Ga naar inhoud

borstvergroting ( erg onzeker over mijn borsten)


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

ik vind het moeilijk om dit neer te typen maar ik denk dat er veel meiden zich kunnen vinden in mijn verhaal, en ik wens op deze manier andere mensen hun verhaal te leren kennen en meer advies te winnen!

Ik ben 24 jaar, ik heb een b75 en ben 1.68m lang, en ik weeg 58 kg. Ik ben altijd wel tevreden geweest over mijn lichaam, behalve mijn borsten. Ik heb deze altijd willen verstoppen of juist push ups willen dragen om het te maskeren. Bikini's droeg ik nooit graag en voelde me telkens onzeker waar ik was. Jurkjes of topjes of bloesjes met een laag uitgesneden voorzijde, of bloesjes met open rug kan ik nooit dragen tenzij ik een enorme push up heb. Voordat ik een vriend had, stoorde ik hier me wel aan maar dacht ik van aah jo dat zal wel nog veranderen! Nu ik een vriend heb, hij is eerste met wie ik zo intiem ben, was het wel even wennen om mijn borsten aan hem te tonen. Ik werd stilaan maar zeker wel zelfzeker en liet dit toch toe. Na paar maanden zag ik dat hij op social media juist zijn ogen telkens heeft op meiden die erg rondborstig zijn, verder is dit ook hetgeen wat vrienden met hem bespreken etc. Nu werd ik er nog meer onzeker van. Ik deed altijd zo snel mogelijk een bh aan of verstopte mijn borsten onder de dekens. Wanneer ik op mijn rug lig in bed, schaam ik me enorm omdat het lijkt alsof ik volledig geen borsten heb. Ik zou echt eens willen voelen hoe het is om zelfzeker een bikini aan te hebben of een mooi jurkje waar ik me niet voor moet schamen. Het is nu zo erg geworden dat ik liever mijn bh niet meer uit doe.

Ik ben nog student maar ben aan het sparen om op consultatie te gaan en in het najaar effectief een operatie te doen. Ik twijfel tussen dokter Verdonck en dokter D'hondt. Ik wil graag een volle c cup hebben, waarbij het heel natuurlijk oogt. Mijn borsten zijn nu al best stevig van zichzelf, dus ik heb vragen hierover.. kan ik nog protheses zetten waarbij ze niet opvallen? ik vind het namelijk belangrijk dat je niet zo felle afrondingen ziet en dat het subtiel is maar mooi vol.

Ik hoop dat er hier reacties op komen. Ik krijg telkens ruzie met mijn vriend omdat ik me niet meer goed voel in mijn vel, en wil me gewoon eens echt gelukkig voelen met mijn lichaam en borsten. 

- welke plastisch chirurg raden jullie aan?

- zijn er protheses die natuurlijke look geven ook al heb ik erg kleine maar wel strakke borsten (huid)

 

Veel liefs xxx

 

D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum :)

Ik begrijp je onzekerheid heel goed, ik had ongeveer dezelfde voorsituatie als jou (1.66 - 60kg - 75a/lege b). Overwoog sinds mn 13e al een borstvergroting (natuurlijk zou ik het pas doen als ik oud genoeg zou zijn). Heb wel een tijdje een wat vollere 75b gehad maar toen was ik in het geheel ook veel dikker. De verhoudingen bleven lelijk. Na afvallen hield ik niks meer over en had ook nog eens tubulaire borsten. Ik durfde het niet meer aan mijn vriend te laten zien en het zat me zo in de weg in het dagelijks leven dat ik in september keihard ben gaan sparen. Ik ben 28 april geopereerd en heb 375cc dual plane gekregen. De vorm is nu nog heel lelijk (maar dat komt omdat ik tubulaire borsten had), maar qua grootte ben ik er heel blij mee. Het past goed bij mn lichaam, alles klopt nu gewoon. Die vorm heeft gewoon wat meer tijd nodig maar ook dat komt wel.

 

Wat betreft je vraag over natuurlijk ogende borsten: ik heb zelf geen ervaring met andere merken protheses (ik heb mentor), maar het is ook van groot belang hoe de protheses worden geplaatst. Tussen of achter de spier zul je meer kans hebben op een natuurlijke look dan voor de spier. Ik heb zelf dual plane (tussen de spier) en dan heb je een hele mooie overgang aan de bovenkant waardoor je na een x aantal weken/maanden (als ze goed gezakt zijn) hele mooie natuurlijk ogende borsten hebt. 

 

Ik ben zelf geopereerd door dokter Jurgens, maar er zijn hier genoeg dames die door dr Verdonck zijn geopereerd dus zij kunnen je beter advies geven wat betreft de arts ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi, 

 

Dit is dan wel al een "ouder" topic maar wou toch even reageren. 

 

Ik zit momenteel in dezelfde situatie als jou en ga binnenkort ook een bv laten uitvoeren en ben dus nog volop bezig om een goede pc te vinden. 

 

Ik heb er 1 gevonden in Gent (weet niet vanwaar je ongeveer bent dus weet niet wat haalbaar is voor jou) dr. De meyere van Artemedis. Je vind ook veel goede commentaren over hem hier op het forum. Hij gaat écht voor het natuurlijke.

 

Dokter D'hondt is mijn schoonmoeder bij geweest, geen probleem bij gehad. Maar heb hier op het forum wel al anders gelezen, nuja over iedere pc zal ooit wel eens een minder goed woord komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.