Ga naar inhoud

Help! Te grote pocket


Tries89

Aanbevolen berichten

Hoi! 

 

27 feb 2017 ben ik geopereerd door de Nio in het OLVG. 400 cc 85% gevuld dual plane.  Ben super tevreden met mn boobies maaar...

 

Na een half jaar begon ik te merken dat mn linker borst gevoeliger was dan rechts. Inmiddels is de gevoeligheid dusdanig dat ik 24/7 een bh draag. Overdag normaal  snachts een sportbh. Zodra links "los" ligt beweegt die alle kanten op en dit irriteert enorm..soms doet het zelfs een beetje pijn.

 

Oke nu to the point. 

 

Ik kom net bij dr Nio weg en na wat voelen en bewegen denkt hij dat de pocket te groot is en adviseert een hersteloperatie. Het balletje ligt nu bij mij..

 

Ik ben best bang voor een hersteloperatie..ik vind ze nu prachtig en ben eerlijk gezegd bang voor het resultaat na een hersteloperatie..wat als het me ineens tegenvalt, dat links afwijkt van rechts?  

 

2e puntje is dat ik eigenlijk eind deze zomer van plan ben om voor een 2e kindje te gaan.. dus, hersteloperatie nog voor de zwangerschap of er na..?

 

Wie heeft dit ook gehad en kan mij adviseren?

 

Liefs!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tries89 Hi, jammer om te lezen maar gelukkig wel op te lossen door Nio.

 

Begrijp je situatie wel want het zicht is prachtig ondanks dat je er last van hebt :) 

Ik zou ervoor kiezen om toch een hersteloperatie te doen als "pijn" een issue gaat worden. Je weet tenslotte ook niet hoe dit zich gaat ontwikkelen als je zwanger bent. Je wil tenslotte wel een relaxe zwangerschap tegemoet gaan. Hiernaast kan Nio vast wel aangeven of er hierdoor een groot verschil kan optreden. Lijkt mij niet dat hij jouw met 2 verschillende borsten naar huis laat gaan :) Deze man kan aardig boetseren als het moet. Heb jij deze angsten met hem besproken? 

 

Heb wel een aantal na-foto's gezien van een hersteloperatie en moet eerlijk zeggen dat ik tot op heden geen afwijkingen heb gezien door een herstel van een te grote pocket. 

 

Stel, jij doet dit na je zwangerschap dan zou je wellicht allebei je borsten willen doen als ze niet meer zo waren als voordat je zwanger bent. Of je dan geholpen bent met 1 borst is dan de vraag..  Uiteraard heeft niet iedereen deze beleving na de zwangerschap want sommige hebben nog steeds prachtige volle borsten en zijn er nog steeds tevreden mee. 

 

Bespreek of mail je vragen waar je toch nog tegenaan loopt aan Nio en volg je gevoel. 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG Thanks voor je reactie! Had ook al ff prive contact met @best_boobie gehad en die heeft me ook goede adviezen/tips gegeven! 

 

Ik denk dat ik er voor de eventuele 2e zwangerschap voor ga.. had er niet echt bij stil gestaan wat voor evt consequenties een zwangerschap kan opleveren.. ik mail Nio sowieso nog even wat aanvullende vragen en dan gaan we er gewoon voor..

 

Vannacht bhloos geslapen en vanmorgen weer echt een beurs gevoel dus niets doen is geen optie.. vraag me ook af of de pocket nog groter kan worden door al die bewegingsvrijheid op dit moment eigenlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎5‎-‎2018 om 19:53 zei Tries89:

vraag me ook af of de pocket nog groter kan worden door al die bewegingsvrijheid op dit moment eigenlijk.. 

 

Hangt ervan af als je nog meer ruimte gaat creëren door bijv af te vallen dan kan ie dus gaan draaien of kantelen. Nu blijft ie in een te groot jasje los hangen en dat voel je. Zou voorlopig toch met een sportbh slapen totdat Nio anders adviseert.

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎-‎5‎-‎2018 om 23:32 zei Tries89:

@BrownieG

 

Zonder sportbh slapen is te gevoelig. Draag 24/7 een bh/sportbh.

 

Heb inmiddels de knoop doorgehakt. 4 okt gaat dr Nio de pocket verkleinen!

 

Liefs!

 

Fijn dat je een beslissing heb kunnen nemen. Je sportbh helpt je de zomer door :P en tot die tijd hoop ik dat je boobs in de rust blijven.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Sorry! Tijdje afwezig geweest. Vanaf t moment dat ik de knoop doorhakte bleven de klachten weg:wacko:

 

Dus na overleg met dr Nio besloten de operatie te cancelen. 

 

Moet zeggen dat ik geen pijn meer heb en ook alweer zonder sportbh slaap en dat links alleen nog gevoelig is rond de menstruatie.  

 

Hoooop dat t zo blijft. Dr Nio gaf wel aan dat als de klachten terug komen we alsnog kunnen opereren.

 

Thanks voor je interesse @BrownieG 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎12‎-‎11‎-‎2018 om 19:44, Tries89 zei:

Sorry! Tijdje afwezig geweest. Vanaf t moment dat ik de knoop doorhakte bleven de klachten weg:wacko:

 

Dus na overleg met dr Nio besloten de operatie te cancelen. 

 

Moet zeggen dat ik geen pijn meer heb en ook alweer zonder sportbh slaap en dat links alleen nog gevoelig is rond de menstruatie.  

 

Hoooop dat t zo blijft. Dr Nio gaf wel aan dat als de klachten terug komen we alsnog kunnen opereren.

 

Thanks voor je interesse @BrownieG 

Ow heb hier dus overheen gelezen!
Wat fijn dat het vanzelf zoveel verbetert is Tries!! Jeetje, dat scheelt weer een heel herstel!

En fijn dat je altijd nog terecht kunt bij Nio, mocht het nodig zijn. Hopelijk is het gewoon niet nodig en blijft het nu helemaal goed gaan!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.