ga volgend voor een wissel. Ze zijn mooi van vorm maar te klein. Ik wil de volgende stap meer projectie. Niet meer dan 1 cm brreder, want heb nu 12 cm breed ivm natuurlijke vorm van mijn borst. Ik kwam ook van plat en heb het vergoed gekregen. Zie het dus maar als tussenstap. De boel wordt nu opgerekt en straks kan ik verder en heb ik wat ik wil. 

Heb jij het vergoed gekregen? 

Wauw! Het is wel echt bijzonder dat je herstel zo goed is gegaan! Mag je echt blij mee zijn, want het is niet niks wat er in is geplaatst (helft van mij/350cc?). Welke cupmaat heb je nu dan? Inderdaad zie het als een tussenstap nu t toch is vergoed! Bij mij is een vergoeding niet aan de orde geweest? Misschien omdat ik zelf heb aangegeven dat ik graag een estetische ingreep wil? En heb het verder niet gevraagd ofz.. best stom nu achteraf???:blink:

Ja, 345 cc. Maar dat is een eitje vergeleken met 700 cc haast niets hihi. Maar elk lichaam is anders en zullen ook vrouwen met meer cc het fluitend doorstaan. Heb 3 weken terug bh.s gekocht en maat 70d aangemeten gekregen. Maar begreep dat merken anders kunnen vallen. Wil binnenkort naar de hunkemoller. Die schijnt maat kleiner te vallen dus kan ik misschien er  70e aan. Gevoelsmatig toch leuk hihi 

Haha, ik vond de eerste keer geopereerd worden erger dan het herstel. En de operatie is zo meegevallen. Ook een giller haha. Was zo bang voor die tube. Had hier toen berichtjes over ipv de maat en cc etc.  Achteraf drukte om niks.

Ik ga je volgen. Ben benieuwd hoe het verschil er straks uitziet want we hebben vrijwel dezelfde voorsituatie. 

Jaa dat is ook weer zo.. hoe meer cc hoe zwaarder je borsten worden en dus meer pijn lijkt me idd.. hahah hey die logica houd k ook van! 70e klinkt dcht beter dan 75d he hahah en als we 65f passen man dan zijn we de bom :136: hahah! Ik ben niet nerveus of zenuwachtig voor de ingreep maar juist voor het resultaat. Ben echt bang dat t joekels worden en dat t totaal niet gaat staan bij me.. maar k neem de gok liever te groot dan te klein denk k?

yes you can follow me :D hoelang geleden ben jij geopereerd dan? En heb je foto’s van het resultaat die ik mag zien :wub:

@HBS

Hoi hoi, 

Omdat ik zie dat je al een operatie datum hebt, heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

Veel succes de 17e

Hi! 

Van niks naar 700cc dat klinkt veel! Maar dan vonden mensen ook van mijn 400cc :D. Ben uiteindelijk, voor mijn 4 dpo, al blij met de maat. Het is nu nog niet in de juiste vorm en gezwollen dus ben erg benieuwd hoe het straks zal zijn. Spannend! Nog minder dan een week :43:. Volgens mij heb ik je al toegevoegd in mijn album vanuit mijn topic. Liefs! 

Heel veel succes volgende week! 

Ik mag volgende maand en ben heel benieuwd na jou resultaat.

Dus als je het oke vindt wil ik je graag volgen.

Liefs Gwenda

Hahah jaa dat klinkt niet alleen veel maar is het ook :o! 400cc is netjesss k snap dat je daar natuurlijk blij mee bent!! Weet wel zeker dat het super mooi zal staan omdat we van niks naar heel wat gaan :D! Owww k ga nog eens kijken!thnxx