Ga naar inhoud

Glanzende borsten na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal :) , 

 

Ik ben nu de 17e dag PO (borstvergroting, 325 CC dual plane, ronde mentor) en het valt mij op dat mijn borsten nog zo glanzen op sommige stukken. Heeft dit nog altijd met wondvocht te maken, dat iemand weet??? :blink: Het hoort er ongetwijfeld allemaal bij, ik maak me ook absoluut niet druk, maar dacht; ik vraag er eens na hier op het forum. 

 

Groetjes, Eveline :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Weet niet zeker of ik weet wat je bedoeld maar... Komt het misschien nog door dat roze spul van de operatie? Duurde bij mij ook best wel lang voordat het helemaal weg was omdat het echt nog te gevoelig was om mn huid te scrubben. Zat door dat spul beetje een vettig laagje op mn huid waardoor mn borsten dus zo glansde... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het een combi is van wellicht wat vocht en het feit dat de huid bij de meeste behoorlijk opgerekt wordt.

Ik had het ook en het trekt vanzelf weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissEvelineGirl,

Waarschijnlijk een combinatie van vocht en een wat vettere huid door de narcose. Komt vanzelf weer goed allemaal. Als je stuwing hebt na de bevalling dan glimmen de boobs ook altijd zo prachtig. Daardoor lijken ze vaak nog groter. :wub:

Ik hou ervan!!!

 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-5-2018 om 02:12 zei AvLx:

Hi! Weet niet zeker of ik weet wat je bedoeld maar... Komt het misschien nog door dat roze spul van de operatie? Duurde bij mij ook best wel lang voordat het helemaal weg was omdat het echt nog te gevoelig was om mn huid te scrubben. Zat door dat spul beetje een vettig laagje op mn huid waardoor mn borsten dus zo glansde... 

 

Nee, dit heeft niks met dat roze spul te maken hoor. Dat komt omdat je borsten enorm strak staan, dit heb ik precies hetzelfde gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel allemaal voor jullie reacties :35:

 

Inmiddels ben ik erachter dat het van het wond-vocht komt wat er nog wat zit (met name aan 1 borst). Van het jodium of de narcose kon dit allang niet meer zijn, want ben nu 3 weken PO ;)

 

En haha, indd @Jaydee, bij stuwing kun je dit ook wel wat hebben, hoewel ik het zó erg niet had hoor, van stuwing. Maar we wachten geduldig tot het weg trekt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.