Ga naar inhoud

GWND : 19 juni 2018 : Dr. Decoene : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden zei Kathie:

Ja snap ik! Ik heb er een half jaar naar toe geleefd en heb gaande weg echt wel zenuwen gehad en inderdaad zorgen of ik wel de goeie keuze zou maken. Maar ik heb steeds positieve gedachten gehad dat het allemaal goed zou komen. Ook al zou er iets zijn waar ik niet tevreden over ben dan valt daar ook altijd weer iets aan te doen. Dus uiteindelijk was ik super rustig en totaal geen zenuwen. Terwijl ik ook nog nooit was geopereerd. Ik werd ook heel rustig wakker uit de narcose en voelde me heel goed. Maar ik snap dat het allemaal niet zo makkelijk is om die rust te vinden maar er veel over praten met anderen helpt!

Ja de gedachten idd van het komt goed kan me ook weer op aarde brengen haha.

Vind het ook gewoon zo spannend omdat ik hier al zolang van droom. En dan gaat t echt gebeuren hihi

 

6 uur geleden zei Kathie:

Oh 2 weken in verband! Dat is jammer! Als het goed is kan je alle vormen van arnica krijgen bij een winkel zoals de tuinen. Ken je dat? 

Ja nogal.. vooral met de weersvoorspellingen.

Wordt lekker op bed met de waaier aan haha.

Ja de tuinen ken ik. Maar zal dat nu nog zin hebben om ermee testarten?

 

6 uur geleden zei Kathie:

En ik wens je heel veel succes morgen!

Dankjewel!! Gelukkig gelijk sochtends aan de beurt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Coconut:

Hoi Gwenda, bijna jouw dag! Op naar mooie borsten! Ik kan dat clubje niet vinden hoor .. 

Succes!

Hee coconut,

Jaa nog maar 1 nachtje poehh haha.

Ik heb je de link gekopieerd hopelijk lukt t zo wel.

 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei SN_90:

Ik begon te twijfelen omdat ik dacht dat het teveel zou opvallen voor familie, collega's die het niet weten. Maar mijn man zei: als je het dan doet, moet je kiezen wat je zelf mooi vindt en niet denken aan de anderen. Dat is natuurlijk wel waar dus ga ik toch voor het grootste. Ook ronde. Ben 1,63m en 56kg. Volgens de dokter heb ik 75B/C maar geen decolleté omdat er geen volume zit bovenaan. Dat staat dus niet mooi in kleedjes, blouses... 

 

Zenuwen heb ik nog niet maar naarmate het dichterbij komt zal dat wel komen.

Ohzo ja idd.. maar precies wat je vriend zegt je moet het voor jezelf doen.

Ja dat lege bovenin heb ik ook helaas.

Vind dat zo lelijk mrja morgen is het weg hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei leek:

laatste dag!! :tatice_04:

Jaaa vet spannend!!! :1bouncingboobs:

 

3 uur geleden zei XMichelle043:

Wauwie spannend! Hoelaat moet je je melden? Dus vanaf vanavond niet meer eten? Mag je drinken wel nog?

k mag nog tot 2uur van te voren drinken dat is wel fijn

Ik moet om 07:45uur me melden daar. En zou binnen 3 uur geholpen worden.

Helaas mag ik vanaf 00:00uur niks meer hebben dus verwacht dat ik snel wordt geholpen.

Fijn dat jij wel nog mag drinken. Al is t maar water tochh

 

2 uur geleden zei Ganda:

 

Whaaaaaa, spannend! Nu alvast heel veel succes morgen! Ben benieuwd naar je ervaringen!

Dankjewelll!!! Echt teee spannend!!! Ik ook hahaha voelt nu nog als een droom haha

 

Hoe gaat het met jullie zenuwen?

Jullie zijn 1 en 2 dagen na mij haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei GWND:

Jaaa vet spannend!!! :1bouncingboobs:

 

Ik moet om 07:45uur me melden daar. En zou binnen 3 uur geholpen worden.

Helaas mag ik vanaf 00:00uur niks meer hebben dus verwacht dat ik snel wordt geholpen.

Fijn dat jij wel nog mag drinken. Al is t maar water tochh

 

Dankjewelll!!! Echt teee spannend!!! Ik ook hahaha voelt nu nog als een droom haha

 

Hoe gaat het met jullie zenuwen?

Jullie zijn 1 en 2 dagen na mij haha

Superspannend!

 

Ik ben alweer een week PO en het gaat heel goed! Ben vandaag gestopt met de ibuprofen, paracetamol slik ik nig wel. Ik ga voor de langzame afbouw van pijnstillers, ik hou niet van pijn :P. Ik hoop dat jullie herstel net zo voorspoedig loopt als bij mij. Ik heb tot nu toe niets te klagen!

 

heel veel succes allemaal! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Ganda:

Superspannend!

 

Ik ben alweer een week PO en het gaat heel goed! Ben vandaag gestopt met de ibuprofen, paracetamol slik ik nig wel. Ik ga voor de langzame afbouw van pijnstillers, ik hou niet van pijn :P. Ik hoop dat jullie herstel net zo voorspoedig loopt als bij mij. Ik heb tot nu toe niets te klagen!

 

heel veel succes allemaal! :53:

Wauw super fijn ja!! Daar ga ik ook op hopen hihi.

Dankjewelll :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden!!

Ik ben al bijna weer thuis gelukkig.

Het is me echt heel erg meegevallen gelukkig.

Nu wel erge spierpijn maar mijn vriend is nu de medicatie aan het halen.

Uitgebreid verslagje ga ik nog maken.

 

Eindelijk boooobiesss :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei GWND:

Dankjewel meiden!!

Ik ben al bijna weer thuis gelukkig.

Het is me echt heel erg meegevallen gelukkig.

Nu wel erge spierpijn maar mijn vriend is nu de medicatie aan het halen.

Uitgebreid verslagje ga ik nog maken.

 

Eindelijk boooobiesss :1bouncingboobs:

Jeahhhhh, super zeg! Heel veel voorspoed met herstellen en rustig aan doen nu! Zien ze er mooi uit??? :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Ganda:

Jeahhhhh, super zeg! Heel veel voorspoed met herstellen en rustig aan doen nu! Zien ze er mooi uit??? :43:

Ik hen geen idee ik zit in het verband de komende 2 weken. Ik hoop iig van wel haha.

Dankjewel! Ga ik zeker doen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei XMichelle043:

Hoezo moet jij verband om? 

Is overal anders geloof ik he

Ja precies het is druk verband.

Over 2 weken mag het af en dan moet ik nog 6 weken sportbh dragen.

Ben zooo benieuwd hoe het over 2 weken uitziet!! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei GWND:

Ja precies het is druk verband.

Over 2 weken mag het af en dan moet ik nog 6 weken sportbh dragen.

Ben zooo benieuwd hoe het over 2 weken uitziet!! :1big_boobs:

Zo spannend idd! Lijkent me ook warm niet met dat verband?

hoe gaat t met je?

weet jij trouwens hoe het zit met piercings? Heb n aantal piercings late vervangen ff door plastic dat ze niet metaal zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei XMichelle043:

Zo spannend idd! Lijkent me ook warm niet met dat verband?

hoe gaat t met je?

weet jij trouwens hoe het zit met piercings? Heb n aantal piercings late vervangen ff door plastic dat ze niet metaal zijn 

Tot nu  valt t nog mee haha maar t weer is ook geweldig nu. Voor mij wel ideaal nu haha.

Ik kon alles uitdoen dus weet niet hoe het zit met plastic?

Misschien even de kliniek nog bellen gauw?

Hoe is het met je zenuwen?

 

Ik begin nu wat meer pijn te krijgen maar heb net ook de hele tijd plat gelegen en kwam niet meer omhoog haha en met moeite met hulp.

Dus zit nu even op een stoel. Hopelijk zakt t wat echt een druk op de borsten bovenin nu.

Ben benieuwd of ii vannacht wat slaap haha en jij.. anders kunnen we elkaar lastig vallen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei GWND:

Tot nu  valt t nog mee haha maar t weer is ook geweldig nu. Voor mij wel ideaal nu haha.

Ik kon alles uitdoen dus weet niet hoe het zit met plastic?

Misschien even de kliniek nog bellen gauw?

Hoe is het met je zenuwen?

 

Ik begin nu wat meer pijn te krijgen maar heb net ook de hele tijd plat gelegen en kwam niet meer omhoog haha en met moeite met hulp.

Dus zit nu even op een stoel. Hopelijk zakt t wat echt een druk op de borsten bovenin nu.

Ben benieuwd of ii vannacht wat slaap haha en jij.. anders kunnen we elkaar lastig vallen haha

Ja ben idd benieuwt na je nacht!

ik ben zelf echt een buik en zij slaper dus ben benieuwt hoe het rug slapen me gaat bevallen ( heb wel een voedingskussen aangeschaft )

maar ik slaap zwz morgen de eerste nacht in een hotel kort in de buurt van de kliniek!

en als we niet kunnen slapen gaan we idd lekker elkaar lastig vallen!! 

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei XMichelle043:

Ja ben idd benieuwt na je nacht!

ik ben zelf echt een buik en zij slaper dus ben benieuwt hoe het rug slapen me gaat bevallen ( heb wel een voedingskussen aangeschaft )

maar ik slaap zwz morgen de eerste nacht in een hotel kort in de buurt van de kliniek!

en als we niet kunnen slapen gaan we idd lekker elkaar lastig vallen!! 

Xxxxx

Ohh verschrikkelijk he. Ik ook echt een zijslaper dus vind mn draai nu al niet haha.

Oh dat is wel fijn idd.

Wij wonen maar 35min ervan af en vond de autorit op sommige drempels na goed tedoen.

 

Haha gaan we doen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei GWND:

Ohh verschrikkelijk he. Ik ook echt een zijslaper dus vind mn draai nu al niet haha.

Oh dat is wel fijn idd.

Wij wonen maar 35min ervan af en vond de autorit op sommige drempels na goed tedoen.

 

Haha gaan we doen xx

 Pff dat gaat wel eg een hel worden dan! 

Oah fijn is maar fftjes ik 2uur dus daarom pakke we hotel voor de eerste nacht heb een vraagje he wat voor kleren deed je aan na de operatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.