Ga naar inhoud

Jorinde97 : 11 januari 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

23 uur geleden, Jesssi zei:

Gefeliciteerd! Leuk! Oh spannen meis. Binnenkort hoor je bij het “van der Weij clubje” :) 

Komt helemaal goed! Vraag gerust als ik je kan helpen ergens mee. X

@Jesssi Kan niet wachten tot ik echt lid kan worden van het 'clubje' :P

Lief van je dankjewel! Ik weet je te vinden! 

 

Liefs!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-11-2018 om 19:39, Jorinde97 zei:

Het is een tijdje stil geweest rondom mijn bv. Samen met mijn vriend een huis gekocht (heel leuk fijn en happy!) maar daardoor weer wat langer moeten doorsparen natuurlijk.

 

Maar na 6/7 maanden verder vanaf mijn eerste consult bij Boerhaave begint het nu langzaam een beetje in zicht te komen!

 

Ik ga nu 9 december nogmaals op consult bij van der Weij en hopelijk dan ook mijn datum prikken! :wub:

 

Wat super leuk!!! Spannend zeg! En wat zal het een fijn gevoel geven om er nu echt voor te kunnen gaan! Wanneer zou je geopereerd willen worden? 

Hebben ze bij Boerhaave nu ook die nieuwe Mentor Memorygel/memoryshape implantaten? Ben daar wel

benieuwd naar. 

Veel plezier alvast 9 december!! 

 

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, essie85 zei:

 

Wat super leuk!!! Spannend zeg! En wat zal het een fijn gevoel geven om er nu echt voor te kunnen gaan! Wanneer zou je geopereerd willen worden? 

Hebben ze bij Boerhaave nu ook die nieuwe Mentor Memorygel/memoryshape implantaten? Ben daar wel

benieuwd naar. 

Veel plezier alvast 9 december!! 

 

:116:

@essie85 Jaa super leuk! Merk nu al licht wat zenuwen soms hahah. Hoop eigenlijk eind januari ofzo al, ziet er nu allemaal zo goed uit dus even kijken wanneer het bij de clinic kan!

Ik heb eigenlijk geen idee, zag het ergens langskomen maar weet ook heel niet wat dat inhoud, jij?

 

Dankjewel xx!

 

Hoe gaat het met jou en de reis tot boobies? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ondertussen zijn we ruim 7 maanden verder na mijn eerste consult bij Boerhaave bij pc van der Weij. 

Vandaag weer langs geweest...... EN 11 JANUARI it is! :wub:

 

Ik heb ondertussen een kantoor baan dus ideaal voor het herstel! 

Ik heb nog heel niet het gevoel dat het over 33 dagen gewoon al echte boobies heb ipv baby tietjes.

 

@best_boobie zou je mijn titel kunnen aanpassen? :)

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Jorinde97 zei:

Ondertussen zijn we ruim 7 maanden verder na mijn eerste consult bij Boerhaave bij pc van der Weij. 

Vandaag weer langs geweest...... EN 11 JANUARI it is! :wub:

 

Ik heb ondertussen een kantoor baan dus ideaal voor het herstel! 

Ik heb nog heel niet het gevoel dat het over 33 dagen gewoon al echte boobies heb ipv baby tietjes.

 

@best_boobie zou je mijn titel kunnen aanpassen? :)

 

Eindelijk concreet meis! Yes nu gaat het snel :)

Wat gaat het worden? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Jesssi zei:

Eindelijk concreet meis! Yes nu gaat het snel :)

Wat gaat het worden? Liefs 

@Jesssi Jaa echt heel fijn! Eindelijk nu echt aftellen. 

Het gaat 300 CC worden, jij had toch linkje met welke prothese en afmetingen enzo er zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Jorinde97 zei:

Ondertussen zijn we ruim 7 maanden verder na mijn eerste consult bij Boerhaave bij pc van der Weij. 

Vandaag weer langs geweest...... EN 11 JANUARI it is! :wub:

 

Ik heb ondertussen een kantoor baan dus ideaal voor het herstel! 

Ik heb nog heel niet het gevoel dat het over 33 dagen gewoon al echte boobies heb ipv baby tietjes.

 

@best_boobie zou je mijn titel kunnen aanpassen? :)

 

:43:

aangepast!

gefeliciteerd met je datum!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jorinde97 zei:

@Jesssi bij de link krijg ik niet het overzicht van de protheses, gek.. 

Ik krijg 300 cc cohesive 3 - tall height en moderate projection

Ik zie idd dat de link niet werkt meer. Jammer vond het een mooi overzichtje. Ik heb dezelfde maar dan 340. Ook tall en moderate :)

Suc6 met wachten en aftellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Jorinde97 zei:

Ondertussen zijn we ruim 7 maanden verder na mijn eerste consult bij Boerhaave bij pc van der Weij. 

Vandaag weer langs geweest...... EN 11 JANUARI it is! :wub:

 

Ik heb ondertussen een kantoor baan dus ideaal voor het herstel! 

Ik heb nog heel niet het gevoel dat het over 33 dagen gewoon al echte boobies heb ipv baby tietjes.

 

@best_boobie zou je mijn titel kunnen aanpassen? :)

 

Yeah!!! Aftellen maar.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2018 om 23:20, Daniekiejj zei:

Hey! Wat fijn dat je na 7 maanden flink sparen een datum hebt geprikt!! Ik heb zelf 21 december mijn operatie staan, ook bij dr. van der Weij! :43:

@Daniekiejj Jaa super fijn, kan hett me nog steeds echt niet voorstellen dat het over 4 weken al bijna is. Wat super, bij jou is het helemaal al snel! ben benieuwd hoe het gaat, ik ga je volgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2018 om 19:39, Kim2018 zei:

Hey!! Super dat je ook een datum hebt! Nu lekker aftellen (en het is niet lang meer!) :43:

@Kim2018 Jaa voor ik het weet is het 2019, 1,5 week werken en poef there are the boobies :wub:

 

Op 9-12-2018 om 20:20, Jesssi zei:

Ik zie idd dat de link niet werkt meer. Jammer vond het een mooi overzichtje. Ik heb dezelfde maar dan 340. Ook tall en moderate :)

Suc6 met wachten en aftellen! 

@Jesssi ach maakt ook niet uit veranderd niks. dankjewel xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Jorinde97 zei:

@Boobmom hahahah iemand moet er anders zijn he :-P xx

Precies….misschien breng ik Drs Esther Mesters.....op een hoger niveau...als straks mijn prachtige new-ones, geadoreerd worden op het forum....:1bouncingboobs:

 

Heb al werk van haar gezien, wat echt heel mooi is geworden. En ze begreep me meteen....Een ontzettend mooi mens om als chirurge te mogen hebben. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nog een foto van mijn passessie, de 300 cc.:wub:

Wel ongelovelijk sexy dit korte hemdje maar goed. :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-12-2018 om 12:03, Boobmom zei:

Mooi hoor @Jorinde97…. ziet er heel natuurlijk uit nog.....

 

Ik kon geen 300cc passen, ze hadden alleen maar 250 en dan 330....heb daarom ook geen fotos gemaakt van de passessie. dus ben zo benieuwd hoe t straks gaat zijn.

 

Nog een maand te gaan wij!!!

@Boobmom oeh wel spannend voor je. Ik kijk af en toe FV op de foto stiekem zo beetje verlangen. 

Nog 24 dagen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.