Ga naar inhoud

Nieuweborsten2018 : 12 mei 2018 : Dr. Jurgens : Worldeye


Aanbevolen berichten

53 minuten geleden zei Nieuweborsten2018:

Ik ben 3 dagen p.o. 

Ik heb gewoon geen centje pijn, ook niet gehad! Niets, noppes, nada...

Beetje spierpijn-achtig gevoel en stuwing. That's it! 

Begin me bijna zorgen te maken over het feit dat ik me zo goed voel, als ik al die andere dual plane verhalen hoor en lees... 

Gisteren was 1 borst groter dan de ander, maar dat was vanmorgen weer aardig bijgetrokken! 

 

17 minuten geleden zei Sanne1987:

Hier nog 1!! Met de operatie dag mee gerekend maar 2,5 dag "last" gehad. Daarna ging het alleen maar steeds beter!! Het kan dus wel dual plane geplaatst krijgen met weinig pijn :blush:

Ik ben nu 20 dagen po (390 cc HP en DualPlane) en heb idd ook niet echt bizarre pijn gehad. Idd heftige spierpijn de eerste 3 dagen maar niet zoals je hier soms leest dat mensen flauwvallen van de pijn en helemaal niks kunnen. Ik heb de eerste 4 dagen celebrex gebruikt op advies van de kliniek en daarna nog 2 dagen alleen paracetemol maar het viel mij inderdaad ook echt mee. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Ben zelf vandaag precies 1 week po en bij de check vonden ze dat het leek dat ik meer dan een week po was :D

Ben zelf ook maar 3 dagen aan de medicijnen geweest en nu al even helemaal zonder! Eergister voor het laatst wel nog 1 paracetamolletje.

bij mij is ook dual plane geplaatst en vriendin van mij die kon echt 2 weken helemaal niets maar ik ben na 1 week weer helemaal prima gelukkig! Alleen nog gevoelige borsten maar zoals ze bij de check zeiden mag ik alles weer doen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3 dagen p.o. 

Ik heb gewoon geen centje pijn, ook niet gehad! Niets, noppes, nada...

Beetje spierpijn-achtig gevoel en stuwing. That's it! 

Begin me bijna zorgen te maken over het feit dat ik me zo goed voel, als ik al die andere dual plane verhalen hoor en lees... 

Gisteren was 1 borst groter dan de ander, maar dat was vanmorgen weer aardig bijgetrokken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-5-2018 om 13:05 zei Nieuweborsten2018:

Ik ben 3 dagen p.o. 

Ik heb gewoon geen centje pijn, ook niet gehad! Niets, noppes, nada...

Beetje spierpijn-achtig gevoel en stuwing. That's it! 

Begin me bijna zorgen te maken over het feit dat ik me zo goed voel, als ik al die andere dual plane verhalen hoor en lees... 

Gisteren was 1 borst groter dan de ander, maar dat was vanmorgen weer aardig bijgetrokken! 

 

Wauw, wat geweldig zeg! En fijn dat je blij bent met het resultaat! Wat voor pijnstilling heb jij gehad de eerste 3 dagen? Volgens mij krijg ik bij de Cosmed kliniek namelijk alleen maar ibuprofen en paracetamol. Vraag me af of dat voldoende is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ganda:

 

Wauw, wat geweldig zeg! En fijn dat je blij bent met het resultaat! Wat voor pijnstilling heb jij gehad de eerste 3 dagen? Volgens mij krijg ik bij de Cosmed kliniek namelijk alleen maar ibuprofen en paracetamol. Vraag me af of dat voldoende is...

Naproxen en paracetamol gebruikt.

Ik heb er voor gezorgd dat ik een goede spiegel had opgebouwd met de pijnstillers, maar ook met alleen pcm had ik me waarschijnlijk prima gered!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag precies een week p.o.!!!

Inmiddels gestopt met de pcm. 

Ik ben eigenlijk vanaf dag 1 blij met het resultaat, al hadden ze misschien toch iets groter gemogen. 

Anyway, geen centje pijn gehad. Als in; pijn-pijn 

Ik had wel spierpijn de eerste 48 uur p.o. En af en toe een gevoelig "ongemakje", maar niet eens noemenswaardig. In de loop van de week leken ze ook wel al wat te dalen. 

Ik voel zo nu en dan wel mijn littekens wat trekken/irriteren, maar volgens mij komt dat door het "dalen" én knelt mij BH een beetje. Ik draag nu die van Diana Gabriëls, maar vandaag komen mijn carefix Mary's binnen en hoop er dan wat minder last van te hebben... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei FInalybOOb:

Wat fijn dat je zo weinig last hebt (gehad) maar wat jammer dat je nu al vind dat ze te klein zijn... zei je eigen gevoel dat je groter wilde n is minder geadviseerd?

PC adviseerde 500 CC, ik heb dat advies opgevolgd, maar op dat moment dacht ik; 500 CC?! Zoveel? Dus ik twijfelde tot o.k. datum of 500 niet teveel was 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 po vandaag! 

Ik vergeet soms gewoon dat ik een operatie heb gehad, maar... mijn borsten lijken ineens wat groter te worden. De zijkanten lijken wat boller te worden, etc. En jeuk! Jeuk in het kwadraat... niet-nor-maal! Ze beginnen wat zachter te worden. 

Kan dat groter lijken/worden ook met het zakken/indalen van de prothese te maken hebben?

Ik heb het idee dat mijn borstspier ook maar geaccepteerd heeft, dat ie moet wijken voor de 500 cc's.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Nieuweborsten2018:

11 po vandaag! 

Ik vergeet soms gewoon dat ik een operatie heb gehad, maar... mijn borsten lijken ineens wat groter te worden. De zijkanten lijken wat boller te worden, etc. En jeuk! Jeuk in het kwadraat... niet-nor-maal! Ze beginnen wat zachter te worden. 

Kan dat groter lijken/worden ook met het zakken/indalen van de prothese te maken hebben?

Ik heb het idee dat mijn borstspier ook maar geaccepteerd heeft, dat ie moet wijken voor de 500 cc's.... 

Wat goed om te lezen .. en die jeuk dat ken ik!

vandaag 9 dagen po maar heb ook last van die jeuk.

 

ik vergeet ook vaak dat ik geholpen ben doe dan iets teveel. Nog 5 weken volhouden met me handen in de zakken te staan.

 

zag dat je fotos had toegevoegd ben erg benieuwd, zou ik mogen kieken?:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei mooda:

Wat goed om te lezen .. en die jeuk dat ken ik!

vandaag 9 dagen po maar heb ook last van die jeuk.

 

ik vergeet ook vaak dat ik geholpen ben doe dan iets teveel. Nog 5 weken volhouden met me handen in de zakken te staan.

 

zag dat je fotos had toegevoegd ben erg benieuwd, zou ik mogen kieken?:wub:

Ik zal je toevoegen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, zou ik misschien ook mogen kijken? Op 11 juni krijg ik 485 of 435cc. Ben ook nog steeds aan het twijfelen en lijkt mij ook erg groot. Ik ben zelf 1.68 en weeg 60 kilo. Komt dat overeen met jouw postuur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ganda:

Hoihoi, zou ik misschien ook mogen kijken? Op 11 juni krijg ik 485 of 435cc. Ben ook nog steeds aan het twijfelen en lijkt mij ook erg groot. Ik ben zelf 1.68 en weeg 60 kilo. Komt dat overeen met jouw postuur?

Nee, ik ben 1,63 En 70 kilo 

Maar ik heb 500 cc, dus het zou qua postuur wel goed passen 485 cc.

Ik had misschien achteraf toch wat groter gewild, maar ben hier ook erg tevreden mee hoor! 

Ik zal je toevoegen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Nieuweborsten2018:

Nee, ik ben 1,63 En 70 kilo 

Maar ik heb 500 cc, dus het zou qua postuur wel goed passen 485 cc.

Ik had misschien achteraf toch wat groter gewild, maar ben hier ook erg tevreden mee hoor! 

Ik zal je toevoegen 

 

Wauw, ze zijn echt prachtig! Zo zou ik ze ook wel willen! Denk dat ik dan toch voor de 485 ga... Echt supermooi! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nieuweborsten2018:

Thanks... Ben er ook erg blij mee! 

Precies gekregen waar ik om vroeg, al moeten ze zich natuurlijk nog volop gaan vormen 

Ik vind ze echt heel mooi! En kan dan alleen maar mooier worden! Superfijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.