Ga naar inhoud

Dnise : 8 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen!

 

Wat een leuk en informatief forum zeg.

Zit eigenlijk sinds vandaag wat meer informatie te zoeken over bvk's

 

Ik ben 39 en cupmaat 75f. Door lichte gewichtschommelingen en ouder worden. Merk ik dat mijn borsten steeds slapper worden en meer gaan hangen. 

Ik ben eigenlijk altijd al vanaf dat ik volgroeide borsten had onzeker geweest over de grote. Ze zijn op zich niet heel lelijk maar ze mogen zeker iets omhoog zeg maar. Eigenlijk als ik mijn armen omhoog doe zijn ze prima maar om nou zo de hele tijd te lopen als ik naakt ben is ook geen optie haha. Daarbij heb ik net als jullie klachten van standaart nek/hoofd/schouder pijn. Dat is al de gewoonste zaak van de wereld geworden.

 

Misschien is het de leeftijd maar nu zet ik het eigenlijk meer door dit soort dingen. Vroeger was het een gedachte en dan vergat ik het weer. Ik lees veel positieve verhalen. En dat strekt mij nog meer dit door te zetten. Heb 19 december afspraak bij mijn huisarts. Erna ga ik een afspraak maken bij een kliniek. Ben benieuwd of ik door dit forum een goed gevoel over een pc/kliniek krijg. 

 

Ik ga voor nu even jullie verhalen lezen en zal als er meer nieuws is jullie ook op de hoogte houden hiervan.

 

Liefs Dnise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2017 om 00:26 zei Dnise:

Hallo Iedereen!

 

Wat een leuk en informatief forum zeg.

Zit eigenlijk sinds vandaag wat meer informatie te zoeken over bvk's

 

Ik ben 39 en cupmaat 75f. Door lichte gewichtschommelingen en ouder worden. Merk ik dat mijn borsten steeds slapper worden en meer gaan hangen. 

Ik ben eigenlijk altijd al vanaf dat ik volgroeide borsten had onzeker geweest over de grote. Ze zijn op zich niet heel lelijk maar ze mogen zeker iets omhoog zeg maar. Eigenlijk als ik mijn armen omhoog doe zijn ze prima maar om nou zo de hele tijd te lopen als ik naakt ben is ook geen optie haha. Daarbij heb ik net als jullie klachten van standaart nek/hoofd/schouder pijn. Dat is al de gewoonste zaak van de wereld geworden.

 

Misschien is het de leeftijd maar nu zet ik het eigenlijk meer door dit soort dingen. Vroeger was het een gedachte en dan vergat ik het weer. Ik lees veel positieve verhalen. En dat strekt mij nog meer dit door te zetten. Heb 19 december afspraak bij mijn huisarts. Erna ga ik een afspraak maken bij een kliniek. Ben benieuwd of ik door dit forum een goed gevoel over een pc/kliniek krijg. 

 

Ik ga voor nu even jullie verhalen lezen en zal als er meer nieuws is jullie ook op de hoogte houden hiervan.

 

Liefs Dnise

Hoi @Dnise: wat grappig. Het bovenstaande stukje had ik kunnen schrijven! Ik ben er 54 en HAD een 85F. Nu niet meer. Veel succes met je zoektocht naar info.Lees zeker ook de operatieverslagen. Die kunnen je al op weg helpen. Waar ben je vandaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat grappig om te horen. Ook om te weten dat het bij jou de juiste stap was. ik ben al lekker aan het lezen her en der. Ik kom uit rotterdam. ik heb een afspraak zojuist gemaakt bij Dokter Nio parkkliniek. en bij het vlietland bij Dhr. Blecourt. daar lees ik minder van maar mijn schoonzusje haar moeder is daar geweest en die is zeer tevreden. werk overigens ook bij de Bergman kliniek.

maar ik begrijp dat je erg tevreden bent ermee. mag ik vragen door wie je geopereerd bent?
@Doe ik het of niet?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎12‎-‎2017 om 13:19 zei Dnise:

wat grappig om te horen. Ook om te weten dat het bij jou de juiste stap was. ik ben al lekker aan het lezen her en der. Ik kom uit rotterdam. ik heb een afspraak zojuist gemaakt bij Dokter Nio parkkliniek. en bij het vlietland bij Dhr. Blecourt. daar lees ik minder van maar mijn schoonzusje haar moeder is daar geweest en die is zeer tevreden. werk overigens ook bij de Bergman kliniek.

maar ik begrijp dat je erg tevreden bent ermee. mag ik vragen door wie je geopereerd bent?
@Doe ik het of niet?

 

 

 

 

Ik heb doe ik het of niet, even voor je getagd, anders krijgt ze geen melding van je bericht :) 
Als je tagt of citeert, krijgt diegene die je tagt of citeert een melding

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Lieve meiden,

Ik ben ondertussen ook op consult geweest. Even voor jullie beeldvorming. Ben 40 jaar, 173 cm en 74 kilo. Heb cup 75 f waarvan de ene borst iets groter is.

Heb mij nooit echt gestort aan de grote maar met 10 kilo gewichtsschommelingen heel mijn leven zijn ze erg gaan hangen. Eigenlijk deden ze dat altijd al maar nu erger en het stort mij steeds meer. Ik zou zelf een d cup willen.

De eerste was in het vlietlandziekenhuis bij pc blecourt. Een wat stugere man. Hij gaf aan dat hij voor de ankermethode zou gaan en hij zou uitkomen op een c/d cup. Ik kon daar zelf geen inbreng in geven. Hij zou doen wat bij mijn lichaam zou passen. Borstvoeding was nog wel mogelijk. 

Hij gaf aan dat ze deze operatie erg vaak uitvoeren en het resultaat mooi is.

Ik stond vrij snel weer buiten.

Week geleden ben ik bij dokter nio geweest. Hij gaf aan dat hij ook voor de anker methode ook zou gaan. Hij keek naar mijn borsten en kwam tot de conclusie dat mijn ene borst 2 cupmaten groter was. Zo had ik het zelf nog nooit ervaren maar goed. Het zal wel. 

Toen ik vroeg wat hij zelf in gedachten past gaf hij aan op een bv cup uit te komen. Daar schrok ik wel van.....b is wel erg klein. Hij vond dat bij mijn ichaam passen.wat mij verbaasde want ben best grof gebouwd en een b voel ik mij dadelijk meer man als vrouw. 

Ik gaf dat aan en hij vroeg wat ik dat zelf in gedachten had. Waarop ik een d cup aangaf. Hij zei dat dat wel kon maar wil de verzekering het vergoeden moet er 2 cup maten af. Dus dat dat niet kan.Hij gaf aan dat ik dan beter een lift kon doen. Waarop ik zei....maar u gaf aan dat de ene borst 2 cupmaten groter is dan worden ze ongelijk toch. Dus moet er bij de ene wel degelijk 2 maten af om t zelfde effect te krijgen. Hij dacht even na en t kwartje voel bij hem en toen was t wel oké. D kon wel. Dan zou ik het volume houden van de kleine borst en paste hij de andere erop aan. Wel gaf hij aan dat met nog steeds zo'n zware borst. Het wel weer met de tijd gaat hangen. Dus hij scheef een d cup op in zijn dossier. Hij gaf wel aan dat borstvoeding niet meer kan maar ik weet nou niet of dat gebaseerd was op zijn eerdere conclusie.  Vervolgens maakte hij grapjes over stoppen met roken en legde uit wat het met litekkens doet. Helen minder snel/mooi. Kan grijs worden om de tepel en ik moest dat pakje sigaretten maar aan het nu afgeven haha. Het was wel een hele aardige man. Anyway...Ik ging weer weg en de dame bij de balie gaf aan dat ze het gingen aanvragen bij de verzekering. Dat kon 2 weken duren en erna kom ik binnen 6 weken geopereerd worden. 

2 dgn erna kreeg ik een brief dat mijn verzekering ermee akkoord ging. Dus klein feestje in mijn hoofd. Wat snel. Ze belde de volgende dag om een afspraak in te plannen. Daar moet ik nog even mee wachten want moet t even op mijn werk vertellen...Weet nog niet hoe ik dat ga doen. Zijn allemaal sexistische mannen en wil t toch niet aan de grote klok hangen. 

Maar goed, nu moet ik dus gaan kiezen. Bij wie ga ik de operatie doen. 

Ik zie hier wel veel borstvergrotingen maar verkleiningen van nio niet zonder implantaat. Ik zag er wel een opduiken hier maar dat was een volgens mij mislukte en verder dan de foto na de operatie is er heel vaag niets meer geplaatst. 

Heeft iemand ervaring met verkleining van Nio of van Blecourt? En hoe is het resultaat?  Dan kan ik daar mijn keuze op maken.

 

Liefs denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Dnise: ik lees je vervolg nu pas. Ik volgde je verhaal nog niet. Nu wel.

Heb je je al verder ingelezen?

Ik wens je nog veel sterkte met je beslissing eerst en vooral.

Ik denk dat je erop moet vertrouwen dat de PC je boobies ook bij je lichaam laat passen.

Ik kom van een F en heb nu B/C. B 's ochtends, C 's avonds. :131:

Wij kunnen geen kleinere maat passen zoals die meiden met een BV en da's wel jammer. ik heb bij een paar vriendinnen met een kleinere cup gevoeld maar dat geeft geen juist beeld. Ik heb van mezelf veel borstweefsel en dat maakt mijn kleinere boobies wel lekker stevig. Ik loop nu vaak BHloos of draag zachte sportBH's. Heerlijk. Ik denk dat ik vandaag eens een nieuw setje ga passen. Eens kijken of ik nu in een B of een C pas.

Mocht je nog vragen hebben ... laat maar horen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Nog even dit @Dnise; als je in het zoekbalkje rechtsboven nio verkleining of blécourt verkleining ingeeft en dan ook alle bijdragen aan clickt, dan krijg je alle verhalen te zien die daarmee te maken hebben.

Succes.

@Doe ik het of niet? ik heb heel jouw verhaal uitgebreid gelezen en was zeker erg fijn om jouw ervaring zo duidelijk mee te krijgen. Heb ik zeker wat aan gehad. Iedere borst is ook anders en afhankelijk van je natuurlijk eigen borst zal daar iets uitkomen. S'vonds zal je meer vocht vast houden in je lichaam...ik weeg in de ochtend ook lichter dan in de avond.....moet toch niet gekker worden dat ik er straks ook zo'n moment met mijn borsten bij krijg haha.

Bedankt voor je zoektips....

Ga eens proberen wat dat voor resultaat geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Beste luitjes,

 

Afgelopen dinsdag was t zover.

Ik moest om kwart voor 8 in de parkkliniek zijn.

Een vriendin was zo lief mij te brengen en zou ook de hele dag blijven.

We werden doorverwezen naar de 1ste verdieping. Waar ik opgewacht werd en ze mij voorgingen naar mijn eigen kamer met badkamer. 

Ze liet mij mijn spullen uitpakken en erna kwam ze wat gezondheids vragen stellen. Ik kreeg een set operatiekleding en mooi paar crocs. Haha 

Ik moest een uurtje wachten voor ze mij op kwamen halen om naar de anesthesist te gaan. Alles werd gecheckt en aangelegd. Na een half uur kwam dokter Nio vethit uit zijn vorige operatie om de boel af te tekenen. Hij mompelde nog even een D cup toch? Ja graag mompelde ik terug en hij begon driftig alles te meten en af te tekenen.

We hebben verder geen woord gewisseld. Dacht...laat m maar zich concentreren op mijn borsten  ipv op mijn lulverhaal haha

Direct erna mocht ik in mijn bed de operatiekamer mee in. 

Daar brachten ze mij lekker in slaap.

En toen werd ik weer wakker.

Gek hoe zoiets werkt en je gewoon dat hele stuk mist.

Ik had even moeite met wakker worden en wat branderige pijn. Ik gaf dat aan maar het heeft misschien 5 minuten geduurd want al snel had ik geen pijn meer en was ik ook klaar wakker.

Voelde mij direct weer heel goed. 

Moest meteen plassen...dat mocht ook gewoon...ging wel iemand mee voor de  zekerheid.

Ik heb verder de hele dag het prima naar mijn zin gehad, lieve verpleging die veel tijd voor je nam, kon van alles krijgen qua etenb en drinken. Ik kreeg ook direct weer visite de hele dag door dus de dag was zo voorbij.

Om de 4 uur komen ze met medicatie.

De nacht was goed maar even lastig om op je rug te moeten slapen. 

Maar doordat ik nog steeds geen pijn had was t zeker goed te doen.

Volgende morgen helaas geen nio. Die was vrij. Over een week moet ik terug voor nacontrollle. Wel heeft een zuster even gekeken naar mijn nieuwe borsten. Wonden verschoond. Zag er rustig uit. Had geen drain, zat bijna geen bloed op de pads. 

Een vriendin kwam mij weer ophalen en het verbaasde iedereen incl.de verpleging dat ik mij zo goed voelde. Een gaf aan dat ze bijna dacht dat ik geen operatie nog had gehad. Het is dat ze die operatiebh zag.

Ik ben nu 2 dgn thuis en ik slik netjes mijn medicatie.

Nog steeds heb ik geen pijn gehad en voel mij gewoon goed. Ik kan zelfs beetje op mijn zij slapen. Dat mag ook gewoon.

Wel moet ik echt mijn armen niet zwaar belasten en niet omhoog doen. Best een uitdaging als je je goed voelt....Maar goed.  Tis voor een goed doel en er blijven elke keer vriendinnen slapen of helpen dus er is weinig te doen.

Ben gisteren ook wezen wandelen even en dat ging verder ook goed.

Ik heb elke ochtend de bv open gemaakt samen met een vriendin. Oude pads eruit, nieuwe er weer in.

En ze nu ook echt zelf gezien.

Vanochtend eerste keer gedouched incl.mijn nieuwe borsten.

Ze zien er tot dusver mooi uit.

Lijkt klein maar als ik naar de foto kijk die ik geplaatst heb is dat helemaal niet zo.

Het valt echt heel erg mee tot nu toe. Hopelijk blijft t zo positief gaan en komen er geen ontstekingen ofzo 

Ik kan het iedereen aanraden maar goed. Iedereen is anders en helaas lees ik ook verhalen van veel pijn en andere ongemakken en dan besef ik dat ik erg bof.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

@Dnise je kan nog klikken om je verhaal te volgen. Dan krijg je een melding als er iemand reageert. Ook zo bij je foto's.

 

Thanks, ik vond t zelf ook fijn iedereen zijn verslag te lezen van te voren!Wat bedoel je met klikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Dnise:

Thanks, ik vond t zelf ook fijn iedereen zijn verslag te lezen van te voren!Wat bedoel je met klikken?

Je kan alles wat je post (verslagen en foto's) ook zelf volgen door op "volgen" te klikken (rechts boven ergens). Dan krijg je een melding telkens iemand reageert op jouw posts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-5-2018 om 16:12 zei Doe ik het of niet?:

@Dnise je kan nog klikken om je verhaal te volgen. Dan krijg je een melding als er iemand reageert. Ook zo bij je foto's.

 

Thanks, ik vond t zelf ook fijn iedereen zijn verslag te lezen van te voren!Wat bedoel je met klikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, voor de nieuwsgierigen heb ik weer wat foto's toegevoegd. Ik voel mij nog steeds hardstikke goed, nog steeds geen pijn. Kan voor mij gevoel alles maar dat mag niet dus daar luister ik maar naar.

Mijn borsten zijn wat gedaald en Ben er tot dusver ontzettend blij mee. Ik vind ze echt zo mooi. Ben zo blij dat die hanglappen weg zijn.

Ik had dit echt veeeeel eerder moeten doen haha.

Ik voel mij veel vrijer, heb echt totaal geen schaamte meer, en er gaat een wereld voor mij open. Mooi ondergoed wat allemaal past, oogt veel slanker. Kijk voor het eerst in 40 jaar met trots naar mijn lichaam. Ook sexueel was het al goed maar jeetje, ook hierin zoveel mogelijkheden ineens.

Ik had niet verwacht er zo blij mee te zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dnise:

Nou, voor de nieuwsgierigen heb ik weer wat foto's toegevoegd. Ik voel mij nog steeds hardstikke goed, nog steeds geen pijn. Kan voor mij gevoel alles maar dat mag niet dus daar luister ik maar naar.

Mijn borsten zijn wat gedaald en Ben er tot dusver ontzettend blij mee. Ik vind ze echt zo mooi. Ben zo blij dat die hanglappen weg zijn.

Ik had dit echt veeeeel eerder moeten doen haha.

Ik voel mij veel vrijer, heb echt totaal geen schaamte meer, en er gaat een wereld voor mij open. Mooi ondergoed wat allemaal past, oogt veel slanker. Kijk voor het eerst in 40 jaar met trots naar mijn lichaam. Ook sexueel was het al goed maar jeetje, ook hierin zoveel mogelijkheden ineens.

Ik had niet verwacht er zo blij mee te zijn.

 

Gefeliciteerd @Dnise. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Geniet er maar lekker van en wees trots op jezelf voor de beslissing die je genomen hebt en het traject dat je door bent gegaan. :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sillycoon:

Wow! Wat een mooi resultaat! Als ik je leeftijd niet wist, dan zou ik denken dat je 18 jaar bent op basis van je foto’s. Prachtig! 

@SillycoonHaha dat is een heel groot compliment.dankjewel! Ik voel mij ook weer zo!Hoe fijn is dat haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Janna1980

Fijn om je verhaal te lezen. Ik heb denk ik soortgelijke voor situatie. Misschien dat de aanzet bij mij lager is. Ik krijg daarom alleen een lift en wordt dus ook niet vergoed. Ik ben benieuwd of ik ook zo'n mooi resultaat krijg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam via een zoekopdracht bij jouw topic uit en dus even de foto’s gespiekt, wat ziet het er al mooi uit zeg. Ik heb 16 mei een bvk gehad. Donderdag gaan de hechtingen eruit. Ik zag dat jij ook allemaal van die pleisters had, deed het zeer dat ze verwijderd werden? En gaan dan gelijk die hechtingen mee? Ben zo benieuwd hoe dat gaat en hoe het er daarna uitziet en voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.