Ga naar inhoud

7 mei 2018: Ipv prothesewissel, explantatie van pip implantaten


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

groot verdriet, ja ja, om borsten zeg

gisteren prothesewissel in baulandkliniek, foutieve outcome

in 2007 eerste laten plaatsen in eigen land, België dus, gevraagd om fysiologisch gevulde

nu gisteren bleken er pip implantaten ingestoken te zijn, zonder mijn akkoord

wakker geworden na operatie zonder iets dus en een pak smurrie, terug plat

traantjes, ontgoocheld 

nu genezen en opnieuw , terug betalen, sneu

let op : mensen en arts hebben me super opgevangen , maar ja, is zeker hun schuld niet

 

moest even van mijn hart

muriel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje.. wat verschrikkelijk voor je zeg.. Echt een nachtmerrie.. Weet je al wanneer kunnen ze je opnieuw opereren? Dan heb je iets om naar uit te kunnen kijken.

Heel veel sterkte meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach jeetje @Murblo

Helaas ben je niet de enige die bij dit soort klinieken terecht gekomen is.. Maar wat is dat schrikken als je zo wakker wordt..

Geef jezelf maar even de tijd dit te verwerken, en over een tijdje mag je hopelijk opnieuw gaan voor je nieuwe boobs..
Heel veel sterkte! en een goed herstel!

 

xxx BB
Ps, ik zet je topic even in de juiste categorie, we hebben een gedeelte waar meer PIP verhalen staan namelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks,

geen terugbetaling mogelijk

nu vraag aan faceland om de nieuwe operatie prijs wat aan te passen, hopenlijk...we zullen  zien

in iedergeval geneest het vlot, en op 28 mei terug op controle en verder kijken voor nieuwe operatiedatum

groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrouwen die de pip implantaten hadden kunnen hier toch een vergoeding voor krijgen of is die periode inmiddels voorbij? Wellicht het uitzoeken waard of je nog ergens recht op hebt? Maar je nieuwe implantaten bij faceland heb je al betaald toch? Zou t vreemd vinden als je die voor de 2e operatie ook weer moet betalen. Oh en misschien toch je (zorg?) Verzekering bellen voor vergoeding... je weet maar nooit. 

Nu is t heel erg klote maar ook de maanden zonder borsten gaan uiteindelijk snel voorbij. Ik heb 3 maanden met 1 implantaat gelopen, dus weet (voor de helft) hoe t voelt. T komt goed, zeker bij bauland en faceland kun je daar wel op rekenen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

vertrouwen in dr fresow hoor,

faceland is ah bekijken ivm prijs, 28 mei op controle, en dan zal ik het weten 

logisch dat ik moet betalen voor operatie, maar graag wat aangepast daar de prothesen er niet in zitten

het voelt idd raar weer plat te zijn, maar geneest goed

en Neen, België doet niet aan terugbetalingen puur esthetisch ...al overal inlichtingen genomen,balen, en is idd al van 2010 schandaal

niks aan te doen, 

kop op en opnieuw ....

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.