Ga naar inhoud

Prothese Wissel met borstlift en tepelverkleining


Aanbevolen berichten

Ola ik Danielle werkzaam als stewardess en ben 46 jaar. 1.68 en 58 kilo

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik heb denk ik kapselvorming in m’n linkerborst. Van die rare luchtbubbels. En krijg last in m’n linkerarm. Er is mij ook verteld dat m’n prothese gedraaid is. Kortom v iedere arts hoor ik iets anders. Laatste x bij Laura Mooij geweest omdat haar borstoperaties er geweldig uitzien. Maar ik kreeg een prijskaartje door van 8500€ ☹️Bij anderen zo rond de 4500€. Iemand bekend waarom t zo duur is bij Laura ( naamsbekendheid ) en ik ben ook geïnteresseerd in foto’s van nio of blecourt of mooij. Of als er iemand heel blij is met haar borsten graag. Zie door de bomen t bos niet. Ik was eerst bij dr de Hondt in België maar hij heeft net zolang tijd lopen rekken ivm m’n kapselvorming dat ik nu geen poot meer hebt om te staan. Anyway ik hou nie van tepels die naar de buitenkant staan. Ben ik te kieskeurig

ik heb nu een D dubbel D heel natuurlijk anatomisch / druppel achter D borstspier

hoop dat er mensen zijn die me wegwijs kunnen maken....alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je dr fresow aanraden, die heeft in t verleden heel veel herstelwerk bij meiden gedaan. Google maar eens. Dr nio daar zijn ze hier op t forum ook erg ebthousiast over! Dr fresow heeft mij geopereerd in de bauland kliniek, is echt super! Vriendelijke, betrokken en kundige arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Door een vorige arts waren er protheses ingeplaatst achter de borstspier. Maar wat blijkt het is voor de borstspier. Ze zijn best gaan hangen en Mn tepels zijn echt groot geworden. Nu kan ik bij fresow al vrij snel maar ik wil graag verhalen foto’s van andere meiden bij andere artsen

ik ben nu 47 ga weer voor een D of dubbel DD sport veel en ben echt mega kritisch Vwb littekens. Kunnen jullie me aub helpen

overigens ik heb nu aan 1 kant behoorlijk wat kapselvorming e ben er doodop van maar krijg t niet vergoed... ik heb ook de naam Kanhai gehoord dat deze mooie borsten maakt. Maar kan werkelijk niets over m vinden

ben superblij met al jullie info wacht t af..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al eerder iets geplaatst. Ik moet een wissel ivm kapselvorming en last van pijn in Mn arm ( drukt tegen een zenuw???) ik dacht dat de prothese achter d spier was geplaatst maar is toch al 11 jaar ervoor ( dit terwijl ik t nadrukkelijk erachter wilde) kortom ze moeten verwisseld e zijn gaan hangen dus ook de tepels

nu heb ik de namen fresow hofman en Kanhai 

fresow kan ik al heel snel Kanhai pas in september

what to do ik heb geen foto’s van vergelijkbaar materiaal. Welke arts maakt de mooiste lift en tepelcorrectie

please wie stuurt mij foto’s 

ik moet deze week de knoop doorhakken ivm allerlei andere activiteiten in Mn leven

alvast bedankt meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @DanielleDD

Ik weet niet of je het gezien had, maar hierboven had Wens2017 al een tijdje geleden gereageerd :)

Ken zelf het werk van Fresow niet zo goed, maar Wens is wel door hem geopereerd. Verder hebben we rechtsboven een zoekbalk, waar je kunt zoeken naar verslagen over Fresow (als je op zijn naam zoekt en ervoor het vakje op 'alle bijdragen' zet)
Via die verslagen kun je dan naar iemand haar profiel en als ze openbaar geen foto's delen, kun je altijd via pb een bericht sturen of ze foto's hebben. Motiveer dan wel even waarom ze jou kunnen vertrouwen, want die meiden hebben vaak hun foto's niet voor niets prive staan :)

Ik zag ook een aanvraag voor de mei-club, maar je hebt nog geen operatiedatum.
Mocht je een operatiedatum hebben tzt, dan laat het me maar even weten. Je kunt me daarvoor taggen of een pb sturen :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.