Ga naar inhoud

xanne: BV oriëntatiefase


xanne

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een 29 jarige vrouw uit belgie en wil al een BV sinds ik 15 was en god mij duidelijk niks groters gunde...

Na de 9 maanden zwangerschap en de fantastische borsten die ik daarbij had, ben ik bijna overtuigd om dit te laten doen...

Jammer genoeg is dit blijkbaar een onbesproken topic in belgie want veel uitleg of verhalen vindt ik niet...:unsure:

Voor ik de stap naar een PC zet enkele vraagjes aan jullie ervaren dames :blush:

Waarom zo een prijsverschil?

Is een ziekenhuis beter dan een apart center (prive)

Wat zijn de negatieve ervaringen?

Wat met slechte nazorg?

Ik heb gewoon schrik dat dit mij veel geld en eventueel veel leed (slechte uitvoering) zal kosten en ik mss maar moest gelukkig worden met pushupps

Mijn famillie is er pertinent tegen en mijn vriend niet (om mij gelukkig te houden)alhoewel hij de kostprijs wat minder ziet zitten

Enkele tips? mss hoe ik een goeie van een slechte PC kan onderscheidden? Wat ik moet vragen om dit vooral te weten...

Groetjes

A-tje uit belgie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xanne, A-tje uit België, ik was ook een A-tje (zelfs eerder een AAtje) uit België en heb nu een mooie C! Er zijn hier nog Belgische meiden hoor! Welkom! :D

Lees je goed in op het forum in de vele operatieverslagen en er zal automatisch wel een of andere pc zijn waar je een goede indruk van krijgt en waar je het gevoel hebt daar wil ik wel eens op consult gaan! Plan misschien verschillende consulten en kijk dan waar je je het beste bij voelt.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent een beetje verkeerd hoor Xanne , een heel deel van de vrouwen hier doen een bv na een zwangerschap . Je moet er wel het halve forum voor uitpluizen :rolleyes: Probeer mss onze zoekrobot (bovenaan de pagina rechts) eens door het woord 'zwangerschap' in te typen .

Waarom het prijsverschil :

sommige klinieken werken (al dan niet samen met een andere) met een contract met één of andere leverancier van protheses waardoor ze grote aantallen kunnen aankpen wat de prijs drukt .

Er zijn klinieken die de bv uitvoeren onder een slaaproes gecombineerd met plaatselijke verdoving ipv onder narcose waardoor er geen anestesist is (die dan ook niet betaald moet worden) .

Ziekenhuis/privékliniek :

in een ziekenhuis ben je mss wel zekerder als het zou mislopen (denk ik dan want koos zelf een privékliniek) of heb je mss betere nazorg ?

In een kliniek is het meer 'aan de lopende band' waar ik me beter bij voel omdat die meer ervaring hebben (weer persoonlijk)

Ik had zelf geen negatieve ervaring (lees even het topic 'complicatie's' door) zodat je weet wat er zou kunnen mislopen .

Eigelijk moeilijke vragen om te beantwoorden hoor omdat het veelal persoonlijke keuze's zijn voor iedereen . De éne voelt zich beter in een kliniek , de ander vind een gunstige prijs maar twijfelachtig (of het dan wel goed is) , sommigen verkiezen absoluut narcsose en weer anderen willen helemaal geen anatomische prothese BVB .

Het is belangrijk eerst na te gaan wat je zelf (niet) wil en dan kan je een kliniek/chirurg kiezen vanwie jij denk dat die jouw verwachtingen kan inlossen . Ga daarna eens op (vrijblijvend) consult en laat alles even bezinken . Je hebt dan ongetwijfeld weer andere vragen waar je hier dan dieper kunt op ingaan .

Het is voor velen een imense zoektocht (je kan hier beginnen) maar bij sommigen is het vrij simpel , die gaan naar een huisarts voor een doorverwijzing en maken zich voor de rest geen zorgen hoe en wat . Moet je echt zélf allemaal beslissen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Ik kom ook uit Belgie en heb voor een prive kliniek gekozen omdat ik denk dat er minder infectie gevaar is (er komen daar geen zieke mensen)en ik denk dat de service beter is.

Bij elke ingreep zijn er gevaren maar richt je aandacht op het positieve, dat heeft invloed op je genezing naadien, en verwacht het allerbeste, heb ik gedaan en het kon niet beter, ben super content van het resultaat, ze zien er heel natuurlijk uit en heb van niks last.

Veel succes en heb vertrouwen

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben nederlandse maar ging naar belgie voor de vergroting hahha.

Ik zou zeker even kijken hier op het forum welke artsen je aanspreken en gewoon op consult gaan en je laten adviseren.

Ik persoonlijk ben in een kliniek geweest ( artemdis kliniek) ik denk maar zo het is de chirurg zijn eigen kliniek en dan kan je je bijna geen fouten veroorloven, anders heb je slechte reclame. En idd wat b-cupje zegt hij doet het aan de lopende band dus veel ervaring.

In een ziekenhuis heb j ms beter nazorg of gevoelsmatig voel jij je daar prettiger bij.

Ik heb ook twee kinderen gehad en ben nu weer helemaal blij met mijn boobs.

Succes met je keuzes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.