Ga naar inhoud

Fronsrimpel


Eefje

Aanbevolen berichten

Heb dus 2 dagen terug voor het eerst m'n fronsrimpel laten behandelen met botox. Op verzoek ook hier even m'n ervaring posten:

Consult en direct de behandeling:

De fronsrimpel! :29: Een van de makkelijkste op te lossen dingen met Botox! Die spier kun je namelijk helemaal lam leggen in tegenstelling tot de kraaiepootjes en voorhoofdsrimpels, die kun je maar gedeeltelijk verlammen anders gaat je voorhoofd hangen of je krijg je wallen onder je ogen. Uitgelegd dat de botox eigenlijk niet zo lang in je lichaam blijft, maar dat die 'poortjes' tussen de spier en de zenuwen sluit, en vrij snel weer door het lichaam wordt afgebroken. Die poortjes blijven dus gesloten en gaan zich na 3/4 maanden weer langzaam herstellen, waardoor je dus dan weer kunt fronsen. Het is dus zaak voor je dat weer doet om de volgende dosis te komen halen (na 3 maanden) en na verloop van tijd zal het zelfs helemaal niet meer nodig zijn botox te spuiten aangezien er op den duur niets meer van die spier overblijft, die kwijnt als het ware weg. Binnen 5 à 10 dagen zou ik niet meer mogen kunnen fronsen, en dan zal die rimpel dus geleidelijk gaan verdwijnen, dus nog even geduld hebben voor het resultaat. Mocht ik dan toch nog kunnen fronsen dan moet ik even terug komen om nog een dosis botox, maar bij 95% van de mensen lukt het met de dosis die ik nu heb gekregen.

Van de behandeling zelf heb ik nauwelijks iets gevoeld! Enkel het tweede prikje eventjes (het gaat om 4 prikjes in totaal) maar vond het zeker niet pijnlijk, stelt niets voor! Moest enkel gedurende het eerste uur na de behandeling regelmatig eens fronsen.

Update 1 dag na inspuiten: ik kan nu al maar de helft nog fronsen dan ervoor! Voel een soort van strak/gespannen gevoel tussen m'n ogen.

Update 2 d na: kan nu al bijna niet meer fronsen, het stuk tussen m'n ogen is al vrij vlak.

Prijzen botoxbehandeling bij kliniek Artemedis:

- fronsrimpel: € 100

- voorhoofdsrimpels: € 100

- kraaiepootjes: € 50

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanx Eefje om je ervaring hier te delen.

En gelukkig dat het niet zo veel voorstelt qua injecties,

zijn vrij lange naalden toch?

Fijn dat het nu al zogoed als glad is bij jou.

Dus dan zou je in het begin 4 keer per jaar een behandeling moeten nemen

om die fronsrimpel te onderhouden,daarna is deze weg.

Best te doen lijkt me en de prijzen zijn ook heel redelijk bij Artemedis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het eerste jaar om de 3 maanden en dan wordt de tussentijd wat langer, wanneer het niet meer nodig is weet ik niet, zal vast ook weer van persoon tot persoon afhangen, ja, zijn zeker heel redelijke prijzen. :D

Heb er eigenlijk niet op gelet of het lange naalden waren hihi, even aan Moontje vragen, zij heeft het vast beter gezien hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, ben je zeker van die 50 per kant, dan moet mij dat ontgaan zijn, dacht dat sandy aan de foon vorig keer ook gewoon van 50 euro had gesproken en niet 2 x 50 euro, want ja, je laat natuurlijk niet één kant doen hé. :unsure:

Ja joh, kan nu al niet meer boos kijken hahaha, maak niet veel indruk meer hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik dacht te horen dat bruno woensdag zei,kraaipootjes 100 totaal,dus per 2 kanten,en idd ook de voorhoofdrimpels,hij noemde 3maal 100 euro,en dan noemde hij,fronsrimpel,kraaiepootjes en voorhoofdrimpels.

ooh hihi gekke Eefje,zie het al helemaal voor me,ben je eens serieus kwaad,kijk je ontzettend lief omdat je niet meer kan fronsen :4:

en als je wilt fronsen,hoe voelt dat dan,nog strak,of voel je er niks van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh kijk, dan heb ik niet goed geluisterd hihi, maar meen wel dat ze aan de foon had gezegd 50, maar misschien is dat als je alles laat doen, dat je dan iplv 300 euro 250 maar moet betalen voor de 3 zones!

Hihi, ja precies :152: , voelt nog ietsje strak, maar minder als de eerste dag hihi, is wel een gek gevoel, je wilt dat doen en het gaat niet meer hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 5 d na:

Eigenlijk niet zo veel nieuws meer te melden, kan dus niet meer fronsen :rolleyes: , maar dat was eigenlijk al na 2 dagen niet meer mogelijk. Het geeft wel een meer ontspannen gevoel, zie je niet alleen in m'n gezichtsuitdrukking, maar het voelt ook meer ontspannen omdat ik niet meer constant die neiging heb om te gaan fronsen bij elke gedachte die door m'n hoofd gaat hihi, dus wat mij betreft, super ervaring! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, moet je zeker doen als ze ook ermee af te rekenen heeft en er graag vanaf wil! Jij bent van Nederland toch? Hij doet dit ook in Schiphol, en zegt dat er ook meer en meer Nederlanders daarvoor langskomen ook vanwege z'n goede prijzen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super Eefje :136: dacht vraag er maar even niet naar,want wou je reaktie even afwachten,maar wat goed,ff paar prikjes en je kan niet meer fronsen,hihi hoe ist mogelijk eigenlijk he,wat goed! ook goed te lezen dat het nu ook een ontspannen gevoel geeft,heeft het echt die alle 5dgn een stijfachtig gevoel gegeven of nam het echt per dag wel af,of merk je echt nu na 5dgn pas op dat het minderd en haast weg is?

wel gek he,dat je eigenlijk dag na inspuiten al opmerkte dat het fronsen minder ging,terwijl er 5a 10dgn voor staan,denk toch wel dat dat een goed teken is en de botox goed op je inwerkt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk maar 2 à 3 dagen een wat strak gespannen gevoel, en werd vlug minder en nu voelt het niet meer strak. Ja vind ook dat het al heel snel ging werken, had verwacht dat het toch wel enkele dagen zou duren eer ik iets merkte, maar nee, al na 2 dagen kon ik niet meer fronsen, dus dat belooft wel veel goed naar de toekomst toe, misschien ben ik wel snel definitief van die frons af hihi! De rimpel zelf is er nog wel nu, maar al minder diep en opvallend en verwacht dat die nog verder zal vervagen nu die niet meer 'gebruikt' wordt om zo te zeggen. Hoop ik dan toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had vorige week gemaild met Artemedis ivm de prijs voor de kraaiepootjes, heb vandaag reactie terug gehad en dit schrijven ze:

De prijs voor Botox is als volgt:

- Fronsrimpel: 100,-

- Horizontale rimpels voorhoofd: 100,-

- Kraaiepootjes: 50,- voor behandeling van de beide zijden samen

Dus het is toch zoals ik geschreven had! -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Update, 2e behandeling:

Ja, de 3 maanden zijn dus alweer voorbij, vanmiddag teruggeweest voor m'n 2e maal botox. Deze maal is er wat meer ingespoten geweest, omdat ik dus na een week of 5 alweer een heeeeel klein beetje kon fronsen, dat hoort dus niet, na 3 maanden wel maar nog niet na 5 weken. Nu dus 6 prikjes gehad, beetje venijnig, maar ben je snel weer vergeten! Mocht het opnieuw gebeuren zal hij tussendoor nog wat extra inspuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Eefje,

Was de rimpel nu net voor deze 2e behandeling al weer helemaal terug, of een klein beetje? Heb je eigenlijk voor en na-foto's? Ben ik best benieuwd naar!

Ik ga waarschijnlijk mijn "rimpel" tussen neus en mondhoeken laten vullen met eigen vet (wordt gewonnen tijdens de arm-en dijbeenlift), ook best spannend. Maar duurt nog ff hoor voordat ik dat ga laten doen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Leuk om dit topic te volgen! Ik zou net als Ingrid mijn rimpels bij de mondhoeken wel willen "vullen".

Betaal je per keer 100,-- of bestaat de behandeling uit een paar keer voor 100,--?

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Eefje,

Was de rimpel nu net voor deze 2e behandeling al weer helemaal terug, of een klein beetje? Heb je eigenlijk voor en na-foto's? Ben ik best benieuwd naar!

Ik ga waarschijnlijk mijn "rimpel" tussen neus en mondhoeken laten vullen met eigen vet (wordt gewonnen tijdens de arm-en dijbeenlift), ook best spannend. Maar duurt nog ff hoor voordat ik dat ga laten doen.

Groetjes van Ingrid.

Hey Ingrid,

Neen hij was zeker niet helemaal weer terug, schat zo'n 30% of zo, dus zag er toch nog steeds beter uit dan voor m'n eerste behandeling.

Oh ook spannend inderdaad, lipofilling van je nasolabiale plooien! Kunnen ze ook mooie resultaten mee bereiken!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Leuk om dit topic te volgen! Ik zou net als Ingrid mijn rimpels bij de mondhoeken wel willen "vullen".

Betaal je per keer 100,-- of bestaat de behandeling uit een paar keer voor 100,--?

Liefs Xanaa

Per keer 100 euries ja, was het maar waar voor een paar keren hihi, maar dit is al niet veel vergeleken met veel anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi.... was wel leuk geweest 100 euro voor alle behandelingen :67:

Ik heb nu 1 x wat gedaan in de wereld van de plastische chirurgie, en nu zie ik meer dingen die 'opgelost' kunnen worden. Zou het verslavend kunnen worden .....

Het helpt in ieder geval ons zelfvertrouwen weer wat op te krikken hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Update 7 weken na 2de behandeling

Vandaag terug geweest bij Bruno, na 5 weken begon m'n frons weer lichtjes op te duiken, dus heb wat bij gespoten gekregen. Normaal mag het pas na 3 maanden terugkomen, heb de pech dat het bij mij vlugger terug is, ondanks dat hij me vorige keer al meer heeft ingespoten dan bij m'n eerste botoxbehandeling. Zit in de prijs inbegrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Goede service hoor!

Pech voor jou dat het bij jou sneller terug komt als bij een ander... Maar gelukkig is het weer lekker bijgespoten en kan je relaxt kijken ;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hahaha al is het eigenlijk meer pech voor Bruno hihi, hij doet straks nog verlies op mij, volgende keer gaat hij me zelfs een dubbele dosis geven. Zeker heel goeie service! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.