Eeyore

Douchen na bv

Recommended Posts

Ik heb maandag 30 april een borstvergroting laten doen. Op de richtlijnen na operatie staat dat ik vanaf 48u na de operatie mijn bh mag uitdoen om een “snelle douche” te nemen. Wat moet ik verstaan onder snel? Iemand die hier meer informatie over kan verschaffen?

Heey heey.. Ik mocht 24 uur later weer "snel" douchen. Dus heb me gewoon snel gewassen en me vriend heeft me haar voor me gewassen. Was er met 10 minuten weer onderuit. Zal het water ook niet al te warm zetten. Hoe minder stoom hoe beter. 

Xx

Ik ben alleenstaande mama dus mijn haar zal voorlopig niet gaan. Ondanks dat er waterdichte pleisters worden gebruikt heb ik toch bang dat deze nat worden dus ik zeep mij in en spoel mezelf dan af, op nog geen minuut ben ik er terug uit. Ik ben dus wel elke keer gewassen en proper maar vind dit toch een lastige manier van douchen

Hoi :) .Ik ben nu 17e dag PO. Ik heb de 2e dag PO voor het eerst weer gedouched, zoals in de papieren stond mocht. Even zo'n 5 à 10 minuutjes onder de douche gestaan en ben geholpen met mijn haar te wassen (dat kreeg ik de eerste week alleen niet voor elkaar ^_^ ). De pleisters mogen inderdaad nat worden, dus niet te veel over piekeren. De doorzichtige waterdichte pleisters hebben er bij mij 13 dagen opgezeten tot aan de eerste controle. Toen zijn ze er afgehaald en was niks aan de hand. 

Succes met alles en een goed herstel gewenst :35:

Bij mij zijn ze niet doorzichtig, ben toch een beetje bang, vooral ook omdat ik van de wonde aan mijn linkerborst heel veel last heb. Veel pijn en steken, de rechterkant voel ik niets 

Wat hebben ze je geadviseerd? Hetgeen wat ze je geadviseerd hebben kun je met een gerust hart opvolgen. En mocht je toch twijfelen: gewoon even bellen naar ze :35:. Succes! (De grote witte pleisters zaten bij mij óver de doorzichtige pleisters en die mochten er na 48 uur af, vóór mijn eerste douchebeurt. De doorzichtige moesten dus tot de eerste controle blijven zitten bij mij!). 

Ik heb geen nummer voor noodgevallen meegekregen maar de pc die mij geopereerd heeft zei dat ik in dringende gevallen altijd naar de spoed van het uza mag gaan omdat zij daar ook werkt en ze haar konden oproepen. Ben nu ook ni iemand die voor het minste naar de dokter loopt. Maar mss maandag toch eens bellen voor zekerheid 

• Like 1

Hay, 

Ik weet niet of je al een manier had gevonden om je haar te wassen, maar ik zet zelf een krukje neer onder de douche, ga daar op zitten met mijn hoofd naar voren, maak met de douche mijn haar nat, doe de douche uit, leg 'm even op de grond neer en zeep dan m'n haar in en spoel het daarna weer uit. 

Werkt echt top bij mij, voelde me na 5 dagen zo vies met ongewassen haar haha

Heb mezelf alleen snel afgespoeld steeds. M'n haar heeft m'n man na een week gewassen (ik had het laten invlechten van te voren) maar die deed het niet goed haha. Daarna deed ik het door m'n kin op m'n borst te doen en via de zijkant m'n haar (lengtes) te wassen. Lukte op zich prima maar was wel iets langer bezig omdat ik moest opletten dat m'n ellebogen niet boven m'n schouders kwamen.