Ga naar inhoud

HELP!! Ik hoor graag jullie meningen! <3 (borstlift zonder prothese, boerhaave))


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

 

Graag hoor ik jullie meningen/ervaringen betreft een borstlift zonder prothese! 

 

Mijn originele datum was 21 augustus in Boerhaave bij Drs Schuringa, maar helaas heb ik gister te horen gekregen dat hij dan op vakantie is dus de eerst volgende mogelijkheid voor mij is ivm school etc pas de kerstvakantie.. :( jammer maar het is niet anders. 

 

Nu zit ik een beetje in dubio, oorspronkelijk zou ik alleen voor een borstlift gaan, maar na mijn 1e consult heb ik een afspraak gemaakt voor een 2e consult (25 mei) om eventueel de optie voor protheses of lipofilling te bespreken. Nu heb ik ontzettend veel gelezen/gekeken/opgezocht over meiden die een borstprothese hebben en ben voor mijzelf tot de conclusie gekomen dat het niet voor mij is weggelegd. De "breast implant illness" is iets waar ik toch huiverig voor ben, ik lees dat er niet perse bewijs is en dat het ontkent wordt door de meeste artsen maar ik ben hier gevoelig voor en geloof het eigenlijk wel. Dit wil niet zeggen dat ik ook maar enigzins met een scheef oog kijk naar mensen die wel implantaten hebben (en wss nergens last van hebben)!! iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil. :)

 

Afin mijn vaag;

 

Daar ik dus geen protheses wil en lipofilling niet echt een blijven effect lijkt te hebben (aan de weinige ervaringen die ik kan vinden op internet te zien) vraag ik me af of jullie denken (of uit ervaring kunnen spreken) dat enkel en alleen een borstlift een wenselijk effect zou kunnen hebben op mijn borsten? Ik ben door de jaren heen 30+kg afgevallen en daardoor is het niet meer wat het ooit was. Ik wil absoluut GEEN grotere borsten, maar gewoon iets steviger en dus niet zo hangend.. 

 

Hier wat foto's:

file1 file2 file3

 

(de zwarte top foto is zonder BH)

 

Hoor graag jullie meningen of ervaringen (mogelijk met foto's?) van het ondergaan van enkel een borstlift! :) De foto's die ik op internet vind lopen heel erg uit een en zijn vaak toch met prothese.. :/

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Moppie1982 heeft ook een borstlift gehad zonder protheses bij boehaave, alleen dan bij dr van der weij.

 

Ikzelf had ook best hangende borsten, maar was erg bang voor een ankerlitteken wat bij een borstlift gebeurd. Dus ik heb alleen protheses. Ik ben ook in boerhaave geopereerd, ook door dr van der weij. Ik voeg je toe aan mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! Ik ben inmiddels twee maanden verder, borstlift zonder prothese. Ik ben zeker tevreden en het resultaat is mooi geworden! Ik ben erg blij met dr. Van der Weij en de behandeling bij het boerhaave medisch centrum. Als je vragen hebt, stel ze gerust!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo Ara, ik heb bijna dezelfde borsten als jij (lege hangende cup b borsten) en denk dat ik ook geen implantaten wil, maar alleen een borstlift. Heb overigens 20 jaar geleden al een borstverkleining gehad (van DD naar C), maar nu hangen ze weer en sinds ik met de pil gestopt ben zijn ze nog leger en kleiner geworden (cup B). Net als jij wil ik geen grote borsten; dus niet groter dan cup C; en heb ik liever natuurlijke mooie kleinere/normale borsten dan grote borsten. Ik zie in de albums veel grote borsten; cup D, DD en groter; hou ik persoonlijk niet van; ik vind ze vaak te strak, te groot, te rond, ja, dat je toch wel kunt zien dat ze niet echt zijn, ook al zullen de meeste meiden dat juist wel willen en mooi vinden.... Ik vind de borsten van @Moppie1982 (borstlift zonder implantaten) heel mooi geworden. Heb zelf 3 consulten staan in juli en augustus; ben benieuwd wat ze me adviseren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 5-5-2018 om 08:03 zei Moppie1982:

Hallo! Ik ben inmiddels twee maanden verder, borstlift zonder prothese. Ik ben zeker tevreden en het resultaat is mooi geworden! Ik ben erg blij met dr. Van der Weij en de behandeling bij het boerhaave medisch centrum. Als je vragen hebt, stel ze gerust!

Hi ik ga over twee weken ook een borstlift doen in de boerehaave. Ik zie erg  op tegen de napijn. Hoe is dit jou vergaan? Krijg je ook wat sterkers als paracetamol niet werkt? 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.