Ga naar inhoud

Verkeerde prothese geplaatst Diana Gabriels!!!


Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Seen87:

@Meganelise erg hoor! Zodra je betaald hebt zijn ze ineens een stuk minder vriendelijk. Het geld is toch al binnen denken ze! En opnieuw laten opereren... een operatie is hoe dan ook toch wel een aanslag op je lichaam. Vreselijk dat je nu 2x onder het mes moet door een fout van hun! Ze mogen wel iets meer vergoeden dan die 600 euro!! Ik begrijp dat je boos bent, ik zou echt woedend zijn

 

Ik zou mijn hele bedrag terugeisen en vervolgens ergens anders een herstel operatie laten doen snap dat je je nu heel klote voelt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve Meiden dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Vandaag gebeld met DG(niet zijzelf):krijg mijn geld niet terug. 'Ik heb toch niet gekregen wat er was afgesproken, ik wil niet zes maanden wachten en heb er simpelweg geen vertrouwen meer in.' - "U moet begrijpen mevrouw U HEEFT nu borsten dus dan is het toch schappelijk dat we een deel vergoeden (ze had het nu over 1000 euro) bovendien moet U overal zes maanden wachten. Niet alleen bij ons. Bovendien moet U ons de kans geven de fout te herstellen. Ook vinden wij het jammer dat U de kwestie online zet zonder dat er goed is overlegd." Ze hebben dus blijkbaar wat spionnen hier :ph34r:! Belachelijk. "Ik zie jullie wel in de rechtbank." Zei ik toen heb ik opgehangen.  Ik was wit wit witheet. Ik kan niet geloven dat ze zo enorm onredelijk, onmenselijk en asociaal zijn. Ze bleef maar herhalen "maar U HEEFT nu borsten, U HEEFT nu borsten, het is niet alsof U NIETS gekregen hebt voor Uw geld zo doet U het wel overbrengen" JAAAA HALLO!! Lekker verdraaien en lekker makkelijk is dat!!!!

 

Voorlopig zal ik dus mijn droom boobs niet hebben. Mijn hart huilt. Ik was precies bang voor wat ik nu heb: dit is alles wat ik niet wilde als ik in de spiegel kijk. Ik heb er flink om moeten huilen vandaag, ik kan gewoon níet tegen onrechtvaardigheid! Maar wat nu: 

Er is geen rechter die ze gelijk geeft, zegt mijn advocaat. We gaan dus de procedure in gang zetten. Mijn vriend kwam ook met een idee: wat nou als ik probeer de media te bereiken met mijn verhaal. Aangezien ze zo mediage*l zijn, wedden dat ze zich snel bedenken? Goed idee van hem: maar ik sta er ook niet om te springen dat iedereen weet ik net een BV heb gehad... 

 

Nu wil mijn vriend zijn motor niet kopen, om mij mijn borsten te geven... Maar dat heb ik liever niet. Zou me enorm schuldig voelen.  Bovendien als het echt zo is van die 6 maanden, kan ik het dan wel weer bij elkaar hebben indien ik m'n geld niet terug krijg. @Joyce1990 ik heb nu ook mijn oog op dr. Nio laten vallen. Zie ik veel goed werk van. Ben van plan daar een consult in te gaan plannen. Maar goed alles op zijn tijd. Ik probeer positief te blijven! Wat moet je anders.... 

 

xxxxx Megan

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Wendje:

Wat een ongelofelijk verhaal zeg, dat is nou juist het enige wat ze moeten checken, welke patiënt en welke protheses leg ik klaar...hoe moeilijk kan het zijn. Zooooo slordig, ik zou ook echt woest woest woest zijn!

Ik ben ook nog iedere dag blij dat ik daar niet heen ben gegaan, 2x op consult geweest maar ook totaal geen goed gevoel bij. Maar goed daar heb jij niets meer aan.

Ik hoop echt voor je dat je je droomborsten gaat krijgen, en dat zij het alsnog  netjes met je oplossen, ze zullen toch ook wel begrijpen dat je in hen geen vertrouwen meer hebt, en het ergens anders wil laten herstellen en dus minimaal het betaalde bedrag terug hoort te krijgen, al vind ik echt dat er nog een extra compensatie tegenover hoort:angry:

Heel veel succes en sterkte met alles!

Gelijk heb je, wees blij dat je het niet gedaan hebt! Ik was super stom om er zo snel in te gaan. Niet bij anderen op consult geweest. Dacht gewoon jeeej het is zo ver. Dankjewel voor je reactie en dat vind ik ook! Ik bedoel maar van ik moet toch twee keer geopereerd worden door hen!! Kunnen ze wel zeggen laat ons het herstellen... hallo ze weten ook dat ik mijn verhaal online heb gezet straks verpesten ze het express sorry maar zo denk ik erover:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei EHjohanna:

Oh wat erg! Ik ben ook door grabrietz geopereerd bij dg.. 300 cc heel mooi maar heb geen gevoel meer in Mn rechte borst .. de hele onderkant is gevoelloos :(

Mijn onderkant is ook totaal gevoelloos! Stoor me er op zich niet aan, mijn borsten zijn wel gewoon warm. Tepels etc voel ik ook nog gewoon. Bedoel je je hele rechterborst of alleen de onderkant? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Meganelise:

lieve Meiden dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Vandaag gebeld met DG(niet zijzelf):krijg mijn geld niet terug. 'Ik heb toch niet gekregen wat er was afgesproken, ik wil niet zes maanden wachten en heb er simpelweg geen vertrouwen meer in.' - "U moet begrijpen mevrouw U HEEFT nu borsten dus dan is het toch schappelijk dat we een deel vergoeden (ze had het nu over 1000 euro) bovendien moet U overal zes maanden wachten. Niet alleen bij ons. Bovendien moet U ons de kans geven de fout te herstellen. Ook vinden wij het jammer dat U de kwestie online zet zonder dat er goed is overlegd." Ze hebben dus blijkbaar wat spionnen hier :ph34r:! Belachelijk. "Ik zie jullie wel in de rechtbank." Zei ik toen heb ik opgehangen.  Ik was wit wit witheet. Ik kan niet geloven dat ze zo enorm onredelijk, onmenselijk en asociaal zijn. Ze bleef maar herhalen "maar U HEEFT nu borsten, U HEEFT nu borsten, het is niet alsof U NIETS gekregen hebt voor Uw geld zo doet U het wel overbrengen" JAAAA HALLO!! Lekker verdraaien en lekker makkelijk is dat!!!!

 

Voorlopig zal ik dus mijn droom boobs niet hebben. Mijn hart huilt. Ik was precies bang voor wat ik nu heb: dit is alles wat ik niet wilde als ik in de spiegel kijk. Ik heb er flink om moeten huilen vandaag, ik kan gewoon níet tegen onrechtvaardigheid! Maar wat nu: 

Er is geen rechter die ze gelijk geeft, zegt mijn advocaat. We gaan dus de procedure in gang zetten. Mijn vriend kwam ook met een idee: wat nou als ik probeer de media te bereiken met mijn verhaal. Aangezien ze zo mediage*l zijn, wedden dat ze zich snel bedenken? Goed idee van hem: maar ik sta er ook niet om te springen dat iedereen weet ik net een BV heb gehad... 

 

Nu wil mijn vriend zijn motor niet kopen, om mij mijn borsten te geven... Maar dat heb ik liever niet. Zou me enorm schuldig voelen.  Bovendien als het echt zo is van die 6 maanden, kan ik het dan wel weer bij elkaar hebben indien ik m'n geld niet terug krijg. @Joyce1990 ik heb nu ook mijn oog op dr. Nio laten vallen. Zie ik veel goed werk van. Ben van plan daar een consult in te gaan plannen. Maar goed alles op zijn tijd. Ik probeer positief te blijven! Wat moet je anders.... 

 

xxxxx Megan

Mijn god... dit is echt bizar. Dat ze zeggen: “ u heeft toch nu borsten.. “pffff 

Vind t echt heel erg voor je! Zou er zeker werk van maken!

 

overigens; Nio plaatst enkel ronde prothese. WEl de 85% gevuld maar als je bijv echt graag anatomisch wel zou je naar straten kunnen gaan of bijv vd Weij

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Meganelise:

lieve Meiden dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Vandaag gebeld met DG(niet zijzelf):krijg mijn geld niet terug. 'Ik heb toch niet gekregen wat er was afgesproken, ik wil niet zes maanden wachten en heb er simpelweg geen vertrouwen meer in.' - "U moet begrijpen mevrouw U HEEFT nu borsten dus dan is het toch schappelijk dat we een deel vergoeden (ze had het nu over 1000 euro) bovendien moet U overal zes maanden wachten. Niet alleen bij ons. Bovendien moet U ons de kans geven de fout te herstellen. Ook vinden wij het jammer dat U de kwestie online zet zonder dat er goed is overlegd." Ze hebben dus blijkbaar wat spionnen hier :ph34r:! Belachelijk. "Ik zie jullie wel in de rechtbank." Zei ik toen heb ik opgehangen.  Ik was wit wit witheet. Ik kan niet geloven dat ze zo enorm onredelijk, onmenselijk en asociaal zijn. Ze bleef maar herhalen "maar U HEEFT nu borsten, U HEEFT nu borsten, het is niet alsof U NIETS gekregen hebt voor Uw geld zo doet U het wel overbrengen" JAAAA HALLO!! Lekker verdraaien en lekker makkelijk is dat!!!!

 

Voorlopig zal ik dus mijn droom boobs niet hebben. Mijn hart huilt. Ik was precies bang voor wat ik nu heb: dit is alles wat ik niet wilde als ik in de spiegel kijk. Ik heb er flink om moeten huilen vandaag, ik kan gewoon níet tegen onrechtvaardigheid! Maar wat nu: 

Er is geen rechter die ze gelijk geeft, zegt mijn advocaat. We gaan dus de procedure in gang zetten. Mijn vriend kwam ook met een idee: wat nou als ik probeer de media te bereiken met mijn verhaal. Aangezien ze zo mediage*l zijn, wedden dat ze zich snel bedenken? Goed idee van hem: maar ik sta er ook niet om te springen dat iedereen weet ik net een BV heb gehad... 

 

Nu wil mijn vriend zijn motor niet kopen, om mij mijn borsten te geven... Maar dat heb ik liever niet. Zou me enorm schuldig voelen.  Bovendien als het echt zo is van die 6 maanden, kan ik het dan wel weer bij elkaar hebben indien ik m'n geld niet terug krijg. @Joyce1990 ik heb nu ook mijn oog op dr. Nio laten vallen. Zie ik veel goed werk van. Ben van plan daar een consult in te gaan plannen. Maar goed alles op zijn tijd. Ik probeer positief te blijven! Wat moet je anders.... 

 

xxxxx Megan

Idd de media opzoeken!! Doen...!! Daar houdt ze ook van dus hopaaaaa....

 

wat een takke-trol en pisbedrijf... zo ga je niet met je patiënten om. En dan nog lef hebben ja u heeft nu toch borsten??!! Oh meid ga ervoor... iemand moet haar een keer een lesje leren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Meganelise:

Mijn onderkant is ook totaal gevoelloos! Stoor me er op zich niet aan, mijn borsten zijn wel gewoon warm. Tepels etc voel ik ook nog gewoon. Bedoel je je hele rechterborst of alleen de onderkant? 

Hi bij mij id alleen de onderkant helemaal gevoelloos.. ik vind het niet prettig ..maar niet echt een groot probleem... maar ik lees er weinig over 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-5-2018 om 13:52 zei Meganelise:

Hi allemaal ik wil wil even mijn verhaal doen dat is ook de reden waarom ik me heb aangemeld. Helaas had ik nog nooit van het borstenforum gehoord voor ik me liet  opereren. 5 Weken geleden ben ik geopereerd bij Diana Gabriels, door haar goede vlogs en instagram vond ik het er wel goed uit zien. Ik zou anatomische protheses krijgen, 400cc. Ik wilde de anatomische hebben omdat ik absoluut geen hoog iets wilde. En geen push up effect!! Na de operatie keek ik en vond ik het er al heel anders uit zien dan verwacht. Ook toen ik thuis kwam en ging kijken naar mijn borsten dacht ik zijn die dingen nou rond??? Ze zaten heel rond en hoog, ik heb erover gebeld: zo ziet het er altijd uit in het begin mevrouw het resultaat is nog helemaal niet te zien u moet geduld hebben goedemiddag. Ze hing zo op! Belachelijk echt heel slecht terwijl ze daarvoor nog zo netjes waren. Het zal wel dacht ik. Ik ging daarna op controle en eigenlijk niets meer over gezegd omdat ik niet vervelend wilde zijn. Maar na 4 weken na data wist ik het zeker mijn borsten zijn zo rond als een bal!!! Dus wilde ik gewoon een extra afspraak dit kon niet bij de chirurg maar bij een assistente. Zij zei dat voor een anatomische ze er idd wel rond uit zagen maar dat dit nog bij zou trekken en ze moesten zakken. Weet je het zeker vroeg ik nog?? En waarom staat er op die 2 kaartjes die zijn meegeveven 375cc? Hoe kunnen ze dan zo hoog zitten?? Ze nam foto's. En vanochtend werd ik gebeld en werd bevestigd wat ik al dacht: mevrouw het is een uitzonderlijke situatie maar er is een ronde prothese 375cc HP geplaatst in plaats van een anatomische. HOE IS HET MOGELIJK!!! Ik werd echt ontzettend kwaad en zei dan ook en nu?! Dit zijn niet de borsten die ik wilde: mevrouw we storten in iedergeval de 600 euro verschil terug deze week. is dat alles??? vroeg ik. mevrouw we opereren niet binnen 6 maanden opnieuw en u moet maar een klachtenformulier invullen dan krijgt U de heroperatie vast vergoed. Wat een BALLENTENT. Ik span een rechtszaak aan, mijn advocaat zegt dat we ZEKER een zaak hebben. Ik heb ze ook gemaild ik wil mijn geld terug. Die 25cc verschil daar lig ik niet wakker van maar de vorm!!! En ik hoor gewoon te krijgen wat er is afgesproken!! Ik ben gewoon heel verdrietig dat ze mensen daar zo behandelen en ik ga mijn heroperatie ook echt niet daar laten doen. Voor geen goud. Ik heb hier zolang voor gespaard en het is gewoon een nachtmerrie geworden. Mijn zus zei in het begin nog hebben ze wel 400cc anatomisch? dat hadden ze toen der tijd niet. Blijkbaar niet! Ik wil niemand ontmoedigen die zich daar laat opereren: er zijn genoeg meiden waarbij het goed gaat maar naar mijn mening is dit de slechtste kliniek van Nederland en omstreken. Ik ga een second opinion inplannen bij een arts. Ik ben kapot. Ik wil ook deze borsten gewoon niet. Ik moest mijn verhaal even kwijt. Iemand tips?... wat is nu het beste om te doen??

 

liefs Megan

 

Hallo Megan,

 

Allereerst wat naar om te horen! Ik snap dat dit een klap in je gezicht is. En goed dat je hier vragen over bent gaan stellen. Ik vind het ook een rare zaak. Ik heb in februari mijn consult afgezegd omdat ik al een keuze had kunnen maken en ben er ook heel blij mee. Het viel mij sowieso ook op dat op hun media alleen maar ronde implantaten stonden, maar dat is wellicht ook wel toeval.

 

Even een vraag erbij: heb jij ook jouw borstenpaspoort ontvangen? Hier staat dat sowieso op dus in die zin heb je ook meteen bewijs.

Ik neem aan dat je advocaat al naar het contract heeft gekeken en dat hij daaruit ook concludeert dat het kan. Ik zou het ook heel gek vinden als het niet kan! Dit is dan ook een fout van hen. Ik weet bij mijn kliniek staat in het contract fout geplaatste implantaten (en gaat dan over te hoog/laag/links/rechts ed.) wordt  herstelt. Maar dat lijkt me in dit geval ook. Overigens klopt het wel dat je een periode moet wachten. En het kan inderdaad kloppen dat dit geadviseerd wordt na 6 maanden. 

 

Wat je daarvoor kan doen is raadplegen bij een andere kliniek. Zelf ben ik geopereerd bij Cosmed Kliniek door dr. Schellekens. Ik ben bijna 4 weken PO, dus definitief resultaat heb ik nog niet. Maar zij zijn wel heel behulpzaam en vriendelijk en de dr. Schellekens is ook heel rustig. Dan zou je ook bijvoorbeeld bij andere klinieken kunnen vragen hoe zij dit zouden oplossen en ook qua termijn.

 

Ik hoop wel alsnog dat je een beetje kan genieten en dat het toch nog iets meer bijtrekt dat het voor jou gevoelsmatig minder is/lijkt. Ik begrijp dat het niet is wat je wilde, maar ik hoop dat je niet alle negatieve energie erin stopt. Vooral als je toch nog een periode moet wachten. Veel succes en hoop dat er snel een oplossing voor je wordt geboden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt @Desi3

@Ank als er tarieven gemeld worden op een website, dan zegt dat toch niks over wat 1 enkele pc plaatst? Er werken in Parkkliniek meer pc's. Ik heb nog nooit iemand hier op het forum gezien met een anatomische prothese geplaatst door Nio. (In de afgelopen 6 jaar) Hij zal het misschien wel eens plaatsen, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk vooral bij reconstructies zijn.

Trouwens, waarom zou @Meganelise juist naar Parkkliniek gaan? In olvg-West is een operatie door dr. Nio goedkoper...

Verder vind ik het echt een hele rare manier van zaken doen bij Diana Gabriels .. de zoveelste keer dat er geen goede nazorg gegeven wordt... En ze mogen best meelezen hier, maar dat mag niet tegen een klant gebruikt worden! Een klant heeft het recht om een review te plaatsen... Ongehoord dat ze daar mee gaan schermen! Maarja. .. typisch....

 

Heel veel succes met je juridische procedure. 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Megan,

 

Ik vindt het zo verschrikkelijk erg dat dit heeft kunnen gebeuren. Heb er geen woorden voor. Lees het met tranen in m’n ogen. 

Ik wil je een hele dikke knuffel geven! :119::54:

 

Liefs!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg voor je Meis! Ik zou er inderdaad ook echt werk van maken.  Ik ben nu 6 dagen PO en vind het allemaal nog erg spannend. Ik ben geholpen bij de Cosmed Kliniek in Bosch en Duin door Dr. Schellekens. Hele aardige man super rustig en heel eerlijk in wat er mogelijk is.

 

ik hoop dat het recht jou zegeviert!!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Meganelise

 

Mij is hetzelfde gebeurt, alleen ergens anders en ik wil nu nog geen namen noemen omdat ik nog met mijn advocaat bezig ben tegen hun. Afgesproken was bij mij Mentor Cohesive II 275cc en na mijn operatie waren ze het registratie kaartje kwijt en zei de chirurg dat hij 260cc geplaatst had omdat er niet meer ruimte was. Na een paar keer vragen kreeg ik steeds geen antwoord en heb ik na 2 maanden een second opinion aangevraagd bij Bauland in Mill omdat ik gewoon wist dat er iets niet klopte omdat de chirurg mij nooit geen antwoord op mijn vraag gaf, en mijn littekens te laag zaten (onder de bikini lijn) Ik had alleen de registratie codes en daar ging Dr. Fresow mee aan de slag. Maar ook hem viel op dat de littekens te laag en tw groot waren.Even later kreeg ik telefoon en mijn nachtmerrie werd werkelijkheid ik had Mentor cohesive I en maar 250cc. De cohesive I is iets wat ik ABSOLUUT niet wou. Ik storte in ik had iets in mijn lijf wat ik niet wou!!! 

Dus ik weet heel goed hoe jij je voelt, ik heb 4 april mijn hersteloperatie gehad ik moest grotere implantaten omdat mijn littekens te laag zaten. Ik heb nu 355cc motiva full. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei jen1811:

Hoi @Meganelise

 

Mij is hetzelfde gebeurt, alleen ergens anders en ik wil nu nog geen namen noemen omdat ik nog met mijn advocaat bezig ben tegen hun. Afgesproken was bij mij Mentor Cohesive II 275cc en na mijn operatie waren ze het registratie kaartje kwijt en zei de chirurg dat hij 260cc geplaatst had omdat er niet meer ruimte was. Na een paar keer vragen kreeg ik steeds geen antwoord en heb ik na 2 maanden een second opinion aangevraagd bij Bauland in Mill omdat ik gewoon wist dat er iets niet klopte omdat de chirurg mij nooit geen antwoord op mijn vraag gaf, en mijn littekens te laag zaten (onder de bikini lijn) Ik had alleen de registratie codes en daar ging Dr. Fresow mee aan de slag. Maar ook hem viel op dat de littekens te laag en tw groot waren.Even later kreeg ik telefoon en mijn nachtmerrie werd werkelijkheid ik had Mentor cohesive I en maar 250cc. De cohesive I is iets wat ik ABSOLUUT niet wou. Ik storte in ik had iets in mijn lijf wat ik niet wou!!! 

Dus ik weet heel goed hoe jij je voelt, ik heb 4 april mijn hersteloperatie gehad ik moest grotere implantaten omdat mijn littekens te laag zaten. Ik heb nu 355cc motiva full. 

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohjeee wat verschrikkelijk meid! Dat zo iets gebeurd is als een nachtmerrie en dan ook nog zo behandeld worden.. echt niet te geloven.

 

Ik begrijp dat je woest bent en zou er echt achter aan blijven gaan want ik begrijp dat je daar niet nogmaals geopereerd wil worden en zoiets is niet recht te zetten met een vergoeding van €600 of €1000. Ik zelf heb ook geen goede ervaring met DG heb na mijn 2e consult de operatie gecanceld en heb idd gemerkt dat ze heel erg onvriendelijk maar ook oneeerlijk zijn! 

 

Hoop dat het netjes wordt opgelost en je als nog je droom boobies zult krijgen.

 

Sterkte meissie! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi lieve meiden, het is een tijdje geleden dat ik hier actief ben geweest. Kon het simpelweg niet aan om alle succes verhalen te lezen en blije meiden met hun borsten. Ben een beetje jaloers :(. Er is in de tussentijd een hoop gebeurd, ik wil me niet aanstellen. Ik kom hier ook niet voor meedelijden maar ik zit in een depressie door alles wat er is gebeurd. Niet alleen heb ik de verkeerde protheses gekregen, ook heb ik nu een doorgezakte prothese. Dus mijn ene borst ziet er gewoon niet uit. Dit is ongeveer vijf weken geleden gebeurd. Ik stond op, ontbijtje gemaakt en zat wat tv te kijken. Toen ik op stond om mijn bord weg te zetten voelde het letterlijk of mijn borst uit elkaar viel. He???? dacht ik. Ik liep naar de spiegel en zag dat mijn tepel ineens helemaal omhoog stond. Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Het erge is, ik wilde gewoon niet naar de kliniek bellen. Ik wil er niet langsgaan. Ik wil er niets meer mee te maken hebben. Mijn vriend gebeld, gehuild gehuild gehuild. Het is super dom: ik weet het maar ik heb er niets aan laten doen. Dus loop ik nu al een dikke maand met een misvormde borst. Ik voel me lelijk, misvormd, verminkt. Ik voel me geen vrouw meer maar een soort alien. Ik heb nachtmerries, elke nacht wel een erge boob droom. Mijn vriend mag me niet meer aanraken. Ik merk dat ik meer drink, meer rook. Ik kom bijna niet meer buiten, lig hele dagen op bed... Wat heb ik een verschrikkelijke spijt van mijn borstvergroting. Mijn ene borst is een opgepropte sinaasappel en de andere een uitgerekt stuk kauwgom. Wie had kunnen denken dat dit zo uit zou pakken? Het spijt me als ik over kom als een aansteller. Ik wil dit gewoon even van me afschrijven. Misschien dat het helpt.

 

Inmiddels is de procedure in gang gezet, tegen de praktijk. Hier ga ik niet dieper op in op advies van mijn advocaat. Maar wat kost het een geld.... soms heb ik spijt dat ik het er niet gewoon bij heb laten zitten en het geld heb gebruikt voor een nieuwe BV. Het voelt alsof ik verder van huis ben nu. 

 

Lieve meiden... wat zouden jullie doen in mijn plaats? Ik moet toch sowieso iets aan deze borst laten doen? Het is toch verschrikkelijk dat ik voor een kliniek heb gekozen waar, als er iets mis mee is, ik niet eens meer langs durf te gaan. Daarom meisjes: heb je ergens geen goed gevoel bij. DOE HET NIET. I learned that the hard way. 

 

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet, ook voel ik, als ik beweeg of buk, mijn prothese alle kanten op gaan. Het voelt walgelijk. Ik heb mijn lichaam al weken niet meer in de spiegel gezien. Ik kan het gewoon niet aan om te kijken. Ik zou er een moord voor doen om weer mijn kleine kinderlijke tietjes te hebben. 

 

Ik hoop dat jullie een beetje met mee mee willen denken... 

 

liefs Megan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Heel erg wat er gebeurd is meid!

 

wat enorm jammer dat het op zo een nachtmerrie is uitgedraaid! En hoe schandalig van de kliniek. 

 

Vind het verschrikkelijk voor je. Is er inmiddels al een rechtzaak gepland of niet? 

 

Ergens denk ik dat je inderdaad goedkoper uit was met de 1000euro aan te nemen en gewoon opnieuw te beginnen. Maar begrijp 100% dat je rechtvaardigheid wilt. Heel moeilijk allemaal. Hebben ze inmiddels nog een ‘tegenbod’ gedaan? Een andere oplossing aangeboden?

 

 

sterkte meis! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Meganelise:

Hoi lieve meiden, het is een tijdje geleden dat ik hier actief ben geweest. Kon het simpelweg niet aan om alle succes verhalen te lezen en blije meiden met hun borsten. Ben een beetje jaloers :(. Er is in de tussentijd een hoop gebeurd, ik wil me niet aanstellen. Ik kom hier ook niet voor meedelijden maar ik zit in een depressie door alles wat er is gebeurd. Niet alleen heb ik de verkeerde protheses gekregen, ook heb ik nu een doorgezakte prothese. Dus mijn ene borst ziet er gewoon niet uit. Dit is ongeveer vijf weken geleden gebeurd. Ik stond op, ontbijtje gemaakt en zat wat tv te kijken. Toen ik op stond om mijn bord weg te zetten voelde het letterlijk of mijn borst uit elkaar viel. He???? dacht ik. Ik liep naar de spiegel en zag dat mijn tepel ineens helemaal omhoog stond. Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Het erge is, ik wilde gewoon niet naar de kliniek bellen. Ik wil er niet langsgaan. Ik wil er niets meer mee te maken hebben. Mijn vriend gebeld, gehuild gehuild gehuild. Het is super dom: ik weet het maar ik heb er niets aan laten doen. Dus loop ik nu al een dikke maand met een misvormde borst. Ik voel me lelijk, misvormd, verminkt. Ik voel me geen vrouw meer maar een soort alien. Ik heb nachtmerries, elke nacht wel een erge boob droom. Mijn vriend mag me niet meer aanraken. Ik merk dat ik meer drink, meer rook. Ik kom bijna niet meer buiten, lig hele dagen op bed... Wat heb ik een verschrikkelijke spijt van mijn borstvergroting. Mijn ene borst is een opgepropte sinaasappel en de andere een uitgerekt stuk kauwgom. Wie had kunnen denken dat dit zo uit zou pakken? Het spijt me als ik over kom als een aansteller. Ik wil dit gewoon even van me afschrijven. Misschien dat het helpt.

 

Inmiddels is de procedure in gang gezet, tegen de praktijk. Hier ga ik niet dieper op in op advies van mijn advocaat. Maar wat kost het een geld.... soms heb ik spijt dat ik het er niet gewoon bij heb laten zitten en het geld heb gebruikt voor een nieuwe BV. Het voelt alsof ik verder van huis ben nu. 

 

Lieve meiden... wat zouden jullie doen in mijn plaats? Ik moet toch sowieso iets aan deze borst laten doen? Het is toch verschrikkelijk dat ik voor een kliniek heb gekozen waar, als er iets mis mee is, ik niet eens meer langs durf te gaan. Daarom meisjes: heb je ergens geen goed gevoel bij. DOE HET NIET. I learned that the hard way. 

 

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet, ook voel ik, als ik beweeg of buk, mijn prothese alle kanten op gaan. Het voelt walgelijk. Ik heb mijn lichaam al weken niet meer in de spiegel gezien. Ik kan het gewoon niet aan om te kijken. Ik zou er een moord voor doen om weer mijn kleine kinderlijke tietjes te hebben. 

 

Ik hoop dat jullie een beetje met mee mee willen denken... 

 

liefs Megan

Ik weet jammer genoeg hoe jij je voelt, zoals ik al zei heb ik hetzelfde mee gemaakt, alleen mijn chirurg heeft het toe gegeven en ben ik idd ook naar een letselschade advocaat gegaan en loopt nu alles via de verzekering van het zkh en mijn advocaat. Ik heb alle dossiers op moeten vragen en gelukkig stond het erin vermeld wat afgesproken was. 

 

Ik heb ook al een hersteloperatie gehad ik heb het geld voor moeten schieten en krijg het nu van de verzekering terug, ook de kosten voor de advocaat krijg ik terug, eigenlijk alles wat ik aan kosten maak omdat de eerste operatie fout is gegaan, ook wat ik aan loon misloop, ik zit in therapie bij een psycholoog, ik heb een Burn-out omdat het me allemaal teveel werd! Ik ben al sinds februari bezig met de aansprakelijkheids verzekering van het zkh en mijn advocaat. 

Het lijkt mij dat Diana ook verzekerd is voor dit soort dingen? 

 

Als je ooit vragen hebt je mag me altijd een berichtje sturen. 

 

heel veel sterkte meid!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.