Ga naar inhoud

SN_90 : 24 juli 2018 : Dr. Parys : Wellness Kliniek


Gast SN_90

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.

Afgelopen maandag heb ik een consultatie gehad bij dr. Parys van de Wellnesskliniek.

Al een aantal jaren draag ik maat 75D/70E volgens advies in een speciaalzaak en in de hunkemöller. Maar het ziet er helemaal niet zo groot uit. Als ik iemand vertel welke maat ik heb, geloven ze het nooit. Ikzelf ook niet eigenlijk. Volgens de chirurg heb ik een 75B/C zonder volume bovenaan. Daar wil ik het dus eigenlijk voor doen.  Ik heb geen decolleté gewoon borstkas. Wat er dus niet mooi uitziet in een uitgesneden topje/kleedje. Vroeger waren ze wel iets steviger, voor mijn zwangerschap maar daarna dus verslapt. Zoals bij velen.

Ik heb dus maar de knoop doorgehakt en de datum vastgelegd op 24 juli.

De chirurg adviseerde me 330cc rond medium profile achter de spier. Als ik groter zou gaan, zou het er onnatuurlijk uitzien. Nu twijfel ik toch nog soms over het aantal cc's. Is het niet te groot/klein? Zal ik maar gewoon het advies volgen? Wat denken jullie?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Topic-opener. Ikzelf ben geadviseerd om met zakjes water en rijst te gaan 'werken'. Meet je aantal cc af in rijst of water. Water voor hydrogel/zoutwaterimplantaten en rijst voor siliconen-implantaten. Siliconen implantaten vallen namelijk wat groter uit dan de hydrogel-implantaten. Ik heb gekozen voor de hydrogel implantaten en ben dus druk in de weer geweest met zakjes water af te meten en in mijn BH te plaatsen. Daardoor kwam ik al snel erachter welk aantal cc ik prettig vond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei SandraHu:

Hoi Topic-opener. Ikzelf ben geadviseerd om met zakjes water en rijst te gaan 'werken'. Meet je aantal cc af in rijst of water. Water voor hydrogel/zoutwaterimplantaten en rijst voor siliconen-implantaten. Siliconen implantaten vallen namelijk wat groter uit dan de hydrogel-implantaten. Ik heb gekozen voor de hydrogel implantaten en ben dus druk in de weer geweest met zakjes water af te meten en in mijn BH te plaatsen. Daardoor kwam ik al snel erachter welk aantal cc ik prettig vond. 

Dankje voor de tip! Het worden siliconen dus aan de slag met rijst dan maar. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi!

 

Wat goed dat je meteen de knoop door hebt gehakt! Heb ik ook meteen gedaan na eerste afspraak.. :D Wat betreft het twijfelen over de maat.. Ik zou je niet te druk maken, ze weten zo ontzettend veel en dan is het soms nog lastig voorspellen. Ik kwam van niks 75AA en kreeg 390cc anatomische prothese van menthor high profile dual plane geplaatst. Voorspelling was een B/C en loop nu toch echt met een D rond. Om maar even aan te geven wat het aantal cc kan doen met een lichaam waar niks aan zit! :5: ben er overigens super blij mee!! Kortom probeer te vertrouwen op je arts en doe waar jij je goed bij voelt. Kga je toevoegen aan mn album zodat je kan zien wat er met 390 cc bereikt kan worden.. 

 

Succes met je keuze en het word vast geweldig! 

 

Liefs xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zwolleboobsx Mooi resultaat heb je gekregen zeg! Ik heb nu nog een tweede consult gepland staan. Dan kan ik nog eens passen en alle vragen stellen die ik nog heb. Zodat ik zeker ben dat ik de juiste keuze maak. Ik had namelijk een high en medium profile gepast. De high vond ik voor mezelf mooi maar dan dacht ik dat het teveel zou opvallen. Daarom wil ik nog een keer passen en de keuze voor mezelf maken. 

 

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi!

Vandaag had ik om 9u40 een tweede consultatie gepland staan bij dr. Parys. Rond 10u kwam de vriendelijke receptioniste zeggen dat dr. Parys net had gebeld dat hij ziek was. Maar omdat we van zover kwamen kon dr. Damen me er wel even tussen nemen anders was ik voor niks gekomen. Natuurlijk was ik niet alleen. Er waren nog 3 patiënten van dr. Parys plus natuurlijk nog de patiënten van dr. Damen zelf die dan zaten te wachten. Uiteindelijk om half 12 kwam hij ons halen.

Mijn bedoeling was nog eens high en medium profile te vergelijken en te beslissen. Hij wilde wel vragen beantwoorden maar me niet laten passen. Anders zou ik maar meer gaan twijfelen want hij zou misschien iets anders zeggen. Mijn man zo: om te passen komen we wel naar hier. Dan moest ik beter nog eens terugkomen om bij dr. Parys zelf te passen. Maarja, dat kost elke keer een halve dag tijd. Dus dat doe je niet zomaar eventjes na het werk he.

 

Hij zei wel dat adhv mijn dossier hij dr. Parys zijn advies kon volgen: 330cc high profile. Omdat de medium platter en breder is zou dat te breed worden met mijn nogal smal figuur. En met die maat kom ik zeker aan een D cup vertelde hij. En heb ik ook de ronding bovenin ipv mijn 'glijbanen'

 

Wel wat teleurgesteld omdat ik het niet nog eens kon zien. Maar het voelt wel goed dat hij het eens was met dr. Parys. Dan nog wat over de slaapverdoving gehad en dus bij het besluit gebleven: 330cc high profile wordt het.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag bericht gekregen dat de operatie definitief is ingepland. Spannend! Het voelt zoals: nu kan ik niet meer terug. Niet dat ik dat wil... maar toch een beetje vreemd.

Ik heb wel een beetje schrik dat mijn borsten, als het achter de rug is, niet meer aanvoelen alsof ze van mij zijn. En ook hoop ik dat ze niet 'fake' aanvoelen. Iemand ervaring hiermee?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Triesje:

@SN_90.....wens je alvast heel veel succes!:D

Ben 19 febr geopereerd door Dr Parys...en is me goed bevallen.

Leuk dat het je goed is bevallen! Ik hoop dat het bij mij ook goed loopt! Want mijn 2de consult verliep nogal chaotisch (zie hierboven) dus nu ben ik een beetje bang dat de operatie zelf ook zo chaotisch verloopt. Maar dat zal dan wel niet he. Nu alleen nog het uur afwachten en aftellen.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag het tijdstip doorgekregen. Moet me melden om 7u45. Ongeveer binnen de 3uur volgt dan de operatie. Spannend! Zenuwen en twijfels nemen alleen maar toe. En dat zal er niet op verbeteren tot het moment zelf er is denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2018 om 09:16 zei Zwolleboobsx:

Hoi hoi!

 

Wat goed dat je meteen de knoop door hebt gehakt! Heb ik ook meteen gedaan na eerste afspraak.. :D Wat betreft het twijfelen over de maat.. Ik zou je niet te druk maken, ze weten zo ontzettend veel en dan is het soms nog lastig voorspellen. Ik kwam van niks 75AA en kreeg 390cc anatomische prothese van menthor high profile dual plane geplaatst. Voorspelling was een B/C en loop nu toch echt met een D rond. Om maar even aan te geven wat het aantal cc kan doen met een lichaam waar niks aan zit! :5: ben er overigens super blij mee!! Kortom probeer te vertrouwen op je arts en doe waar jij je goed bij voelt. Kga je toevoegen aan mn album zodat je kan zien wat er met 390 cc bereikt kan worden.. 

 

Succes met je keuze en het word vast geweldig! 

 

Liefs xoxo

Hoi hoi! Ik mag volgende week, ga voor 330 cc maar twijfel enorm. Kom nu van ‘net niks’ en ben ergens bang dat ik ze te groot ga vinden. Zou ik zo brutaal mogen zijn om jouw foto’s te zien, na jouw enthousiaste verhaal ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes vandaag. Zalig straks wordt je wakker en het eerste wat je gaat voelen is al dat volume. Geniet ervan.

En daarna is het uitkijken wanneer je alles mag uitpakken :D en moocht douchen. Hier kijk ik uit naar 1 augustus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Evi2:

Veel succes vandaag. Zalig straks wordt je wakker en het eerste wat je gaat voelen is al dat volume. Geniet ervan.

En daarna is het uitkijken wanneer je alles mag uitpakken :D en moocht douchen. Hier kijk ik uit naar 1 augustus.

Dankje! Ik heb mijn outfit al aan. Nu aan het wachten tot ze me komen halen. Ik hoop dat die 14 dagen snel voorbij zijn. Want het wordt superwarm en dan nog een verband aan. Dat zal lekker ruiken he;). Maarja het is voor een goed doel. 1 augustus is al snel he. Nog een weekje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei SN_90:

Dankje! Ik heb mijn outfit al aan. Nu aan het wachten tot ze me komen halen. Ik hoop dat die 14 dagen snel voorbij zijn. Want het wordt superwarm en dan nog een verband aan. Dat zal lekker ruiken he;). Maarja het is voor een goed doel. 1 augustus is al snel he. Nog een weekje!

Dat ruikt al van dag 1. Ik vraag mij vooral af hoe ze dat errond krijgen als je slaapt. 

Maar alles voor een mooi en gelukkig leven. Wat zijn 2 weken dan hè.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Evi2:

Dat ruikt al van dag 1. Ik vraag mij vooral af hoe ze dat errond krijgen als je slaapt. 

Maar alles voor een mooi en gelukkig leven. Wat zijn 2 weken dan hè.

Idd. nog niet over nagedacht maar ja, hoe krijgen ze dat errond? Er zal iemand je tegenhouden en iemand anders intapen misschien? Oh vanaf dag 1 al een geurtje. Hopelijk kan deodorant en parfum een en ander verdoezelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei SN_90:

Idd. nog niet over nagedacht maar ja, hoe krijgen ze dat errond? Er zal iemand je tegenhouden en iemand anders intapen misschien? Oh vanaf dag 1 al een geurtje. Hopelijk kan deodorant en parfum een en ander verdoezelen.

Ja dat lukt wel.

Is het al achter de rug?

Hoe voel jij je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Evi2:

Ja dat lukt wel.

Is het al achter de rug?

Hoe voel jij je?

Ja, ik ben al op weg naar huis. Nog wat pijn aan de borsten en rug maar voor de rest wel oké.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SN_90:

Ja, ik ben al op weg naar huis. Nog wat pijn aan de borsten en rug maar voor de rest wel oké.

Goed rusten, alles op je eigen tempo en hulp vragen wanneer nodig. Luisteren naar je lichaam en dan is snel alles in orde. Geniet van je nieuwe boobs;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mn verslagje:

 

Moest me melden om half 10, goedop tijd vertrokkenom de files voor te zijn. Die waren er niet dus kwam ik al toe om half 9. Alles nageken, dossier klaargemaakt en mocht naar mn kamer. Eerst nog wat foto's gemaakt, outfit aan en haarnetje op en dan maar wachten. Rond de middag zou het mijn beurt zijn.

Om 11u20 wandelde ik naar het ok. De dokter nog even gesproken dat het zeker niet te groot/opvallend zou worden. Met een maatje kleiner zou ik niet tevreden zijn zei hij en dat zou zonde zijn van het geld. Kon nog groter gaan maar ik zei: nee, het zal wel goed zijn zo. Hij zal het wel best weten wat mooi staat zeker? Infuus geprikt, anesthesist vroeg welk werk ik deed en ik was weg.

Het volgende moment keek ik op de klok: 12u20. Eventjes rechtzitten voor het verband zeiden ze. En ik was weer weg. Om 12u40 wakker en naar de kamer.

Kreeg 2broodjes met kaas en een glas water. Was nog wat misselijk dus toch nog even gewacht.  Toen kwamen ze uitleg geven en ondertussen toch de broodjes opgegeten. Als ik even op de gang kon wandelen mocht ik naar huis.

Dus daar gingen we om 14u00. Onderweg een broodje gekocht voor mn man en dan om ons zoontje gereden.

Dadelijk warm eten (voor de verandering door manlief gemaakt) en een pijnstiller. Pijn aan mn borsten natuurlijk en mn rug. Maar al bij al nog te doen.

Straks hopelijk een goede nacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoe gaat het met je? Jouw verband mocht er eergisteren af, toch? En? Ik mag vandaag :43:

 

Echt super spannend. Ik ga eerst nog even m'n haar wassen en daarna gaat het gebeuren! Ik heb de sportbeha's over het verband gepast dus hopelijk zit er een goede maat bij! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Elvyra:

Hoe gaat het met je? Jouw verband mocht er eergisteren af, toch? En? Ik mag vandaag :43:

 

Echt super spannend. Ik ga eerst nog even m'n haar wassen en daarna gaat het gebeuren! Ik heb de sportbeha's over het verband gepast dus hopelijk zit er een goede maat bij! 

 

 

Ja met mij gaat het goed. Mijn verband was een paar dagen eerder helemaal los gekomen. Tepels zaten er helemaal door. Dus gelijk naar de lingeriewinkel een sportbh gaan halen en dat aangedaan.

Nu zit mn rechter nog hoger en is nog harder dan de linkse.

Eergisteren belde ik naar de kliniek en ze reageerde paniekerig dat ik het verband er absoluut niet had mogen afdoen en de bh er dan maar overheen had moeten doen. Ik dacht: wat is dat nu? Dat is toch hetzelfde qua steun? Die paar dagen zullen nu toch niet het verschil maken. Ze zei dat de dokter er dan maar naar moest kijken. Ik wil nog even afwachten en na 3 maanden gaan. Dan is er toch al meer resultaat te zien.

 

Dus ipv te antwoorden op mn vraag, had ik nog meer vragen en maakte ik me even wat meer zorgen door haar reactie. Nu probeer ik gewoon wat geduld te hebben. Want ik lees dat er bij de meesten wel een verschil is.

 

Als de rechtse nu nog een beetje gaat zakken zoals de linkse ben ik helemaal tevreden. Nog even geduld zeker...

 

En wat vind je ervan bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was ik 3 weken po. Alles gaat goed, doe vrijwel alles weer behalve zwaar tillen en mn armen boven mn hoofd.

Langzaam maar zeker begint de rechtse nu ook te zakken. Die voel ik wel nog steeds bij het opstaan of als ik mn rechterarm eroverheen beweeg, om iets te pakken. Nog steeds wel een verschil met links maar dat wordt gelukkig minder.

 

Vocht is bijna weg denk ik want mn po bh staat niet meer zo strak.

 

Nog 3 weekjes en dan gewone bh's passen. :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Aanstaande dinsdag 6 weken po. vandaag bij de hunkemoller 3 bh's gekocht maat 75E en zit als gegoten.:wub:

 

Borsten zijn bijna gelijk en ik heb vrijwel geen last meer. :43:Alleen op mn zij slapen voelt nog niet zo fijn.

 

Vandaag weer even bij de sportschool langsgeweest en even gefietst dat is alles, de rest zal ik nog wel even laten staan en dan stilaan terug opbouwen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.