Ga naar inhoud

Sbh : 14 mei 2018 : Dr. Damen : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hoi,

Maandag 14 mei krijg ik een borstvegroting. Deze  wordt gedaan door A. Damen via DG. Ik krijg als het goed is 375cc hp erbij. 

Heb mij hier aangemeld omdat ik nog met wat vragen zit en vooral ook benieuwd ben naar jullie ervaringen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sbh welkom :116:

 

Spannend zeg dat is al best snel !! 

 

Voor ervaringen zou je bij het topic 'operatieverslagen bv' kunnen kijken. 

 

Met wat voor vragen zit je zoal? Want je kan hier op het forum echt bijna alles terug vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Het is fijn om te zien dat jullie actief reageren.

 

ik moet nog een post bh bestellen, maar vind ze best prijzig. Had al even gezocht naar een topic hierover. 

Weet niet of zo’n bh echt nodig is of dat een stevige sport bh voldoende zou zijn.

ook qua kleding ben ik benieuwd hoe jullie het gedaan hebben na de operatie, omdat je je armen niet boven je hoofd mag tillen. 

Ik ga eens rondkijken en het juiste topic opzoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sbh:

Dankjewel! Het is fijn om te zien dat jullie actief reageren.

 

ik moet nog een post bh bestellen, maar vind ze best prijzig. Had al even gezocht naar een topic hierover. 

Weet niet of zo’n bh echt nodig is of dat een stevige sport bh voldoende zou zijn.

ook qua kleding ben ik benieuwd hoe jullie het gedaan hebben na de operatie, omdat je je armen niet boven je hoofd mag tillen. 

Ik ga eens rondkijken en het juiste topic opzoeken!

Hoi, succes met je traject. Gouden tip: topjes met spaghettibandjes waar je van bovenaan kan instappen, vestjes met sluiting vooraan en instappers als schoenen.

Ergens op het forum staat een lijstje met al die goede tips.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Sbh:

Hoi,

Maandag 14 mei krijg ik een borstvegroting. Deze  wordt gedaan door A. Damen via DG. Ik krijg als het goed is 375cc hp erbij. 

Heb mij hier aangemeld omdat ik nog met wat vragen zit en vooral ook benieuwd ben naar jullie ervaringen. 

 

Hoohoi wat toevallig dat we allebei op dezelfde dag geopereerd worden! Vind het ook zo ontzettend spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sbh

 

hoi hoi, 

 

Ik zie dat er een datum bekend is daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu verder alle updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Veel plezier met aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sunnyangel:

@Sbh @Jaimy2018

Hoi Dames,

 

Hoe gaat het met jullie?

Lief dat je er naar vraagt Sunnyangel. Operatie is goed gegaan, daarna wel nog misselijk geweest dus mocht iets langer blijven. Eerste avond nacht gingen best goed! Ook gisterochtend voelde ik mij nog best wel wat . Gisteravond kreeg ik wel wat meer spierpijn, vond het even niet zo leuk meer!:|:D

vanmorgen werd ik erg stijf wakker, vooral weer die erge spierpijn en gespannen borsten. Gelukkig gaat het nu wat beter en lijkt het iets soepeler te gaan. 

Hoe gaat het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jaimy2018:

Sbh met mij gaat het redelijk goed hoor vanochtend voor het eerst zelf gedouched merk het nu wel in Mn armen. Gelukkig valt de pijn mee xx hoeist bij jou

Fijn zeg! Ik moet twee weken de wond droog te houden dus kan alleen de onderkant douchen en de rest wassen, dat gaat gelukkig goed. 

Ik heb nog steeds wel flinke spierpijn in m’n armen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Sbh:

Lief dat je er naar vraagt Sunnyangel. Operatie is goed gegaan, daarna wel nog misselijk geweest dus mocht iets langer blijven. Eerste avond nacht gingen best goed! Ook gisterochtend voelde ik mij nog best wel wat . Gisteravond kreeg ik wel wat meer spierpijn, vond het even niet zo leuk meer!:|:D

vanmorgen werd ik erg stijf wakker, vooral weer die erge spierpijn en gespannen borsten. Gelukkig gaat het nu wat beter en lijkt het iets soepeler te gaan. 

Hoe gaat het met jou? 

Hier gaat alles goed hoor! Bijna geen spierpijn meer ( borstkas is wel bont en blauw ) doe al snel te veel dat merk ik doordat mijn borsten dan heel strak worden. 

Vind het wel vervelend dat mijn buik ook helemaal is opgezwollen terwijl hij normaal plat is ( ik drink veel water en probeer iedere dag 6 km te lopen ) hopelijk trekt dit snel weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Sunnyangel:

Hier gaat alles goed hoor! Bijna geen spierpijn meer ( borstkas is wel bont en blauw ) doe al snel te veel dat merk ik doordat mijn borsten dan heel strak worden. 

Vind het wel vervelend dat mijn buik ook helemaal is opgezwollen terwijl hij normaal plat is ( ik drink veel water en probeer iedere dag 6 km te lopen ) hopelijk trekt dit snel weg

Goed om te horen! Kan mij voorstellen dat je die buik graag weer plat wilt hebben. Wat kun je nu zoal doen op een dag voor je er last van hebt? Hier merk ik ook N de ochtend en avond dat er wat meer spanning op staat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.