Ga naar inhoud

Madame Noir : 8 mei 2018 : Dr. MacLennan : Boerhaave


Gast Madame Noir

Aanbevolen berichten

Gast Madame Noir

Hallo ladies!

 

Wat een geweldig forum is dit. Mega veel informatie te vinden! Dinsdag a.s. krijg ik in het Boerhaave Medisch Centrum een Benelli borstlift met anatomische protheses (395 cc). Ik heb bewust niet heel veel verhalen gelezen van anderen, omdat ik me niet van alles in mijn hoofd wil halen vanwege vanwege wat ik lees wat anderen is overkomen. Ik ga het zelf allemaal meemaken en ik heb veel vertrouwen in dr. Maclennan. Zij komt erg deskundig over, maar ik had vooral een fijne klik met haar. Symphatieke, jonge arts met een goed verhaal, duidelijke uitleg!

Maar goed, dinsdag dus! Wordt vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Madame Noir ik ben aanstaande vrijdag aan de beurt ook in de boerhaave kliniek.

Ik zit bij dr schuringa. Spannend hé! 

Je leest zoveel verschillende verhalen. Je moet het maar gewoon op je af laten komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madame Noir

@Seen87 Wat spannend! Maar het komt helemaal goed hoor. Ik was vanochtend (inmiddels gisterochtend want het is 03.40 uur in de ochtend... hahaha) aan de beurt. Om 08.30 uur geholpen en bij 13.00 uur liep ik het pand al weer uit! Dr. Maclennan heeft mij geopereerd en ik vind haar fantastisch. Het team in de OK vond ik ook erg fijn, ze zijn professioneel, super vriendelijk en stellen je echt op je gemak. De dames van de verpleging zijn ook top!

 

Tot nu toe ben ik enorm blij met het resultaat. Tuurlijk zijn er nu zwellingen en gaat de vorm nog veranderen, maar ik heb gekregen waar ik om heb gevraagd. De pijn vind ik eigenlijk reuze mee vallen. Het voelt onder mijn borsten alsof mijn ribben een beetje gekneusd zijn en het gevoel in mijn borsten is te vergelijken met wanneer je borstvoeding geeft, zo'n gevoel alsof je last van stuwingen hebt. Verder voel ik me super goed!

Ik ben nu wakker omdat ik in de vooravond geslapen heb, dus ik kan de slaap even niet vatten. Maar goed, ik ben erg benieuwd hoe ik me voel als ik later wakker word. 

Ik wens je veel sterkte vrijdag a.s. En laat het inderdaad op je afkomen, stap er ontspannen in! Komt goed en leuk als je laat weten hoe het is gegaan!

 

Hartelijke groet,

N.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madame Noir
7 uur geleden zei Jeka:

Spannend! Al beetje zenuwachtig?

@Jeka Ik lees nu pas je bericht! Ik was totaal niet zenuwachtig. De anesthesist gaf aan dat het opvallend was hoe rustig mijn hartslag was. Ik voelde me ook echt ontspannen en had alle vertrouwen in een goede afloop. Het is ook allemaal prima naar wens verlopen en ik vind de pijn echt mee vallen. Nu proberen de slaap te vatten en kijken wat de dag van morgen brengt!

In elk geval bedankt voor je reactie!

 

Groet,

Madame N.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Madame Noir wat een mooi verhaal! Tot nu toe lees ik alleen maar goede verhalen over Boerhaave. ^_^ Heb jij voor de spier? Ik krijg het achter de spier. Ik zit in het groepje meimeiden. Tot nu toe als enige. Misschien wil jij er ook bij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madame Noir

@Seen87 Ik heb het voor de spier. Wat leuk dat er een groep meimeiden is. Daar wil ik graag bij! Ik weet alleen niet hoe ik mij moet toevoegen. Ben net een paar dagen lid, dus moet ik nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Madame Noir:

@Seen87 Ik heb het voor de spier. Wat leuk dat er een groep meimeiden is. Daar wil ik graag bij! Ik weet alleen niet hoe ik mij moet toevoegen. Ben net een paar dagen lid, dus moet ik nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt. ;-)

Je kunt naar de club gaan van de meimeiden (tabblad clubs, of eerst op de streepjes rechtsboven klikken als je op je gsm op het forum zit)
Daar aanvragen om toegelaten te worden, dan krijg je daarna de regels toegezonden, als ik online ben en je aanvraag zie staan. Na akkoord kan ik je dan toevoegen :)

 

 

13 uur geleden zei Seen87:

@best_boobie is de owner. Zij kan jou toevoegen @Madame Noir

Ik ben al een tijdje lid maar ik moet ook nog van alles uitzoeken. :P

Binnenkort maar eens kijken hoe ik een album kan maken

 

Kijk even in de pb 'welkom' die je kreeg bij registratie. Daar staat ook een link in naar de handleiding van de galerij om een fotoalbum aan te maken :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.