Ga naar inhoud

Soraya : 5 mei 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Soraya. Ik heb in oktober 2017 een consult gehad bij Faceland. Ik heb bh maat B-70. De bovenkant van mijn borsten zijn plat. Mij is aangeraden om voor de ronde Motiva full implantaten te gaan. Ik heb de 275cc en 295cc gepast, maar vond alles groot in vergelijking met wat ik had. Ik keek nog even rustig en zag dat het verschil tussen deze twee maten minimaal was. Mij is toen verteld dat ik beter voor de 295cc kon gaan. Omdat heel veel meiden achteraf spijt hebben dat ze niet groter gegaan zijn. 

 

Zaterdag 5 mei 2018 ben ik geopereerd door dr. Gabriël Jansen. Na de operatie was ik vrij snel weer bij. Ik had geen pijn. Alleen een drukkend gevoel op mijn borst. Ik wilde wel heel graag mijn ogen dicht houden. Ik ben naar de rustkamer gebracht en werd aangekleed en ging in een rolstoel zitten. Ik voelde me ligt in mijn hoofd. Er werd gezegd dat dat door de narcose kwam. Ik kreeg peperkoek met boter en thee. Ik had heel erge dorst, maar totaal geen honger. Terwijl ik voor de operatie echt honger had. Ze wilde mijn infius loskoppelen. Ik werd een beetje misselijk en ligt in mijn hoofd. Ik heb dit ook altijd met bloed doneren. Heb dit aangegeven en ze hebben m'n stoel in een ligstand gezet en iets gegeven waardoor al snel mijn hardslag het dubbele was en ik me weer goed voelde. Ik kreeg ook iets van zout door het infuus. Ik kon gaan plassen. Werd gereden naar het toilet en tijdens het afvegen stond er alweer een zuster. Ze wilde koffie drinken en mijn vriend vroeg of ik ook een koffie mocht. Een sterke kop zwarte koffie deed mij wel goed. Na een tijd werd ik naar de taxi gereden en de terugrit ging heel goed. 

 

Het is nu mijn derde dag na de operatie. Slapen gaat niet zo goed en mijn borsten voelen warm en opgeblazen en zijn gigantisch. Ik neem aan dat dit door de zwelling komt en dat dit nog afneemt. Ik durf niet te douchen van boven. En vind mijn borsten nu echt veel te groot. Dit maakt mij een beetje zenuwachtig. Mijn vriend vind het ook lelijk. Maar ik denk dat dit komt omdat het nog gezwollen is. Ik zou graag van anderen willen weten of ze dit ook zo hebben ervaren met hun borstvergroting en hoe lang het duurde tot de borsten de gewenste vorm hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soraya

 

Hoi hoi, en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

De zwelling is vocht, en gaat geleidelijk aan afnemen. Goed drinken, zo voert je lichaam het sneller af.De komende weken gaan je borsten nog heel erg veel veranderen, dit vergt echter geduld.

 

Ik heb de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates neer gaan zetten, en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Doe lekker rustig aan en ik wens je een goed herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu dag na po. Ik heb nog steeds last van gezwollen borsten. Ik heb wel gevoel in mijn tepels, alleen niet veel en ze worden niet hard. terwijl ik van nature eigenlijk zelden zachte tepels heb. Ik hoop dat dat weer terug komt. want ik vind zachte tepels niet mooi. In mijn onder borst heb ik (nog) geen gevoel. Ik heb na de operatie een Hema bh aangekregen i.v.m. leveringsproblemen. Ik heb gemaild met de kliniek gemaild dat ik toch graag een compressie bh heb, maar ze hebben me verzekerd dat het geen kwaad kan dat ik een Hema bh aanheb. De vorm van mijn boobs is ovaal, bijna banaanachtig en de tepel staat een beetje naar beneden. Nou vraag ik mij af of dit door de bh komt. De bandjes zaten hoog en de onderkant van mijn bh strak onder mijn boobs. Je ziet een inkeping van de afruk. Ik heb op internet een filmpje gezien waarin gezegd wordt dat het heel belangrijk is dat de bh goed zit tijdens het vormen van de kapsel. Ik heb de bandjes wat minder hoog gezet en denk dat m'n tepels nu minder naar beneden gedrukt worden. Ik maak me best wel zorgen want wil natuurlijk wel de juiste vorm. Heeft iemand hier ervaring mee of advies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.