Ga naar inhoud

Jorinde97 : 11 januari 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Dag dames!

 

Even voorstellen, mijn naam is Jorinde ik ben 21 jaar oud en woon samen met mijn vriend. Ik hou van food en fitness en werk bij Bilderberg hotels. 

Al een lange tijd denk ik na over een boobjob, ik sport toch aardig en dat is ook wel te zien, maar hoe hard je ook sport of met je eten bezig bent je borsten zullen toch niet heel veel veranderen. Vaak alleen maar minder worden omdat je het vet omzet in spier. Op dit moment heb ik een A (/kleine B misschien), maar vind het 'plaatje' niet kloppen als jullie snappen wat ik bedoel. Met een pushup bh is natuurlijk veel op te lossen (voor de buitenwereld), maar voor jezelf en zodra je je bh uit doet is het toch de werkelijke waarheid. 

 

Ik ben een tijdje terug op consult geweest bij Bergman Clinics wat mij goed beviel, helaas moest ik plotseling een auto aanschaffen voor mijn werk waardoor ik daar niet verder ben gegaan. Heel internet denk ik wel 100x afgestruind, artikelen gelezen, filmpjes bekeken, klinieken en chirurgen vergeleken. Bergman zit toch aan de dure kant dus vandaar dat ik ook een beetje verder ben gaan zoeken, want ik heb gelezen het is heus niet hoe duurder hoe beter, je betaald ook voor de naam natuurlijk. 

 

Ik heb nu voor vrijdag 4 mei een consult gepland staan bij Boerhaave, bij dr van der Weij. Ondertussen heb ik al een heel foto album samengesteld met voorbeelden van mijn wensen. 

 

Ben heel benieuwd en kan niet wachten tot het voor mij zo ver is, al is het een bak met geld maar ik heb het er meer dan voor over!

 

Een vraagje aan jullie dames, wie van jullie werkt in de horeca en hoe snel zijn jullie weer aan het werk gegaan? 

Hebben jullie het gewoon verteld op werk, of iets anders verteld of toch vakantie opgenomen?

 

Ben benieuwd naar jullie antwoorden!

 

Liefs,

Jorinde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jorinde, 

 

Ik werk niet in de horeca dus daar kan ik je niet in verder helpen. Ik heb op mijn werk niets verteld en gewoon verlof opgenomen. Ik werk op kantoor en ben 1,5 week vrij geweest. Achteraf had ik beter 2 weken kunnen nemen. Dit was net te kort.  Ik ben geopereerd door dr.  Van der Weij. Hele goede arts met verstand van zaken.  Hij maakt echt mooie borsten en gaat vooral voor natuurlijk resultaat.  Voor Mega barbie boobs moet je niet bij hem zijn. 

 

Ik heb 2 weken echt veel last gehad en daarna eigenlijk niet meer.  Ik ben nu 8 weken po en erg blij met het resultaat.  Veel succes bij je consult 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend @Jorinde97, ik ga 15 mei onder het mes, dus ik kan geen antwoord geven op al je vragen. 

Wel heb ik het verteld op mijn werk, mijn collega’s zullen het anders toch gewoon zien. Ik doe lichamelijk zwaar werk, dus ik heb twee weken vrij genomen en doe daarna 4 weken aangepaste werkzaamheden op ons kantoor voor ik mijn normale werkzaamheden weer oppak.

 

Ik heb ruim een jaar geleden mijn allereerste consult gehad bij van der Weij van Boerhaave kliniek, maar hoewel ik toen een goed gevoel had, omdat je me toen nog alles wijs kon maken, kreeg ik er achteraf toch echt geen goed gevoel over. Hij raadde mij anatomische protheses op de spier aan en hij zei letterlijk dat je de randen bij mij niet zou zien, omdat ik een dikke huid heb. 

Ik heb daarna nog bij twee verschillende pc’s een consult gehad en die gaven allebei aan dat ik een dunne huid heb. En omdat ik slank ben zou je bij mij anatomische protheses op de spier gaan zien.

 

Hij maakt echt wel hele mooie boobies, maar hij gaf mij het verkeerde advies. Ik ga nu voor ronde Motiva protheses, 400cc deels onder de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Ook ik heb 1,5 week vakantie opgenomen, en gewoon verteld. Aankomende weekend begin ik weer. In de horeca zitten veel bewegingen die juist niet goed zijn. Dus dan is aangepast werk wel heel aangenaam, denk dan ipv uitserveren of afhalen alles opnemen.... 

Laat je idd goed informeren en maak meerdere afspraken, met sommige dr heb je meteen een klik. Ik vind ieder advies ook een aanvulling. 

Succes met het uitzoeken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorinde97 ik heb lang zitten twijfelen of ik het nou wel of niet moet vertellen op het werk. 

Aan de ene kant gaat het ze niks aan en bedacht ik me.. als ik plotseling mezelf ziek zou 

moeten melden omdat het toch erg tegenvalt het herstel dan krijg je natuurlijk te horen 

dat het allemaal je eigen schuld is en zullen ze geen begrip hebben. In 2013 was ik voor 

het laatst ziek. 

Als je niets vertelt en je komt ineens met je nieuwe tieten op het werk dan krijg je juist

weer roddels en menen die de hele tijd zitten te kijken. 

 

Ik heb besloten het vandaag te vertellen. Maar dan aan 2 collega's. Zo zal het balletje

wel gaan rollen. Ik vind het ook niet echt een verhaal voor bij de koffie met je baas erbij!

 

Hoe hebben jullie het je ouders verteld? Die vonden het ook niet zo leuk dat ik mijn

gezonde lichaam onnodig laat opereren. Je bent mooi zoals je bent verhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seen87 Mijn ouders ga ik het dit weekend vertellen.. Dus dat is nog even spannend. :12:  Op het werk moest ik het wel echt vertellen, daar kon ik niet onderuit.. mijn collega’s (+/- 100 man) zien me geregeld in bh staan, omdat wij ons iedere dag moeten omkleden bij de klanten. En helaas zelden de luxe dat we een kleedkamer hebben, haha. Ik werk dan ook 6 weken niet met mijn collega’s, dus dat gaat ook wel opvallen. 

 

Daarnaast mag je je officieel niet ziek melden, behalve als er serieuze complicaties optreden, dus valt het herstel je wat zwaarder dan verwacht mag je je officieel niet ziek melden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om al jullie reacties te lezen! 

 

Denk ook dat het het beste is gewoon eerlijk te vertellen. @Seen87 Ik sluit me inderdaad bij je aan, ik heb aan de andere kant ook zoiets gaat jullie niks aan en is toch best persoonlijk, hoeft niet op werk aan de grote klok te hangen. 

Ik heb mijn ouders verteld al een paar maanden terug dat ik er heel erg mee zat en nadat ik op consult ben geweest bij bergman heb ik verteld dat ik daar geweest ben. Maar ik krijg nu telkens te horen of ik niet met iemand moet gaan praten over mijn zelfbeeld.... Verre van support dus..

 

Bij bergman is mij 225 cc anatomisch dual plane geadviseerd. Ik twijfel alleen of ik rond misschien toch niet mooier vind, ivm de 'bolling' bovenin. 

 

@_Luiz Ik hoor inderdaad dat van der weij vaak voor de spier plaatst, hoop niet dat hij mij dit adviseerd want ik ben ook erg slank, wel gewoon gezond maar soms zie je toch al een stukje van mn ribben, lijkt me dat je dan prothese helemaal zou gaan zien. Maar goed even geduld over 1,5 week weet ik wat van der weij mij aanraad. Ben echt zo benieuwd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag lieve dames,

 

In Januari heb ik een consult gehad bij Bergman Clinics, hier niet de juiste 'klik' gevonden dus rustig verder gaan zoeken. Zo ben ik bij Boerhaave Dr van der Weij uitgekomen en zojuist vandaag (vrijdag 4 mei) mijn eerste consult bij hem gehad. Een woord, TOP! Wat is dat een geweldige kundige man. Waarbij ze bij Bergman na 1 blik riepen het word dit en dat heeft hij echt alles netjes opgemeten, tot in details verteld, foto's gemaakt, verschillende protheses gepast, laten zien hoe de prothese komt te zitten en ga zo maar door. Bij Bergman was mijn advies 225 cc dual plane anatomisch (de pasprothese hiervoor was er niet dus moest beetje 'gokken'), Van der Weij raar mij aan 300 cc voor de spier en ook anatomisch. Van te voren dacht ik eigenlijk als van der Weij voor de spier zou aanraden dat ik het niet zou doen bij hem, maar omdat hij zo kundig alles op heeft gemeten en verschillende voorbeelden heeft laten zien met de zelfde 'situatie' als waar ik nu in zit heb ik er de volle vertrouwen in dat het goed gaat komen bij hem!

 

Omdat ik op dual plane had gerekend, ik werk in het cafe van een hotel, had ik erop gerekend dat ik er toch 6 weken uit zou moeten. Maar omdat voor de spier natuurlijk veel sneller hersteld zou ik ook weer sneller de boel kunnen oppakken. Lastig om dit zo in te schatten waar je goed aan doet. Hoe is jullie ervaring met het herstel voor de spier? 

Voor mezelf moet ik finacieel helaas nog wat dingen op een rijtje zetten, ookal wil ik het liefst morgen als dat kon ;-p maar het komt er aan!

 

En wauw wat zag het er toch mooi uit als je jezelf zo ziet met de pasprotheses aan, ik kan niet wachten!

 

Liefs,

Jorinde

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2018 om 22:01 zei Jorinde97:

Dag lieve dames,

 

In Januari heb ik een consult gehad bij Bergman Clinics, hier niet de juiste 'klik' gevonden dus rustig verder gaan zoeken. Zo ben ik bij Boerhaave Dr van der Weij uitgekomen en zojuist vandaag (vrijdag 4 mei) mijn eerste consult bij hem gehad. Een woord, TOP! Wat is dat een geweldige kundige man. Waarbij ze bij Bergman na 1 blik riepen het word dit en dat heeft hij echt alles netjes opgemeten, tot in details verteld, foto's gemaakt, verschillende protheses gepast, laten zien hoe de prothese komt te zitten en ga zo maar door. Bij Bergman was mijn advies 225 cc dual plane anatomisch (de pasprothese hiervoor was er niet dus moest beetje 'gokken'), Van der Weij raar mij aan 300 cc voor de spier en ook anatomisch. Van te voren dacht ik eigenlijk als van der Weij voor de spier zou aanraden dat ik het niet zou doen bij hem, maar omdat hij zo kundig alles op heeft gemeten en verschillende voorbeelden heeft laten zien met de zelfde 'situatie' als waar ik nu in zit heb ik er de volle vertrouwen in dat het goed gaat komen bij hem!

 

Omdat ik op dual plane had gerekend, ik werk in het cafe van een hotel, had ik erop gerekend dat ik er toch 6 weken uit zou moeten. Maar omdat voor de spier natuurlijk veel sneller hersteld zou ik ook weer sneller de boel kunnen oppakken. Lastig om dit zo in te schatten waar je goed aan doet. Hoe is jullie ervaring met het herstel voor de spier? 

Voor mezelf moet ik finacieel helaas nog wat dingen op een rijtje zetten, ookal wil ik het liefst morgen als dat kon ;-p maar het komt er aan!

 

En wauw wat zag het er toch mooi uit als je jezelf zo ziet met de pasprotheses aan, ik kan niet wachten!

 

Liefs,

Jorinde

Wat super om te lezen dat je consult bij Van der Weij zo goed is gegaan! Dat geeft me een goed gevoel! 

Fijn dat hij ook goed de tijd voor je heeft genomen om alles te meten. 

Hij raadt je dus aan om ook op de spier te plaatsen. Heb je ook gevraagd waarom niet dual plane? Want je bent ook erg sportief toch? 

Ik ben ook erg sportief en dacht dan juist dat dual plane beter zou zijn. 

Waar heb je voorbeeld foto’s vandaan gehaald? Dat vind ik namelijk nog best lastig om die te vinden. Heeft dr. Van der Weij het ook nog gehad over de gezondheidsrisico’s? Zijn siliconen echt schadelijk voor de gezondheid en hebben vrouwen met protheses echt meer kans op de ziekte kanker? Als ik deze berichten dan weer in het nieuws lees ga ik weer zo twijfelen. Het is niet niks natuurlijk. 

Ik moet nog even geduld hebben tot 28 juni voor mijn consult! Kan niet wachten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-4-2018 om 06:30 zei _Luiz:

Spannend @Jorinde97, ik ga 15 mei onder het mes, dus ik kan geen antwoord geven op al je vragen. 

Wel heb ik het verteld op mijn werk, mijn collega’s zullen het anders toch gewoon zien. Ik doe lichamelijk zwaar werk, dus ik heb twee weken vrij genomen en doe daarna 4 weken aangepaste werkzaamheden op ons kantoor voor ik mijn normale werkzaamheden weer oppak.

 

Ik heb ruim een jaar geleden mijn allereerste consult gehad bij van der Weij van Boerhaave kliniek, maar hoewel ik toen een goed gevoel had, omdat je me toen nog alles wijs kon maken, kreeg ik er achteraf toch echt geen goed gevoel over. Hij raadde mij anatomische protheses op de spier aan en hij zei letterlijk dat je de randen bij mij niet zou zien, omdat ik een dikke huid heb. 

Ik heb daarna nog bij twee verschillende pc’s een consult gehad en die gaven allebei aan dat ik een dunne huid heb. En omdat ik slank ben zou je bij mij anatomische protheses op de spier gaan zien.

 

Hij maakt echt wel hele mooie boobies, maar hij gaf mij het verkeerde advies. Ik ga nu voor ronde Motiva protheses, 400cc deels onder de spier.

Sorry ik moet hier echt nog even op reageren, omdat ik zie dat je dit op meerdere plekken zegt en dat niet helemaal fair vind naar vd Weij toe. Geen aanval op jou(!), maar ook tr info naar andere dames!

 

Dat twee andere chirurgen jou een ander advies hebben gegeven betekent niet direct dat vd Weij een verkeerd advies heeft gegeven. Vaak zijn er meerdere opties mogelijk. Ik ben ook bij meerdere chirurgen geweest waarbij 2 zeiden dat t dual plane moest. Uiteindelijk bij vd Weij geweest en geen rand te zien hoor.

Vd Weij is een van de weinige chirurgen die het exact opmeet hoeveel cm huid/weefsel je hebt, als het niet kan zou hij het niet doen want hij plaatst ook vaak zat dual plane. Meten is weten in dit geval, en niet alle chirurgen (bijna geen) doen dat. En juist daarom is vd Weij een zeer kundige chirurg die heel erg rekening houdt met de keerzijde van dual plane en dat is animation deformity. Dit wil niet zeggen dat dit altijd de beste optie is, want Natuurlijk zit aan voor de spier ook nadelen. 

 

Heel veel artsen (voornamelijk die werken in klinieken) plaatsen standaard rond dual plane, zoals bij Faceland, DG) en dat is niet fout of verkeerd, maar ook niet altijd de beste optie. Het is wel zo, dat rond nou eenmaal makkelijker t plaatsen is (anatomisch en voor de spier is veel lastiger te plaatsen ivm op maat maken van de pocket en kost dus meer tijd).

Je zegt dat vd Weij alleen maar anatomisch en voor de spier doet, maar bijv Fresow en tal andere doen alleen rond en 99%DP, dus wat is dan verkeerd of goed?? Beide artsen maken mooie borsten.

 

Xx 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

27 minuten geleden zei Desi3:

Sorry ik moet hier echt nog even op reageren, omdat ik zie dat je dit op meerdere plekken zegt en dat niet helemaal fair vind naar vd Weij toe. Geen aanval op jou(!), maar ook tr info naar andere dames!

 

Dat twee andere chirurgen jou een ander advies hebben gegeven betekent niet direct dat vd Weij een verkeerd advies heeft gegeven. Vaak zijn er meerdere opties mogelijk. Ik ben ook bij meerdere chirurgen geweest waarbij 2 zeiden dat t dual plane moest. Uiteindelijk bij vd Weij geweest en geen rand te zien hoor.

Vd Weij is een van de weinige chirurgen die het exact opmeet hoeveel cm huid/weefsel je hebt, als het niet kan zou hij het niet doen want hij plaatst ook vaak zat dual plane. Meten is weten in dit geval, en niet alle chirurgen (bijna geen) doen dat. En juist daarom is vd Weij een zeer kundige chirurg die heel erg rekening houdt met de keerzijde van dual plane en dat is animation deformity. Dit wil niet zeggen dat dit altijd de beste optie is, want Natuurlijk zit aan voor de spier ook nadelen. 

 

Heel veel artsen (voornamelijk die werken in klinieken) plaatsen standaard rond dual plane, zoals bij Faceland, DG) en dat is niet fout of verkeerd, maar ook niet altijd de beste optie. Het is wel zo, dat rond nou eenmaal makkelijker t plaatsen is (anatomisch en voor de spier is veel lastiger te plaatsen ivm op maat maken van de pocket en kost dus meer tijd).

Je zegt dat vd Weij alleen maar anatomisch en voor de spier doet, maar bijv Fresow en tal andere doen alleen rond en 99%DP, dus wat is dan verkeerd of goed?? Beide artsen maken mooie borsten.

 

Xx 

 

Ik zeg niet dat vd Weij alleen anatomisch plaatst op de spier.

En ik zeg LETTERLIJK dat hij hele mooie boobies maakt maar voor MIJ het verkeerde advies gaf. Ik heb gewoon simpelweg een hele dunne huid en weinig eigen weefsel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei _Luiz:

 

 

Ik zeg niet dat vd Weij alleen anatomisch plaatst op de spier.

En ik zeg LETTERLIJK dat hij hele mooie boobies maakt maar voor MIJ het verkeerde advies gaf. Ik heb gewoon simpelweg een hele dunne huid en weinig eigen weefsel. 

Je zei in een ander topic wel dat hij daarom bekend staat. En ik zeg alleen dat dat niet perse een verkeerd advies is omdat hij precies opmeet hoe dik je huid is :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei essie85:

Wat super om te lezen dat je consult bij Van der Weij zo goed is gegaan! Dat geeft me een goed gevoel! 

Fijn dat hij ook goed de tijd voor je heeft genomen om alles te meten. 

Hij raadt je dus aan om ook op de spier te plaatsen. Heb je ook gevraagd waarom niet dual plane? Want je bent ook erg sportief toch? 

Ik ben ook erg sportief en dacht dan juist dat dual plane beter zou zijn. 

Waar heb je voorbeeld foto’s vandaan gehaald? Dat vind ik namelijk nog best lastig om die te vinden. Heeft dr. Van der Weij het ook nog gehad over de gezondheidsrisico’s? Zijn siliconen echt schadelijk voor de gezondheid en hebben vrouwen met protheses echt meer kans op de ziekte kanker? Als ik deze berichten dan weer in het nieuws lees ga ik weer zo twijfelen. Het is niet niks natuurlijk. 

Ik moet nog even geduld hebben tot 28 juni voor mijn consult! Kan niet wachten! 

Hi Meis! Als je erg sportief bent is voor de spier juist beter (als je huid dik genoeg is, maar dat meet vd Weij op). Bij dual plane kan je last hebben van bewegende protheses bij aanspannen van de spier. Vriendinnetje van mij heeft dat en zij vind het erg vervelend en het ziet er bovendien heel raar uit...

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei essie85:

Wat super om te lezen dat je consult bij Van der Weij zo goed is gegaan! Dat geeft me een goed gevoel! 

Fijn dat hij ook goed de tijd voor je heeft genomen om alles te meten. 

Hij raadt je dus aan om ook op de spier te plaatsen. Heb je ook gevraagd waarom niet dual plane? Want je bent ook erg sportief toch? 

Ik ben ook erg sportief en dacht dan juist dat dual plane beter zou zijn. 

Waar heb je voorbeeld foto’s vandaan gehaald? Dat vind ik namelijk nog best lastig om die te vinden. Heeft dr. Van der Weij het ook nog gehad over de gezondheidsrisico’s? Zijn siliconen echt schadelijk voor de gezondheid en hebben vrouwen met protheses echt meer kans op de ziekte kanker? Als ik deze berichten dan weer in het nieuws lees ga ik weer zo twijfelen. Het is niet niks natuurlijk. 

Ik moet nog even geduld hebben tot 28 juni voor mijn consult! Kan niet wachten! 

 

Hee hee!

 

Jaa hij heeft echt alle tijd genomen, mijn borsten tot in de details opgemeten en ook een pinch test (hoe veel weefsel je hebt) aan de hand hiervan kan hij bepalen of je voor de spier kan. Mijn pinch test was 3,2 cm en hij zei als je 2 cm of minder hebt dat hij dan dual plane aanraad. Ik heb eerst altijd getwijfeld als hij voor de spier zou zeggen, maar juist omdat hij het zo secuur opmeette heb ik er echt vertrouwen in. Hij liet ook foto's zien van meiden die in zo'n zelfde situatie zitten en waarbij het ook echt heel mooi is geworden en vooral heel natuurlijk! 

Ik heb op internet en instagram verschillende foto's gevonden (gewoon van meiden in bikini ofzo) dat geeft voor jou en voor hem een goed beeld, is anders toch echt lastig uitleggen. 

Hij heeft het erover gehad dat de protheses waar zij mee werken in Amerika zijn goedgekeurd en dat ze hierdoor echt goed zijn (schijnt dat het lastig is om door zo'n test te komen) Dat ze ook inprinciepe levenslang mee gaan als er verder geen kapselvorming ofzo komt (kans is nihil) 

Het blijft een stap en ja snijden in een gezond lichaam is toch altijd een risico, maar in dat opzicht brengt alles wel een risico met zich mee toch? 1 ding kan je zeker van zijn, je bent in goede handen! 

Nog fv geduld en dan ben jij aan de beurt! Het is me toch geweldig om jezelf met boobies te zien met die pas protheses :D 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@essie85 nog aanvulling, het schijnt dus als je voor de spier plaatst je borsten veel natuurlijker aanvoelen, ook omdat ze meer mee bewegen. Als je achter de spier plaatst en zeker als je veel sport komt er natuurlijk spanning op je spier en dus ook op je prothese! 

Maak anders een lijstje met vragen die je hebt en kan je die op je consult stellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 ik heb precies het zelfde gehad! Van der weij is zo duidelijk en kundig. Hij meet alles tot in de puntjes en daarom heb ik zoveel vertrouwen ook in hem. Ik had zelf ook verwacht dat hij voor de spier zou adviseren maar tot mijn verbazing raadde hij mij dan dual plane aan omdat mijn pinchtest 1,7 was. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorinde97 Bedankt voor je reactie! Super dat hij alles zo goed heeft opgemeten. 

Ik heb inmiddels ook wat voorbeeldfoto’s gevonden met wat ik mooi vind. Deze zal ik hem zeker laten zien. 

Je hebt inderdaad wel gelijk dat alles risico’s heeft. Het is maar net hoe erg je er zelf last van hebt. Ik had gewild dat ik met deze boobies kon leven, maar helaas ben ik er alleen maar ongelukkig door. Nu volop sparen en hopen dat ik het geld snel bij elkaar heb. 

Ik ben wel een sportief typje dus hoop dat er dan boven de spier geplaatst kan worden. Maar moet gewoon de consult afwachten... spannend!! 

 

@MCR Super dat het bij jou ook goed is bevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-5-2018 om 22:27 zei MCR:

 ik heb precies het zelfde gehad! Van der weij is zo duidelijk en kundig. Hij meet alles tot in de puntjes en daarom heb ik zoveel vertrouwen ook in hem. Ik had zelf ook verwacht dat hij voor de spier zou adviseren maar tot mijn verbazing raadde hij mij dan dual plane aan omdat mijn pinchtest 1,7 was. 

 

 

Helemaal mee eens! Je gaat toch veel twijfelen als je dingen leest dat hij altijd voor de spierplaatst en je bent zelf slank (had ik) maar omdat hij het inderdaad zo kundig heeft opgemeten enzo geeft dat me echt wel veel vertrouwen! 

Onder de 2 cm raad hij dat inderdaad aan zei die bij mij! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@essie85 Top dat je al wat foto's hebt gevonden!  Ik kan me erg in je verhaal vinden. Ik had altijd gehoopt dat mijn borsten nog zouden groeien, maar helaas niet. Ene moment heb ik wel van ach t zijn toch mijn boobies be happy, maar tja om dan maar telkens alleen met push-ups te blijven lopen word ik ook niet vrolijk van want als je je bh uit doet is het toch de 'werkelijke waarheid' om het maar fv zo grof te zeggen. Ik moet ook nog fv flink sparen, jammer dat dat nou niet zo snel gaat.. 

Ik ben benieuwd naar je consult! Keep me posted xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn de foto's van mijn consult, 300 cc anatomisch. :wub:

(Ja je ziet mn ketting zitten, 20 min in de zon gezeten zonder in te smeren oeps haha)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei FInalybOOb:

Dat is een mooie maat lijkt mij? Past mooi bij je figuur`

Dankjewel! Dat dacht ik ook! Had ook nog maat groter gepast, gewoon fv om te kijken maar dat werd dan, hoe dr van der weij het zei: 'mooi borsten maar waar heb je het laten doen', en bij deze maat zou het nog echt mooi natuurlijk worden! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.