Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Dnise

Dnise : 8 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Nou, voor de nieuwsgierigen heb ik weer wat foto's toegevoegd. Ik voel mij nog steeds hardstikke goed, nog steeds geen pijn. Kan voor mij gevoel alles maar dat mag niet dus daar luister ik maar naar.

Mijn borsten zijn wat gedaald en Ben er tot dusver ontzettend blij mee. Ik vind ze echt zo mooi. Ben zo blij dat die hanglappen weg zijn.

Ik had dit echt veeeeel eerder moeten doen haha.

Ik voel mij veel vrijer, heb echt totaal geen schaamte meer, en er gaat een wereld voor mij open. Mooi ondergoed wat allemaal past, oogt veel slanker. Kijk voor het eerst in 40 jaar met trots naar mijn lichaam. Ook sexueel was het al goed maar jeetje, ook hierin zoveel mogelijkheden ineens.

Ik had niet verwacht er zo blij mee te zijn.

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wow! Wat een mooi resultaat! Als ik je leeftijd niet wist, dan zou ik denken dat je 18 jaar bent op basis van je foto’s. Prachtig! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dnise:

Nou, voor de nieuwsgierigen heb ik weer wat foto's toegevoegd. Ik voel mij nog steeds hardstikke goed, nog steeds geen pijn. Kan voor mij gevoel alles maar dat mag niet dus daar luister ik maar naar.

Mijn borsten zijn wat gedaald en Ben er tot dusver ontzettend blij mee. Ik vind ze echt zo mooi. Ben zo blij dat die hanglappen weg zijn.

Ik had dit echt veeeeel eerder moeten doen haha.

Ik voel mij veel vrijer, heb echt totaal geen schaamte meer, en er gaat een wereld voor mij open. Mooi ondergoed wat allemaal past, oogt veel slanker. Kijk voor het eerst in 40 jaar met trots naar mijn lichaam. Ook sexueel was het al goed maar jeetje, ook hierin zoveel mogelijkheden ineens.

Ik had niet verwacht er zo blij mee te zijn.

Gefeliciteerd @Dnise. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Geniet er maar lekker van en wees trots op jezelf voor de beslissing die je genomen hebt en het traject dat je door bent gegaan. :tatice_04:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Sillycoon:

Wow! Wat een mooi resultaat! Als ik je leeftijd niet wist, dan zou ik denken dat je 18 jaar bent op basis van je foto’s. Prachtig! 

@SillycoonHaha dat is een heel groot compliment.dankjewel! Ik voel mij ook weer zo!Hoe fijn is dat haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Gefeliciteerd @Dnise. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Geniet er maar lekker van en wees trots op jezelf voor de beslissing die je genomen hebt en het traject dat je door bent gegaan. :tatice_04:

@Doe ik het of niet?, zeker weten!!Jij weet het ook als geen ander!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn om je verhaal te lezen. Ik heb denk ik soortgelijke voor situatie. Misschien dat de aanzet bij mij lager is. Ik krijg daarom alleen een lift en wordt dus ook niet vergoed. Ik ben benieuwd of ik ook zo'n mooi resultaat krijg! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kwam via een zoekopdracht bij jouw topic uit en dus even de foto’s gespiekt, wat ziet het er al mooi uit zeg. Ik heb 16 mei een bvk gehad. Donderdag gaan de hechtingen eruit. Ik zag dat jij ook allemaal van die pleisters had, deed het zeer dat ze verwijderd werden? En gaan dan gelijk die hechtingen mee? Ben zo benieuwd hoe dat gaat en hoe het er daarna uitziet en voelt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com