Ga naar inhoud

Eeyore : 30 april 2018 : Dr. Vrints : Kliniek Beaucare


Aanbevolen berichten

Ineens even deftig voorstellen. Ben mama van 3 en wou al jaren een borstvergroting omdat na mijn 2de zwangerschap mijn borsten helemaal leeg waren. Na jaren op internet snuffelen en veel te lezen vorige week eindelijk de stap gezet. Moet het nu lukken dat ik deze site maar pas ondekt heb na mijn operatie. Ik wist niets van de verschillende merken van protheses die er bestaan en met sommige dingen hier te lezen valt mijn mond open van verbazing. Ik ben 1.64m en weeg 57kg. Ik wou niet Pamela’s Anderson haar toer opgaan wou mijn borsten gewoon terug gevuld. Ik heb de sebbin prothese 395cc voor de spier gekregen... klinkt raar maar mijn borsten zien er (onder kleding dan) exact uit zoals ervoor. Alleen als ik nu mijn bh uitdoe voor te douchen blijven ze er hetzelfde uitzien ipv in theezakjes te veranderen. Op zich ben ik dus wel blij met het resultaat maar vraag me nu werkelijk af of het idd kan dat ik gewoon nog in dezelfde bh maat zal passen omdat ze letterlijk leeg waren en opgevuld moesten worden. Als ik mijn omtrek meet (voor het uitrekenen van je bh maat) kom ik uit op 80B. Lijkt me sterk met 395cc???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eeyore

 

hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Meis er gaat nog zoveel veranderen qua vorm, maat etc, daar kun je nu echt nog niets van zeggen, dus flink wat geduld hebben.

Maak iedere week een aantal foto's, zo kun je het verloop heel goed bijhouden.

 

Door welke arts ben je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Doe rustig aan en ik wens je een goed herstel.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.