Ga naar inhoud

Kan/ mag je ook zonder bh overdag of krijg je dan sneller hang boobs?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik denk er al heel lang over om een bv/ lift te nemen. Ik heb na 2 zwangerschappen een slappe 75e overgehouden. Ik ben 1,83 en weeg 75 kg. (Ik heb best wel brede schouders kwa postuur)

Ik zou graag weer mooie stevige volle boobs willen!

Nou lees ik hier heel veel goede verhalen over dr Nio en zie van ook mooie foto's van zijn werk! 

Ik vraag me alleen af of je na een tijdje dan ook gewoon lekker zonder bh kan lopen met alleen een shirtje bijvoorbeeld?

Of is dit slecht voor je borsten/ prothese?

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen hiermee!

Via de zoekfunctie kan ik hier niet echt iets over vinden.

 

Ik ben ook  benieuwd naar meiden met ongeveer dezelfde voor situatie en hoe het er uit ziet na een bv.

Ik heb nog geen consult gehad en staat ook nog niet gepland! Dus zou ook nog niet weten hoeveel cc ik ongeveer nodig zou hebben.

 

Ik hoop op reacties

Xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

 

Leuk dat je een borstvergroting overweegt. Ik ben 16 dgn po en kom van een lege D.

 

Nio heeft tegen mij gezegd dat af en toe een strapless jurk o.i.d wel kan, maar je kan niet te vaak zonder bh anders gaan ze idd hangen. 

 

Als je eenmaal besloten hebt om op consult te gaan, wordt alles verteld. Je kan je wensen vertellen aan de pc en die verteld dan wat wel en niet haalbaar is. 

 

Succes :)

 

Gr. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Nina34:

Ja hoor dat mag! Ik voeg je toe xx

Dank je wel!

Wow wat mooi! Daar mag je trots op zijn!

Ik ga even je operatie verslag lezen! 

Hoe voel je? je heb je er veel last van de operatie? Beterschap!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei miss_you:

Dank je wel!

Wow wat mooi! Daar mag je trots op zijn!

Ik ga even je operatie verslag lezen! 

Hoe voel je? je heb je er veel last van de operatie? Beterschap!

Xxx

Dank je wel :116:

Ze worden met de dag mooier gelukkig.

 

Ik voel me goed!

Met de medicatie vond ik het allemaal goed te doen. Om en nabij een week was ik pijnstiller vrij.

Ook heb ik niet echt pijn ervaren wel wat irritaties aan me rug (door het op de rug slapen) en af en toe een steekje hier en daar. 

 

Ik ben super blij dat het allemaal zo goed verloopt. 

 

Liefs Nina

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.