Ga naar inhoud

Fronsrimpel


Eefje

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey...

Een heeeeeeeeeeeeeeele tijd geleden dat ik hier ben geweest, maar ik vind meteen wat ik nodig heb!!! Zit al een tijdje te dubben om mijn fronsrimpel weg te laten halen en nu heb ik ook nog rookrimpeltjes gekregen haahaha. Dus het liefst weg ermee!! Aangezien ik heel erg tevreden ben over Bruno (BV en Lipo) was ik heel benieuwd of er iemand bij hem was geweest voor Botox.. @Eefje: dus ook voor botox een aanrader??

Groetjes,

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey...

Een heeeeeeeeeeeeeeele tijd geleden dat ik hier ben geweest, maar ik vind meteen wat ik nodig heb!!! Zit al een tijdje te dubben om mijn fronsrimpel weg te laten halen en nu heb ik ook nog rookrimpeltjes gekregen haahaha. Dus het liefst weg ermee!! Aangezien ik heel erg tevreden ben over Bruno (BV en Lipo) was ik heel benieuwd of er iemand bij hem was geweest voor Botox.. @Eefje: dus ook voor botox een aanrader??

Groetjes,

Daan

Hey Daantje,

Welkom terug!!! :D

Jaaaaa hoor, zeker weten een aanrader ook voor de botox! :136: De fronsbehandeling kost me om de 3 maanden 100 euro, heb zelf de pech dat voorlopig m'n frons na een week of 5 al terug begint op te duiken iplv na 3 maanden en dan mag ik tussen twee behandelingen in nog een dosis botox komen halen (touch-up in de prijs inbegrepen). Heel goeie service dus en vergeleken met anderen is het ook nog eens een pak goedkoper.

Dus zeker eens langsgaan, je zal er geen spijt van hebben!

Liefs, Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey!!!

Ja leuk om weer terug te zijn hihi!! Ik zal morgen eens gaan bellen en kijken hoe of wat... Idd een goede service!!! En ik voel me gewoon prettig bij die man!! Dus des te beter dat ik goede berichten over de botox hoor!!

Bedankt voor je reactie!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Vorig jaar juni heb ik mijn fronsrimpel voor het eerst laten lamleggen dmv Dysport. Dysport is een middel dat vergelijkbaar is met botox. Na een week of 9 kwam hij alweer terug en toen is er gratis nog wat Dysport bijgespoten. Ik heb het laten doen bij Clinic 28, bij dokter Tjan. De behandeling heeft mij 275 euro gekost. Dat was best prijzig in vergelijking met de prijzen die ik hierboven lees. Maar ik was erg tevreden over de behandeling, de nabehandeling en het resultaat. Ik had deze maand nog wat geld over, dus ik heb volgende week dinsdag een nieuwe afspraak staan voor mn fronsrimpel. Ook zou ik mijn wenkbrauwen wel iets gelift willen hebben, ik ga s vragen wat daar de mogelijkheden voor zijn. I keep you posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar juni heb ik mijn fronsrimpel voor het eerst laten lamleggen dmv Dysport. Dysport is een middel dat vergelijkbaar is met botox. Na een week of 9 kwam hij alweer terug en toen is er gratis nog wat Dysport bijgespoten. Ik heb het laten doen bij Clinic 28, bij dokter Tjan. De behandeling heeft mij 275 euro gekost. Dat was best prijzig in vergelijking met de prijzen die ik hierboven lees. Maar ik was erg tevreden over de behandeling, de nabehandeling en het resultaat. Ik had deze maand nog wat geld over, dus ik heb volgende week dinsdag een nieuwe afspraak staan voor mn fronsrimpel. Ook zou ik mijn wenkbrauwen wel iets gelift willen hebben, ik ga s vragen wat daar de mogelijkheden voor zijn. I keep you posted!

Hey Faye,

Ben zelf ook zeer tevreden over m'n behandeling van m'n fronsrimpel. Ik ga wel regelmatig terug, want als je telkens wacht tot het helemaal is uitgewerkt schiet je er niet echt mee op. Dan is het geld wat je er al hebt voor betaald eigenlijk weggegooid geld. Het is juist de bedoeling dat je terug gaat voor je weer helemaal kunt fronsen om te zorgen dat op termijn die spieren helemaal wegkwijnen en je die niet meer kunt gebruiken.

Dus hierbij een Update van m'n behandeling na 1 jaar:

Ik heb nu zelf een jaar behandeling achter de rug (begonnen in januari 2011). Normaal is het de bedoeling dat je elke 3 maanden laat behandelen, maar ik moest echt wel om de 5 à 6 weken terug gaan omdat m'n frons al terug begon op te duiken (is bij mij zeer hardnekkig hihi). En telkens kreeg ik dan gratis bijgespoten. Pas rond oktober begon de termijn langer te worden, namelijk 2 maanden fronsvrij, en nu zal ik er voor het eerst echt 3 maanden kunnen tussenlaten! Er zit dus betering in! Ik hoop dus dat komend jaar de termijn tussen 2 behandelingen telkens groter zal worden totdat ik helemaal verlost ben van die nare frons, maar dat zal nog wel een tijdje duren. Voor nu ben ik al blij dat ik eindelijk 3 maand goed ben en niet telkens gratis moet bijkrijgen (heel tevreden over de service iig :136: , maar ben blij voor Bruno dat hij mij niet meer zoveel gratis behandelingen moet geven hihi) ^_^

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Super Eefje dat je spieren (zenuwen) het beginnen opgeven haha! Heb je echt gelijk resultaat met zo'n behandeling, of duurt dat een paar weken? Ik denk eraan om de frons en voorhoofdsrimpels te laten doen. Een vriendin van mij laat t doen, die betaald daarvoor 120 euro, waarvan ze 20 euro terugkrijgt via de mutualiteit. Zij kan er trouwens een half jaar mee voort. Ik zal eens vragen wat mijn eigen pc ervoor vraagt als ik volgende week op controle ga.

Fijn dat jij er zo blij mee bent!

Groetjes van Ingrid.

p.s. kan me voorstellen dat je je er een beetje ambetant bij voelt om telkens gratis terug te komen, supergoede service inderdaad, maar je voelt je je er misschien wat ongemakkelijk bij he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje, je hebt inderdaad gelijk, het beste is om de volgende dosis al weer te nemen nog voordat de vorige is uitgewerkt. Ik ga dat toch eens beter in de gaten houden, want op deze manier is het een beetje water naar de zee dragen wat ik aan het doen ben.

Wat fijn dat jouw frons al langer wegblijft en dat je er zo tevreden over bent. Maf he, wat een verschil een rimpeltje minder kan maken voor de uitdrukking in je gezicht. :43: Voor wat betreft die 'gratis' behandeling: Ik ben van mening dat dit bij de prijsberekening in zit. In deze branche zal een kliniek/arts zichzelf volgens mij niet zo snel te kort doen. Ik voel me dan ook niet vervelend of bezwaard om terug te gaan voor een nabehandeling. Ik zie het meer als een soort van garantie. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Super Eefje dat je spieren (zenuwen) het beginnen opgeven haha! Heb je echt gelijk resultaat met zo'n behandeling, of duurt dat een paar weken? Ik denk eraan om de frons en voorhoofdsrimpels te laten doen. Een vriendin van mij laat t doen, die betaald daarvoor 120 euro, waarvan ze 20 euro terugkrijgt via de mutualiteit. Zij kan er trouwens een half jaar mee voort. Ik zal eens vragen wat mijn eigen pc ervoor vraagt als ik volgende week op controle ga.

Fijn dat jij er zo blij mee bent!

Groetjes van Ingrid.

p.s. kan me voorstellen dat je je er een beetje ambetant bij voelt om telkens gratis terug te komen, supergoede service inderdaad, maar je voelt je je er misschien wat ongemakkelijk bij he.

Hey Ingrid,

Ja hihi eindelijk geeft m'n frons zich gewonnen! :75: Het beste resultaat mag je verwachten na 5 à 10 dagen, maar bij mij was het al zeker de eerste keer na een dag of twee en nu merk je al gelijk enkele uren na inspuiten dat het terug vlak is. Ik zou zeggen doen!!! Je zult er geen spijt van hebben, is meteen zo'n ander zicht zonder die kwade frons steeds! Ooh dat heb ik nog niet gehoord, een deel terug krijgen van de mutualiteit?! Is dat in België van je vriendin? En een half jaar al, dat is best lang, heeft ze geluk zeg! Hoop dat dat ook spoedig lukt bij mij!

Ja dat is waar, ik voelde me er wel een beetje vervelend onder, dat ik telkens tussendoor weer langs moest komen, al Bruno me zeker niet dat gevoel gaf hoor.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje, je hebt inderdaad gelijk, het beste is om de volgende dosis al weer te nemen nog voordat de vorige is uitgewerkt. Ik ga dat toch eens beter in de gaten houden, want op deze manier is het een beetje water naar de zee dragen wat ik aan het doen ben.

Wat fijn dat jouw frons al langer wegblijft en dat je er zo tevreden over bent. Maf he, wat een verschil een rimpeltje minder kan maken voor de uitdrukking in je gezicht. :43: Voor wat betreft die 'gratis' behandeling: Ik ben van mening dat dit bij de prijsberekening in zit. In deze branche zal een kliniek/arts zichzelf volgens mij niet zo snel te kort doen. Ik voel me dan ook niet vervelend of bezwaard om terug te gaan voor een nabehandeling. Ik zie het meer als een soort van garantie. ;)

Ja daar heb je wel gelijk in, maar toch vond ik het zelf wel vervelend, buiten mij had hij nog maar 1 keer iemand gehad die ook zo vaak terug moest komen, de meesten kunnen er wel 3 maand mee vooruit. Ben niet zo assertief van nature :106: dus dat speelt ook wel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

*** Hey Eefje,

Doe jij nog steeds de botox in je fronsrimpel? Ben je er tevreden over? Ik ga over 2 weken op consultatie bij een dermatoloog, mijn vriendin laat daar ook botox zetten. Ik zou t liefste bij mijn eigen pc gaan, maar die vraagt het dubbele... helaas. Bij de dermatoloog is het 120 euro, en mijn vriendin zegt dat daar dan de voorhoofd en fronsrimpel wordt aangepakt. Bij mij is t voorhoofd t ergst. Mijn pc vraagt 250 euro, werkt alleen per volledige ampul. Als nu die dermatoloog 120 euro voor alleen voorhoofd en 120 voor ook frons vraagt ga ik bij mijn eigen pc. Ik wil het gewoon een keer proberen wat t geeft. Iedereen verklaart me voor gek hoor, vinden het allemaal meevallen. Maar zelf kijk je toch anders naar jezelf he. Ik ben ook zo blij met de opvulling van mijn mond-neusplooi met eigen vet (lipofilling), echt niemand is het opgevallen, maar zelf weet je het. Het is echt natuurlijk. Zo wil ik t straks met de botox ook, niet dat ik helemaal strak gespannen sta, maar een wat uitgerustere uitdrukking zegmaar. En weet je wat ik ook altijd heb? Als de zon fel is (of soms ook met gewoon fel licht) dan krijg ik hoofdpijn van het fronsen (denk ik), van de gespannen gelaatsuitdrukking, had jij dat ook? En zoja, helpt die botox daartegen ook dan? Een hoop vraagjes weer he :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Eefje,

Doe jij nog steeds de botox in je fronsrimpel? Ben je er tevreden over? Ik ga over 2 weken op consultatie bij een dermatoloog, mijn vriendin laat daar ook botox zetten. Ik zou t liefste bij mijn eigen pc gaan, maar die vraagt het dubbele... helaas. Bij de dermatoloog is het 120 euro, en mijn vriendin zegt dat daar dan de voorhoofd en fronsrimpel wordt aangepakt. Bij mij is t voorhoofd t ergst. Mijn pc vraagt 250 euro, werkt alleen per volledige ampul. Als nu die dermatoloog 120 euro voor alleen voorhoofd en 120 voor ook frons vraagt ga ik bij mijn eigen pc. Ik wil het gewoon een keer proberen wat t geeft. Iedereen verklaart me voor gek hoor, vinden het allemaal meevallen. Maar zelf kijk je toch anders naar jezelf he. Ik ben ook zo blij met de opvulling van mijn mond-neusplooi met eigen vet (lipofilling), echt niemand is het opgevallen, maar zelf weet je het. Het is echt natuurlijk. Zo wil ik t straks met de botox ook, niet dat ik helemaal strak gespannen sta, maar een wat uitgerustere uitdrukking zegmaar. En weet je wat ik ook altijd heb? Als de zon fel is (of soms ook met gewoon fel licht) dan krijg ik hoofdpijn van het fronsen (denk ik), van de gespannen gelaatsuitdrukking, had jij dat ook? En zoja, helpt die botox daartegen ook dan? Een hoop vraagjes weer he :-)

Groetjes van Ingrid.

Hey Ingrid,

Ja en geheel toevallig heb ik morgen een afspraak bij Bruno, is dan weer 3 maanden geleden, ben er nog steeds heel tevreden over! :D

Als dat klopt van je vriendin is het echt wel niet veel, € 120 voor voorhoofd en frons! Ik betaal voor m'n frons alleen al € 100, terwijl Bruno eigenlijk al één van de goedkoopste is. Bij Bruno zou het voor frons en voorhoofd samen € 200 zijn. En met kraaiepootjes erbij € 250.

Ja zulke kleine dingetjes als het opvullen van je mond-neusplooi of je fronsrimpel behandelen maken echt wel een beduidend verschil uit hé, ook al weten mensen vaak niet eens waar het aan ligt, ze zien toch wel dat je er beter uitziet.

Bij mij valt voorhoofd juist heel erg mee, maar die frons was verschrikkelijk :26: , ben maar wat blij dat ik die nu niet meer zie hihi, maar helemaal strak gespannen zou ook niets voor mij zijn, wil er niet als een pop uitzien hihi :mellow:, nu is het idd zoals je zegt een wat uitgerustere en ontspannender look.

Wat je vraag over die hoofdpijn betreft, dat zou ik niet weten, zou kunnen als het echt spanningshoofdpijn door het fronsen is dat het wel verdwijnt na de botox, lijkt me wel logisch, maar migraine veranderd het iig niets aan helaas. ^_^

Succes met consult iig, laat je nog iets weten nadien? Ben er wel benieuwd naar!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ga ik me even zeer goed in verdiepen, krijg regelmatig de vraag " waarom kijk je zo boos?" terwijl ik dat niet ben.

Heb er tot nu toe nooit bij stilgestaan dat dit je fronsrimpel is.

Zou dit ook voor mij de oplossing zijn, om van m'n zogenaamde boze blik af te komen :59:

Daar kunnen we maar op 1 manier achter komen :3: , Bruno met z'n :64:

Eefje weer bedankt :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hierbij een foto van hoe mijn voorhoofd/frons er nu uit zien. Wat denk je, zal die botox veel effect hebben?

Groetjes van Ingrid.

Vind je eigenlijk helemaal geen echt diepe frons hebben, foto is natuurlijk wel in ontspannen toestand genomen, een foto waarop je effectief fronst zou een beter beeld geven. Zal morgen eens kijken voor een foto van mijn frons voor de botox.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** De frons valt bij mij denk ik ook ook best mee, het is het voorhoofd waar ik me meer aan erger. Bij de frons heb ik wat lijntjes staan, dus zou wel mooi zijn mochten die ook weggaan gelijk met het voorhoofd. Ik zal eens een foto bijvoegen van mijn voorhoofd met de wenkbrauwen opgetrokken, en een ontspannen maar met andere lichtinval, dan valt het ook wat meer op. Nu probeer ik het altijd zoveel mogelijk te bedekken met mijn haar, maar zou fijn zijn mocht ik me daar geen zorgen over moeten maken ;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken het zeker van wegstoppen met je haar hihi, heb ook enkele horizontale rimpels op m'n voorhoofd, heb alleen beetje schrik dat m'n voorhoofd onbeweeglijk wordt door de botox, en je zo'n strak gezicht eraan overhoud, daarom doe ik enkel maar m'n frons, die stoorde me het meest maar die valt bij jou juist reuze mee! :D

Hier nog enkele foto's van mijn frons vóór de botox, ontspannen en gefronst, en na de botox:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wat een verschil ey! Het lijkt inderdaad of je voor de botox gewoon kwaad kijkt, en nu is het gewoon mooi strak. Wat ik me nog afvraag he.. is het alleen dat je je frons (of voorhoofd dus) niet kunt bewegen, of heb je er helemaal geen gevoel meer in? Bij mijn buik, borsten en achterkant benen heb ik plekjes waar ik bijna geen gevoel in heb, een beetje een voos gevoel, is dat dan straks ook in t gezicht, of blijf je gewoon alles als vanouds voelen?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wat een verschil ey! Het lijkt inderdaad of je voor de botox gewoon kwaad kijkt, en nu is het gewoon mooi strak. Wat ik me nog afvraag he.. is het alleen dat je je frons (of voorhoofd dus) niet kunt bewegen, of heb je er helemaal geen gevoel meer in? Bij mijn buik, borsten en achterkant benen heb ik plekjes waar ik bijna geen gevoel in heb, een beetje een voos gevoel, is dat dan straks ook in t gezicht, of blijf je gewoon alles als vanouds voelen?

Groetjes van Ingrid.

Ik kan alleen een klein rechthoekig stukje tussen m'n wenkbrauwen niet meer bewegen (zou zeggen zo'n 3(breedte) x 2(hoogte) cm²), maar kan verder wel nog gewoon m'n wenkbrauwen optrekken en dan komen m'n horizontale rimpels nog in beweging op m'n voorhoofd. Weet niet hoe dat dan zit als je die ook zou lamleggen (al Bruno wel ooit verteld heeft dat enkel de frons compleet kan lamgelegd worden, maar dat voorhoofdrimpels en kraaiepootjes nooit volledig kunnen lamgelegd worden, anders zou je echt een totaal uitdrukkingsloos gezicht krijgen). Verder heb ik er nog volledig gevoel in, is enkel de onderliggende spier die zorgt voor dat samenfronsen die uitgeschakeld wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

*** Hoi, nou t is gebeurt hoor :42:

Ik had een gewoon consult aangevraagd om eens te kijken hoe en wat er bij mij mogelijk zou zijn. Hij ging met een vergrootglas met licht erop eerst uitgebreid kijken, en dan moest ik ook fronsen en mijn voorhoofd optrekken enzo. Hij zei dat ik hele sterke gezichts/fronsspieren heb. De rimpel net boven de wenkbrauw zou het moeilijkst zijn, want hij kan daar niet prikken omdat je dan kans hebt dat je wenkbrauw helemaal gaat hangen. Hij heeft mijn frons nu gedaan, en ook nog een stel prikjes in het voorhoofd. Ik vond de prikjes trouwens helemaal niet pijnlijk, viel me erg mee (had gelezen dat sommigen dat best pijnlijk vinden). Ik had vantevoren dat hij ging prikken goed gevraagd wat t me zou kosten, en inderdaad 125 euro, voor de frons en het voorhoofd, dus ik heb t gelijk laten doen. Kreeg ook nog een groen briefje voor de mutualiteit mee, dus een deel krijg ik nog terug (consult was 45 euro, botox 80 volgens hem, consultkosten krijg je gedeeltelijk terug). Nu ben ik wel superbenieuwd wanneer ik t ga merken. Ik heb zelfs het idee dat ik al iets minder kan fronsen als voorheen, is dat psychisch dat ik dat denk of zou dat best al kunnen (ik ben om 12 uur zoiets geholpen). Nu maar geduld hebben ey. Ik ga over een weekje ofzo als ik t merk wel nieuwe foto's plaatsen!

Groetjes van Ingrid.

owja, hij zei ook nog dat als t over 2 weken nog te weinig effect heeft dat ik dan ff moet bellen, sommigen hebben een iets hogere dosis nodig zei hij, maar bij de meesten is de dosis die hij nu bij mij gebruikt heeft voldoende. (ik moest gelijk aan jou denken Eefje, dat jij dus uitzondering bent )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.