Ga naar inhoud

Danique1992 : 14 juni 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben danique 26 jaar twijfel al 2 jaar en al bij verschillende op consult geweest gistere bij faceland geweest waar ik erg tevreden over was alleen twijfel ik nog over de maat ze raade mij aan 450cc bijna bij allemaal waar ik ben geweest vind het zelf ook mooi maar ben bang dat het te groot word en als ik het bij faceland laat doen laat ik het door dr fresow doen wat denken jullie?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Danique1992:

Hoi ik ben danique 26 jaar twijfel al 2 jaar en al bij verschillende op consult geweest gistere bij faceland geweest waar ik erg tevreden over was alleen twijfel ik nog over de maat ze raade mij aan 450cc bijna bij allemaal waar ik ben geweest vind het zelf ook mooi maar ben bang dat het te groot word en als ik het bij faceland laat doen laat ik het door dr fresow doen wat denken jullie?? 

Hoi daniique,

 

Ik ben zelf ook bij faceland geweest en 26 april door Dr. Jansen geopereerd.

Zelf wilde ik 300cc dual plane half onder de spier laten plaatsen zij adviseerde mij 355cc zat ook niet veel verschil in van wat ik wilde en wat zij mij adviseerde.

Ben nu wel te vreden ondanks ik nog niet volledig hersteld ben.

En ze plaatsen het onder de spier dus denk dat het sws al een heel verschil maakt qua grote.

Maar als jij echt wat kleiner wilt moet je dat ook gewoon aangeven tenslote moet jij er ook mee lopen. Heb ook veel goede verhalen gelezen over dr. Fresow dus denk dat je bij hem wel in goede handen bent.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Danique1992 Heb je wel verschillende maten mogen passen? Ik heb twee verschillende maten gepast en ze hebben met mijn telefoon een foto gemaakt, zodat ik er thuis nog over na kon denken. Ik had aangegeven wel een natuurlijke maat te willen dus hebben ze me twee maten aangeraden. Ik kon als ik wilde nog één maat groter, maar dat rade ze me wel af. Die heb ik dus ook niet gepast

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soraya ja klopt ik heb 4 maten gepast en twijfel tussen twee dus ik denk dat ik voor de tussen maat ga alleen nu heb ik weer veel over demi gehoord dat dat natuurlijker is in plaats van full dus nu twijfel ik daar weer over maar heb maandag de afpraak met de chirurg staan dus dan vraag ik het aan hem en dan word dat het definitieve besluit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik ben Yvonne en heb vorige week consult gehad bij faceland. Vond het erg prettig gesprek. Twijfel nog over de cc maar ik twijfel ook nog of ik het durf. Weet iemand hier hoe lang motiva protheses mogen blijven zitten? Bij FL zeggen ze, hoeven niet te worden vervangen, maar ik hoor ook andere verhalen.... ik vind t lastig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Vdanique

@Yvonne1977 ja ik heb ook ander half jaar getwijfeld maar het gesprek voelde goed en meteen een afspraak gemaakt want anders komt het er nooit van hihi 

ze zeggen dat het nu niet meer perse hoeft vroeger wel na zoveel jaar als het goed is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Vdanique:

@Yvonne1977 ja ik heb ook ander half jaar getwijfeld maar het gesprek voelde goed en meteen een afspraak gemaakt want anders komt het er nooit van hihi 

ze zeggen dat het nu niet meer perse hoeft vroeger wel na zoveel jaar als het goed is 

En wat heb jij uiteindelijk gedaan? En bij wie? Ik heb mijn vervolg afspraak op 11 juli.... ook de cc weet ik nog niet. Of 380 of 420 cc. Ik wil nog wel kunnen hardlopen .... ohhh zo moeilijk.allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Vdanique

@Yvonne1977 ik heb maandag het gesprek met de chirurg de cc weet ik ook nog niet zeker waar ik ben geweest en de mensen om me heen vinde de meeste 450cc het mooiste alleen ik ben bang dat het te groot word dus twijfel of ik een tussen weg neem 375 ook mooi maar denk dat ik 400cc neem ik ga bij dr fresow 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Yvonne1977:

Hi, ik ben Yvonne en heb vorige week consult gehad bij faceland. Vond het erg prettig gesprek. Twijfel nog over de cc maar ik twijfel ook nog of ik het durf. Weet iemand hier hoe lang motiva protheses mogen blijven zitten? Bij FL zeggen ze, hoeven niet te worden vervangen, maar ik hoor ook andere verhalen.... ik vind t lastig

Inderdaad nooit, tenzij er scheuren ontstaan (Motiva heeft van alle protheses minste kans op scheuren!) of als je huid teveel verslapt is met de jaren (hoeft dan natuurlijk niet, maar voor het mooie wel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 8 dagen po. Geopereerd via FL door G Jansen. Ik heb 400cc Motiva round full.

Ik twijfelde tussen 355 en 400. 400 was het maximale wat er in paste van full, en tot nu toe erg blij dat ik daar voor ben gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei _Luiz:

Ik ben nu 8 dagen po. Geopereerd via FL door G Jansen. Ik heb 400cc Motiva round full.

Ik twijfelde tussen 355 en 400. 400 was het maximale wat er in paste van full, en tot nu toe erg blij dat ik daar voor ben gegaan!

Ohh en, hoe gaat het verder met je? Lijken ze op de pas protheses? Ik voelde me al meteen veel meer vrouw bij het passen. De 420 full round lijkt zo veel maar ik ben wel 177 cm en weeg 73 kilo. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. Ik krijg wrs Lydia Bol als pc.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Vdanique:

@Yvonne1977 ik heb maandag het gesprek met de chirurg de cc weet ik ook nog niet zeker waar ik ben geweest en de mensen om me heen vinde de meeste 450cc het mooiste alleen ik ben bang dat het te groot word dus twijfel of ik een tussen weg neem 375 ook mooi maar denk dat ik 400cc neem ik ga bij dr fresow 

Ohhh spannend, ik ben erg benieuwd. Ja ze kijken ook naar je bouw en dergelijke. En welk merk protheses heb je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Yvonne1977:

Ohh en, hoe gaat het verder met je? Lijken ze op de pas protheses? Ik voelde me al meteen veel meer vrouw bij het passen. De 420 full round lijkt zo veel maar ik ben wel 177 cm en weeg 73 kilo. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. Ik krijg wrs Lydia Bol als pc.

 

Ik heb foto’s in mijn album staan! Ik vind ze aardig gelijk denk ik als toen met het passen. 

Ik ben 1.79 en 68 kilo, omvang 77cm en voorsituatie 75A/kleine B. Zoals je op de foto’s kan zien valt het wel mee hoe groot het is! Maar ze veranderen nog enorm, en grote kans dat ze nog groter gaan worden.

 

@Danique1992, ik heb vrijwel geen pijn gehad. Voelde wel wat ongemakkelijk en veel druk tot dag 4/5, maar het is me 100% mee gevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Danique1992:

@Yvonne1977 motiva en ze rade full aan maar ga toch nog even vragen naar de demi daar hoor ik ook veel over er zijn zoveel keuzes en soorten pff af en toe echt moeilijk 

Ja ik vind het ook echt lastig dat kiezen. Wanneer heb jij je operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Vdanique

Gistere geopereerd alles is goed gegaan alleen had ik een hele lage bloedruk in de middag mocht ik toch na huis thuis lekker in bed gelegen goed geslapen pijn valt mee alleen de druk is een vervelend gevoel vandaag wil ik even binnen gaan zitten maar toch voelde het of ik flauw ging vallen nog meer mensen hier last van ? Hoop dat dat snel over is want wil toch wel weer een beetje gaan bewegen ben een beetje stijf aan het worden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.