Ga naar inhoud

Ongelijke borsten


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Ik ben komende maandag 4 weken po maar maak me een beetje ongerust. Mijn linkerborst is al mooi ingedaald maar mijn rechterborst laat nogal op zich wachten. Je ziet duidelijk dat hij nog veel boller is boven op. Ik heb 450cc dual plane laten plaatsten. Zijn er eventueel tips die ik kan toepassen? Ik draag een sport bh. 

 

Groetjes Brenda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb straks een afspraak omdat ik dat gevraagd heb. Ik heb vorige week foto's moeten maken en volgens hun zou het verschil niet bijtrekken. Dus ik ben benieuwd wat de arts straks gaat zeggen. Weet jij ook welke rechten ik heb? Kan ik eisen dat ze het kosteloos herstellen? Het verschil is nl goed waarneembaar en het is dus geen kleine asymmetrie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brenda88 Is het verschil nog bijgetrokken? Of is er een andere oplossing voor gevonden?

Bij mij is mijn rechter borst lager dan mijn linkerborst. Ik ben nu 9 dagen PO. Ik vraag mij af of dit nog bijtrekt of dat ik contact moet opnemen met de praktijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren bij de arts geweest.. Ben nu 5 weken po en hij heeft me een borstband gegeven in de hoop dat de rechterkant nog wat zakt. Vooral geduld hebben was zijn advies.. Je ziet over 6 maanden pas het eindresultaat.. Zijn er nog dames met ervaring met een borstband? Ik heb namelijk wel schrik dat mijn andere borst nu ook nog gaat zakken.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2018 om 18:41 zei Soraya:

@Brenda88 Is het verschil nog bijgetrokken? Of is er een andere oplossing voor gevonden?

Bij mij is mijn rechter borst lager dan mijn linkerborst. Ik ben nu 9 dagen PO. Ik vraag mij af of dit nog bijtrekt of dat ik contact moet opnemen met de praktijk.

Mij hebben ze aangeraden om nu nog een borstband te dragen in de hoop dat dit nog baat. Misschien is dit voor jou ook een goed idee? Best even de arts bellen denk ik.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.