Ga naar inhoud

Tensie : 2 mei 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Even voorstellen! Ik ben Denise en 27 jaar oud. Heb een dochter van 7 jaar en een hele lieve vriend! Morgen word ik geopereerd in het Worldeye door dr. Grabietz. Ik krijg daar een borstvergroting, dual plane, hoof profiel. De arts heeft 3 maten opgeschreven 325, 350 en 375cc. Daarnaast krijg ik ook een neuscorrectie, door dr. de Jong, maar dat is voor een ander forum;). Ik ben zondag voor de tweede keer wezen passen en twijfel nu of ik niet groter wil. Ik ga de kliniek vandaag bellen of ze ook 400cc kunnen klaarleggen voor de zekerheid. 

 

Ik vind het fijn om al jullie reacties te lezen. Ben erg zenuwachtig!! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

ik ben woensdag geopereerd en heb 350cc gekregen. Nu al super blij mee! Alleen heb ik constant hele hete borsten. Alsof ze verband zijn. Het doet verder geen pijn (wel druk en steken) maar voel de warmte door mijn trui. Hebben meer dit gehad?

 

Groetjes:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Zag je berichtje voorbij komen.. het hoort er allemaal bij helaas! Ik had het ook in mn eerste week, mn borsten en borstkas voelde echt super warm aan! Ik legde er dan een verkoelend washandje op dat hielp wel! Success

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Angie123
Op 1-5-2018 om 08:15 zei Tensie:

Hi allemaal,

Even voorstellen! Ik ben Denise en 27 jaar oud. Heb een dochter van 7 jaar en een hele lieve vriend! Morgen word ik geopereerd in het Worldeye door dr. Grabietz. Ik krijg daar een borstvergroting, dual plane, hoof profiel. De arts heeft 3 maten opgeschreven 325, 350 en 375cc. Daarnaast krijg ik ook een neuscorrectie, door dr. de Jong, maar dat is voor een ander forum;). Ik ben zondag voor de tweede keer wezen passen en twijfel nu of ik niet groter wil. Ik ga de kliniek vandaag bellen of ze ook 400cc kunnen klaarleggen voor de zekerheid. 

 

Ik vind het fijn om al jullie reacties te lezen. Ben erg zenuwachtig!! 

 

X

Hoi Tenise,

 

Hoe bevalt 350cc? 

Had je niet groter gewild? 

Ik krijg 375cc maar ik ben zo bang dat het te groot is.

 

Had je op het laatste moment nog

mogen kiezen omdat ze 325, 350 en 375cc voor je hebt klaargelegd?

 

Groet Angie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.