Ga naar inhoud

Jorinde97 : 11 januari 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

En toen waren we onderweg naar de clinic... 

Van der weij belde vanmiddag, de 300cc in mijn maat had een lever probleem kreeg hij net te horen van leverancier. Dus is of 4 weken wachten, of 340cc, 265cc of een andere vorm 305 cc. 

Onderweg naar de clinic om te passen..

wat is dit klote zeg. Was er zo relaxt onder, geen keuze stress qua maat ofzo. En nu dit... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Jorinde97 zei:

En toen waren we onderweg naar de clinic... 

Van der weij belde vanmiddag, de 300cc in mijn maat had een lever probleem kreeg hij net te horen van leverancier. Dus is of 4 weken wachten, of 340cc, 265cc of een andere vorm 305 cc. 

Onderweg naar de clinic om te passen..

wat is dit klote zeg. Was er zo relaxt onder, geen keuze stress qua maat ofzo. En nu dit... ?

Balen!! Maar komt goed, dat verschil is nauwelijks zichtbaar. Ik zou voor 305 gaan als de 5 cc in projectie naar voren is en anders wat ik heb, 340 :) Suc6 xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi @Boobmom net terug, de 305 cc was een toch best smallere prothese en zou minder goed bij mijn borst passen. De 340cc zou juist nog beter bij mijn borst passen. Ik heb best een brede borst dus dit zou het allemaal mooi bedekken. 

300 en 340 naast elkaar gepast, scheelt heel weinig dus ga voor de 340cc. 

Pff wel Fv stress hoor. 

Mij moet waarschijnlijk om 11:30 pas melden ? zo lang nuchter. Hoor morgen officiële tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Jorinde97 zei:

@Jesssi @Boobmom net terug, de 305 cc was een toch best smallere prothese en zou minder goed bij mijn borst passen. De 340cc zou juist nog beter bij mijn borst passen. Ik heb best een brede borst dus dit zou het allemaal mooi bedekken. 

300 en 340 naast elkaar gepast, scheelt heel weinig dus ga voor de 340cc. 

Pff wel Fv stress hoor. 

Mij moet waarschijnlijk om 11:30 pas melden ? zo lang nuchter. Hoor morgen officiële tijd!

Je hebt mij als voorbeeld met 340, gaat prachtig worden!

En ik had dezelfde tijd, dacht dat het vreselijk was maar viel echt mee.

Laat naar bed, laat eten en uitslapen is mijn tip ;) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jesssi zei:

Je hebt mij als voorbeeld met 340, gaat prachtig worden!

En ik had dezelfde tijd, dacht dat het vreselijk was maar viel echt mee.

Laat naar bed, laat eten en uitslapen is mijn tip ;) 

x

@Jesssi Jaa wel spannend maar ben heel benieuwd. Fv die stress van vandaag loslaten. Als van der weij zegt dat het echt goed past zal het wel. 

Ga donderdag avond eerst met vriendlief nog uiteten enzo dus gaat goed komen. Dankjewel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Boobmom zei:

Hihi. Kijk Jesssi gewoon volgen. En ik denk ook dat die 40 nie zo gek veel gaat uitmaken. 

 

Ach en die tijd. Je bent in ieder geval voor de middag aan de beurt. 

 

Komt allemaal goed!

@Boobmom Nee zal vast goedkomen! 

Half 12 melden, 12 uur onder het mes als het hopelijk niet uitloopt. 

Nog 1,5 dag ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Jesssi zei:

Je hebt mij als voorbeeld met 340, gaat prachtig worden!

En ik had dezelfde tijd, dacht dat het vreselijk was maar viel echt mee.

Laat naar bed, laat eten en uitslapen is mijn tip ;) 

x

Ik ben het helemaal eens met Jesssi! Ik had ook 11u30 en is echt wel goed te doen! Ik heb s avonds om 21u30 nog Indisch gegeten met mijn moeder dicht bij Boerhaave. Kan je het adresje sturen als je wilt ?, was heerlijk! En s morgens zo laat mogelijk opstaan en lekker lang douchen! Ik was te vroeg en mocht al vroeger naar de uitrustkamer. Nog even nu en het is ook jouw beurt! Gaat goed gaan! Mijn tip is; doe niet te snel die bh uit, maar was je met een washandje bovenaan en vanaf de buik met de douchekop. Heb die bh pas na 3 dagen eens uitgetrokken en heb de indruk dat het daardoor is dat ik helemaal geen pijn heb gehad. (Kan toeval zijn natuurlijk!) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Kim2018 zei:

Ik ben het helemaal eens met Jesssi! Ik had ook 11u30 en is echt wel goed te doen! Ik heb s avonds om 21u30 nog Indisch gegeten met mijn moeder dicht bij Boerhaave. Kan je het adresje sturen als je wilt ?, was heerlijk! En s morgens zo laat mogelijk opstaan en lekker lang douchen! Ik was te vroeg en mocht al vroeger naar de uitrustkamer. Nog even nu en het is ook jouw beurt! Gaat goed gaan! Mijn tip is; doe niet te snel die bh uit, maar was je met een washandje bovenaan en vanaf de buik met de douchekop. Heb die bh pas na 3 dagen eens uitgetrokken en heb de indruk dat het daardoor is dat ik helemaal geen pijn heb gehad. (Kan toeval zijn natuurlijk!) xxx

Ik ga die raad ook opvolgen hoor. Had dat zelf ook al bedacht om niet meteen te douchen maar echt flink wat dagen uit te stellen. En zal ze best wel willen zien. Maar weet ook dat met al die zwelling je toch geen duidelijk beeld hebt dus net zo goed nie kan kijken. 

 

Zit miss wel wat in dat je daardoor minder last had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2019 om 20:20, Kim2018 zei:

Ik ben het helemaal eens met Jesssi! Ik had ook 11u30 en is echt wel goed te doen! Ik heb s avonds om 21u30 nog Indisch gegeten met mijn moeder dicht bij Boerhaave. Kan je het adresje sturen als je wilt ?, was heerlijk! En s morgens zo laat mogelijk opstaan en lekker lang douchen! Ik was te vroeg en mocht al vroeger naar de uitrustkamer. Nog even nu en het is ook jouw beurt! Gaat goed gaan! Mijn tip is; doe niet te snel die bh uit, maar was je met een washandje bovenaan en vanaf de buik met de douchekop. Heb die bh pas na 3 dagen eens uitgetrokken en heb de indruk dat het daardoor is dat ik helemaal geen pijn heb gehad. (Kan toeval zijn natuurlijk!) xxx

@Kim2018 hahaha hopelijk slaap ik beetje uit! ben heel benieuwd, nog een paar uurtjes ?

Je tip ga ik zeker mee nemen, eerste dagen zijn ze toch niet op zn mooist ahahha dus mis niks. 

 

Keep you posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies! Thanks for all the support! 

Was eigenlijk hele tijd nog super relaxt dus dat was heel fijn. Om half 12 waren we in de clinic. Om 12.15 mocht ik met verpleegkundige mee. Omkleden en toen kan van der weij aftekenen. Denk dat ik 12.30 baar OK ging. Lekker infuus in, 3 spuiten en weg was ik. (Heel gek 1e spuit moest je kuchen, 2e draaierig en denk je nog dit duurt nog wel Fv en 3e poef weg.) rond 14.30 werd ik huilend en rillend wakker maar dit was vooral spanning wat eruit moest denk ik en de narcose. Om 15.00uur mocht m’n vriend er weer bij. Duurde Fv voordat ik weer beetje mezelf was, uiteindelijk 3 beschuitjes op en 4x wezen plassen. Ze hadden tegen m’n vriend gezet dat ik rond 16.00uur naar huis mocht. Maar dat duurde en duurde, alle artsen waren kennelijk bezig, uiteindelijk tegen 17.45 kwam dokter Snel checken en toen mocht ik gaan. 

Thuis heeft m’n vriend lekker tomatensoep gemaakt dus dat ging er wel in. 

Hadden gezegd dat ik wat omhoog moest slapen dus allemaal kussens opgestapeld. Van 23.00-04.00 geslapen en toen werd ik wakker met zere rug. Want draaipunt zat natuurlijk niet goed. Om 05.00uur maar naar beneden gegaan en van 06.00-08.00 nog op de bank geslapen. 

Pijn valt heel erg mee is vooral drukkend gevoel en dat alles heel straks staat. Af en toe steek wel. 

Maar Jezus tandjes wat een zwelling. Lijk echt zon gespierd mannetje zo veel zwelling ook tussen m’n ribben, achterkant zij Rn onderkant ribben. Lekker beurs ook. 

Maar goed so far so Good, alleen heel moe. 

Denk dat als alles goed indaald het mooie meiden worden ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo @Jorinde97 .....maar ze zitten er wel inmiddels....ook al is alles nu gezwollen....over een week is t ergste alweer voorbij. Wel balen dat alles zo lang duurde voordat je naar huis kon.

 

Nu lekker veel rusten en herstellen.....

 

Ik breng je ma of di op de hoogte van mijn "bevalling".

 

Take care

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jorinde97 zei:

@Kim2018 had jij ook zo veel last van zwelling? Zit echt op m’n zij (net zwembandjes) loopt gewoon bijna tot m’n rug ? en als je boven/tussen m’n boobs op m’n ribben duwt blijft je vinger er gewoon in staan ? 

 

Had ik ook! Zeker tussen mijn ribben en dan is dat gezakt naar mijn kruis. Was supergrappig! (Geen stretch broeken aantrekken als je dan naar buiten gaat ?)

Geeft ook wat druk op je ribben, maar duurt zo’n 3-4 dagen en dan is het weg! Neem zeker goed je Arnica druppels of korrels want dan helpt tegen zwelling. En een cold pack is ook heel goed, maar mag je niet te lang per keer doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Kim2018 zei:

Had ik ook! Zeker tussen mijn ribben en dan is dat gezakt naar mijn kruis. Was supergrappig! (Geen stretch broeken aantrekken als je dan naar buiten gaat ?)

Geeft ook wat druk op je ribben, maar duurt zo’n 3-4 dagen en dan is het weg! Neem zeker goed je Arnica druppels of korrels want dan helpt tegen zwelling. En een cold pack is ook heel goed, maar mag je niet te lang per keer doen. 

@Kim2018 hahahaha nou ben benieuwd, voel me nu echt zon michelin mannetje ? 

Einde van zwelling komt er dan hopelijk morgen of overmorgen aan! Jaa arnica slik ik goed! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Kim2018 zei:

Hoe gaat het met je ondertussen? Goed aan het rusten en genieten van het nietsdoen? ? Gaat het wat beter met de zwelling?

@Kim2018 gaat eigenlijk best goed! Vermoeidheid begint langzaam weg te trekken en zwelling ook heeel langzaam. 

Merk wel dat echt nog niet zo veel Met m’n armen moet doen want dan krijgt ik wel steken. 

M’n vriend was alle dagen tot vandaag lekker vrij, morgen aan het werk voor hem dus dan word het echt alles zelf. 

Maar gaan de goeie kant op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.