Ga naar inhoud

Jorinde97 : 11 januari 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei essie85:

@Jorinde97 Wauw, wat staat 300cc anatomisch je goed zeg!! Past zeker wel bij je! 

Is het een bh met die protheses erin verwerkt? Of moet je de losse protheses in je bh stoppen? Geen idee hoe dat werkt... :blush:

Aaahh super lief! :wub:  Ik kon de lach ook echt niet van mn gezicht halen toen ik het zag! 

Je krijgt een soort van sport bh aan en daarin stoppen ze soort van kipfiletjes met de maat die goed op je borst aan sluit. Je moet ook met passen niet naar vorm kijken maar naar grootte! 

Wat ik heel veel heb gedaan is filmpjes kijken op youtube enzo over borstvergrotingen, zie je beetje hoe alles te werk gaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je zal je vast geweldig voelen als je jezelf zo ziet met mooie vormen. 

Oke, bedankt voor de uitleg, dan weet ik een beetje hoe het in zijn werk gaat. 

Sowieso ga ik je op de hoogte houden als ik op consult mag. ;):wub:

 

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Helaas duurt het door verschillende omstandigheden nog even wat langer dan gehoopt allemaal.. 

Maja je blijft er toch mee bezig. Dus waarom dan niet even het verschil wat het ongeveer zou worden en hoe het nu is vast leggen? Dan weet je nog meer waar je naaruit kan kijken :43:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorinde97 kan me voorstellen dat als het nog even duurt dat je dan toch weer even wilt zien wat t gaat worden. Staat je idd heel mooi! Ik hoop voor je dat je snel een datum kan plannen. 

 

Ikzelf ben op 29 mei door dr vd Weij geopereerd. Hij adviseerde mij ook 300cc met diezelfde opmerking dat het dan heel natuurlijk zou zijn. Ik heb ook een maat groter gepast, 340cc en dat was ook de max wat zou passen. Ik ben uiteindelijk toch voor de max 340cc gegaan en heb er geen seconde spijt van. Ik had ze niet kleiner gewild. Ik ben er heel gelukkig mee en operatie en herstel zijn ook prima verlopen. 

 

Liefs

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon Dankjewel, ik kan echt niet wachten tot het mijn beurt is. 

 

Zo op de foto zag het er al heel mooi uit! Ik had ook nog wel maar groter gepast maar dat werd dan echt uit verhouding en nummer 1 was mooi in verhouding en natuurlijke boobies. Hoelang had je echt nodig om weer beetje oude te voelen qua herstel?

 

Veel plezier ermee <3 

 

liefs Jorinde

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorinde97 ik eerste 2 weken had ik verlof en die had ik ook wel nodig want was snel moe. Na die 2 weken ven ik weer gaan werken en dat ging prima. Soms wat ongemak want je mag 6 weken lang niet veel doen, niet zwaar tillen, niet met je armen boven je hoofd, niet sporten. Maar je wordt vanzelf creatief in oplossingen. Tot 4-5 weken was ik ben fysiek bewust dat er wat gedaan was. Gevoelige huid en tepels enzo maar vanaf de 5e week voelde m’n borsten weer als van mezelf. En nu bijna 10 weken po voelt t echt gewoon. Ben nog elke seconde blij met m’n beslissing. Heb jij al beetje een idee wanneer je t kunt laten doen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorinde97   Hi Jorinde, wat leuk dat je ook voor dr. Van der Weij kiest! Ik ben 20 juli door hem geopereerd, dus inmiddels al 2 weken en 3 dagen geleden. Jouw verhaal komt erg overeen met mijn verhaal: ook bij mij zijn mijn borsten helaas niet echt meer gegroeid, en ook ik sport veel en ben smal aan de bovenkant. Zoals meerdere meiden in dit topic gelukkig al hebben aangegeven, is dr Van der Weij een hele kundige man die alles precies opmeet. En het is niet zo dat hij alleen maar anatomisch voor de spier plaatst. Dit is weliswaar zijn voorkeur, maar ik heb zelf bijv. aangegeven dat ik per se rond wilde dus ik heb rond gekregen. Hij legt heel duidelijk uit wat er goed bij je lichaam past. Ik heb nu ronde protheses in 325 cc Mentor Cohesive II gekregen voor de spier. Ik kwam van een kleine niet helemaal gevulde 70B-cup. Hoewel het er meteen na de operatie best klein uitzag, is het nu 2 weken verder al een heel stuk mooier geworden en zie je al beter het reliëf tevoorschijn komen. En wat denk ik vooral belangrijk is: het ziet er niet overduidelijk te groot/nep uit. Dat zou ook helemaal niet mooi zijn omdat ik maar 1,58 m ben. Geloof me, je bent in hele goede handen bij hem! 

 

Oja, over de plaatsing voor de spier: dit heeft over het algemeen veel voordelen in vergelijking met plaatsing dual plane. O.a. het herstel dat sneller gaat, maar ook als je veel sport (bijv. krachttraining), dat de protheses dan niet ineens meer naar buiten kunnen gaan staan, wat wel kan bij dual plane. Ook zullen ze natuurlijker aanvoelen en meebewegen. Zoals het er nu uitziet met je pasprotheses aan lijkt het me alsof je een hele goede maat hebt gekozen. Hopelijk kan je snel een datum prikken! :43:

 

Liefs,

Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kleintje25! Het is toch altijd fijn om te lezen als iemand toch beetje in het zelfde schuitje zit als jijzelf. Het is ook het stomme je kan voor heel je lichaam hard je best doen maar je boobies zullen alleen maar krimpen. Wat fijn om te lezen dat jij je boobies al gewoon hebt! Hoe is alles verlopen bij je? 

 

Goed om te lezen over voor de spier, want had eerst toch wel twijfel als van der weij voor de spier zou zeggen. Maar nu hij het zo goed heeft opgemeten vertrouw ik er wel op, en zeker met sporten is het toch wel fijn dat je prothese niet gaat verplatsen want ik doe namelijk fitness dus die kans zou bestaan. 

Jaa zijn gewoon echt vrouwelijke vormen, kan echt niet wachten. Maar denk dat ik er vanuit moet gaan dat het nog wel halfjaar duurt, misschien wel langer.. Maar goed keep your hopes up. 

 

@Vonnepon Die twee weken vrij die ze aanraden heb je dus echt wel nodig gehad? Dan ben je er pas inderdaad van bewust hoeveel je toch je borstspier enzo gebruikt want alles zal wel heel stijf zijn? Hoe hebben jullie de pijn ervaren van de operatie en toch wat nieuws in je lichaam? Door al jullie verhalen te lezen kan ik echt gewoon bijna niet wachten tot het mijn beurt is, bizar eigenlijk haha. Ik hoop dat het over halfjaar mijn beurt is maar misschien kan ik beter vanuit gaan dat het iets langer duurt als het dan eerder is alleen maar fijner! 

 

Liefs ! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorinde97 ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad. Niet van de operatie zelf en ook niet tijdens het herstel. Wel heb ik 1 hele slechte dag gehad, dat was de derde dag. Ik was heel moe en had erg last van heel harde borsten. Ze vergelijken het met stuwing als je net bevallen bent alleen mag je het niet weg masseren dus je miet t maar ondergaan. Ik heb tot dag 3 alleen 2 x daags paracetamol gebruikt en daarna niet meer. Ik heb echt 2 weken rust gehouden omdat ik echt moe was. Waarschijnlijk nasleep van de narcose. Sudderde nog wel door tot een week of vier. 

 

Je gaat ieder geval goed voorbereid aan je traject beginnen met al deze informatie ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorinde97  Ja precies, ik heb hetzelfde probleem! Door veel sporten werd het alleen maar nog minder terwijl mijn billen juist wel heel vol zijn en alleen maar meer gespierd werden haha. Nog even en dan kan je ook je nieuwe boobies vieren! Bij mij is alles goed gegaan, ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad! En als je sterke buikspieren hebt dan zul je ook veel makkelijker omhoog/omlaag komen uit je bed/stoel. Ik had alleen een klein beetje spierpijn (het kan ook komen doordat ik de avond voor de operatie keihard heb getraind hahah. Ik dacht nu kan het nog en straks 6 weken niet meer!) Toen nam ik gewoon een eiwitshake en dat hielp goed. 

 

Een halfjaar is inderdaad wel lang, maar het wachten is het waard hoor! Ik ben benieuwd wanneer je uiteindelijk terecht kunt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessante topic hier :35:

Enkele vraagjes nog voor de Dr. Van der Weij patiënten:

 

- Hoe lang heeft het bij jullie geduurd vooraleer jullie een eerste consult kregen bij Dr. Van der Weij?

- En hoe lang moesten jullie dan wachten vooraleer jullie echt konden geopereerd worden?

- kostprijs? En kan er in termijnen betaald worden of niet?

 

Ben heel sterk aan het overwegen om ook bij hem langs te gaan. 

Alvast bedankt voor jullie input! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly_E Ik kan je ten zeerste aanbevelen om een consult bij hem in te plannen! Een consult is bovendien gewoon gratis en vrijblijvend dus je hebt niks te verliezen. 

 

Antwoord op je vragen:

- Toen ik belde voor een consult kon ik letterlijk de volgende dag al terecht als ik wilde. In ieder geval dezelfde week dus. Dat ging echt super snel!

 

- Ik was op consult op vrijdag 29 juni, en ik kon terecht precies 3 weken later op 20 juli. 

 

- Omdat ik voor ronde protheses heb gekozen (anatomische zijn duurder), was mijn totaalprijs 3260,50 euro. Die 60,50 is registratie van de protheses. 

 

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje op weg kon helpen. Ik ben benieuwd, als je een consult bij hem inplant, hoe je het vindt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎6‎-‎8‎-‎2018 om 23:04 zei Kleintje25:

@Kelly_E Ik kan je ten zeerste aanbevelen om een consult bij hem in te plannen! Een consult is bovendien gewoon gratis en vrijblijvend dus je hebt niks te verliezen. 

 

Antwoord op je vragen:

- Toen ik belde voor een consult kon ik letterlijk de volgende dag al terecht als ik wilde. In ieder geval dezelfde week dus. Dat ging echt super snel!

 

- Ik was op consult op vrijdag 29 juni, en ik kon terecht precies 3 weken later op 20 juli. 

 

- Omdat ik voor ronde protheses heb gekozen (anatomische zijn duurder), was mijn totaalprijs 3260,50 euro. Die 60,50 is registratie van de protheses. 

 

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje op weg kon helpen. Ik ben benieuwd, als je een consult bij hem inplant, hoe je het vindt! :)

 

Wauw je hebt niets moeten betalen voor een consult Kleintje25? Dat heb ik nog nooit gehoord. Hier in België betaal je toch denk ik al snel 50 of 60 euro om even advies in te winnen. 

 

Wel top om te horen dat het zo snel kan! Omdat ik hier ergens iets las van 6 maanden maar dat zal ik dan verkeerde begrepen hebben (en zal met het kostenplaatje en spaarplan te maken gehad hebben vermoed ik). 

 

Er zijn chirurgen die het goedkoper doen maar op mijn lichaam wil ik niet besparen en ik wil ook voor een heel natuurlijk look gaan en dat doet Dr. Van der Weij echt geweldig vind ik aan de foto's te zien!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kelly_E:

 

Wauw je hebt niets moeten betalen voor een consult Eva25? Dat heb ik nog nooit gehoord. Hier in België betaal je toch denk ik al snel 50 of 60 euro om even advies in te winnen. 

 

Wel top om te horen dat het zo snel kan! Omdat ik hier ergens iets las van 6 maanden maar dat zal ik dan verkeerde begrepen hebben (en zal met het kostenplaatje en spaarplan te maken gehad hebben vermoed ik). 

 

Er zijn chirurgen die het goedkoper doen maar op mijn lichaam wil ik niet besparen en ik wil ook voor een heel natuurlijk look gaan en dat doet Dr. Van der Weij echt geweldig vind ik aan de foto's te zien!

 

Ik raad dr. Van der Weij ook echt aan. Ik ben 29 juni op consult geweest bij hem. Alles werd super goed opgemeten en hij neemt er echt de tijd voor. Zo fijn! 

Wel moet ik nog volop sparen voor de borstvergroting. Het wordt bij mij volgend jaar. Wanneer durf ik niet te zeggen. 

In termijnen betalen is bij Boerhaave niet meer mogelijk. Hebben ze veranderd. Had gelezen dat het vorig jaar nog wel kon. 

Maar ik raad je echt aan om bij hem langs te gaan. Mij werd 380cc, anatomisch, voor de spier geadviseerd. Ook ik sport regelmatig en vindt voor de spier dan fijner. 

Ook heb ik er genoeg weefsel voor en herstel is sneller. Wel voordelig dus.

Succes met je zoektocht naar een goede arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei essie85:

 

Ik raad dr. Van der Weij ook echt aan. Ik ben 29 juni op consult geweest bij hem. Alles werd super goed opgemeten en hij neemt er echt de tijd voor. Zo fijn! 

Wel moet ik nog volop sparen voor de borstvergroting. Het wordt bij mij volgend jaar. Wanneer durf ik niet te zeggen. 

In termijnen betalen is bij Boerhaave niet meer mogelijk. Hebben ze veranderd. Had gelezen dat het vorig jaar nog wel kon. 

Maar ik raad je echt aan om bij hem langs te gaan. Mij werd 380cc, anatomisch, voor de spier geadviseerd. Ook ik sport regelmatig en vindt voor de spier dan fijner. 

Ook heb ik er genoeg weefsel voor en herstel is sneller. Wel voordelig dus.

Succes met je zoektocht naar een goede arts.

 

Ik vind de foto's die ik gezien heb van de prothesen voor de spier ook echt super mooi. Wat ik me wel afvraag is of die niet meer komen te hangen na een tijd? 

Ik sport zelf ook veel en ik heb begrepen dat wanneer je ze achter de spier plaatst dat ze dan ook zo'n rare vormen kunnen krijgen als je met gewichten loopt te zwaaien dus ben ik echt aan het afstappen van het idee ze achter de spier te laten plaatsen nu ik dit weet.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-8-2018 om 21:40 zei Vonnepon:

@Jorinde97 ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad. Niet van de operatie zelf en ook niet tijdens het herstel. Wel heb ik 1 hele slechte dag gehad, dat was de derde dag. Ik was heel moe en had erg last van heel harde borsten. Ze vergelijken het met stuwing als je net bevallen bent alleen mag je het niet weg masseren dus je miet t maar ondergaan. Ik heb tot dag 3 alleen 2 x daags paracetamol gebruikt en daarna niet meer. Ik heb echt 2 weken rust gehouden omdat ik echt moe was. Waarschijnlijk nasleep van de narcose. Sudderde nog wel door tot een week of vier. 

 

Je gaat ieder geval goed voorbereid aan je traject beginnen met al deze informatie ;-)

 

@Vonnepon Wat fijn om te horen dat het herstel zo goed ging eigenlijk. Ik heb nog geen kindje gehad dus over de stuwing kan ik niet mee praten, maar als ik het zou krijgen tijdens mn herstel zou ik het vast herkennen. 

Haha jaa heb al heel wat onderzoek gedaan, filmpjes bekeken en al jullie verhalen gelezen. :-p 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎6‎-‎8‎-‎2018 om 22:42 zei Eva25:

@Jorinde97  Ja precies, ik heb hetzelfde probleem! Door veel sporten werd het alleen maar nog minder terwijl mijn billen juist wel heel vol zijn en alleen maar meer gespierd werden haha. Nog even en dan kan je ook je nieuwe boobies vieren! Bij mij is alles goed gegaan, ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad! En als je sterke buikspieren hebt dan zul je ook veel makkelijker omhoog/omlaag komen uit je bed/stoel. Ik had alleen een klein beetje spierpijn (het kan ook komen doordat ik de avond voor de operatie keihard heb getraind hahah. Ik dacht nu kan het nog en straks 6 weken niet meer!) Toen nam ik gewoon een eiwitshake en dat hielp goed. 

 

Een halfjaar is inderdaad wel lang, maar het wachten is het waard hoor! Ik ben benieuwd wanneer je uiteindelijk terecht kunt!

 

Kleintje25 Jaa precies dat gewoon, nu maar focussen op trainen voor dat als het zover is, ik de perfectie versie van mezelf kan neerzetten ;-p Kijk komen die buikspieren toch nog handig van pas dan haha. 

Ja is wel lang inderdaad maar goed voor je het weet is het ook zo ver. 

 

Mocht ik een datum weten of er een verandering plaats vinden horen jullie het wel! :) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2018 om 17:31 zei Kelly_E:

 

Ik vind de foto's die ik gezien heb van de prothesen voor de spier ook echt super mooi. Wat ik me wel afvraag is of die niet meer komen te hangen na een tijd? 

Ik sport zelf ook veel en ik heb begrepen dat wanneer je ze achter de spier plaatst dat ze dan ook zo'n rare vormen kunnen krijgen als je met gewichten loopt te zwaaien dus ben ik echt aan het afstappen van het idee ze achter de spier te laten plaatsen nu ik dit weet.. 

 

Leuk dat je ook enthousiast bent over Van der Weij. Ik vind de borsten die hij geopereerd heeft (zonder lift) ook echt heel mooi. 

 

Maar ik ga eerst zorgen dat ik over de rest van mijn lijf ook tevreden wordt. Dus nog even wat afvallen. Dan kan ik net als @Jorinde97 de beste versie van mezelf neerzetten. Het wordt afgemaakt met mooie boobs. Dat is de beloning! 

Maar ik ben er in mij hoofd echt elke dag mee bezig. Liefst zou ik nu al willen.... het houdt me gewoon zo bezig. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei essie85:

 

Leuk dat je ook enthousiast bent over Van der Weij. Ik vind de borsten die hij geopereerd heeft (zonder lift) ook echt heel mooi. 

 

Maar ik ga eerst zorgen dat ik over de rest van mijn lijf ook tevreden wordt. Dus nog even wat afvallen. Dan kan ik net als @Jorinde97 de beste versie van mezelf neerzetten. Het wordt afgemaakt met mooie boobs. Dat is de beloning! 

Maar ik ben er in mij hoofd echt elke dag mee bezig. Liefst zou ik nu al willen.... het houdt me gewoon zo bezig. 

 

@essie85 Ja mooie borsten maken het dan helemaal af! :)

Ik was de afgelopen maanden ook goed aan het sporten gegaan en daardoor eindelijk ook tevreden over mijn lichaam nu maar wel als gevolg ook een lege B/C cup gekregen dus ik ben ook nog zo hard aan het twijfelen voor een borstvergroting (is gewoon gezonde angst voor het nieuwe en voor verandering hoor) want ik weet eigenlijk wel dat ik een perfectionist ben en daar horen gewoon ook mooie borsten terug bij. Zeker als je weet dat ik mooie borsten had maar door het afvallen er niet zo veel meer van overblijft. Dus het is gewoon even wennen nog aan het idee dat ik iets onnatuurlijks in mijn lichaam ga plaatsen en in tussentijd probeer ik me zo goed mogelijk te informeren over alles zodat wanneer het moment er komt om er effectief mee door te gaan ik de juiste beslissingen neem :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly_E  Hi, ik zag dat je twijfelt over plaatsing voor/achter de spier. Dr Van der Weij zei tegen mij dat als je veel sport en bijv. ook krachttraining doet, plaatsing voor de spier juist beter is. Ze worden dan niet platgedrukt door een sterker wordende borstspier en ze zullen ook niet ineens verder uit elkaar komen te staan. Dat kan allemaal wel gebeuren bij plaatsing dual plane. Ik heb op dit forum meerdere verhalen gelezen van meiden bij wie dit daadwerkelijk is gebeurd en die balen daar natuurlijk enorm van! Sowieso vind ik, ook los van de sport-gerelateerde voordelen, dat plaatsing voor de spier veel beter is (als het mogelijk is uiteraard). Het herstel is ook sneller en de ze bewegen natuurlijker mee en voelen zachter aan. 

 

En ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent over iets onnatuurlijks in je lichaam, maar tegenwoordig zijn ze echt heel erg goed hier in, en de kwaliteit van de protheses is ook enorm toegenomen. Ik heb de protheses mogen voelen (ik heb ronde Mentor cohesive II protheses) en ze voelden voor mij echt verbazingwekkend zacht/natuurlijk aan. Ik had een soort harde bowlingbal verwacht maar dat was het totaal niet. Ik ben ook een perfectionist en daarom gaat een ingreep als dit me juist helpen om nog meer richting perfectie te gaan. En zie het als beloning voor al je harde sporten! Dan is het plaatje straks helemaal compleet. :) Ik hoop dat je via dit forum genoeg informatie kunt krijgen, en als je nog vragen hebt kan je me altijd een berichtje sturen! I heb je ook toegevoegd aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 11-8-2018 om 18:19 zei Kleintje25:

@Kelly_E  Hi, ik zag dat je twijfelt over plaatsing voor/achter de spier. Dr Van der Weij zei tegen mij dat als je veel sport en bijv. ook krachttraining doet, plaatsing voor de spier juist beter is. Ze worden dan niet platgedrukt door een sterker wordende borstspier en ze zullen ook niet ineens verder uit elkaar komen te staan. Dat kan allemaal wel gebeuren bij plaatsing dual plane. Ik heb op dit forum meerdere verhalen gelezen van meiden bij wie dit daadwerkelijk is gebeurd en die balen daar natuurlijk enorm van! Sowieso vind ik, ook los van de sport-gerelateerde voordelen, dat plaatsing voor de spier veel beter is (als het mogelijk is uiteraard). Het herstel is ook sneller en de ze bewegen natuurlijker mee en voelen zachter aan. 

 

En ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent over iets onnatuurlijks in je lichaam, maar tegenwoordig zijn ze echt heel erg goed hier in, en de kwaliteit van de protheses is ook enorm toegenomen. Ik heb de protheses mogen voelen (ik heb ronde Mentor cohesive II protheses) en ze voelden voor mij echt verbazingwekkend zacht/natuurlijk aan. Ik had een soort harde bowlingbal verwacht maar dat was het totaal niet. Ik ben ook een perfectionist en daarom gaat een ingreep als dit me juist helpen om nog meer richting perfectie te gaan. En zie het als beloning voor al je harde sporten! Dan is het plaatje straks helemaal compleet. :) Ik hoop dat je via dit forum genoeg informatie kunt krijgen, en als je nog vragen hebt kan je me altijd een berichtje sturen! I heb je ook toegevoegd aan mijn album. 

@Kleintje25 ik had dit berichtje blijkbaar gemist! Ben blij dat ik het toch nog lees want vind dit wel heel belangrijke info die je daar geeft. Ik sport heel graag "ook krachttraining" en wat ik absoluut niet wil is dat mijn borsten verder uit elkaar komen te staan. Ik hoop immers dat mijn zichtbaar borstbeen/ribben in het midden kan weggewerkt worden met een borstvergroting want dat stoort me het meest sinds ik het volume aan de bovenkant kwijt ben gespeeld door af te vallen. Ziet er echt skellet-achtig uit momenteel. Dus ik wil al helemaal niet rondlopen met nog steeds een zichtbaar borstbeen en dan opzij twee balonnen zoals je bij bodybuilders vaak ziet. Ter info, ik ben helemaal geen bodybuildster haha :P en er is ook.niets mis met bodybuilding trouwens, het is gewoon niet de look die ik wil creëren.

 

Wat is trouwens het verschil tussen cohesive I en II?

Grappig dat je zegt dat je een perfectionist bent, want dat ben ik ook ;) vandaar al mijn 'zorgen' waarschijnlijk.

Bedankt om me toe te voegen en voor de info. Dit forum is inderdaad geweldig en geeft zoveel informatie en stelt me ook wel gerust. Het is ten slotte een dure en belangrijke beslissing zo'n operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Het is een tijdje stil geweest rondom mijn bv. Samen met mijn vriend een huis gekocht (heel leuk fijn en happy!) maar daardoor weer wat langer moeten doorsparen natuurlijk.

 

Maar na 6/7 maanden verder vanaf mijn eerste consult bij Boerhaave begint het nu langzaam een beetje in zicht te komen!

 

Ik ga nu 9 december nogmaals op consult bij van der Weij en hopelijk dan ook mijn datum prikken! :wub:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Jorinde97 zei:

Het is een tijdje stil geweest rondom mijn bv. Samen met mijn vriend een huis gekocht (heel leuk fijn en happy!) maar daardoor weer wat langer moeten doorsparen natuurlijk.

 

Maar na 6/7 maanden verder vanaf mijn eerste consult bij Boerhaave begint het nu langzaam een beetje in zicht te komen!

 

Ik ga nu 9 december nogmaals op consult bij van der Weij en hopelijk dan ook mijn datum prikken! :wub:

Gefeliciteerd!! Lekker samenwonen :)

geniet er van! Ben benieuwd wat de uiteindelijke datum wordt :)

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Jorinde97 zei:

Het is een tijdje stil geweest rondom mijn bv. Samen met mijn vriend een huis gekocht (heel leuk fijn en happy!) maar daardoor weer wat langer moeten doorsparen natuurlijk.

 

Maar na 6/7 maanden verder vanaf mijn eerste consult bij Boerhaave begint het nu langzaam een beetje in zicht te komen!

 

Ik ga nu 9 december nogmaals op consult bij van der Weij en hopelijk dan ook mijn datum prikken! :wub:

Gefeliciteerd! Leuk! Oh spannen meis. Binnenkort hoor je bij het “van der Weij clubje” :) 

Komt helemaal goed! Vraag gerust als ik je kan helpen ergens mee. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Odys zei:

Gefeliciteerd!! Lekker samenwonen :)

geniet er van! Ben benieuwd wat de uiteindelijke datum wordt :)

succes!!

@Odys we woonde heerlijk al samen maar nu echt samen huisje, love it! 

Jaa kan echt niet wachten tot de 8e en dan kan het aftellen beginnen gewoon :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.