Ga naar inhoud

Nieuweborsten2018 : 12 mei 2018 : Dr. Jurgens : Worldeye


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie
19 minuten geleden zei Sillycoon:

Nog een geïnteresseerde voor je album hier :38:

Jouw situatie en postuur lijken op die van mij en ik moet nog een beslissing nemen voor 29 mei. Zou graag het resultaat willen bewonderen. 

 

17 minuten geleden zei Sdvr:

Mag ik miss :rolleyes:ook naar jou foto’s kijken?? Ik heb ook 500/550 cc laten plaatsen

Ik ga jullie toevoegen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoihoi,

 

Ben net nieuw hier, Mn eerst gesprek gehad en gepast. 

We kwamen op 450cc a 500cc uit.

Mijn ok datum zal waarschijnlijk 25/08 zijn bij Dr. Jurgens.

Ik ben echt super zenuwachtig.. Aangezien niemand in mijn omgeving een vergroting heeft.

@Nieuweborsten2018 mag ik misschien ook je album bekijken? Aangezien we ongeveer de zelfde maat hebben.

En uiteraard ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.

 

Liefs,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2018 om 09:13 zei Nieuweborsten2018:

Vandaag precies een week p.o.!!!

Inmiddels gestopt met de pcm. 

Ik ben eigenlijk vanaf dag 1 blij met het resultaat, al hadden ze misschien toch iets groter gemogen. 

Anyway, geen centje pijn gehad. Als in; pijn-pijn 

Ik had wel spierpijn de eerste 48 uur p.o. En af en toe een gevoelig "ongemakje", maar niet eens noemenswaardig. In de loop van de week leken ze ook wel al wat te dalen. 

Ik voel zo nu en dan wel mijn littekens wat trekken/irriteren, maar volgens mij komt dat door het "dalen" én knelt mij BH een beetje. Ik draag nu die van Diana Gabriëls, maar vandaag komen mijn carefix Mary's binnen en hoop er dan wat minder last van te hebben... 

Hi meis.

 

Ik ben wel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet. Ik zal je iig toevoegen. Mocht ik bij jou mogen kijken dan hoor ik het graag van je^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.