Ga naar inhoud

GWND : 19 juni 2018 : Dr. Decoene : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei GWND:

Ja precies het is druk verband.

Over 2 weken mag het af en dan moet ik nog 6 weken sportbh dragen.

Ben zooo benieuwd hoe het over 2 weken uitziet!! :1big_boobs:

Inderdaad.... Overal anders. Jammer dat je dan niet kan spieken. Kan je dan wel douchen of mag dat ook niet. Ik kreeg meteen een sportbh aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd!

Goed dat je als eerste mocht! Is alles goed verlopen? Hopelijk niet te veel pijn. Het slapen zal wel moeilijk worden maar dat is maar voor een paar weekjes. Bij mij wordt dat ook nog wel een dingetje... ik lig altijd op m'n buik.:wacko:

 

Spoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei XMichelle043:

 Pff dat gaat wel eg een hel worden dan! 

Oah fijn is maar fftjes ik 2uur dus daarom pakke we hotel voor de eerste nacht heb een vraagje he wat voor kleren deed je aan na de operatie ?

Ik had mn joggingpakkie aan haha. Met een spaghetti truitje wat ik vanaf onderaan kon doen. Werkte prima zo. Helemaal als je lekker dicht bij een hotel gaat. Hoe gaat t met je zenuwen? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei smizebra:

Goed te lezen dat het goed is verlopen. En je fijn terug thuis bent. Laat je maar goed verzorgen en verwennen. Hoe meer rust nu hoe sneller je fit bent! 

Dankjewel!! Ben zo blij dat het achter de rug is zeg! Jaa doe mn best hihi al is het met 4 kindjes in huis niet altijd rustig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei smizebra:

Inderdaad.... Overal anders. Jammer dat je dan niet kan spieken. Kan je dan wel douchen of mag dat ook niet. Ik kreeg meteen een sportbh aan. 

Nee mag me wel van onderen douchen maar bovenkant alleen met een washandje dusja.. wordt afzien haha

 

3 uur geleden zei SN_90:

Gefeliciteerd!

Goed dat je als eerste mocht! Is alles goed verlopen? Hopelijk niet te veel pijn. Het slapen zal wel moeilijk worden maar dat is maar voor een paar weekjes. Bij mij wordt dat ook nog wel een dingetje... ik lig altijd op m'n buik.:wacko:

 

Spoedig herstel!

Dankjewel!!! Ja alles is super verlopen zal morgen even een verslagje maken.

De pijn is draagzaam zolang ik hoog blijf liggen of zitten.

Lag toestraks even plat en toen was t echt hopeloos met overeind komen. Dat deed echt teveel zeer.

Daarna maar hele tijd op een eetkamerstoel gezeten en dat heeft de pijn goed laten zakken. 

 

Ohjaa helemaal als je op je buik slaapt zeg dat lijkt me nog lastiger dan.

Ik heb afgelopen weken geregeld geprobeerd om op mn rug tegaan liggen dus ik hoop dat t helpt hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei GWND:

Dankjewel!! Ben zo blij dat het achter de rug is zeg! Jaa doe mn best hihi al is het met 4 kindjes in huis niet altijd rustig haha

Oei inderdaad dat is lastig. Ik heb er twee rondrennen en dat is al druk. Al heb ik veel tijd boven door gebracht en de kids zijn veel bij opa's en oma's geweest. Ook deze week nog. Het is weer lekker weer dus jouw kids kunnen lekker buiten spelen zodat jij dutjes kan doen. Take care en goeie eerste  nacht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei GWND:

Ik had mn joggingpakkie aan haha. Met een spaghetti truitje wat ik vanaf onderaan kon doen. Werkte prima zo. Helemaal als je lekker dicht bij een hotel gaat. Hoe gaat t met je zenuwen? Xxx

Pff word helemaal gek van de zenuwen had jij dat ook?

hart en buik gaat nu al te keer hooop dat ik Zometeen kan slapen morgen 6 uur op.. 7uur in de auto en half 10 melden ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei XMichelle043:

Pff word helemaal gek van de zenuwen had jij dat ook?

hart en buik gaat nu al te keer hooop dat ik Zometeen kan slapen morgen 6 uur op.. 7uur in de auto en half 10 melden ..

Ja ik was ook op van de zenuwen. Zat sochtends op de wc daardoor haha.

Maar achteraf was t echt niet nodig. Ze waren zo lief voor me en de narcose ging heel soepel en snel via een infuusje. En toen ik wakker werd hadbik uitwerking van de narcose en was ik aan het bibberen. Maar verder geen last gehad.

Je kunt het meis zet hem op! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei smizebra:

Oei inderdaad dat is lastig. Ik heb er twee rondrennen en dat is al druk. Al heb ik veel tijd boven door gebracht en de kids zijn veel bij opa's en oma's geweest. Ook deze week nog. Het is weer lekker weer dus jouw kids kunnen lekker buiten spelen zodat jij dutjes kan doen. Take care en goeie eerste  nacht. 

Jaa mijn vriend is 3weken thuis voor mij dus daar ben ik heel blij mee hihi.

Opzich is het nog goed tedoen zo.

Oudste 2 zijn nu naar school toe en jongste 2 bij mij.

Het is wel even behelpen zeg.. alles uit handen geven. Dat vindt ik wel.moeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei GWND:

Ja ik was ook op van de zenuwen. Zat sochtends op de wc daardoor haha.

Maar achteraf was t echt niet nodig. Ze waren zo lief voor me en de narcose ging heel soepel en snel via een infuusje. En toen ik wakker werd hadbik uitwerking van de narcose en was ik aan het bibberen. Maar verder geen last gehad.

Je kunt het meis zet hem op! Xxx

Dankje wel schat zijn er nu bijna.

stuur straks een berichtje ! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo lig nu even rustig in bed dus heb tijd voor mijn verslag.

 

Rond 07:10uur zijn we vertrokken richting de Wellness en om 07:45uur kwamen we aan.

We hadden ons gemeld, toen moesten we nog even wachten in de wachtkamer.

En werden we weer geroepen om te ondertekenen.

Weer terug naar de wachtkamer toe en wachten tot de verpleegster ons kwam halen,super spannend.

Rond 08:15uur kwam de verpleegster ons halen en gingen we naar mijn bed toe.

Ze vertelde dat ik als 1e aan de beurt was en rond kwart voor 11 alweer naar huis kon.

De zenuwen werden steeds erger haha.

Ik moest mn bovenlijf ontkleden zodat ze even 'prachtige' fotos kon maken van mijn voorsituatie haha.

Vervolgens moest ik het operatiehemd aan, mn broek uit, badjas en slippers aan en een prachtig haarnetje op haha.

Met 10min zou ik gehaald worden.

Nou zo gezegd zo gedaan..

En idd na 10min werd er gevraagd of ik achter het gordijn stond haha.

Ik ben meegelopen met de verpleger en die heeft mij naar de operatiekamer gebracht en het infuus geprikt.

Paar plakkertjes her en der geplakt en toen kwam de anesthesist mij begroeten.

Ondertusswn was ik me aan het bedenken waar ik in godsnaam mee bezig was hahaha.

Vervolgens kwam mijn arts dokter Veroniek Decoene mij een goedemorgen wensen, vragen of alles goed ging en of ik nog vragen had.

Alles was in orde nog een grapje tussendoor en toen gingen ze beginnen.

 

De anesthesist zei dat hij ging starten en spoot de verdoving in mijn infuus, vertelde me dat ik een beetje duizelig kon worden en dat ik me daaraan over moest geven.

Ze zeiden bijna in koor slaap wel en we zorgen goed voor je en toen voelde ik het langzaam naar mijn hoofd stijgen.

Ik heb mijn ogen dicht gedaan en ben me gaan concentreren op mijn ademhaling en toen was ik al weg haha.

Voor ik het wist was ik alweer wakker en dat was rond 10:00uur. 

Wel had ik last van de uitwerking van de narcose want was heel erg aan het klappertanden en dat voelde niet heel prettig aan omdat ik daardoor alles aanspande.

Verder voelde ik me goed.

Ik werd terug gereden naar de kamer toe en daar zat mijn vent trouw tewachten hihi.

Hij gaf me wat cola te drinken en het trillen werd langzaamaan minder gelukkig.

10:45uur ben ik me gaan aankleden.

11:00uur nog 2 broodjes gekregen en 2 paracetamols want had rechts wat pijn.

11:15uur gingen we naar de auto toe lekker naar huis toe.

 

Het is me echt heel erg meegevallen en ben heel erg benieuwd hoe het eruit ziet.

Helaas nog even wat geduld hebben om het resultaat temogen zien hihi.

 

De 1e nacht is ook erg goed gegaan heb van 23uur tot 05uur geslapen en daarna nog door tot 7uur.

Kan vandaag weer zelfstandig plassen gelukkig.

Ik kreeg gisteren mijn broek niet omlaag haha.

 

Hopelijk gaat t nu met de dag beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei GWND:

Zoo lig nu even rustig in bed dus heb tijd voor mijn verslag.

 

Rond 07:10uur zijn we vertrokken richting de Wellness en om 07:45uur kwamen we aan.

We hadden ons gemeld, toen moesten we nog even wachten in de wachtkamer.

En werden we weer geroepen om te ondertekenen.

Weer terug naar de wachtkamer toe en wachten tot de verpleegster ons kwam halen,super spannend.

Rond 08:15uur kwam de verpleegster ons halen en gingen we naar mijn bed toe.

Ze vertelde dat ik als 1e aan de beurt was en rond kwart voor 11 alweer naar huis kon.

De zenuwen werden steeds erger haha.

Ik moest mn bovenlijf ontkleden zodat ze even 'prachtige' fotos kon maken van mijn voorsituatie haha.

Vervolgens moest ik het operatiehemd aan, mn broek uit, badjas en slippers aan en een prachtig haarnetje op haha.

Met 10min zou ik gehaald worden.

Nou zo gezegd zo gedaan..

En idd na 10min werd er gevraagd of ik achter het gordijn stond haha.

Ik ben meegelopen met de verpleger en die heeft mij naar de operatiekamer gebracht en het infuus geprikt.

Paar plakkertjes her en der geplakt en toen kwam de anesthesist mij begroeten.

Ondertusswn was ik me aan het bedenken waar ik in godsnaam mee bezig was hahaha.

Vervolgens kwam mijn arts dokter Veroniek Decoene mij een goedemorgen wensen, vragen of alles goed ging en of ik nog vragen had.

Alles was in orde nog een grapje tussendoor en toen gingen ze beginnen.

 

De anesthesist zei dat hij ging starten en spoot de verdoving in mijn infuus, vertelde me dat ik een beetje duizelig kon worden en dat ik me daaraan over moest geven.

Ze zeiden bijna in koor slaap wel en we zorgen goed voor je en toen voelde ik het langzaam naar mijn hoofd stijgen.

Ik heb mijn ogen dicht gedaan en ben me gaan concentreren op mijn ademhaling en toen was ik al weg haha.

Voor ik het wist was ik alweer wakker en dat was rond 10:00uur. 

Wel had ik last van de uitwerking van de narcose want was heel erg aan het klappertanden en dat voelde niet heel prettig aan omdat ik daardoor alles aanspande.

Verder voelde ik me goed.

Ik werd terug gereden naar de kamer toe en daar zat mijn vent trouw tewachten hihi.

Hij gaf me wat cola te drinken en het trillen werd langzaamaan minder gelukkig.

10:45uur ben ik me gaan aankleden.

11:00uur nog 2 broodjes gekregen en 2 paracetamols want had rechts wat pijn.

11:15uur gingen we naar de auto toe lekker naar huis toe.

 

Het is me echt heel erg meegevallen en ben heel erg benieuwd hoe het eruit ziet.

Helaas nog even wat geduld hebben om het resultaat temogen zien hihi.

 

De 1e nacht is ook erg goed gegaan heb van 23uur tot 05uur geslapen en daarna nog door tot 7uur.

Kan vandaag weer zelfstandig plassen gelukkig.

Ik kreeg gisteren mijn broek niet omlaag haha.

 

Hopelijk gaat t nu met de dag beter.

 

Hoihoi, super zeg dat alles zo voorspoedig is gegaan! Nu op naar een voorspoedig herstel! :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei GWND:

Zoo lig nu even rustig in bed dus heb tijd voor mijn verslag.

 

Rond 07:10uur zijn we vertrokken richting de Wellness en om 07:45uur kwamen we aan.

We hadden ons gemeld, toen moesten we nog even wachten in de wachtkamer.

En werden we weer geroepen om te ondertekenen.

Weer terug naar de wachtkamer toe en wachten tot de verpleegster ons kwam halen,super spannend.

Rond 08:15uur kwam de verpleegster ons halen en gingen we naar mijn bed toe.

Ze vertelde dat ik als 1e aan de beurt was en rond kwart voor 11 alweer naar huis kon.

De zenuwen werden steeds erger haha.

Ik moest mn bovenlijf ontkleden zodat ze even 'prachtige' fotos kon maken van mijn voorsituatie haha.

Vervolgens moest ik het operatiehemd aan, mn broek uit, badjas en slippers aan en een prachtig haarnetje op haha.

Met 10min zou ik gehaald worden.

Nou zo gezegd zo gedaan..

En idd na 10min werd er gevraagd of ik achter het gordijn stond haha.

Ik ben meegelopen met de verpleger en die heeft mij naar de operatiekamer gebracht en het infuus geprikt.

Paar plakkertjes her en der geplakt en toen kwam de anesthesist mij begroeten.

Ondertusswn was ik me aan het bedenken waar ik in godsnaam mee bezig was hahaha.

Vervolgens kwam mijn arts dokter Veroniek Decoene mij een goedemorgen wensen, vragen of alles goed ging en of ik nog vragen had.

Alles was in orde nog een grapje tussendoor en toen gingen ze beginnen.

 

De anesthesist zei dat hij ging starten en spoot de verdoving in mijn infuus, vertelde me dat ik een beetje duizelig kon worden en dat ik me daaraan over moest geven.

Ze zeiden bijna in koor slaap wel en we zorgen goed voor je en toen voelde ik het langzaam naar mijn hoofd stijgen.

Ik heb mijn ogen dicht gedaan en ben me gaan concentreren op mijn ademhaling en toen was ik al weg haha.

Voor ik het wist was ik alweer wakker en dat was rond 10:00uur. 

Wel had ik last van de uitwerking van de narcose want was heel erg aan het klappertanden en dat voelde niet heel prettig aan omdat ik daardoor alles aanspande.

Verder voelde ik me goed.

Ik werd terug gereden naar de kamer toe en daar zat mijn vent trouw tewachten hihi.

Hij gaf me wat cola te drinken en het trillen werd langzaamaan minder gelukkig.

10:45uur ben ik me gaan aankleden.

11:00uur nog 2 broodjes gekregen en 2 paracetamols want had rechts wat pijn.

11:15uur gingen we naar de auto toe lekker naar huis toe.

 

Het is me echt heel erg meegevallen en ben heel erg benieuwd hoe het eruit ziet.

Helaas nog even wat geduld hebben om het resultaat temogen zien hihi.

 

De 1e nacht is ook erg goed gegaan heb van 23uur tot 05uur geslapen en daarna nog door tot 7uur.

Kan vandaag weer zelfstandig plassen gelukkig.

Ik kreeg gisteren mijn broek niet omlaag haha.

 

Hopelijk gaat t nu met de dag beter.

Hoi,

 

fijn dat alles goed is gegaan! Ik had dat ook heel erg klappertanden en heel erg met de benen schudden, vond dat heek eng. Bij mij heeft dat zeker 1,5 uur geduurd. 

 

Heb je ze ook al mogen bewonderen? Nu lekker thuis herstellen. Goed de medicatie optijd in nemen en met de dag word de pijn minder. Alles voor de boobies hahaha.

 

sterkte met herstellen.

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Ganda:

 

Hoihoi, super zeg dat alles zo voorspoedig is gegaan! Nu op naar een voorspoedig herstel! :tatice_04:

Jaaa echt bizar he!! Dankjewell.. opzich gaat t goed al heb ik nu wel ff moeite tewachten tot mn volgende pilletje

Xxx

 

32 minuten geleden zei Noa90:

Hoi,

 

fijn dat alles goed is gegaan! Ik had dat ook heel erg klappertanden en heel erg met de benen schudden, vond dat heek eng. Bij mij heeft dat zeker 1,5 uur geduurd. 

 

Heb je ze ook al mogen bewonderen? Nu lekker thuis herstellen. Goed de medicatie optijd in nemen en met de dag word de pijn minder. Alles voor de boobies hahaha.

 

sterkte met herstellen.

 

xxx

 

 

Zoo anderhalfuur dat is best lang he.

Ik vond t ook niet prettig. Spande mn hele lijf erdoor aan.

En dat deed weer zeer.

 

Nee helaas nog niet ik moet mn verband 2weken omhouden helaaas.

Ben zo nieuwsgierig hihi xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei leek:

je hebt het top gedaan!!!!

en nu 2 weken wachten tot je je cadeautje kan uitpakken ieehhhhhhh:43:

Boohhh heftig he 2 weken haha. Weet niet of ik dat ga volhouden haha.

Jij bent morgen he meis? Trek je het een beetje?

Xxz

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei GWND:

Boohhh heftig he 2 weken haha. Weet niet of ik dat ga volhouden haha.

Jij bent morgen he meis? Trek je het een beetje?

Xxz

Jip, verbazingwekkend genoeg wel 

alsof ik naar een bevalling heb toegeleefd; laat maar komen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei leek:

Jip, verbazingwekkend genoeg wel 

alsof ik naar een bevalling heb toegeleefd; laat maar komen :38:

Hahaha super goed! Voor mij voelde het als mn geplande keizersnede waar ik heel bang voor was maar achteraf heel erg meeviel haha.

Morgen heb je ook 2 mooie gevulde borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei GWND:

Jaaa echt bizar he!! Dankjewell.. opzich gaat t goed al heb ik nu wel ff moeite tewachten tot mn volgende pilletje

Xxx

 

 

Ik keek aan het begin ook uit naar het tijdstip dat ik weer een pijnstiller mocht nemen! Maar je zult zien dat het na dag 2 met stappen vooruit gaat! En voor je het weet, vergeet je de pijnstillers gewoon te nemen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ganda:

 

 

Ik keek aan het begin ook uit naar het tijdstip dat ik weer een pijnstiller mocht nemen! Maar je zult zien dat het na dag 2 met stappen vooruit gaat! En voor je het weet, vergeet je de pijnstillers gewoon te nemen! 

Ohh wat een verschrikking he..

Wist niet meer hoe ik zitten moest.

Al moet ik zeggen dat de pcm beter hun werk doen dan ibuprofens. En reken je dan in mijn geval dag 2 vandaag of morgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat het je zo is meegevallen! En zo snel verlopen ook. Hopelijk gaat je herstel ook zo goed! Ik weet dat je het nog niet mag zien maar is het tot nu toe wat je had verwacht qua grootte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei GWND:

Ohh wat een verschrikking he..

Wist niet meer hoe ik zitten moest.

Al moet ik zeggen dat de pcm beter hun werk doen dan ibuprofens. En reken je dan in mijn geval dag 2 vandaag of morgen?

 

Ja, echt vreselijk ja! Ik vond juist dat de ibuprofens beter werkten! Whahahaha. Maar die zijn weer slechter voor je buik. 

 

Zeg maar eerste dag operatie, tweede en derde dag niet fijn, daarna stukken beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ganda:

 

Ja, echt vreselijk ja! Ik vond juist dat de ibuprofens beter werkten! Whahahaha. Maar die zijn weer slechter voor je buik. 

 

Zeg maar eerste dag operatie, tweede en derde dag niet fijn, daarna stukken beter!

Oke oke gelukkig.. want om tezeggen dat alles top gaat nee niet echt hahaha.

Zou wel meer willen maar gaat helaas niet. Heb zo'n onrust in mn lijf.

 

Ja dat is zo die ga ik ook als 1e afbouwen straks.

Rotzooi allemaal haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei GWND:

Oke oke gelukkig.. want om tezeggen dat alles top gaat nee niet echt hahaha.

Zou wel meer willen maar gaat helaas niet. Heb zo'n onrust in mn lijf.

 

Ja dat is zo die ga ik ook als 1e afbouwen straks.

Rotzooi allemaal haha

 

Ja, erg hè? Voelde me ook zo lui. Maar je moet er maar Ff aan proberen te wennen. De vuilniszak mag bijvoorbeeld 6 weken niet. Vreselijk. Als ik dat zie, wil ik dat gewoon opruimen :D

 

maar nog Ff geduld! Er zit schot in, let maar op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.