Jump to content

Romana : 23 augustus 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

Hallo,

Mijn naam is Romana en ik ben 21 jaar oud. Ik zit de laatste tijd te denken om een borstvergroting te doen, alleen heb ik heel veel twijfels! Ik vind het allemaal behoorlijk eng en op internet is wel van alles te vinden maar wie zegt dat dat goed is!?

Ik heb nu 22 jan een consult bij de ACCZ kliniek om meer info in te winnen!

Ik hoop wat reacties te krijgen van mensen die ook zo ontzettend twijfelen

x

Romana

Beste Romana.

Ik las je berichtje en herken dit helemaal. Ik heb er jaren over gedaan om tot deze stap te komen en vorig jaar september heb ik een borstvergroting gehad. Ik ben nu 30 jaar, maar achteraf gezien had ik het veel eerder moeten doen, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Het is ook niet niks, je moet er goed over nadenken. Mocht je wat willen weten, je kunt veel info vanaf dit forum halen. Je mag me ook altijd een berichtje sturen als je vragen hebt o.i.d.

Succes met je zoektocht / keuze!

Er zullen idd weinigen zijn die over één nacht ijs gaan .

Ik heb mijn bv ook pas op mijn 38ste laten doen en kan Lelie er enkel in bijtreden dat ik het véél eerder had moeten laten doen ! Ja , ik heb ook lang getwijfeld , was bang dat het leleijk ging zijn of dat er iets mis liep MAAR het overtreft mijn verwachtingen .

Daarom is het zeker interessant je goed in te lichten (idd : het forum is fantastisch) en wanneer je op consult gaat zeker te zeggen wat je (niet) wil en wat je twijfels zijn .

En wat die privéberichtjes en vragen (geen enkele vraag is 'dom') betreft : dat geldt hier voor iedereen hoor , we helpen elkaar verder met info . Hou wel in het achterhoofd dat alles persoonlijk (uit ervaring) is en dat ieder een eigen mening heeft . Aan jou om uit te maken waar jij je het beste bij voelt .

• 5 weeks later...
  • 1 year later...

Hallo,

Ik ben zaterdag 9 juni bij de accz kliniek in Zeist geweest voor een consult over een borstvergroting.

We hebben een aantal pas-protheses geprobeerd en vond het geweldig!! Nu is het tijd om erover na te denken en als ik het wil kan ik al 23 augustus aan de buurt zij. Zijn er dames die al ervaring hebben met een operatie daar?

Groetjes Romana

Hoi!

Ja, ik! Ik ben daar 26 maart geopereerd en heel erg tevreden. Er zijn veel meer meiden hier op het forum die bij ACCZ zijn geweest, zo uit mijn hoofd Mous, Sporty, Essie80, Lekkie, Snappie, Snoozie.

Zelf heb ik van te voren heel veel operatieverslagen gelezen, daar heb ik echt veel aan gehad.

Als je mijn foto's wilt zien mag je vriendjes worden hoor. Succes!!!

Ook ik ben bij ACCZ geweest en ben nu 8 maanden PO. Ik ben erg tevreden over hoe alles is gegaan en het uiteindelijke resultaat. Ik zal je toevoegen als vriend dan kan je mijn foto's zien. Hier onderin mijn handtekening kan je zien hoeveel cc ik heb gekregen. Heb jij al gekozen hoeveel cc je wilt en welk profile?

Wat ik gedaan heb, en heel erg fijn vond, was een week voordat ik geopereerd zou worden nog een keer langs Zeist gaan om je laatste vragen te stellen en nog een keer te passen. ACCZ neemt ook dan nog rustig de tijd voor je.

Als je vragen hebt over ACCZ mag je ze mij wel sturen.

Groetjes

Ik ben zaterdag geweest en we hebben toen gekeken naar wat voor mijn figuur goed zou staan. Ik ben 1.73 en weeg 65 kilo we zijn uitgekomen op 380 cc anatomische, dual plane( achter borstspier , stukje ervoor toch?

Ik heb geen idee wat profile is? Heb ze er ook niet over gehoord?? Ik ben bang dat het te groot word maar wil toch een grote c krijgen...

Help!

hoi romana

ik ben ook bij accz geweest en ik ben vandaag een week po,

ik heb 430 cc gekregen anatomisch, dual plane en had echt niks nog geen AA en hoop nu dat ik op een C cup uitkom.

was ook allemaal bang dat het te groot zou worden en dat het niet bij mijn figuur zou passen ben 172 en 60 kilo

had hier op het forum gelezen dat veel meiden op E uitkomen dus ik was ook bang dat het te groot zou zijn maar bij mij valt het echt mee hoor!

succes en als je nog vragen hebt hoor ik het wel

liefs yvonne

Hoi Yvonne

Wat fijn dat je de borstvergroting al gehad heb! Heb je veel pijn? Ik vind het maar lastig ook omdat bij iedereen de cc's anders uitkomen!? Heb jij enig idee wat high profile en medium profile is?

Groetjes!

Hoi,

Yvonne ik denk dat jij op een E uitkomt. Ik had ook AA en met 335gr zit ik op een grote C kleine D.

Voor profielen kan je kijken bij t merk. Moeilijk want bij de een past meer een med en een ander high.

Hoi!

Hier ook eentje geopereerd bij ACCZ!! Ik heb bij het consult aangegeven dat ik borsten wil die bij mijn lichaam passen. Gewoon, natuurlijk.

En het is zo mooi geworden!!! Ik ben uitgekomen op een E. Klinkt groot, valt mee. De eerste weken vond ik wel echt huge, maar dat komt ook omdat je van niks ineens wat hebt! Normaal gesproken gaat dat niet binnen 1 dag :)

Succes met je beslissing!

Hoi Yvonne

Wat fijn dat je de borstvergroting al gehad heb! Heb je veel pijn? Ik vind het maar lastig ook omdat bij iedereen de cc's anders uitkomen!? Heb jij enig idee wat high profile en medium profile is?

Groetjes!

hey romana

heb de eerste week de eerste 2 dagen alleen een beetje spierpiijn gehad en 3 dagen echt veel pijn( kramp op mijn borst) dacht toen waar ben ik aan begonnen maar nu een halve week later ben ik super blij!! heb vanaf vrijdag helemaal geen pijn meer, had niet verwacht dat het zou kunnen maar de pijn was verschrikkelijk toen ik ging slapen en weg toen ik wakker werd. gelukkig!!

maar wat heb jij dan van jezelf? ik had echt nog geen AA.

en heb toch het idee dat alle protheses verschillend (uitvallen)

liefs yvonne

hey romana

heb de eerste week de eerste 2 dagen alleen een beetje spierpiijn gehad en 3 dagen echt veel pijn( kramp op mijn borst) dacht toen waar ben ik aan begonnen maar nu een halve week later ben ik super blij!! heb vanaf vrijdag helemaal geen pijn meer, had niet verwacht dat het zou kunnen maar de pijn was verschrikkelijk toen ik ging slapen en weg toen ik wakker werd. gelukkig!!

maar wat heb jij dan van jezelf? ik had echt nog geen AA.

en heb toch het idee dat alle protheses verschillend (uitvallen)

liefs yvonne

Ik heb een B75.. fijn dat je het zo is meegevallen! Ik denk ook dat het bij iedereen anders uitpakt.

liefs

Goedemorgen

Allereerst welkom ......

Hier nog iemand die geholpen is bij Accz en ook ik ben zeer tevreden !

Voor mij is het alweer bijna 5 maanden geleden en ben zeer tevreden met hoe alles verlopen is .

Achteraf vind ik alles echt 100% meegevallen, alleen de een 4 dagen een gevoel als of er een olifant bovenop mijn borst was geland ....haha

Ik ben ook zeer blij met het behaalde resultaat, ze zijn echt prachtig geworden :-)

Groetjes Chantalle

Hallo Naamgenote :)

Hier ook bij het ACCZ geholpen op 23 april. Je kunt mij ook toevoegen om foto's te bekijken. Hier 430cc gekregen bij een lengte van 1.60m en 59 kilo. Ik had ooit van mezelf grote borsten (E/F) maar na twee zwangerschappen en borstvoeding twee hele lege borsten over. Ik kom met deze maat nu uit op een 75 F/G maar dit oogt echt niet zo groot, oogt meer als een D/DD.

Ik was ook heel bang dat het te groot zou worden, maar ben er echt heel blij mee, had het zeker niet kleiner gewilt.

Succes met je keuze!

Groet,

Snoozie/Romana

Fijn dat iedereen reageert op mijn berichten! En ook zo fijn dat iedereen een goede ervaring met de accz heeft!!! @chantalle2011 ben benieuwd hoe het bij mij zal gaan en dan vooral de pijn maar natuurlijk ook de grote @snoozie hihi grappig een naamgenoot, ik ben gewoon ontzettend bang dat het te groot word voor mijn lichaam maar als ik dan terug denk aan t consult daar was ik zo blij met het beeld.. Maar mensen om mij heen brengen mij in onzekerheid! Ik ga nog een keer terug voor een 2e consult , nogmaals passen maar ook foto's maken zodat ik thuis ernaar kan kijken! Lief dat jullie allemaal berichten sturen!!

Liefs

Goedemorgen

Allereerst welkom ......

Hier nog iemand die geholpen is bij Accz en ook ik ben zeer tevreden !

Voor mij is het alweer bijna 5 maanden geleden en ben zeer tevreden met hoe alles verlopen is .

Achteraf vind ik alles echt 100% meegevallen, alleen de een 4 dagen een gevoel als of er een olifant bovenop mijn borst was geland ....haha

Ik ben ook zeer blij met het behaalde resultaat, ze zijn echt prachtig geworden :-)

Groetjes Chantalle

Ik zie dat jij ook 380 cc gekregen heb? En je had een 80 b? Ik een 75b en krijg ook 380 cc.. Heb jij foto's van het resultaat

Hoi Romana

Ik had een 70 b En heb 380 cc dual plane geplaatst gekregen.

De maat die ik nu na bijna 5 maanden draag 65 F ( heel soms G)

Ik zal proberen of ik je iets van het resultaat kan sturen ! ( als het mij lukt ...haha)

Groetjes Chantalle

Hoi Romana

Ik had een 70 b En heb 380 cc dual plane geplaatst gekregen.

De maat die ik nu na bijna 5 maanden draag 65 F ( heel soms G)

Ik zal proberen of ik je iets van het resultaat kan sturen ! ( als het mij lukt ...haha)

Groetjes Chantalle

Wil je misschien mijn mail?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.