Ga naar inhoud

Ilonka1909 : 25 april 2018 : Dr. Knottenbelt : Flevoziekenhuis : Almere


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Ilonka1909:

Hoi allemaal 

Ik ben nieuw hier.

Het is nu 7 dagen na mijn borstverkleining. En ik heb nu een aantal vragen over het herstel en jullie ervaringen hier mee.

Vandaar dat ik mij heb aangemeld op de site.

 

Lieve groetjes Ilonka 

Hoi en welkom. heb je al rondgeneusd op het forum?

Je kan er mijn operatieverslag op nalezen. En als je specifieke vragen hebt; stel ze maar.

Gefeliciteerd met je beslissing en de opgebrachte moed en succes met je herstel.

De emoticons doen het even niet bij mij - dus bij deze een voorzichtige,virtuele knuffel.

Waar en door wie ben je geopereerd?

Van welke cupmaat kom je?

Veel vragen; maar ik ben altijd blij een ander BVK-tje tegen te komen.

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi dank je wel voor je welkom.

 

Ik ben geopereerd in het flevoziekenhuis in Almere.

Door dokter Knottebelt.

Via de sleutel gat methode.

Ik kom van een cup maat E/F af. Ik woog 163 kilo op eigen kracht afgevallen naar 82 kilo.

En toen ging alles ook nog eens hangen. Dus ze heeft ook een lift en tepel hof verkleining gedaan.

 

Mijn vraag is eigenlijk over het branderige gevoel.

Ik heb geen koorts geen rode plekken of plekken waar push en dergelijke uitkomen.

Maar heb echt het gevoelt dat mijn hele voorgevel in brand staat

Volgens de assistent van de pc is dit normaal.

Plus ik merk nu met een week dag en nacht die bh aan dat mijn huid dat ook niet echt fijn vind en gaat irriteren.

 

Heb jij dit ook gehad? 

 

Liefs Ilonka 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ilonka1909:

Hoi hoi dank je wel voor je welkom.

 

Ik ben geopereerd in het flevoziekenhuis in Almere.

Door dokter Knottebelt.

Via de sleutel gat methode.

Ik kom van een cup maat E/F af. Ik woog 163 kilo op eigen kracht afgevallen naar 82 kilo.

En toen ging alles ook nog eens hangen. Dus ze heeft ook een lift en tepel hof verkleining gedaan.

 

Mijn vraag is eigenlijk over het branderige gevoel.

Ik heb geen koorts geen rode plekken of plekken waar push en dergelijke uitkomen.

Maar heb echt het gevoelt dat mijn hele voorgevel in brand staat

Volgens de assistent van de pc is dit normaal.

Plus ik merk nu met een week dag en nacht die bh aan dat mijn huid dat ook niet echt fijn vind en gaat irriteren.

 

Heb jij dit ook gehad? 

 

Liefs Ilonka 

Eerst en vooral gefeliciteerd met je gewichtsverlies. Wat een prestatie! :35:

Ik heb de ankermethode gehad; verkleining en lift en verkleining tepelhof.

Dat branderig gevoel had ik ook heel erg. En er kwamen achteraf ook heel erge steken bij. Maar dat hoorde er bij volgens mijn PC. Op tijd je pijnstillers nemen zodat je de pijn voor blijft. Ik dacht na 3 dagen: nu kan ik wel zonder, maar dat was (voor mijn geval) een vergissing. Ik heb ongeveer 6 dagen pijnstilling gepakt. Je kan @best_boobie vragen een medicatieschema te maken - dat is echt een kei en altijd bereid te helpen.  

Ik heb anderhalve week bij mijn broer en schoonzus gewoond, had 2 weken thuisverpleging (voor wassen, aankleden, bloedverdunners spuiten en wondcontrole) en heb in totaal 3 weken niet gewerkt.

Ik had pads (Zetuvit) en inlegkruisjes in mijn sportbh om de druk te verlichten. Echt irritatie aan mijn huid had ik niet. Ik heb de sportBH 6 weken dag en nacht moeten dragen.

Wat voor irritatie heb je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen paracetamol wat ik gebruik.

Ik mag ivm een darm ziekte geen andere medicatie.

Mijn man heeft 2.5 weken vrij kunnen nemen van zijn werk, om voor mij en mijn dochter te zorgen.

Dus ik pak ook heel goed mijn rust.

Maar ik ben gewoon ergens bang voor ontstekingen of andere complicaties.

Ik heb dus geen litteken onder mijn borst maar alleen om de tepel en dan naar beneden toe.

Ik denk dat de irritatie van mijn sport bh afkomt . Omdat ik die natuurlijk dacht en nacht aan heb. En alleen tijdens het douchen even uit doe.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ilonka1909:

Ik heb alleen paracetamol wat ik gebruik.

Ik mag ivm een darm ziekte geen andere medicatie.

Mijn man heeft 2.5 weken vrij kunnen nemen van zijn werk, om voor mij en mijn dochter te zorgen.

Dus ik pak ook heel goed mijn rust.

Maar ik ben gewoon ergens bang voor ontstekingen of andere complicaties.

Ik heb dus geen litteken onder mijn borst maar alleen om de tepel en dan naar beneden toe.

Ik denk dat de irritatie van mijn sport bh afkomt . Omdat ik die natuurlijk dacht en nacht aan heb. En alleen tijdens het douchen even uit doe.

 

Hoi Ilona, het forum doet een beetje gek bij mij vandaag. De berichten die ik post verdwijnen in het niets blijkbaar. En als ik ze dan opnieuw post dan staan ze er ineens 2 keer in. Maar goed ...

Best_boobie kan je een tijdsschema geven voor de inname van je paracetamol zodat je een spiegel opbouwt en de pijn voor bent.

Ik heb 6 dagen pijnstillers genomen. Ook alleen paracetamol. Na 3 dagen dacht ik al: ik kan wel stoppen - maar dat viel lelijk tegen. Je lichaam geeft dan echt wel aan dat dat dan nog te vroeg is. Ik ben nu bijna 5 maanden post-OP en heb af en toe nog wat steekjes.

En ja een ontsteking en complicatie kan altijd nog. Maar die kunnen meestal wel opgelost worden. Ik kreeg tussen week 5 en 6 ook een complicatie. Na een maand was die opgelost. Rechtsonder heb ik een iets groter litteken maar dat weegt niet op tegen het algehele resultaat. Volgens mijn PC kwam die van de druk van de sportBH.

Misschien moet je je PC eens laten kijken naar die sportBH. Misschien zit hij te strak of fout aan. En als je er last van krijgt dan weet hij misschien wel een oplossing.

Nou veel sterkte nog meid met je herstel. En pas op want je voelt je redelijk snel weer ok maar je lichaam heeft echt wel rust nodig - binnenin moet het ook herstellen.

Ben je trouwens tevreden met hoe je boobies er momenteel uitzien?

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Hoi Ilona, het forum doet een beetje gek bij mij vandaag. De berichten die ik post verdwijnen in het niets blijkbaar. En als ik ze dan opnieuw post dan staan ze er ineens 2 keer in. Maar goed ...

Best_boobie kan je een tijdsschema geven voor de inname van je paracetamol zodat je een spiegel opbouwt en de pijn voor bent.

Ik heb 6 dagen pijnstillers genomen. Ook alleen paracetamol. Na 3 dagen dacht ik al: ik kan wel stoppen - maar dat viel lelijk tegen. Je lichaam geeft dan echt wel aan dat dat dan nog te vroeg is. Ik ben nu bijna 5 maanden post-OP en heb af en toe nog wat steekjes.

En ja een ontsteking en complicatie kan altijd nog. Maar die kunnen meestal wel opgelost worden. Ik kreeg tussen week 5 en 6 ook een complicatie. Na een maand was die opgelost. Rechtsonder heb ik een iets groter litteken maar dat weegt niet op tegen het algehele resultaat. Volgens mijn PC kwam die van de druk van de sportBH.

Misschien moet je je PC eens laten kijken naar die sportBH. Misschien zit hij te strak of fout aan. En als je er last van krijgt dan weet hij misschien wel een oplossing.

Nou veel sterkte nog meid met je herstel. En pas op want je voelt je redelijk snel weer ok maar je lichaam heeft echt wel rust nodig - binnenin moet het ook herstellen.

Ben je trouwens tevreden met hoe je boobies er momenteel uitzien?

:53:

Super lief dat zij  misschien een schema zou kunnen maken.

Ik neem ze nu om de 5 a 6 uur zodat ik inderdaad een spiegel opbouw.

Ik had al wel hier op het forum gezien dat de meeste meiden met borstverkleining een hele andere methode en littekens hebben dan de mijne.

Ik heb alleen om mijn tepel en tepel hof hechtingen en dan recht naar beneden.

Dus geen hechtingen onder mijn borsten. Ik zag dat veel meiden daar last hebben met complicaties op het 3 landen punt. Ik heb geen 3 landen punt.

Ik voel me inderdaad redelijk goed.

En ik ben geen stil zit typje.

Maar ik laat me nog lekker even verzorgen door mijn mannetje 

En ja ik vind wel dat ze er heel mooie uit zien kwa grote volume en hoogte 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Helaas zie ik deze tag nu pas. 
Nog gefeliciteerd met je nieuwe borsten :35: 
Wat betreft paracetamol adviseer ik altijd om ze elke 6 uur te nemen, aangezien je op die manier aan de maximale dosering van 4000 mg per 24 uur komt :) 
Maar waarschijnlijk is dit al mosterd na de maaltijd :P

@Doe ik het of niet? laat meiden me in het vervolg maar een pb sturen, want ik behandel mijn tags pas als ik eraan toe kom. Als ik een pb met de titel: medicatieschema, krijg, dan neem ik die meestal als eerste :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden 

 

Ik ben nu 14 dagen Po, en ik wou mijn verslag neerzetten.

Ik ben 34 getrouwd en mama van een geweldige 9 jarige dochter.

 

Ik ben natuurlijk niet over 1 nacht ijs gegaan, en een bvk is iets wat ik al jaren wilden. Maar er kwam altijd wel iets tussen.

Toen ik 14 was had ik al cup maat DD, voor de jongens in de pubertijd natuurlijk heel interessant maar ik vond het afschuwelijk.

In de loop der jaren kwam ik op cup maat F uit en soms zelfs op G.

Ik woog op een gegeven moment 163 kilo, en besloot op eigen kracht hier wat aan te gaan doen, en hoopte dat mijn borsten dan ook kleiner zouden worden, maar helaas ik viel 80 kilo af. En woog nog 82 kilo. Maar mijn voorgevel was nog steeds groot maar nu hing alles bijna tot aan mijn navel.

Ik dacht als ik nu geen bvk doe doeik het nooit meer.

Alles in werking gezet en uitgekomen bij Dokter Knottebeld in het flevoziekenhuis in Almere.

En woensdag 25 April was het dan zo ver.

 

Ik moest me om 7:15 melden en ik mocht meteen naar de afdeling,  uit kleden en het geweldige open rug jurk nou ja hobbezak aan, 2 paracetamol en een rustgevertje en we waren en klaar voor. De pc kwam me aftekenen en ik werd meteen naar beneden gebracht voor mijn infuus, daar nog lekker lopen grappen met de verplegers en anesthesist.

 

En daarna werd ik meteen de ok in gereden, en toen ik daar laf met die lampen boven je hoofd besefte ik me dit gaat echt gebeuren, ik kreeg me cocktail ingespoten en welterusten daar ging ik.

Op de uit slaap kamer werd ik wakker en trok ik gelijk mijn zuurstof snorkel en monitor dingetje van mijn vinger en zei ik mooi nu kan ik naar huis.

Dat ging natuurlijk niet en ik werd naar de afdeling gereden.

 

Ik was nog een duf konijntje natuurlijk door de narcose. En ik had 2 drains in mijn borsten. Als er uit de drains bijna geen vocht en bloed meer zou komen mocht ik savonds naar huis en anders moest ik een nachtje blijven.

 

En toen moest ik plassen een hele volksverhuizing infuus paal mee 2 flesjes met drains en ik gelukkig ging dat steeds goed. Beetje gegeten gedurende dag en toen kwam het als ik mijn avond eten zou eten dan mochten de drains er uit en ik naar huis.

 

De keuze van het avond eten was lasanga of goulash. Nou dat wil je niet hoor na je narcose dus ik heb maar om een broodje gevraagd, en netjes opgegeten.

 

Het uithalen van de drains heb ik niet echt last van gehad je voelt het wel maar het deed niet echt zeer.

Mijn mannetje stond er bij en keek er naar maar er zit toch al gauw 15 a 20 cm slang in je borsten dus zijn gezicht sprak boekdelen. Pleisters over de wonden geplakt en een rolstoel geregeld ik wou zelf lopen maar dit mocht niet dus ben maar braaf gaan zitten.

 

Thuis ben ik naar bed gebracht en wat was ik blij dat ik bij de thuiszorg winkel een rugsteun had geleend want plat liggen was echt niet fijn.

 

De volgende dag mocht ik douchen en zag ik dus voor de eerste keer mijn nieuwe borsten, en wat heb ik gehuild niet van blijdschap maar wat waren ze toegetakeld.

 

Gelukkig heeft mijn pc geen anker methode gebruikt maar de sleutelgatmethode, daarom heb ik alleen hechtingen om mijn tepel hof en dan recht naar beneden vlecht stijl hechtingen.

 

Ik heb geen pijnstilling genomen alleen paracetamol en met veel rusten is dat goed te doen.

 

Afgelopen vrijdag op de 1 ste controle geweest waar ze de Hechtpleisters heeft verwijderd en volgend haar zag het er goed uit.

 

14 mei moet ik voor mijn 2 de controle en hoop dat het dan er nog steeds zo goed uit ziet.

 

Het ergste vind ik nog wel het bijna niets mogen en kunnen doen want ik ben altijd een bezig bijtje, maar gelukkig heb ik een super lief mannetje die mij en mijn spookie goed verzorgd.

 

Mochten jullie nog vragen hebben stel ze gerust 

 

Liefs Ilonka 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag om te lezen @Ilonka1909. Het doet me met nostalgie terugdenken aan mijn eigen avontuur.

Succes nog met je verdere herstel en laat je zeker nog een tijdje verwennen thuis. Herstellen kan je maar één keer, he. Dus hou de bezige bij in jezelf maar rustig.

:48:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden 

 

Ik ben 25 april geopereerd een borstverkleining met lift en verkleining tepelhof.

 

Na 2 weken me echt beroerd en tot niets in staat te voelen ging het iets beter met mij.

 

Tot van de week er ontstond een gat bij mijn tepel en waar de verticale hechtingen samen komen.

Naar de spoedeisende hulp geweest en ze zagen de hechting in het gat zitten advies gehad kwa wondverzorging en morgen kan ik op controle bij mijn pc.

Het lijkt ook wel of het gat iets groter is geworden en ik maak me echt zorgen.

 

Maar ik voel mezelf nu echt heel depressief en als ik heel eerlijk ben krijg ik ook wel spijt dat ik deze operatie heb laten uitvoeren doe het hele weekend al niets anders dan huilen ik wil niemand zien of spreken, ook fijn zo op moederdag :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Ilonka1909:

Hoi meiden 

 

Ik ben 25 april geopereerd een borstverkleining met lift en verkleining tepelhof.

 

Na 2 weken me echt beroerd en tot niets in staat te voelen ging het iets beter met mij.

 

Tot van de week er ontstond een gat bij mijn tepel en waar de verticale hechtingen samen komen.

Naar de spoedeisende hulp geweest en ze zagen de hechting in het gat zitten advies gehad kwa wondverzorging en morgen kan ik op controle bij mijn pc.

Het lijkt ook wel of het gat iets groter is geworden en ik maak me echt zorgen.

 

Maar ik voel mezelf nu echt heel depressief en als ik heel eerlijk ben krijg ik ook wel spijt dat ik deze operatie heb laten uitvoeren doe het hele weekend al niets anders dan huilen ik wil niemand zien of spreken, ook fijn zo op moederdag :(

Ooh nee meid zo erg :mellow: heb je spijt omdat je nu spijt omdat je tegenslag hebt of omdat je ze nu te klein vind? Geduld hebben en alles komt goed!  :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Kristel612:

Ooh nee meid zo erg :mellow: heb je spijt omdat je nu spijt omdat je tegenslag hebt of omdat je ze nu te klein vind? Geduld hebben en alles komt goed!  :54:

Nou nee van het formaat heb ik geen spijt.

Maar me zo voelen en nu die complicaties erbij zorgen dat ik spijt heb.

Ook omdat een groter gat weer een groter litteken met zich mee gaat brengen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ilonka1909:

Nou nee van het formaat heb ik geen spijt.

Maar me zo voelen en nu die complicaties erbij zorgen dat ik spijt heb.

Ook omdat een groter gat weer een groter litteken met zich mee gaat brengen 

Ik heb een bv gehad en had ook zo schrik voor complicaties, maar dat heb je nu eenmaal niet in de hand. Je moet je altijd afvragen of het je dat waard is! Nu dit is helemaal niet leuk ik begrijp je goed maar je moet ook denken alles kan opgelost worden het kan tijd en emotioneel heel moeilijk worden maar je moet er door! En eenmaal ze je aan het helpen zijn en je ziet het beteren dan ga je je automatisch terug beter voelen, probeer positief te blijven ook al is dit niet makkelijk! Ze gaan je helpen probeer je daar op te focussen! Krijg je steun van je vriend of familie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Kristel612:

Ik heb een bv gehad en had ook zo schrik voor complicaties, maar dat heb je nu eenmaal niet in de hand. Je moet je altijd afvragen of het je dat waard is! Nu dit is helemaal niet leuk ik begrijp je goed maar je moet ook denken alles kan opgelost worden het kan tijd en emotioneel heel moeilijk worden maar je moet er door! En eenmaal ze je aan het helpen zijn en je ziet het beteren dan ga je je automatisch terug beter voelen, probeer positief te blijven ook al is dit niet makkelijk! Ze gaan je helpen probeer je daar op te focussen! Krijg je steun van je vriend of familie? 

Ja mijn mannetje is vanaf het begin erbij geweest en echt super lief.

Doet alles in huis de boodschappen mijn dochter van 9. Douched mij en verbind mijn wonden.

Maar hij staat hierin ook de  beetje machteloos.

Ja ik hoop dat de pc morgen met goede hulp komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ilonka1909:

Ja mijn mannetje is vanaf het begin erbij geweest en echt super lief.

Doet alles in huis de boodschappen mijn dochter van 9. Douched mij en verbind mijn wonden.

Maar hij staat hierin ook de  beetje machteloos.

Ja ik hoop dat de pc morgen met goede hulp komt

Ooh dat is al super he! Hou ons zeker op de hoogte morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, wat jammer. Begreep dat emoties zeker ook goed aanwezig kunnen zijn. Maar als je lichamelijk klachten hebt en een gat ziet is het natuurlijk ook moeilijk en logisch dat je verdrietig bent. Las dat je morgen op controle gaat, hopelijk kan je dan goed praten met je pc! Succes en sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Ilonka1909; Wat sneu dat je met een complicatie zit.

Ik heb het ook gehad. Tussen week 5 en 6 na de OP kreeg ik ook een gaatje. Een kleintje. Na controle bij de PC en het weghalen van een korstje bleek er een nog groter gat te zitten. En idd; die werden eerst nog wat groter. Bij mij zijn er ook nog een 3-tal hechtingen weggehaald en ik kreeg een zalf voorgeschreven. Ik heb het een maand lang 2 keer per dag verzorgd (alleen) en toen waren beide gaten dicht. En het litteken, nu iets meer dan 5 maanden post-OP verminderd steeds meer. Ik weet het, het is moeilijk te geloven; maar het komt vast goed. Je geduld zal echter op de proef gesteld worden. :62:

Veel sterkte meid! 

Je kan altijd best-boobie een PB sturen en vragen of ze wil meekijken. Daar heb ik heel veel aan gehad.

:147: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Hey @Ilonka1909; Wat sneu dat je met een complicatie zit.

Ik heb het ook gehad. Tussen week 5 en 6 na de OP kreeg ik ook een gaatje. Een kleintje. Na controle bij de PC en het weghalen van een korstje bleek er een nog groter gat te zitten. En idd; die werden eerst nog wat groter. Bij mij zijn er ook nog een 3-tal hechtingen weggehaald en ik kreeg een zalf voorgeschreven. Ik heb het een maand lang 2 keer per dag verzorgd (alleen) en toen waren beide gaten dicht. En het litteken, nu iets meer dan 5 maanden post-OP verminderd steeds meer. Ik weet het, het is moeilijk te geloven; maar het komt vast goed. Je geduld zal echter op de proef gesteld worden. :62:

Veel sterkte meid! 

Je kan altijd best-boobie een PB sturen en vragen of ze wil meekijken. Daar heb ik heel veel aan gehad.

:147: 

Ja ik heb al contact met haar. En ik heb haar wat foto's gestuurd.

En ik mag haar ook foto's blijven sturen dus dat is echt super lief.

Ik hoop inderdaad dat het goed gaat komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Het is even stil geweest van mijn kant 

Maar er is weer het een en ander gebeurd 

Ik ben bij mijn pc geweest ivm dat litteken wat naar binnen valt 

Blijkt dus dat het litteken weefsel vast zit aan mijn huid en mijn spier 

Ik moet nu een speciale litteken behandeling ondergaan die zeer pijnlijk word en ook veel geld kost omdat het niet vergoed word door het ziekenfonds omdat het ziekenfonds het ziet als een schoonheidsbehandeling 

Ook is 1 borst groter dan de andere en is mijn maat nog steeds E/F en begint het ondanks de lift en verkleining al weer te hangen

Over 3 maanden moet ik terug komen 

En is er dan niets veranderd door de litteken behandeling 

Dan wil ze nog een keer opereren en het een en ander corrigeren 

Maar dat wil ik na mijn complicatie geschiedenis echt niet 

 

Ik ben van mening dat ze me nooit van al deze complicaties goed op de hoogte hebben gebracht 

Want als ik dit van te voren wist met alle complicaties die ik al gehad heb zou ik de operatie nooit hebben gedaan 

 

Ik heb dit nu allemaal bij mijn rechtsbijstand neer gelegd want ik voel me op dit moment echt verminkt als ik het zo mag zeggen

 

Liefs Ilonka 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Ilonka1909:

Het is even stil geweest van mijn kant 

Maar er is weer het een en ander gebeurd 

Ik ben bij mijn pc geweest ivm dat litteken wat naar binnen valt 

Blijkt dus dat het litteken weefsel vast zit aan mijn huid en mijn spier 

Ik moet nu een speciale litteken behandeling ondergaan die zeer pijnlijk word en ook veel geld kost omdat het niet vergoed word door het ziekenfonds omdat het ziekenfonds het ziet als een schoonheidsbehandeling 

Ook is 1 borst groter dan de andere en is mijn maat nog steeds E/F en begint het ondanks de lift en verkleining al weer te hangen

Over 3 maanden moet ik terug komen 

En is er dan niets veranderd door de litteken behandeling 

Dan wil ze nog een keer opereren en het een en ander corrigeren 

Maar dat wil ik na mijn complicatie geschiedenis echt niet 

 

Ik ben van mening dat ze me nooit van al deze complicaties goed op de hoogte hebben gebracht 

Want als ik dit van te voren wist met alle complicaties die ik al gehad heb zou ik de operatie nooit hebben gedaan 

 

Ik heb dit nu allemaal bij mijn rechtsbijstand neer gelegd want ik voel me op dit moment echt verminkt als ik het zo mag zeggen

 

Liefs Ilonka 

 

Hoi Ilonka

Ik heb even jouw bericht verplaatst naar je eigen topic. Je had het in het topic van @Manta geplaatst namelijk :)
Maar jeetje meid, wat een ellende zeg... Kan me voorstellen dat je rechtsbijstand inschakelt.. Hoop dat zij iets voor je kunnen doen en je litteken behandeling ook aan gaat slaan... 
Ik weet ff niet of ik ook nog een pb van jou ertussen heb zitten, ga zo ff kijken...

In ieder geval sterkte hoor!! :53:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:103:Wat erg dat je dit allemaal overkomt en begrijpelijk dat je je daar ongelukkig bij voelt. Ik wens je veel sterkte en succes bij het komende traject. Hopelijk slaat de littekenbehandeling aan en is er geen volgende operatie nodig en hopelijk krijg je de bijstand die je nodig hebt.

 

Geef de moed niet op, meid - hou vol.

:147:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.