Ga naar inhoud

Jorinde97 : 11 januari 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Even een update! 

 

Eigenlijk had ik nooit durven hopen hoe mijn herstel nu gaat, bijna geen last gehad. Af en toe pijntje maar niks groots, zwelling is inderdaad na dag 3 flink gaan minderen. Ik ben sinds gisteren (woensdag) weer aan het werk gegaan, alles ging zo goed en ik had zoiets kan wel thuis blijven zitten niks doen en dan uiteindelijk toch proberen schoon te maken ofzo (wat ik dus niet moet doen) of rustig achter mn bureau gaan werken, keuze was snel gemaakt. 

 

Mn borsten beginnen nu wel wat gevoeliger te worden maar denk dat nu langzaam het gevoel terug begint te komen (dit heb ik nog niet helemaal).

 

Mbt het maatje, het had echt niet kleiner gehoeven, had echt niet verwacht dat dit zo zou uitvallen, super natuurlijk! Tijdens het passen denk je echt Oh God maar alles valt mee! 

Ben heel benieuwd hoe het er over een tijdje uit ziet. 

:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2019 om 18:21, Jorinde97 zei:

Even een update! 

 

Eigenlijk had ik nooit durven hopen hoe mijn herstel nu gaat, bijna geen last gehad. Af en toe pijntje maar niks groots, zwelling is inderdaad na dag 3 flink gaan minderen. Ik ben sinds gisteren (woensdag) weer aan het werk gegaan, alles ging zo goed en ik had zoiets kan wel thuis blijven zitten niks doen en dan uiteindelijk toch proberen schoon te maken ofzo (wat ik dus niet moet doen) of rustig achter mn bureau gaan werken, keuze was snel gemaakt. 

 

Mn borsten beginnen nu wel wat gevoeliger te worden maar denk dat nu langzaam het gevoel terug begint te komen (dit heb ik nog niet helemaal).

 

Mbt het maatje, het had echt niet kleiner gehoeven, had echt niet verwacht dat dit zo zou uitvallen, super natuurlijk! Tijdens het passen denk je echt Oh God maar alles valt mee! 

Ben heel benieuwd hoe het er over een tijdje uit ziet. 

:wub:

Fijn dat het zo lekker gaat! En gelukkig ben he tevreden met de maat.

Ik heb hetzelfde, blij met de keuze voor 340.

Genietse meid xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎1‎-‎2019 om 18:21, Jorinde97 zei:

Even een update! 

 

Eigenlijk had ik nooit durven hopen hoe mijn herstel nu gaat, bijna geen last gehad. Af en toe pijntje maar niks groots, zwelling is inderdaad na dag 3 flink gaan minderen. Ik ben sinds gisteren (woensdag) weer aan het werk gegaan, alles ging zo goed en ik had zoiets kan wel thuis blijven zitten niks doen en dan uiteindelijk toch proberen schoon te maken ofzo (wat ik dus niet moet doen) of rustig achter mn bureau gaan werken, keuze was snel gemaakt. 

 

Mn borsten beginnen nu wel wat gevoeliger te worden maar denk dat nu langzaam het gevoel terug begint te komen (dit heb ik nog niet helemaal).

 

Mbt het maatje, het had echt niet kleiner gehoeven, had echt niet verwacht dat dit zo zou uitvallen, super natuurlijk! Tijdens het passen denk je echt Oh God maar alles valt mee! 

Ben heel benieuwd hoe het er over een tijdje uit ziet. 

:wub:

Hier dito....herstel loopt zo lekker, had dit nooit verwacht. Zeker de eerste week niet, want ondanks dat ik al niet mocht klagen, dacht ik wel....dat ik nog wat ongemak zou gaan ervaren. Nu 2wk PO, heb  ik t gevoel dat ik bijna alles alweer kan. Maar doe dat natuurlijk niet. Poetsen doet mijn moeder gelukkig. Ik doe alleen wat was opvouwen en af en toe een doekje ergen overheen. Heb wel nog een week vrij, maar mijn werk is ook zwaar om te doen, gebruik je hele dag je borstspieren en armen. Dus volge week begin ik met 5,6 u per dag!

In eerste instantie schrok ik wel echt van de grootte....nu ben ik super blij ermee...in losse kleding zie je t nauwlijks….strakke tshirt, doe ik nog even niet...ook vanwege de aanwezige zwelling nog. 

 

Super fijn @Jorinde97, dat het met jou ook zo lekker gaat! Houden zo!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2019 om 10:06, Jesssi zei:

Fijn dat het zo lekker gaat! En gelukkig ben he tevreden met de maat.

Ik heb hetzelfde, blij met de keuze voor 340.

Genietse meid xxXx

@Jesssi jaa qua maat had het echt niet kleiner gehoeven dan had ik het sws te klein gevonden denk ik. 

Ik heb deze week deze boobies eigenlijk. Binnenkant en bovenkant bij Mn oksels doen zeer steek en gewoon echt irritant gevoelig hele tijd. Als aanraak is het ook niet prettig. Maar zal denk ik ook wel een herstel fase zijn. Had jij dit ook?

Littekens zien er goed uit. Zitten alleen nog 2 knoopjes. Vrijdag beginnen met smeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2019 om 13:14, Boobmom zei:

Hier dito....herstel loopt zo lekker, had dit nooit verwacht. Zeker de eerste week niet, want ondanks dat ik al niet mocht klagen, dacht ik wel....dat ik nog wat ongemak zou gaan ervaren. Nu 2wk PO, heb  ik t gevoel dat ik bijna alles alweer kan. Maar doe dat natuurlijk niet. Poetsen doet mijn moeder gelukkig. Ik doe alleen wat was opvouwen en af en toe een doekje ergen overheen. Heb wel nog een week vrij, maar mijn werk is ook zwaar om te doen, gebruik je hele dag je borstspieren en armen. Dus volge week begin ik met 5,6 u per dag!

In eerste instantie schrok ik wel echt van de grootte....nu ben ik super blij ermee...in losse kleding zie je t nauwlijks….strakke tshirt, doe ik nog even niet...ook vanwege de aanwezige zwelling nog. 

 

Super fijn @Jorinde97, dat het met jou ook zo lekker gaat! Houden zo!!!

@Boobmom jaa we treffen het echt goed! Fijn dat je moeder helpt met poetsen! Ja rustig opbouwen met werken zeker als je je armen nodig hebt. Ik moest eergisteren Mn auto ruit krabben. Tja dat was ook niet echt ideaal. 

Met shirt valt het bij mij ook echt niet op. Merk nu wel dat echt nieuwe kleding shoppen. Had altijd losse ruime shirtjes maar vind dat nu gewoon minder mooi hahah 

keep goimg xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

UPDATE WEEK 4!

 

Week 4 alweer, nooit verwacht dat ik eigenlijk nu gewoon alles al weer kan. 

Eigenlijk helemaal geen steken of pijn meer, alleen nog wat gevoelloosheid maar dat komt ook wel terug straks.

Nu alle zwelling enzo weg is lijken mn boobies wel met de dag kleiner te worden, baal wel beetje daarvan, had die 340 cc toch wel grote ingeschat.

Littekens gaan ook goed, aan 1 kant nog knoopje of iets maar verder netjes.

Volgende week al stiekem BH's passen en die week daarna al dragen! 

Zal wel wennen worden haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Al weer 3,5 maand mn boobies, tijd vliegt!

 

BH maat is uitgekomen op 70E/F, klinkt reuzachtig maar valt me alles mee. 

Eerlijk, had ik ze zelfs nog iets groter verwacht.

Maar ze zijn super natuurlijk en passen echt mooi bij mn lichaam.

 

Ik heb alleen onderste gedeelte bij beide borsten dat ik daar nog geen gevoel terug heb (tepel en dan naar je litteken dat stuk) Iemand hier ook last van? Kwam het nog terug?

 

Littekens genezen ook erg mooi! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Jorinde97 zei:

Al weer 3,5 maand mn boobies, tijd vliegt!

 

BH maat is uitgekomen op 70E/F, klinkt reuzachtig maar valt me alles mee. 

Eerlijk, had ik ze zelfs nog iets groter verwacht.

Maar ze zijn super natuurlijk en passen echt mooi bij mn lichaam.

 

Ik heb alleen onderste gedeelte bij beide borsten dat ik daar nog geen gevoel terug heb (tepel en dan naar je litteken dat stuk) Iemand hier ook last van? Kwam het nog terug?

 

Littekens genezen ook erg mooi! 

:43: Wat gaat de tijd snel he!!
Mooie maat trouwens!!!!

Ik heb zelf aan de onderkant tot een jaar po geen gevoel gehad, daarna kwam het langzaam terug. Kan nog tot een jaar of anderhalf/2 jaar po veranderen, dus nog geen stress :) 
Soms komt niet alle gevoel terug, maar vaak wel grotendeels in het geval het niet helemaal terug komt.. Het komt ook wel eens voor dat meiden geen gevoel meer terug krijgen, maar dat is maar een laag percentage.

Fijn weekend!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎4‎-‎2019 om 22:08, Jorinde97 zei:

Al weer 3,5 maand mn boobies, tijd vliegt!

 

BH maat is uitgekomen op 70E/F, klinkt reuzachtig maar valt me alles mee. 

Eerlijk, had ik ze zelfs nog iets groter verwacht.

Maar ze zijn super natuurlijk en passen echt mooi bij mn lichaam.

 

Ik heb alleen onderste gedeelte bij beide borsten dat ik daar nog geen gevoel terug heb (tepel en dan naar je litteken dat stuk) Iemand hier ook last van? Kwam het nog terug?

 

Littekens genezen ook erg mooi! 

Hier idd ook alweer 3,5 maand PO. Heb je al je eindcontrole gehad? Ik heb m 7 mei, beetje verlaat, maar dat komt ook niet op paar weken. 

 

Ik herken wel dat doffe gevoel onderin. Maar bij mij komt langzaam het gevoel wel terug. En met vlagen is t soms ook weer even erger! Maar ik verwacht dat dat idd zoals @best_boobie al zei, gewoon tijd nodig heeft!

 

Hier zit ik op 75D, soms 75E. Ook voor mij een prima maat.....en niks te groot. Ik vond het toen allemaal zo spannend, maar zo blij dat ik voor meest aantal cc's die de pc aanraadde ben gegaan. Achteraf had 30 cc meer zelf nog wel gekunnen. Maar ze zijn prachtig...en niemand die het opvalt dat ik er iets aan heb laten doen zelfs...vind ik ook wel weer relaxt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@best_boobie van der weij zei het ook tijdens m’n controle inderdaad dat nog wel tot jaar kan duren. Dat lucht wel op in ieder geval. 

 

@Boobmom mijn controle was ook verlaat. Heb ik 2 weken terug gehad. Stond letterlijk met 5 min weer buiten. 

Nu achteraf had ik misschien nog wel iets groter gewild. Vind het nu met kleding echt normaal. En met strak hemdje of bh wel echt mooi! 

Ben benieuwd hoe het er over paar jaar uit ziet ook!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jorinde97 zei:

@best_boobie van der weij zei het ook tijdens m’n controle inderdaad dat nog wel tot jaar kan duren. Dat lucht wel op in ieder geval. 

 

@Boobmom mijn controle was ook verlaat. Heb ik 2 weken terug gehad. Stond letterlijk met 5 min weer buiten. 

Nu achteraf had ik misschien nog wel iets groter gewild. Vind het nu met kleding echt normaal. En met strak hemdje of bh wel echt mooi! 

Ben benieuwd hoe het er over paar jaar uit ziet ook!

Hier hetzelfde....ben echt mega tevreden, maar achteraf had er zelfs wel 30-50 c meer bij gemogen. In kleding valt veel weg, behalve in strakke dingen...en ach na 3 maanden mag je push-up dragen...kan je ook altij voor kiezen als je in kleding meer wil laten zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.