Ga naar inhoud

Bobbels onder littekens


Gast Steinrat

Aanbevolen berichten

Gast Steinrat

Hallo dames,

 

Ik ben vandaag 5 weken po en ik masseer 2x per dag een littekenserum op de littekens. Ze zien er best mooi uit, maar ze voelen naar. Er zitten allemaal harde bobbels onder. Ik denk dat dit wel normaal is, maar weet iemand hoe lang dat blijft? Mijn borsten worden nu al lekker zacht, maar de harde bobbelige littekens vind ik erg naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Steinrat:

Hallo dames,

 

Ik ben vandaag 5 weken po en ik masseer 2x per dag een littekenserum op de littekens. Ze zien er best mooi uit, maar ze voelen naar. Er zitten allemaal harde bobbels onder. Ik denk dat dit wel normaal is, maar weet iemand hoe lang dat blijft? Mijn borsten worden nu al lekker zacht, maar de harde bobbelige littekens vind ik erg naar.

Hoi ik had dit ook maar is al super hard geminderd, volgens de pc zijn dit de hechtingen in de binnenkant die stilaan oplossen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast KatjeDR

Heb ik ook wel en hoop ook dat het wegtrekt. Ik vind mijn littekens vooral erg rood/paarsig en dat baart me meer zorgen want wil dat het zo licht mogelijk van kleur wordt. Ik smeer ook twee maal per dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.