Ga naar inhoud

Nieuweborsten2018 : 12 mei 2018 : Dr. Jurgens : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hoi! 

Na de bevalling van de tweede, ben ik begonnen met afvallen  (ik was altijd al te dik).

Maar juist op de plek waar alles moest blijven zitten, verdween het als sneeuw voor de zon! 

Ik heb mijn consult al gehad.

A.s. zaterdag, 12 mei, staat mijn o.k. gepland! Heel spannend.

500 CC, bij dr. Jurgens. De implantaten worden voor de borstspier geplaatst... 

Ik kijk er heel erg naar uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie
4 minuten geleden zei Nieuweborsten2018:

Hoi! 

Na de bevalling van de tweede, ben ik begonnen met afvallen  (ik was altijd al te dik).

Maar juist op de plek waar alles moest blijven zitten, verdween het als sneeuw voor de zon! 

Ik heb mijn consult al gehad.

A.s. zaterdag, 12 mei, staat mijn o.k. gepland! Heel spannend.

500 CC, bij dr. Jurgens. De implantaten worden voor de borstspier geplaatst... 

Ik kijk er heel erg naar uit! 

 

Hoohoi welkom hier. Wat spannend zeg welke cupmaat heb je nu? En wat is je lichaamsbouw. Alvast heel veel succes en sterkte met de operatie en hopelijk dolgelukkig met je nieuwe boobs zaterdag xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Jaimy2018:

 

Hoohoi welkom hier. Wat spannend zeg welke cupmaat heb je nu? En wat is je lichaamsbouw. Alvast heel veel succes en sterkte met de operatie en hopelijk dolgelukkig met je nieuwe boobs zaterdag xx

Ik heb nu B-C, maar geen mooie volle cup meer. Voordat ik afviel was het grote D. 

Mijn lichaamsbouw is breed, niet lomp breed, maar mijn schouders zullen zelfs bij een maatje S breed zijn en die verhouding met mijn borsten is echt niet mooi...

Dankje wel! Ik ga er vanuit dat ik mezelf straks weer fijn voel voor de spiegel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Nieuweborsten2018:

Hoi! 

Na de bevalling van de tweede, ben ik begonnen met afvallen  (ik was altijd al te dik).

Maar juist op de plek waar alles moest blijven zitten, verdween het als sneeuw voor de zon! 

Ik heb mijn consult al gehad.

A.s. zaterdag, 12 mei, staat mijn o.k. gepland! Heel spannend.

500 CC, bij dr. Jurgens. De implantaten worden voor de borstspier geplaatst... 

Ik kijk er heel erg naar uit! 

 

Oehhh, spannend :) . Heel veel succes met je operatie en een goed en voorspoedig herstel toegewenst. Dat je ook maar heel blij mag zijn met je nieuwe boobs :1bouncingboobs::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Nieuweborsten2018:

Dankje wel! Morgen de grote dag! Ik ben heel erg benieuwd... doei maximizers!

 

En en en.... hoe is de operatie gegaan (of je bent nu aan de beurt, dan lees je dit berichtje vanavond of morgen vast nog wel :) ). Veel succes en een voorspoedig herstel gewenst. :1bouncingboobs: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze mijn operatie verslag en hoe ik mij tot dusver voel;

Om 14.00 moest ik aanwezig zijn, maar om 17.00 uur pas aan de beurt. HONGER!

Anyway, om 17.00 uur aan de beurt. Ik heb tijdens het afrekenen alles nogmaals besproken met de chirurg en heel nadrukkelijk gezegt wat ik wel en niet wilde. Op de o.k. heb ik de o.k. assistent gezegt dat ik de protheses wilde zien die ze zouden plaatsen, om zelf nog even (helder) te kunnen checken of de juiste wel klaar lagen.

Alles in kannen en kruiken.

Ze zouden voor de spier geplaatst worden, echter eenmaal op de uitslaapkamer had ik (vanwege het drukkende gevoel) al zo'n vermoeden dat ze toch dual plane geplaatst waren. 

De chirurg kwam vertellen dat hij ze inderdaad dual plane had moeten plaatsen. 

Ik voelde mij zo Goed, dat ik op de uitslaapkamer 3 espresso's  achterover sloeg en twee plakken brood at. 

Geplast en toen mocht ik weg. 

Pas gisteravond rond 23.00 uur merkte ik dat het wat gevoelig werd. Naproxen ingenomen en om 01.00 ook de tramadol. Ik viel pas eond 04.00 uir echt in slaap. Ik merkte dat diep inademen een beetje lastig ging door de druk om mijn borst. Tot nu toe heb eigenlijk (met pijnstillers) geen echte pijn. Alleen spierpijn.

Daardoor lukt het niet om mezelf uit bed te hijsen. Nou ja, als dat het ergste is...

Tot nu toe voel ik mij heel Goed, vrijwel geen pijn en eigenlijk is alles me heel erg meegevallen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Nieuweborsten2018:

Bij deze mijn operatie verslag en hoe ik mij tot dusver voel;

Om 14.00 moest ik aanwezig zijn, maar om 17.00 uur pas aan de beurt. HONGER!

Anyway, om 17.00 uur aan de beurt. Ik heb tijdens het afrekenen alles nogmaals besproken met de chirurg en heel nadrukkelijk gezegt wat ik wel en niet wilde. Op de o.k. heb ik de o.k. assistent gezegt dat ik de protheses wilde zien die ze zouden plaatsen, om zelf nog even (helder) te kunnen checken of de juiste wel klaar lagen.

Alles in kannen en kruiken.

Ze zouden voor de spier geplaatst worden, echter eenmaal op de uitslaapkamer had ik (vanwege het drukkende gevoel) al zo'n vermoeden dat ze toch dual plane geplaatst waren. 

De chirurg kwam vertellen dat hij ze inderdaad dual plane had moeten plaatsen. 

Ik voelde mij zo Goed, dat ik op de uitslaapkamer 3 espresso's  achterover sloeg en twee plakken brood at. 

Geplast en toen mocht ik weg. 

Pas gisteravond rond 23.00 uur merkte ik dat het wat gevoelig werd. Naproxen ingenomen en om 01.00 ook de tramadol. Ik viel pas eond 04.00 uir echt in slaap. Ik merkte dat diep inademen een beetje lastig ging door de druk om mijn borst. Tot nu toe heb eigenlijk (met pijnstillers) geen echte pijn. Alleen spierpijn.

Daardoor lukt het niet om mezelf uit bed te hijsen. Nou ja, als dat het ergste is...

Tot nu toe voel ik mij heel Goed, vrijwel geen pijn en eigenlijk is alles me heel erg meegevallen! 

Wouw super zeg Meis tot nu toe nog gelukkig met resultaat??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3 dagen p.o. 

Ik heb gewoon geen centje pijn, ook niet gehad! Niets, noppes, nada...

Beetje spierpijn-achtig gevoel en stuwing. That's it! 

Begin me bijna zorgen te maken over het feit dat ik me zo goed voel, als ik al die andere dual plane verhalen hoor en lees... 

Gisteren was 1 borst groter dan de ander, maar dat was vanmorgen weer aardig bijgetrokken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Nieuweborsten2018:

Ik ben 3 dagen p.o. 

Ik heb gewoon geen centje pijn, ook niet gehad! Niets, noppes, nada...

Beetje spierpijn-achtig gevoel en stuwing. That's it! 

Begin me bijna zorgen te maken over het feit dat ik me zo goed voel, als ik al die andere dual plane verhalen hoor en lees... 

Gisteren was 1 borst groter dan de ander, maar dat was vanmorgen weer aardig bijgetrokken! 

Hier nog 1!! Met de operatie dag mee gerekend maar 2,5 dag "last" gehad. Daarna ging het alleen maar steeds beter!! Het kan dus wel dual plane geplaatst krijgen met weinig pijn :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.