Ga naar inhoud

HELP! Ik maak me zorgen..


nadia.i

Aanbevolen berichten

Hi hi,

 

Ik ben nu 6 maanden po en sinds gister merk ik iets heel raars aan mijn rechter borst.. De bovenkant is opeens plat en aan de zijkant zie je de rand van van de prothese opeens zitten. Ook kan ik de prothese vastpakken als een soort schijf.. Dit is van de ene op de andere dag gebeurt en bij mijn linkerborst is dit niet het geval.. ik heb nu een online afspraak gemaakt bij Faceland voor volgende week vrijdag maar ik maak me zorgen dus ik ga morgenochtend bellen.. Iemand enig idee wat dit kan zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei nadia.i:

Hi hi,

 

Ik ben nu 6 maanden po en sinds gister merk ik iets heel raars aan mijn rechter borst.. De bovenkant is opeens plat en aan de zijkant zie je de rand van van de prothese opeens zitten. Ook kan ik de prothese vastpakken als een soort schijf.. Dit is van de ene op de andere dag gebeurt en bij mijn linkerborst is dit niet het geval.. ik heb nu een online afspraak gemaakt bij Faceland voor volgende week vrijdag maar ik maak me zorgen dus ik ga morgenochtend bellen.. Iemand enig idee wat dit kan zijn? 

 

Oeiii, nee, geen idee, maar goed van je dat je dit even laat controleren. Ik kan begrijpen dat je je wat zorgen maakt. Heb je er al iets over op google gevonden (hoewel dat niet altijd het meest bevredigende antwoord geeft dat google ;) ) ??  Succes en hopelijk is het van tijdelijke aard :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei nadia.i:

@MissEvelineGirl Ja ik probeer t te googlelen maar ik heb geen idee waar ik op moet zoeken.. Als ik op ‘prothese verschoven’ zoek dan krijg ik vooral verhalen over anatomische protheses die gedraaid zijn en ik heb ronde..

Hoi heb je ze ook achter de spier laten plaatsen? Of ben je van gewicht veranderd waardoor de pocket mss te groot is?! Ik weet het niet hoor mss dat @best_boobie hier meer over weet?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.